Lekker, maar eet net zo lief zo'n heerlijke donkerbruine kroket met van die vleesdraden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..].
En dobbe kalfskroketten? Die zijn toch heerlijk?
Unox kramen zitten nog wel op de lange zijdes, tegen Twente nog ééntje gehaald achter het Maasgebouw daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat bedoel je man, gewoon bij die snackbar van Tilly eentje bestellen. Of heb je het over die Unox kraam? Die is toch allang weg.
Dacht trouwens dat jij in centrum woonde, met je friet
Bram is idd prima te doen ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon straal voorbij de Febo lopen en bij Bram Ladage patat halen
Als ik met steven ga stappen in rotterdam ga ik hem daar zeker mee naar toe nemen
Die Febo zit op Duivendrecht ook. Maar dat is echt geen lekkere patat man. Slappe zooi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..].
En dobbe kalfskroketten? Die zijn toch heerlijk?
Er zit ook maar 1 FEBO, dus dan heb je het snel gezien he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog maar 1x in rotterdam geweest![]()
Helemaal niet man.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit ook maar 1 FEBO, dus dan heb je het snel gezien he.
Station zit er ook één toch, kleintje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit ook maar 1 FEBO, dus dan heb je het snel gezien he.
Volgens mij is dat Smullersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Station zit er ook één toch, kleintje.
Als je bezopen bent merk ik er weinig van. Anders is het echt niet weg te krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
Blijft wel wrang dat wij Amstel zuipen en in de arena ze Grolsch zuipen
Blijft sowieso wrang dat je niet onbeperkt pinten kan klappen tijdens zo'n wedstrijd. Zou zo heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
Blijft wel wrang dat wij Amstel zuipen en in de arena ze Grolsch zuipen
Smerig ja. Maar wel 100x beter dan Oranjeboom. Als dat tenminste nog bestaat, dronk dat vroeger altijd bij Odeon. Sowieso elke kroeg rond de beijerlandselaan schonk die meukquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bezopen bent merk ik er weinig van. Anders is het echt niet weg te krijgen.
Ranzige nasmaak ook man.
Die kroeg is toch van Ronald de Boer of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
Blijft wrang dat 1 op de 2 wedstrijden een risicowedstrijd is bij Ajax en dus alcoholvrij bier verplicht is, maar het cafe tegen de arena schenkt gwn alcohol.
Vorig jaar een aantal keren naar Duitsland geweest bij wat wedstrijden. Echt bizar, om de 5 minuten een bier/worststandje. Iedereen loopt met halve literflessen over straat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijft sowieso wrang dat je niet onbeperkt pinten kan klappen tijdens zo'n wedstrijd. Zou zo heerlijk zijn.
2.5% jongeeeehhhhquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
Ik neem nooit bier in De Kuip. Drink ik nog liever water, dan dat wannabe bier zonder alcohol.
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kroeg is toch van Ronald de Boer of niet?
Van wie is die dan? Was wel zo'n kroeg pal tegenover de arena met allemaal sjaaltjes en toestanden die van een bekende oud-speler is.quote:
Ziet er wel prima uit. Eigenlijk moet elke club zo'n supportershome als bij Utrecht hebben.quote:
Ja er zijn er 2. Soccerworld is van de boertjes, rijkaard en van het schip.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van wie is die dan? Was wel zo'n kroeg pal tegenover de arena met allemaal sjaaltjes en toestanden die van een bekende oud-speler is.
Vind het maar niks, zo'n supportershome. Beter gewoon wat toffe kroegjes in een wijk ernaast. Kunnen ze je ook minder in de gaten houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ziet er wel prima uit. Eigenlijk moet elke club zo'n supportershome als bij Utrecht hebben.
Duitsland is idd geweldig, daar staan ze 2/3 uur voor de wedstrijd al leunend tegen de auto een kratje achterover te tikken, allemaal toegestaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar een aantal keren naar Duitsland geweest bij wat wedstrijden. Echt bizar, om de 5 minuten een bier/worststandje. Iedereen loopt met halve literflessen over straat.
Kom je in nederland...
[..]
2.5% jongeeeehhhh
In de zalen onder W en Z schenken ze direct na de wedstrijd trouwens wel echt bier.
Daar moet ik dan ook maar eens naartoe. Welke club kunnen jullie aanbevelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Duitsland is idd geweldig, daar staan ze 2/3 uur voor de wedstrijd al leunend tegen de auto een kratje achterover te tikken, allemaal toegestaan.
Vroeger was dat er ook wel. Tegenwoordig is verbod op horeca in een bepaalde straal rond het stadion. Juist vanwege dat oncontroleerbare aspectquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het maar niks, zo'n supportershome. Beter gewoon wat toffe kroegjes in een wijk ernaast. Kunnen ze je ook minder in de gaten houden.
Dortmund is erg tof. En die fans liepen toen (tegen Aachen) ook allemaal door elkaar heen zonder dat er geweld wasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar moet ik dan ook maar eens naartoe. Welke club kunnen jullie aanbevelen?
Dortmund uiteraard. Maar ook voor de kleinere clubjes kun je er prima terecht. Wij zijn op één dag naar 3 wedstrijden geweest. Van 5e divisie (waar nog 8000 man zaten) naar 2. Bundesliga. Waar een middenmotor gewoon in een stadion van 30.000 speeltquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bijna elke club heeft wel mooie sfeer, al zijn Dortmund, Schalke, Gladbach en Frankfurt zeker aan te radenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zuid heeft wel nog een paar leuke kroegjes. Als je wat verder van de Kuip af loopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger was dat er ook wel. Tegenwoordig is verbod op horeca in een bepaalde straal rond het stadion. Juist vanwege dat oncontroleerbare aspect
Misschien kan Paul een kroeg openen die heeft zijn papieren
Gladbach.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cafe Ostlundquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger was dat er ook wel. Tegenwoordig is verbod op horeca in een bepaalde straal rond het stadion. Juist vanwege dat oncontroleerbare aspect
Misschien kan Paul een kroeg openen die heeft zijn papieren
Momenteel niet, maar binnekort waarschijnlijk weer wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
Doe je er eigenlijk nog wat mee Paul, dat koksdiploma.
quote:
Wotte en Bosz als penningmeesters.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]allemaal foto's van gefaalde spelers ophangen en gibbs en kolkka achter de bar, gegarandeerd succes.
Toch wel een magistraal filmpje hoor.quote:
Rij nog wel eens langs hun vestiging als ik aan het werk ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik de site zo zie zitten ze nu blijkbaar bij Sparta en Excelsior.
Ze hebben in het Maasgebouw wel lekkere hapjes hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Rij nog wel eens langs hun vestiging als ik aan het werk ben.
Missen we niks aan iig, al eet ik bijna nooit in de Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |