Lekker, maar eet net zo lief zo'n heerlijke donkerbruine kroket met van die vleesdraden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..].
En dobbe kalfskroketten? Die zijn toch heerlijk?
Unox kramen zitten nog wel op de lange zijdes, tegen Twente nog ééntje gehaald achter het Maasgebouw daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat bedoel je man, gewoon bij die snackbar van Tilly eentje bestellen. Of heb je het over die Unox kraam? Die is toch allang weg.
Dacht trouwens dat jij in centrum woonde, met je friet
Bram is idd prima te doen ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon straal voorbij de Febo lopen en bij Bram Ladage patat halen
Als ik met steven ga stappen in rotterdam ga ik hem daar zeker mee naar toe nemen
Die Febo zit op Duivendrecht ook. Maar dat is echt geen lekkere patat man. Slappe zooi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..].
En dobbe kalfskroketten? Die zijn toch heerlijk?
Er zit ook maar 1 FEBO, dus dan heb je het snel gezien he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog maar 1x in rotterdam geweest![]()
Helemaal niet man.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit ook maar 1 FEBO, dus dan heb je het snel gezien he.
Station zit er ook één toch, kleintje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit ook maar 1 FEBO, dus dan heb je het snel gezien he.
Volgens mij is dat Smullersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Station zit er ook één toch, kleintje.
Als je bezopen bent merk ik er weinig van. Anders is het echt niet weg te krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
Blijft wel wrang dat wij Amstel zuipen en in de arena ze Grolsch zuipen
Blijft sowieso wrang dat je niet onbeperkt pinten kan klappen tijdens zo'n wedstrijd. Zou zo heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
Blijft wel wrang dat wij Amstel zuipen en in de arena ze Grolsch zuipen
Smerig ja. Maar wel 100x beter dan Oranjeboom. Als dat tenminste nog bestaat, dronk dat vroeger altijd bij Odeon. Sowieso elke kroeg rond de beijerlandselaan schonk die meukquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bezopen bent merk ik er weinig van. Anders is het echt niet weg te krijgen.
Ranzige nasmaak ook man.
Die kroeg is toch van Ronald de Boer of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
Blijft wrang dat 1 op de 2 wedstrijden een risicowedstrijd is bij Ajax en dus alcoholvrij bier verplicht is, maar het cafe tegen de arena schenkt gwn alcohol.
Vorig jaar een aantal keren naar Duitsland geweest bij wat wedstrijden. Echt bizar, om de 5 minuten een bier/worststandje. Iedereen loopt met halve literflessen over straat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijft sowieso wrang dat je niet onbeperkt pinten kan klappen tijdens zo'n wedstrijd. Zou zo heerlijk zijn.
2.5% jongeeeehhhhquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
Ik neem nooit bier in De Kuip. Drink ik nog liever water, dan dat wannabe bier zonder alcohol.
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kroeg is toch van Ronald de Boer of niet?
Van wie is die dan? Was wel zo'n kroeg pal tegenover de arena met allemaal sjaaltjes en toestanden die van een bekende oud-speler is.quote:
Ziet er wel prima uit. Eigenlijk moet elke club zo'n supportershome als bij Utrecht hebben.quote:
Ja er zijn er 2. Soccerworld is van de boertjes, rijkaard en van het schip.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van wie is die dan? Was wel zo'n kroeg pal tegenover de arena met allemaal sjaaltjes en toestanden die van een bekende oud-speler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |