Zie linkjes in de OPquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef mschol het volgende:
nog tips voor eventuele zoekwoorden/instellingen?
DM verzonden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb net een coupon van Google gekregen en nog eentje bij een blad. 1 reserveer ik voor een vriend van me, maar een andere staat open voor de eerste DM.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Booomer het volgende:
Hm, heb CPC op automatisch gezet, maar hij zet hem op ¤ 1,55.. is dat niet wat veel?
Jíj stelt de ontkennende vraagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je reactie spreekt zichzelf tegen.
Nee hoor, 'is dat NIET veel'? 'Nee' = dubbele ontkenning = 'ja, het is wat veel'.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je reactie spreekt zichzelf tegen.
Yes. Helemaal goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef Booomer het volgende:
Je begrijpt me toch![]()
Klopt het zo?
[ afbeelding ]
zo snel gaat het hier niet (niet dat ik haast hebquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Ongetwijfeld. Ik heb 3 Dropbox referrals gemaxed met ¤46 tegoed.Bij mijzelf duurde het ongeveer 9 uur, bij een vriend van me wat langer, en bij een collega van me echt nog geen 6 uur.
Bij mij begint het nu ook ineens op te lopen ja, zie de hele tijd dat ballonnetje omhoog komen..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. duurde eff voordattie ging lopen...
nu binnen een kwartier al 14 referrals
Ik kreeg twee / drie dagen nadat ik mijn campagne stop had gezet nog mailtjes binnen dat mensen zich hadden aangemeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:12 schreef Booomer het volgende:
Hm, nu al door 32 euro van dat tegoed heen, maar nog steeds maar 12/16 GB.. Heb allemaal mensen in m'n referrallijst staan die wel een Dropbox account hebben gemaakt maar het niet installeren...
Heb AdWords maar uitgezet, maar hoop wel dat ze het nog installeren!
Ik zit nog steeds te wachten op de laatste 9 mensen die het nog moeten installeren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kreeg twee / drie dagen nadat ik mijn campagne stop had gezet nog mailtjes binnen dat mensen zich hadden aangemeld.
Als je het topic een beetje doorleest, kom je er achter dat je heel erg lang moet wachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:03 schreef skunkasaur het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat Google zo'n coupon stuurt? Ik heb me afgelopen vrijdag aangemeld.
Zomaar ineens increased??quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:01 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik met al die ruimte moet.
Nee ik heb die beta geinstalleerd en 5 gb foto's en 2gb video's er in gedumpt (en er weer uit gehaald).quote:
ik 4% van 23.9GBquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ook niet. Alhoewel ik van mijn 19.4GB nu 11% gebruik. En dat zijn vooral gedeelde mappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |