James gaat weer eens doodquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
whaaa hoe zal het aflopen? hoe hoe hoeeeee?
mijn wens is iig verhoordquote:
heee rustig aan..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn wens is iig verhoorddat er een atoombom op ATWT terecht mocht komen e nhet zou stoppen
jij hoeft niet weg!quote:
Ik was al een poosje flink verkouden en vanmorgen werd ik wakker met flinke spierpijn overal en pijn in m'n gezicht (jukbeenderen), dus ben maar een dagje in bed gebleven tot na de middag.quote:
ik heb morgen ook vrij gekregen..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik was al een poosje flink verkouden en vanmorgen werd ik wakker met flinke spierpijn overal en pijn in m'n gezicht (jukbeenderen), dus ben maar een dagje in bed gebleven tot na de middag.
Morgen ben ik ook niet op kantoor, dan heb ik een dag vrij i.v.m. APK keuring van m'n auto en evt. reparatie(s) indien nodig.
klinkt als griep met ene holteontsteking ..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik was al een poosje flink verkouden en vanmorgen werd ik wakker met flinke spierpijn overal en pijn in m'n gezicht (jukbeenderen), dus ben maar een dagje in bed gebleven tot na de middag.
Morgen ben ik ook niet op kantoor, dan heb ik een dag vrij i.v.m. APK keuring van m'n auto en evt. reparatie(s) indien nodig.
Lekker, thnx! En je presentatie ging super hoorde ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb morgen ook vrij gekregen..
Beterschap!
jaaaaa!!! heb een 8 gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lekker, thnx! En je presentatie ging super hoorde ik
Thnx!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt als griep met ene holteontsteking ..
* DJMO duwt papabear een glas heet water met citroensap en opgeloste paracetamol in handen *opdrinken!*
quote:
Dat was het ook wel waardquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
jaaaaa!!! heb een 8 gekregen
Eerst maar eens die twee vrouwen ontzetten, die Barbara ziet er na weken opsluiting nog altijd keurig gekapt uitquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn wens is iig verhoorddat er een atoombom op ATWT terecht mocht komen e nhet zou stoppen
mooizo.. was gewoon even gevoelsmatigquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat was het ook wel waard
* Papabear heeft hem natuurlijk gezien
Daarmee bedoelde ik je presentatie die ik heb gezien. Die pm zal me een worst wezenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
mooizo.. was gewoon even gevoelsmatig
Leuk, ik zit ook bij de ABNquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
LEES DIE PM!! EN OPEN DE LINK!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |