quote:
Op zondag 18 augustus 2013 09:37 schreef Phone het volgende:Veel teveel gedoe allemaal dat Adwords en ik ga Google toch echt niet mijn persoonlijke bankgegevens kado doen (incl de vereiste machtiging !!!)
En wat jij doet is niet veel gedoe?

quote:
Handiger is om Dropbox ref link even naar een ander mailadres van jezelf te mailen, op een andere device te installeren en je hebt gratis extra ruimte, weer van het systeem afgooien en overnieuw, zelfde pc alleen een ander email adres. Ik deed dat ik heb begin en heb de space zo in 1 dag tot het maximum uitgebreid echt simpel. Weet niet meer of ik daar een VPN voor gebruikte maar dat zal wel beter zijn, Piratebay browser of zo.
Dit is overduidelijk misbruik maken, terwijl via de adwords-truc je dropbox wel echt aan nieuwe klanten helpt. Jouw methode zou door dropbox kunnen worden herkend en dan alle ruimte die je daarmee hebt gekregen weer worden afgenomen. Zolang jij de enige bent die het doet zal dat niet snel gebeuren, maar als veel mensen het doen wel.
quote:
Of koop een HTC telefoon dan krijg je meteen iets van 25GB of zo.
Ik heb een Samsung telefoon met 50GB, maar helaas is dat (net als volgens mij bij HTC) maar tijdelijk (2 jaar in mijn geval).