Das typisch atwt! Zelfs na een paar uur wilde sex aan de oever van dat eeuwige meertje op de boerderij zit alle make-up nog op zijn plek! Bij mij zit dan de mascara op zijn kontquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eerst maar eens die twee vrouwen ontzetten, die Barbara ziet er na weken opsluiting nog altijd keurig gekapt uit
ehmm.. ik geloof niet dat ik wil weten wat jij doet bij een man zn kontquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das typisch atwt! Zelfs na een paar uur wilde sex aan de oever van dat eeuwige meertje op de boerderij zit alle make-up nog op zijn plek! Bij mij zit dan de mascara op zijn kont
Gezien hoor. Ik ben net zo trots op je als je mamsquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
nouuhouuuu.. voor mij.. ik voel me er dan gewoon beter bij..
Ik ben nu dus ontzettend blij dat ik er met een bordje soep vanaf kwam bij jou.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das typisch atwt! Zelfs na een paar uur wilde sex aan de oever van dat eeuwige meertje op de boerderij zit alle make-up nog op zijn plek! Bij mij zit dan de mascara op zijn kont
ik voorzie een pracht van een volgende sc titel _o-quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ehmm.. ik geloof niet dat ik wil weten wat jij doet bij een man zn kont![]()
hahaha
OMFGquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik voorzie een pracht van een volgende sc titel _o-
Sja, bij gebrek aan vijver (en te jeugdige toeschouwers in het zwembadjequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben nu dus ontzettend blij dat ik er met een bordje soep vanaf kwam bij jou.![]()
![]()
Ik help je wel weer even mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
jaaaa snel veel posts plaatsen dan,, dan kunnen we snel een mooie nieuwe titel maken!!
met z'n allen , met z'n allen met z'n aaaaaaaaaaaaaaaaallleeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Nou weet ik waarom je voorstelde om een meeting in het Juliana park wil houden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sja, bij gebrek aan vijver (en te jeugdige toeschouwers in het zwembadje) moest je het maar met een bordje soep doen
En bedankt, zit ik daar weer mee in mijn hoofd....quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
sjalalie sjalala... ik ben verliefd op jou, daarom vergeet ik het zo gauw, en weet ik het niet meer
sjalalie sjalala.. ik weet het alweer
Shit, ben ik nou betraptquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom je voorstelde om een meeting in het Juliana park wil houden.
De Zwabber had er zelfs een smilie van gemaakt. Even zoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
En bedankt, zit ik daar weer mee in mijn hoofd....
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef Ireth het volgende:
Alle duiven op de dam, sjalalalie sjalalala,
ja die weten hoe het kwam, sjalalalie sjalalala,
want ze zaten op je schoot, sjalalalie sjalalala,
en je gaf ze stukjes brood, sjalalalie sjalalala.
DAT nummer is serieus mn favoriet!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef Ireth het volgende:
Alle duiven op de dam, sjalalalie sjalalala,
ja die weten hoe het kwam, sjalalalie sjalalala,
want ze zaten op je schoot, sjalalalie sjalalala,
en je gaf ze stukjes brood, sjalalalie sjalalala.
kom eind van 't jaar maar terugquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Papabear het volgende:
"En we zingen en we springen en we zijn zo blij"
Oke, bewezen, jij spoort nie....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
DAT nummer is serieus mn favoriet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |