daar zou ik een betrouwbaardere service voor nemen, maar okequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
M'n hele foto- en documentarchief. Zwaar geëncrypt.
je betaald voor dropbox?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef borisz het volgende:
11/16 binnen. Vannacht vast wel compleet.
Student. 16 gb opslagquote:
Edu programma. Even je school email invullen, krijg je per referral 500MB ipv 250. En 16GB max ipv 8.quote:
ben geen student, workarounds bekend?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Edu programma. Even je school email invullen, krijg je per referral 500MB ipv 250. En 16GB max ipv 8.
Ik heb me dood lopen zoeken er naar. Maar misschien heb je vrienden met een .edu?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ben geen student, workarounds bekend?
Geen idee of er workarounds zijn. Maar mijn Hanzehogeschool studentenmail werkt ook en dat is geen .edu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb me dood lopen zoeken er naar. Maar misschien heb je vrienden met een .edu?
Welke landen heb je ingesteld? Ik frankrijk, duitsland spanje italie en portugal met een cpc van ¤0,95quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Saninl het volgende:
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan? Ik heb pas 2 ref. Vanaf vanochtend?
Uhm, dit staat als ik die pagina open;quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke landen heb je ingesteld? Ik frankrijk, duitsland spanje italie en portugal met een cpc van ¤0,95
Ik heb de volle 8 gb extra inmiddels binnen
Klopt, als je hem hoog hebt staan gaat het sneller, maar je maakt niet echt efficiënt gebruik van de ¤50quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb die cpc op 95 cent gezet omdat Google dan sneller je advertentie laat zien volgens mijgemiddeld kostte het me 17 cent per click
Ik heb nog 24 Euro over. Dus per saldo heb ik niet veel meer verbruikt dan Boem. Wat hij in 36 uur voor elkaar had, heb ik in circa 14 uur gefixed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, als je hem hoog hebt staan gaat het sneller, maar je maakt niet echt efficiënt gebruik van de ¤50Dus prima als je het voor jezelf wilt, maar met ¤50 moet je ook 2-2,5 personen aan een volle Dropbox kunnen helpen, denk ik.
Maar nogmaals, maak gewoon een Adwords account aan en wacht een paar dagen, grote kans dat je een coupon krijgt. En als je al een Adwords hebt gebruik je gewoon een ander Google account.
Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Handige shit. Ik heb zelf echt 10 miljoen miljard van die ¤50 tegoed bonnen van dat soort PC bladen, alleen zijn ze allemaal al maanden verlopenkut.
Als iemand dus een AdWord bon voor me heeft, wil ik hem graag ruilen voor, symbolisch, een hoop verlopen codes (), en eeuwige e-props.
-edit2- Oke, ik heb een coupon gebruikt die 15 september 2011 zou verlopen, maar deze deed het gewoon nog. Ik heb nóg een coupon over, die 01/06/2011 zou verlopen, maar misschien werkt die ook. Eerste die me een DM stuurt mag 'm hebben.
Wanneeer heb je hem aangevraagd? Ik gister aan het eind van de dag en ik heb ook nog niks binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:34 schreef Xetran het volgende:
Volgensmij doe ik iets fout, nogsteeds geen mail teruggekregen van google met die 50 euro tegoed.
Paar dagen terug al, daarna nog 'ns gedaan met een ander adres maar daarop krijg ik ook niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wanneeer heb je hem aangevraagd? Ik gister aan het eind van de dag en ik heb ook nog niks binnen.
Tevens zit ik inmiddels op 15,75GB.
Ik ben een liefhebberquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.
Oh, ik ben ook een liefhebber.. geraak er anders maar niet aan, ik had over je post heen gelezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.
Nu 1 erbij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Saninl het volgende:
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan? Ik heb pas 2 ref. Vanaf vanochtend?
Niet inzien dat wolfrolf in dit topic al aangeeft dat hij een account heeft gevuldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Saninl jij hebt dus al een code? Dan stuur ik één naar Zolder aangezien die de tweede was die geïnteresseerd is, en één naar Wolfrolf.
Ja wel. Wolfrolf heeft mij een DM gestuurd met een goede reden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Niet inzien dat wolfrolf in dit topic al aangeeft dat hij een account heeft gevuld
Ah oke, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja wel. Wolfrolf heeft mij een DM gestuurd met een goede reden.
Ach, het tegoed heb ik d.m.v. gratis coupons en ik heb atm geen andere sites waar het nuttig is traffic op te genereren, dus het is niet alsof ik echt super zorgvuldig met dat budget wil omgaan. Liever snel vullen. Ik had zelf 0.75 CPC en een budget van ¤15 per dag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb met die 0,10CPC echt nog iets van 35 euro te goed maar ben al wel aan mijn limiet. De boel maar stop gezet.
Oh nu zie ik ineens wat er mis gaat bij jou, je hebt je dag budget op 50 cent staanquote:
Dankje. Aangepast.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh nu zie ik ineens wat er mis gaat bij jou, je hebt je dag budget op 50 cent staanmaak daar ff 20¤ van en je zit geramd
Lol als je dagbudget op 50 cent staat en je CPC op 10 cent kun je dus maar maximaal 5 referral's per dag binnen halen, dan is het ook niet zo gek dat het niet zo vlot ging.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lol als je dagbudget op 50 cent staat en je CPC op 10 cent kun je dus maar maximaal 5 referral's per dag binnen halen, dan is het ook niet zo gek dat het niet zo vlot ging.
En hoe sta je er nu voorquote:
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef borisz het volgende:
Alle 16gb binnen. Teller nu totaal op 21.2gb.
dropboxhunt ofzo ik zit op 10,89 GB. 2GB standaard, 8GB referrals, 250 MB Dropbox Guru bonus, en 640 MB via www.dropbox.com/freequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.
Ik heb geen idee, maar ik vorige maand opeens 2,5gb cadeau. Ik moest op iets klikken Al was het wel voor een jaartje die 2,5gb.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.
ik zou de foto's van m'n ouders kunnen lenenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb niet eens 100MB aan foto's.
Nu gaat het hard.quote:
Yep onderbreken die handelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:59 schreef Saninl het volgende:
"So far you've earned 8GB of the 8 GB maximum bonus space possible from referrals."
Nu kan ik hem dus stopzetten?
Done.quote:
Ook dat geluktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Daar heb ik echt geen idee van.. ik heb geen studenten account
NICE! Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ook dat gelukt
Gewoon nogmaals mijn mail ingevoerd:
"0.2% used (41.3MB of 18.75GB)"
Ik had ook geen .edu hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Het is echt gewoon totaal onmogelijk om een fake .edu mail account te maken. Jammer.
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Het is echt gewoon totaal onmogelijk om een fake .edu mail account te maken. Jammer.
maar dan moet je dus een student zijn, of iemand kennen die student is...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.
Fontys doet het ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
DM?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.
Het is nog gelukt ook.. zal ik de linkjes hier plaatsen? Of is dat problematisch om de 1 of andere reden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is nog gelukt ook.. zal ik de linkjes hier plaatsen? Of is dat problematisch om de 1 of andere reden?
Ik DM het. Maar dan niet allemaal vragen gaan stellen. Ik weet het namelijk nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.
Mijn uni account is verlopen afgelopen najaar
Maar als je wilt... zou je het me kunnen DM'en?![]()
De max is als je door je poen heen bentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef Zolder het volgende:
Bedankt Boem-dikkie voor je code!
Nog geen 1,5 uur geleden een campagne aangemaakt, inmiddels al 7 mensen hebben er gebruik van gemaakt! Wat is de max eigenlijk?
same herequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.
Mijn uni account is verlopen afgelopen najaar
Maar als je wilt... zou je het me kunnen DM'en?![]()
Daar heb ik nog een twitter accoutn voor gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
geen idee of het al bekend was hier, maar deze kwam ik tegen:
https://www.dropbox.com/free
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef mschol het volgende:
* mschol wacht op een coupon code voor google adwords
You're welcome.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef Zolder het volgende:
Bedankt Boem-dikkie voor je code!
Nog geen 1,5 uur geleden een campagne aangemaakt, inmiddels al 7 mensen hebben er gebruik van gemaakt! Wat is de max eigenlijk?
Zal morgen even kijken of ik nog oudere exemplaren van de Webdesigner kan vinden. Als codes die tot november 2011 'geldig' waren het ook nog doen, doen nog oudere codes het misschien ook nog wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
same here, of iemand die nog tegoed overheeft en mij in een campange kan gooien..
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
same here, of iemand die nog tegoed overheeft en mij in een campange kan gooien..
Dit. (mits je in NL bent momenteelquote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef Luchtkoker het volgende:
Kom op jongens, koop desnoods voor ¤8 oid een PC Magazine (even kijken of er in de verpakking achterin zo'n Google Adwords coupon zit uiteraard, bij PC Magazine zitten die in het plastic achter het blad en kan je duidelijk zien), heb je ¤50 tegoed en kan je ook knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |