Seizoen 2029-2030, 2de seizoen bij de Turkse Altay. Eerste seizoen waren we met een knappe 5de plaats geeindigd en voor de EL gekwalificeerd.
2de seizoen mooi begonnen, o onze hoogtepunt in de 9de week stonden we 3de. Daarna een afdaling gehad van minimaal 3 maanden

Zelfs tegen de hekkensluiter hadden we enorme moeite.
Ondanks dat zijn we wel uit de groep kunnen komen met Torino, Leverkusen en Vorskla door Leverkusen in de laatste wedstrijd in Duitsland met 2-3 te verslaan.
Vervolgens PSV geloot, tot februari ging het nog steeds slecht in de competitie. Turkse beker in de kwart finales vaarwel gezegd.
Maar Europees ging het toch wel goed, PSV met 3-1 verslagen en 1-1 gespeeld in Eindhoven.
2de ronde mochten we tegen Cambuur. Verassend voor jullie misschien, maar bij mij in de game is Cambuur een top/subtop club geworden, ze hebben weliswaar nog geen kampioenschap maar doen het zeer goed.
In Leeuwarden wonnen we met 0-2, thuis in Izmir(maar 4800 kijkers in een stadion met 15000

) 3-0 gewonnen.
Kwartfinale moesten we tegen Galatasaray, in Istanbul verloren we met 2-0, en ik had geen hoop meer, maar de jongens waren in Izmir weer in overmacht, 3-0 werd het
Halve finale was toch het meest spannende, Sampdoria die een topclub is geworden in Italië(3 keer Serie A gewonnen, 4 keer 2de en 3 keer 3de sinds 2012

).
In Genua werd het 2-2, we konden zelfs winnen, ze maakten een late gelijkmaker.
Thuis kwamen we in de 2de minuut op 1-0 voorsprong maar ze scoorden onmiddelijk tegen. 1ste helft eindigde 1-2, begin 2de helft maakten we 2-2 en we gingen door naar de verlengingen. 100ste minuut scoorde mijn invaller de 3-2 en zo wachtten we de einde af.
Finale gaan we tegen Chelsea spelen, ik denk niet dat we gaan winnen maar het is al een grote eer om zo ver te kunnen komen met zo een kleine team. In de competitie zijn we trouwens 7de geëindigd na een zeer moeilijke periode, Ik krijg het team niet aan de praat, in het begin van het seizoen gaat het heel goed, daarna een lange periode in dip, en aan het einde komen ze weer aan het spelen