of die chinese/japanse vrouw op de voorgrondquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb je die klif gezien in de achtergrond?
wel iets dusquote:
Moet je voor de grap eens in het Louvre kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
of die chinese/japanse vrouw op de voorgrond
Netjes.quote:
Budget: $50,000,000 (estimated)quote:
legend of chun li, dat was hetquote:
your welcomequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
legend of chun li, dat was het
beide een half punt als het goed is...quote:
zullen we dat maar niet doen? Dan moeten we ook samen een nieuwe vraag stellen, dat laat ik liever aan jou overquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
beide een half punt als het goed is...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een gok op Crowder, omdat ik die ook in al die crappy vechtfilms voorbij zie komen
Die 1e zit ook in Tekken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Er zit wel iemand in, die ook al op een screenshot staat, die in aardig wat "crappy" vechtfilms zit
Nee, die zit dan weer in DOAquote:
das die gast van american pie toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:49 schreef hornage het volgende:
Michael Clarke Duncan
Nog 2![]()
Die stoere jongen op de grond is ook een bekende
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das die gast van american pie toch?
Dan moet je niet zeggen dat ik gelijk heb als ik vraag of ze die uit DOA isquote:
Ik had het niet over een damequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat ik gelijk heb als ik vraag of ze die uit DOA is
Ik heb geen idee hoe de actrices uit Tekken heten.
Zeg dat dan, ik had het over de 1equote:Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik had het niet over een dame
En ik zie zo geen acteur/actrice in deze film die ook in Tekken zit. Diegene waar we het over hebben zit dus ook in DOA.
Nog 1 naamquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
chris klein
en die dame helemaal bovenaan, is dat Ashley Judd?
iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien ook je MK vriendje waarvan ik de naam even kwijt bent?
Staat bovenaan bij de sticky topics bij FTRquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef vwdsl1900 het volgende:
ok waar stel je hier ergens een vraag voor de tiitel van een serie op te zoeken ( ik had het ergens gevonden en dan moest ik me registreren en inloggen en dus kwijt )
mod's moeten me maar helpen dan en het verplaatsen naar het juiste ik zit er me hier al 35 min zot naar te zoeken om deze vraag op de juiste plaats te kunnen posten er zit dan ook geen logica in het ordesysyteem
ok ik zoek de naam van een oude "jeugd-serie" -reeks
veel weet ik er niet meer van de personages waren allemaal tieners
de tieners hadden ergens een lokaal met zwarte profielen dacht ik en glazen erin dat zich in een fabriekje bevond ( als ik er me niet mee vergis toch )
mij staat voor dat er maar 2 meisjes bij maren max 3
wat typisch voor de reeks was was dat de computers in een soort netwerk stonden en daar leefde
een ( mischien best dat ik het een icoon noem ) in
de omschrijving van het icoon is eigenlijk een vierkant met twee menselijkachtig gevormde ogen en een mond , dit icoon zou virgin heten dacht ik het icoon kon comuniceren (had en stem )met de tieners en leefde eigenlijk in het viritueel netwek
ik vermoed dat het op ketnet was vrt2 brtn 2
niet afkomen met w817 dat is het zeker niet de pesonages zijn veeel jonger (12jr-14jr-16jr?) deze serie zou zeker van voor 2001 moeten zijn ik googlde al op virgin ketnet en enkele termen maar kom niet op de correcte dingen uit
is er iemand die er de naam van weet eventueel ook linkje van ook maar iets bestaand erover film/plaatje/tekst
alvast dank
Hornage heeft hierboven ook je bericht letterlijk woord voor woord over getypt, dus niets is onmogelijk, en ik was/ben lui dus heb ik maar een paar woordjes over getyptquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef vwdsl1900 het volgende:
nu niet zeggen dat ik alles weer moet typen he
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hornage heeft hierboven ook je bericht letterlijk woord voor woord over getypt, dus niets is onmogelijk, en ik was/ben lui dus heb ik maar een paar woordjes over getypt
Is ook een bekende en uit die serie jahquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
niemand een idee wie die gast van medical investigation is?? hij zit volgens mij ook vreselijk vaak in oorlog films , maar geen idee hoe die heet
Neal McDonoughquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is Neal McDonaough of iets in die richting
Omdat alle films van deze regisseur er blauwig uitzienquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Bij het 2de plaatje denk ik aan Mission impossible, de openings scene. Maar zal vast niet. Waarom komt er trouwens blauw licht uit de boom in het laatste plaatje?
hij vliegt niet, hij zit op een hek, met nog 2 andere en een muntjes verrekijker...quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef RanTheMan het volgende:
ik zit hier achter een 27" screen maar met max zoom kan ik nog geen snars van t laatste plaatje maken, behalve dat die linker gast vliegt
Da's een koffertje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom komt er trouwens blauw licht uit de boom in het laatste plaatje?
oja, nou zie ik pas dat er een mens staat in plaats van een boomquote:
Een heel plaatje om de wachttijd te verzachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef RanTheMan het volgende:
is dat laatste plaatje een cover ofzo?
en ow jah doe maar eerst 3/4 plaatjes
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet, maar volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:46 schreef dyonvbaal het volgende:
mooi plaatje en volgens mij rijdt er een auto overheen of zit ik daar mee mis?
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
kan zo uit transformers komenOptimus prime's blauwe broertje
quote:
Dit was er gewoon eentje in de categorie lastige plaatjes voor makkelijke vragenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:03 schreef RanTheMan het volgende:
het oogt weer obscuur Sam, weer zo'n horror ding zeker
met zoveel oscar nominaties?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:38 schreef victorinox het volgende:
VJ = Vinnie Jones?
Lock, Stock & Two Smoking Barrels?
had die 7 oscar nominaties?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:38 schreef victorinox het volgende:
VJ = Vinnie Jones?
Lock, Stock & Two Smoking Barrels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |