hij vliegt niet, hij zit op een hek, met nog 2 andere en een muntjes verrekijker...quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef RanTheMan het volgende:
ik zit hier achter een 27" screen maar met max zoom kan ik nog geen snars van t laatste plaatje maken, behalve dat die linker gast vliegt
Da's een koffertje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom komt er trouwens blauw licht uit de boom in het laatste plaatje?
oja, nou zie ik pas dat er een mens staat in plaats van een boomquote:
Een heel plaatje om de wachttijd te verzachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef RanTheMan het volgende:
is dat laatste plaatje een cover ofzo?
en ow jah doe maar eerst 3/4 plaatjes
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet, maar volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:46 schreef dyonvbaal het volgende:
mooi plaatje en volgens mij rijdt er een auto overheen of zit ik daar mee mis?
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
kan zo uit transformers komenOptimus prime's blauwe broertje
quote:
Dit was er gewoon eentje in de categorie lastige plaatjes voor makkelijke vragenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:03 schreef RanTheMan het volgende:
het oogt weer obscuur Sam, weer zo'n horror ding zeker
met zoveel oscar nominaties?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:38 schreef victorinox het volgende:
VJ = Vinnie Jones?
Lock, Stock & Two Smoking Barrels?
had die 7 oscar nominaties?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:38 schreef victorinox het volgende:
VJ = Vinnie Jones?
Lock, Stock & Two Smoking Barrels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |