Studenten 16gb, normale gebruikers 8gb.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef Jesse_ het volgende:
Sinds wanneer is de limiet zo omhoog gegaan bij dropbox?
Ah en ik al blij zijn met mijn 2.2 gigquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Studenten 16gb, normale gebruikers 8gb.
Ik had het op een ander account ook aangemaakt (min of meer perongeluk) en kreeg nu 50 euro gratis tegoed ja, van Thomas de AdWords-medewerker. Gaaf!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:42 schreef Jesse_ het volgende:
Het is nu een paar dagen later en inderdaad een mailtje van adwords met 50e gratis tegoed
Het gebeurde eigenlijk in 2 vlagen, van 1/13/2012 3:10 PM tot 1/13/2012 3:24 PM en 1/15/2012 6:00 PM tot 1/15/2012 6:12 PMquote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga het vanavond even instellen.
Hoelang duurde het voor je de benodigde 32 referrals had?
De website zegt 12.5gb van je 16gb referalls, de app zegt 14.5gb van je 18gb totaal lijkt me.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
Yes, ik zit nu ook al op 12.5 of 14.5 gig (de website zegt het eerste, de app het laatste) nog een paar te gaan
Ineligible / This referral is not eligible for bonus space. Either their email address was already in our system or they are using the same computer as you are.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef RacerDKB het volgende:
Wat houdt ineligible in bij DropboxIemand die een tweede/nieuw account wilt gebruiken op eenzelfde PC?
Ja ik heb die gewoon weggeklikt zodat mijn overzichtje mooi isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ineligible / This referral is not eligible for bonus space. Either their email address was already in our system or they are using the same computer as you are.
Sommigen installeren de dropboxapplicatie binnen 3 minuten, anderen na 5 dagen nog niet.
Iedereen die hem niet heeft geïnstalleerd een mailtje sturen is misschien wat brutaalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik heb die gewoon weggeklikt zodat mijn overzichtje mooi isStaan alleen nog maar completed uitnodigingen tussen.
Een mailtje vanaf customercare@dropbox.com kan wel johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Iedereen die hem niet heeft geïnstalleerd een mailtje sturen is misschien wat brutaal.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Iedereen die hem niet heeft geïnstalleerd een mailtje sturen is misschien wat brutaal.
Ik merk dat als een Fransman zich heeft aangemeld, er geen "GB", maar "Go" in de mail staat. Bijzonderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]Denk dat de meeste mensen niet eens door hebben dat ze via een referall link aanmelden dus als je geen verwarde Duitsers en dergelijke wilt zou ik inderdaad maar wachten
Gigaoctet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik merk dat als een Fransman zich heeft aangemeld, er geen "GB", maar "Go" in de mail staat. Bijzonder.
So far you've earned 13.5GB of the 16 GB maximum bonus space possible from referrals.
Da's wel veel geldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef Jesse_ het volgende:
Bam 16gig
Heeft me wel 20 euro aan tegoed 'gekost'.
Bedankt RacerDKB
Tja, 208 clicks a ¤0.093quote:
Registreer eens een nieuw adwords account en heb even geduldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef nietzman het volgende:
Ik krijg maar geen coupon met adwords-tegoed.
Er staat hier precies hoe je het zelf kan doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
Er is zeker niet iemand die voor mij met referral http://db.tt/DRX72v5w ff dat geintje wil uithalen? Heb er voorlopig helemaal geen tijd voor, maar die 8GB lijkt me echt nice.
Als er een barmhartige samaritaan is, dan dankjewel. Zo niet, dan vind ik jullie allemaal nog steeds liev.
Iemand vinden met een studentenmailadres die geen Dropbox gebruikt/gaat gebruiken/16gb wilt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
Is er niet een manier om Dropbox in de maling te nemen dat je een student bent?
Whuh? Das max 8 GB toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Iemand vinden met een studentenmailadres die geen Dropbox gebruikt/gaat gebruiken/16gb wilt.
Maargoed, zonder studentenaccount kan je alsnog gratis aan bijna 11gb komen, is dat niet genoeg?
quote:Hi Bartan,
*_tom@hotmail.com installed Dropbox after getting your invite. To thank you, we've awarded you 500 MB of bonus space. You now have 17.93 GB on Dropbox!
Even een manier vinden om m'n backups/foto's veilig te encrypten en dan knal ik die 16GB volquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je epic veel excel sheets opslaan mang
Nicequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even een manier vinden om m'n backups/foto's veilig te encrypten en dan knal ik die 16GB vol.
Dropbox heeft wel eens een soort van online puzzeltochten. Als je die weet te voltooien krijg je bijvoorbeeld 1 GB erbij.quote:
8gb referall + 2gb standaard + 250mb indien je een account hebt op uitnodiging van een ander + 250mb als je 5 van de 7 welkomststappen doet + 640mb via dropbox.com/freequote:
Wel even je instellingen veranderen als je niet met 50kb/s wilt uploaden:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even een manier vinden om m'n backups/foto's veilig te encrypten en dan knal ik die 16GB vol.
Sweet toch ff 640 MB erbij gesprokkeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dropbox heeft wel eens een soort van online puzzeltochten. Als je die weet te voltooien krijg je bijvoorbeeld 1 GB erbij.![]()
Daarnaast krijg je 250 MB als je de intro voltooid: https://www.dropbox.com/gs
en een paar keer 128 MB hier: https://www.dropbox.com/free
Ik heb geen tegoed. Ik ben geholpen door een lieve userquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sweet toch ff 640 MB erbij gesprokkeld.
Hmpf. Die link met 75$ dollar komt maar niet. PiRANiA, kan jij mijn referral niet even gebruiken als jij aan je opslag capaciteit max zit en je nog tegoed over hebt? Mijn referral link staat een paar posts hierboven*kijkt lief*
Oh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb geen tegoed. Ik ben geholpen door een lieve user.
Gewoon aanmelden via adwords.google.nl.quote:
Truecrypt containertjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ohw. Effe geduld dan maarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden via adwords.google.nl.
Een paar dagen (tot een week) later krijg je vanzelf een mailtje met een coupon t.w.v. ¤50. Althans, bij Jesse_ en ik gebeurde dat.
http://www.boxcryptor.com/quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan moet hij steeds de hele container syncen ben ik bang. Ik sncrypt liever per file.
Dat klinkt handigerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.boxcryptor.com/
http://www.boxprotect.com/
Misschien hier wat mee kloten?
Dat heeft inspiratie opgeleverdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.boxcryptor.com/
http://www.boxprotect.com/
Misschien hier wat mee kloten?
Nope. Niet hoe ik het doe in ieder geval.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:24 schreef Jesse_ het volgende:
Enige nadeel is dat je admin rechten moet hebben om je files overal te kunnen bekijken
Ook als je het vanaf een windows pctje wil bekijken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nope. Niet hoe ik het doe in ieder geval..
Geen idee, ik heb het al jaren niet gebruiktquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook als je het vanaf een windows pctje wil bekijken?
Als het gewoon jouw dropbox-account is die je aan de app koppelt, kan je gewoon alle documenten zien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook als je het vanaf een windows pctje wil bekijken?
Voor de app heb je administrator rechten nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als het gewoon jouw dropbox-account is die je aan de app koppelt, kan je gewoon alle documenten zien.
Da's zeker geen probleem
Mbt megaupload enzo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:57 schreef mschol het volgende:
tis maar afwachten, met de huidige ontwikkelingen, wat dropbox gaat doen..
yupquote:
Ja, gewoon prima ingesteld. CPC staat op automatisch gewoon?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Na 5 dagen ook een mailtje met een coupon ter waarde van 50 euro ontvangen!
Nu na 2 uur nog geen enkele hit gehad. Ik weet niet of dat normaal is?
Heb de instellingen uit de OP en de link uit de OP overgenomen.
- Budget: maximaal 20 euro per dag
- Alle landen, NL/EN/DU/FR als talen
Waar stel je het maximale bedrag per klik/CPC in? Is dat Bieden en budget > Biedoptie > Richten op klikken > AdWords stelt mijn biedingen in om te helpen bij het maximaliseren van klikken in mijn doelbudget > Limiet voor CPC-bod?
Heb daar i.i.g. 0,50 euro ingevoerd.
Zou super zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal even kijken of ik een paar webdesigner magazines terug kan vinden, daar zitten altijd van die bonnetjes in, wellicht heb ik er genoeg om hier nog iemand blij te maken met tegoed zonder dat ze dan op Google moeten wachten.
Dat zou top zijn inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal even kijken of ik een paar webdesigner magazines terug kan vinden, daar zitten altijd van die bonnetjes in, wellicht heb ik er genoeg om hier nog iemand blij te maken met tegoed zonder dat ze dan op Google moeten wachten.
Ik heb 20 Gmail/Google accounts o.i.d. dus ik heb mijn ''bagger''-accounts gebruikt. Niet mijn primaire in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Even een vraag. Maken jullie gewoon AdWords accountje aan met je normale Gmail e.d?
En waarom zou je daar niet Sesamstraat invullen?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Oké, en waarom? Want je vult toch al je gegevens vervolgens in?
Precies, no offense vroeg me gewoon af waarom.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En waarom zou je daar niet Sesamstraat invullen?
Het is niet verboden, dit maniertje, maar ik wil niet mijn adres te geven als het niet per se nodig isZe beheren immers al al mijn contacten, mail, telefoon, apps, YouTube, AdSense, zoekpogingen, betalingen en zoeken voor school met Scholar
Wel fijn voor jezelf in ieder geval ;quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Sorry jongens, ik heb er drie maar er is nog maar één geldig. De anderen waren geldig tot eind 2011. Als ik weer wat binnen krijg geef ik wel een gil.
Duurt 4 a 5 dagen. Tevens mag je Google-account niet ouder dan 2 weken zijn, schijnt.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef Xetran het volgende:
Ik heb nog steeds geen mailtje terug gekregen van die google adds :<
Nee dat niet, die coupon invoeren werkt alleen als je AdWords-account niet ouder is dan 2 weken.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Duurt 4 a 5 dagen. Tevens mag je Google-account niet ouder dan 2 weken zijn, schijnt.
Dropquest 2011 in mijn geval. Moest je wat online raadsels oplossen en daar kreeg je dan 1 gb extra voor. Binnenkort schijnt er een nieuwe Dropquest te komenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
Hee waarom hebben jullie allemaal 19.88GBIk heb maar 18.88
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
71.4% used (13.2GB of 18.56GB)
So far you've earned 15.5GB of the 16 GB maximum bonus space possible from referrals.. Ik kan dus op 18.56GB+500MB = 19.06GB komen
.
M'n hele foto- en documentarchief. Zwaar geëncrypt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]wat sla je daar allemaal wel niet op :S
Meteen er achteraan mailenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Whoo 1 duitser heeft zich aangemeldNu moet ie nog downloaden
daar zou ik een betrouwbaardere service voor nemen, maar okequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
M'n hele foto- en documentarchief. Zwaar geëncrypt.
je betaald voor dropbox?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef borisz het volgende:
11/16 binnen. Vannacht vast wel compleet.
Student. 16 gb opslagquote:
Edu programma. Even je school email invullen, krijg je per referral 500MB ipv 250. En 16GB max ipv 8.quote:
ben geen student, workarounds bekend?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Edu programma. Even je school email invullen, krijg je per referral 500MB ipv 250. En 16GB max ipv 8.
Ik heb me dood lopen zoeken er naar. Maar misschien heb je vrienden met een .edu?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ben geen student, workarounds bekend?
Geen idee of er workarounds zijn. Maar mijn Hanzehogeschool studentenmail werkt ook en dat is geen .edu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb me dood lopen zoeken er naar. Maar misschien heb je vrienden met een .edu?
Welke landen heb je ingesteld? Ik frankrijk, duitsland spanje italie en portugal met een cpc van ¤0,95quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Saninl het volgende:
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan? Ik heb pas 2 ref. Vanaf vanochtend?
Uhm, dit staat als ik die pagina open;quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke landen heb je ingesteld? Ik frankrijk, duitsland spanje italie en portugal met een cpc van ¤0,95
Ik heb de volle 8 gb extra inmiddels binnen
Klopt, als je hem hoog hebt staan gaat het sneller, maar je maakt niet echt efficiënt gebruik van de ¤50quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb die cpc op 95 cent gezet omdat Google dan sneller je advertentie laat zien volgens mijgemiddeld kostte het me 17 cent per click
Ik heb nog 24 Euro over. Dus per saldo heb ik niet veel meer verbruikt dan Boem. Wat hij in 36 uur voor elkaar had, heb ik in circa 14 uur gefixed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, als je hem hoog hebt staan gaat het sneller, maar je maakt niet echt efficiënt gebruik van de ¤50Dus prima als je het voor jezelf wilt, maar met ¤50 moet je ook 2-2,5 personen aan een volle Dropbox kunnen helpen, denk ik.
Maar nogmaals, maak gewoon een Adwords account aan en wacht een paar dagen, grote kans dat je een coupon krijgt. En als je al een Adwords hebt gebruik je gewoon een ander Google account.
Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Handige shit. Ik heb zelf echt 10 miljoen miljard van die ¤50 tegoed bonnen van dat soort PC bladen, alleen zijn ze allemaal al maanden verlopenkut.
Als iemand dus een AdWord bon voor me heeft, wil ik hem graag ruilen voor, symbolisch, een hoop verlopen codes (), en eeuwige e-props.
-edit2- Oke, ik heb een coupon gebruikt die 15 september 2011 zou verlopen, maar deze deed het gewoon nog. Ik heb nóg een coupon over, die 01/06/2011 zou verlopen, maar misschien werkt die ook. Eerste die me een DM stuurt mag 'm hebben.
Wanneeer heb je hem aangevraagd? Ik gister aan het eind van de dag en ik heb ook nog niks binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:34 schreef Xetran het volgende:
Volgensmij doe ik iets fout, nogsteeds geen mail teruggekregen van google met die 50 euro tegoed.
Paar dagen terug al, daarna nog 'ns gedaan met een ander adres maar daarop krijg ik ook niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wanneeer heb je hem aangevraagd? Ik gister aan het eind van de dag en ik heb ook nog niks binnen.
Tevens zit ik inmiddels op 15,75GB.
Ik ben een liefhebberquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.
Oh, ik ben ook een liefhebber.. geraak er anders maar niet aan, ik had over je post heen gelezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.
Nu 1 erbij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Saninl het volgende:
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan? Ik heb pas 2 ref. Vanaf vanochtend?
Niet inzien dat wolfrolf in dit topic al aangeeft dat hij een account heeft gevuldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Saninl jij hebt dus al een code? Dan stuur ik één naar Zolder aangezien die de tweede was die geïnteresseerd is, en één naar Wolfrolf.
Ja wel. Wolfrolf heeft mij een DM gestuurd met een goede reden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Niet inzien dat wolfrolf in dit topic al aangeeft dat hij een account heeft gevuld
Ah oke, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja wel. Wolfrolf heeft mij een DM gestuurd met een goede reden.
Ach, het tegoed heb ik d.m.v. gratis coupons en ik heb atm geen andere sites waar het nuttig is traffic op te genereren, dus het is niet alsof ik echt super zorgvuldig met dat budget wil omgaan. Liever snel vullen. Ik had zelf 0.75 CPC en een budget van ¤15 per dag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb met die 0,10CPC echt nog iets van 35 euro te goed maar ben al wel aan mijn limiet. De boel maar stop gezet.
Oh nu zie ik ineens wat er mis gaat bij jou, je hebt je dag budget op 50 cent staanquote:
Dankje. Aangepast.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh nu zie ik ineens wat er mis gaat bij jou, je hebt je dag budget op 50 cent staanmaak daar ff 20¤ van en je zit geramd
Lol als je dagbudget op 50 cent staat en je CPC op 10 cent kun je dus maar maximaal 5 referral's per dag binnen halen, dan is het ook niet zo gek dat het niet zo vlot ging.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lol als je dagbudget op 50 cent staat en je CPC op 10 cent kun je dus maar maximaal 5 referral's per dag binnen halen, dan is het ook niet zo gek dat het niet zo vlot ging.
En hoe sta je er nu voorquote:
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef borisz het volgende:
Alle 16gb binnen. Teller nu totaal op 21.2gb.
dropboxhunt ofzo ik zit op 10,89 GB. 2GB standaard, 8GB referrals, 250 MB Dropbox Guru bonus, en 640 MB via www.dropbox.com/freequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.
Ik heb geen idee, maar ik vorige maand opeens 2,5gb cadeau. Ik moest op iets klikken Al was het wel voor een jaartje die 2,5gb.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.
ik zou de foto's van m'n ouders kunnen lenenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb niet eens 100MB aan foto's.
Nu gaat het hard.quote:
Yep onderbreken die handelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:59 schreef Saninl het volgende:
"So far you've earned 8GB of the 8 GB maximum bonus space possible from referrals."
Nu kan ik hem dus stopzetten?
Done.quote:
Ook dat geluktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Daar heb ik echt geen idee van.. ik heb geen studenten account
NICE! Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ook dat gelukt
Gewoon nogmaals mijn mail ingevoerd:
"0.2% used (41.3MB of 18.75GB)"
Ik had ook geen .edu hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Het is echt gewoon totaal onmogelijk om een fake .edu mail account te maken. Jammer.
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Het is echt gewoon totaal onmogelijk om een fake .edu mail account te maken. Jammer.
maar dan moet je dus een student zijn, of iemand kennen die student is...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.
Fontys doet het ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
DM?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.
Het is nog gelukt ook.. zal ik de linkjes hier plaatsen? Of is dat problematisch om de 1 of andere reden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is nog gelukt ook.. zal ik de linkjes hier plaatsen? Of is dat problematisch om de 1 of andere reden?
Ik DM het. Maar dan niet allemaal vragen gaan stellen. Ik weet het namelijk nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.
Mijn uni account is verlopen afgelopen najaar
Maar als je wilt... zou je het me kunnen DM'en?![]()
De max is als je door je poen heen bentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef Zolder het volgende:
Bedankt Boem-dikkie voor je code!
Nog geen 1,5 uur geleden een campagne aangemaakt, inmiddels al 7 mensen hebben er gebruik van gemaakt! Wat is de max eigenlijk?
same herequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.
Mijn uni account is verlopen afgelopen najaar
Maar als je wilt... zou je het me kunnen DM'en?![]()
Daar heb ik nog een twitter accoutn voor gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
geen idee of het al bekend was hier, maar deze kwam ik tegen:
https://www.dropbox.com/free
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef mschol het volgende:
* mschol wacht op een coupon code voor google adwords
You're welcome.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef Zolder het volgende:
Bedankt Boem-dikkie voor je code!
Nog geen 1,5 uur geleden een campagne aangemaakt, inmiddels al 7 mensen hebben er gebruik van gemaakt! Wat is de max eigenlijk?
Zal morgen even kijken of ik nog oudere exemplaren van de Webdesigner kan vinden. Als codes die tot november 2011 'geldig' waren het ook nog doen, doen nog oudere codes het misschien ook nog wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
same here, of iemand die nog tegoed overheeft en mij in een campange kan gooien..
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
same here, of iemand die nog tegoed overheeft en mij in een campange kan gooien..
Dit. (mits je in NL bent momenteelquote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef Luchtkoker het volgende:
Kom op jongens, koop desnoods voor ¤8 oid een PC Magazine (even kijken of er in de verpakking achterin zo'n Google Adwords coupon zit uiteraard, bij PC Magazine zitten die in het plastic achter het blad en kan je duidelijk zien), heb je ¤50 tegoed en kan je ook knallen.
¤20 per dag, dus dan kan ie in 18 uur ¤20 hebben gebruikt op 6 februari en ¤1,34 op 7 februari.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:09 schreef Re.active het volgende:
Ik had het budget op ¤20,- gezet per dag en toch zat het totaal al na 18 uur op ¤21,34
Heb vannacht btw de campaign even gepauzeerd. Wilde gok dat mensen die snachts klikken alleen ff kijken en pas later gaan registreren en de app downloaden wanneer ze fit en wel zijn (overdag dus). Lijkt te werken want de laatste 10 clicks hebben mij niks opgeleverd maar kost me wel adword geld
quote:
Zie linkjes in de OPquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef mschol het volgende:
nog tips voor eventuele zoekwoorden/instellingen?
DM verzonden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb net een coupon van Google gekregen en nog eentje bij een blad. 1 reserveer ik voor een vriend van me, maar een andere staat open voor de eerste DM.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Booomer het volgende:
Hm, heb CPC op automatisch gezet, maar hij zet hem op ¤ 1,55.. is dat niet wat veel?
Jíj stelt de ontkennende vraagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je reactie spreekt zichzelf tegen.
Nee hoor, 'is dat NIET veel'? 'Nee' = dubbele ontkenning = 'ja, het is wat veel'.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je reactie spreekt zichzelf tegen.
Yes. Helemaal goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef Booomer het volgende:
Je begrijpt me toch![]()
Klopt het zo?
[ afbeelding ]
zo snel gaat het hier niet (niet dat ik haast hebquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Ongetwijfeld. Ik heb 3 Dropbox referrals gemaxed met ¤46 tegoed.Bij mijzelf duurde het ongeveer 9 uur, bij een vriend van me wat langer, en bij een collega van me echt nog geen 6 uur.
Bij mij begint het nu ook ineens op te lopen ja, zie de hele tijd dat ballonnetje omhoog komen..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. duurde eff voordattie ging lopen...
nu binnen een kwartier al 14 referrals
Ik kreeg twee / drie dagen nadat ik mijn campagne stop had gezet nog mailtjes binnen dat mensen zich hadden aangemeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:12 schreef Booomer het volgende:
Hm, nu al door 32 euro van dat tegoed heen, maar nog steeds maar 12/16 GB.. Heb allemaal mensen in m'n referrallijst staan die wel een Dropbox account hebben gemaakt maar het niet installeren...
Heb AdWords maar uitgezet, maar hoop wel dat ze het nog installeren!
Ik zit nog steeds te wachten op de laatste 9 mensen die het nog moeten installeren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kreeg twee / drie dagen nadat ik mijn campagne stop had gezet nog mailtjes binnen dat mensen zich hadden aangemeld.
Als je het topic een beetje doorleest, kom je er achter dat je heel erg lang moet wachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:03 schreef skunkasaur het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat Google zo'n coupon stuurt? Ik heb me afgelopen vrijdag aangemeld.
Zomaar ineens increased??quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:01 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik met al die ruimte moet.
Nee ik heb die beta geinstalleerd en 5 gb foto's en 2gb video's er in gedumpt (en er weer uit gehaald).quote:
ik 4% van 23.9GBquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ook niet. Alhoewel ik van mijn 19.4GB nu 11% gebruik. En dat zijn vooral gedeelde mappen.
ik heb een week moeten wachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Als je het topic een beetje doorleest, kom je er achter dat je heel erg lang moet wachten
hoe kom je aan 23,9GB?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:01 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik met al die ruimte moet.
http://forums.dropbox.com/topic.php?id=53544&replies=132quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ].
Ik dacht alleen dat ik op max zat nu? Hoe komen jullie aan meer giegelbytes?
5gb dankzij die beta die ik hierboven link, en ik heb mijn DropBox aangemaakt via iemand referall. Dan krijg je ook 250MB extra als uitgenodigde, wat 500MB wordt als je .edu bevestigd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kom je aan 23,9GB?
ik heb nu "slechts" 18.4, waarbij ik kennelijk al het max van 16GB aan referers heb gehad..
Dualboot/Wine?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Oh, laat maar @ dat laatste. Ik heb geen windows (gelukkig). En 19GB is wel genoeg.
Hoezo kan je die nooit krijgen? Je kan gewoon 'ergens op de interwebs' een .edu fixen, hoor. (DM maar als iemand een link wilt, ik denk niet dat het handig is om dat open en bloot te posten)quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5gb dankzij die beta die ik hierboven link, en ik heb mijn DropBox aangemaakt via iemand referall. Dan krijg je ook 250MB extra als uitgenodigde, wat 500MB wordt als je .edu bevestigd.
Ik vrees dat jij dan maximaal 23.4GB kan op dit moment, want die 500MB kan je nooit krijgen.
Ik bedoel dat als je gewoon een account maakt op dropbox.com dat je die 250MB mist (die 500MB wordt als je .edu koppelt). Dus het aanmelden via referall-link, levert referree 250MB (500MB in geval van edu) op en referall ook 250MB (of 500MB), en ik denk dat je die moet missen als je gewoon via de normale manier een account hebt gemaakt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hoezo kan je die nooit krijgen? Je kan gewoon 'ergens op de interwebs' een .edu fixen, hoor. (DM maar als iemand een link wilt, ik denk niet dat het handig is om dat open en bloot te posten)
Ah zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je gewoon een account maakt op dropbox.com dat je die 250MB mist (die 500MB wordt als je .edu koppelt). Dus het aanmelden via referall-link, levert referree 250MB (500MB in geval van edu) op en referall ook 250MB (of 500MB), en ik denk dat je die moet missen als je gewoon via de normale manier een account hebt gemaakt.
Ik kan het niet fatsoenlijk uitleggen maar ik heb 250/500MB extra doordat ik uitgenodigd ben. Ik sta zelf ook tussen mijn ''Referall Status'' lijst:
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan een wallpaper pack van 4 gb?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://forums.dropbox.com/topic.php?id=53544&replies=132
http://forums.dropbox.com/topic.php?id=53120&replies=120
Ik had de foto's van m'n mobiel geupload en dat was maar 1gb, dus heb even een HD wallpaper pack gedownload, op een USB-stickje gepleurt en geupload.
Verder moet je nog ook nog 500mb-1000mb video uploaden voordat je de volle 5gb hebt dus ik heb er even een pornootje in gezet.
Usenet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:11 schreef Booomer het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een wallpaper pack van 4 gb?
Kun je die niet even delen op Dropbox met ons?quote:
Moet hij niet opnieuw goedgekeurd worden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:57 schreef Re.active het volgende:
Mijn campaign is gestagneerd. Sinds gisteren doet ie niks meer. Krijg net een mailtje met een melding dat mijn balance low is, ondanks dat er nog ¤18,- op staat.
Vreemd dat de eerste campaign gewoon lekker vlot liep, en de 2e voor een ander gewoon niks doet ondanks zelfde keywords, budget etc.
mijn campain was eigenlijk direct goed gekeurdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:37 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Moet hij niet opnieuw goedgekeurd worden?
Mijne loopt nog steeds niet in afwachting van goedkeuring.
Ik wacht al twee werkdagen, mijn hoop ik op vandaag..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn campain was eigenlijk direct goed gekeurd
Ik kreeg die melding ook met ¤24 tegoed, dus daar hoef je je in ieder geval niet druk over te maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:57 schreef Re.active het volgende:
Mijn campaign is gestagneerd. Sinds gisteren doet ie niks meer. Krijg net een mailtje met een melding dat mijn balance low is, ondanks dat er nog ¤18,- op staat.
Vreemd dat de eerste campaign gewoon lekker vlot liep, en de 2e voor een ander gewoon niks doet ondanks zelfde keywords, budget etc.
pm je publieke url even.. dan zet ik em wel in mijn campain...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef ThaRooP het volgende:
Ik heb me al meer dan een week geleden aangemeld for AdWords, maar nog geen mailtje gehad...
Ik heb geen eigen bedrijf dus iemand die tips heeft voor bij het aanmelden?
Of als iemand nog wat tegoed over heeft om mijn dropbox ruimte te vergroten![]()
weet je zeker dat je maar 23,- betaald hebt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef Re.active het volgende:
Van de ¤50,- coupon heb ik ¤23,- betaald voor mijn campaign en ik heb nog maar ¤9,- over
bedrag dat daar staat, voor 139 clicks klopt...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef Re.active het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste 2 kloppen. de eerste dag ¤21,- en de eerste paar uur van de volgende dag ¤2,-
Maar die van Feb 10 klopt gewoon niet. Wel betaald, maar geen clicks gegenereerd. De campagin stond namelijk vanmorgen toen ik wakker werd nog steeds op 0 clicks. en dit wordt gestaafd door 0 registraties op dropbox.
En als het wel zou kloppen zou het het bedrag wat in de bovenste regel staat, dan niet ¤23,34 maar ¤40,94 zijn?
(het is dat het coupon geld is anders zou ik pissed off zijn atm)
ik gok dat de interface achter de feiten aanloopt..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:43 schreef Re.active het volgende:
Dat klopt ook, maar die 62 clicks van vandaag zijn nergens terug te vinden behalve op de betaalpagina
Die andere 2 dagen zie ik gewoon terug in de campaign overzicht. deze 62 echter niet
ik heb in totaal rond de 300-400 kliks nodig gehad om de 16GB extra ruimte te krijgen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef Re.active het volgende:
Naja, hier is het dus 62 clicks met 0 registraties. Kan me haast niet voorstellen dat er niemand daarvan heeft geregistreerd.
Ook lullig dat ik nu ¤17,- kwijt ben voor niks.
gebruik het nu vooral als backup locatie van belangrijk spul en als uitwissel locatie..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:24 schreef Re.active het volgende:
Ik zou zelf niet eens weten wat ik mee moet![]()
Preciesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
gebruik het nu vooral als backup locatie van belangrijk spul en als uitwissel locatie..
zoek alleen nog een handige manier van zwaar encryptenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Precies.
Zwaar encrypten en GAAN.
Helaas, zit ik met hetzelfde 'probleem'. Ik wacht ook al langer dan een week (10 dagen inmiddels, geloof ik).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef ThaRooP het volgende:
Ik heb me al meer dan een week geleden aangemeld for AdWords, maar nog geen mailtje gehad...
Ik heb geen eigen bedrijf dus iemand die tips heeft voor bij het aanmelden?
Of als iemand nog wat tegoed over heeft om mijn dropbox ruimte te vergroten![]()
Hier hetzelfde... zouden ze gestopt zijn met het verstrekken van die codes?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 05:08 schreef ChosenOneX het volgende:
[..]
Helaas, zit ik met hetzelfde 'probleem'. Ik wacht ook al langer dan een week (10 dagen inmiddels, geloof ik).
Iemand die misschien bereid is een handje te helpen?![]()
Bij voorbaat dank.
Lijkt er veel op:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:46 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hier hetzelfde... zouden ze gestopt zijn met het verstrekken van die codes?
Dat had ik ook, maar die code kan je alsnog invullen bij factureren!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:26 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
Lijkt er veel op:
"Let op: ¤50 tegoed is alleen telefonisch verkrijgbaar."
Dus, iemand hier nog een code over of wil hij/zij het voor mij doen?
Alvast bedankt.
Wat bedoel je? Welke code?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:59 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar die code kan je alsnog invullen bij factureren!
Je kan geen code meer krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:59 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar die code kan je alsnog invullen bij factureren!
want?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
Je kan geen code meer krijgen.
Staat dat het alleen kan via telefoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
ik heb er niet zo heel lang terug gewoon nog 1 gekregen..
Hoe lang geleden?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
ik heb er niet zo heel lang terug gewoon nog 1 gekregen..
je moet ze in een DCIM folder zetten, anders herkent hij ze inderdaad niet :Squote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef Luchtkoker het volgende:
Vaag, die auto import van Dropbox blijft tegen mij maar zeggen dat er geen nieuwe foto's op mijn opslagmedium zijn gevonden, terwijl ik net een zootje HD wallpapers heb gedownload die ik zeker weten nog niet heb geupload.
Ook andere foto's die zeker weten nog nooit met Dropbox in contact zijn gekomen zegt ie dat ze niet nieuw zijn.
Mail zequote:Op maandag 13 februari 2012 10:28 schreef Booomer het volgende:
Ik heb nog maar 15 euro over, en zit nog niet aan de 16GB... Echt veel mensen in m'n referral lijst die het niet installeren...
Het duurt even voor het systeem het in de gaten heeft, terwijl ik aan het uploaden was viel het mij op dat er een vertraging van 15-30 minuten in zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Oké, ik weet niet wat er precies gebeurde net maar ik had die beta gedownload om extra ruimte te krijgen voor het uploaden van foto's, had een mapje van 500MB aan foto's geupload, niks gebeurde. Verwijderde ik net dat mapje krijg ik er opeens 500 MB bij. Werkt wel goed.
Dat heb ik dus wel gedaan maar dat is verspilde moeitequote:
Online + mobiel gebruik tellen niet mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef Re.active het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan maar dat is verspilde moeite![]()
Snap dan ook niet waarom je je uberhaupt gaat registreren als je toch niet van plan bent om db te gaan installeren
If you have forgotten your password you can request a reset email from the following link: http://www.completelyprivatefiles.com/reset/password.htmlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |