abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106978652

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
pi_106980410
Mijn game met Feyenoord begint wat saai te worden. Saai? Ja, saai, je leest het goed.

Voor de eredivisie is mijn team te sterk; uitzondering daargelaten, hoef ik alleen standaard instellingen (shouts, tactics) in te stellen en m'n team wint.
Qua spelers heb ik voor elke positie één of twee talenten rondlopen die verval kunnen en moeten gaan opvangen. De meeste zijn verhuurd bij clubs, waar ze in het eerste team spelen.
Op de transfermarkt hoef ik dus niet veel te doen op het moment. Als ik een leuke speler vind, dan gaat dat ten koste van één van m'n spelers, die het op dit moment al goed doen.

Alleen de CL zorgt nog voor een uitdaging tegen teams als Inter.

HomeGrown spelers kan ik alleen nog halen uit m'n eigen jeugd, of ik moet kwalitatief mindere spelers aantrekken. De zeldzame goede Nederlandse talenten willen niet naar Feyenoord komen, omdat ze voor PSV of Ajax spelen. De rest van de 'talenten' zijn gemiddeld op z'n best.
Dat is wel matig van het spel - het gebrek aan Nederlandse talenten (regens).
I love my mispoken words.
pi_106980527
Caen is een leuk team om te coachen. In het begin zul je wat struggelen, maar er lopen daar 2 heerlijke talenten om in de spits te posteren. Nangis en Niang en ze hebben Guerrero achterin rondlopen. Als je die talenten kunt behouden en je zet er wat ervaren spelers bij kun je een topteam creëren.
pi_106980952
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef alf89 het volgende:

[..]

Hoeveel plaatsen op je tribunes heb je tot nu toe?
Een schamele 5000 :')

Nieuw stadion krijg een capaciteit van 18000 en dat is hard nodig ook.
Ik werk met een echt een kansloos klein budget voor een Championship ploeg volgens mij.
Had 5M budget voor lonen en 1M voor transfers voor dit jaar. Maar ik probeer niks uit te geven en heb al een speler voor anderhalf miljoen verkocht, anders worden het rode cijfers aan het eind van het seizoen. Dat risico is er nu ook al :(
pi_106981448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Een schamele 5000 :')

Nieuw stadion krijg een capaciteit van 18000 en dat is hard nodig ook.
Ik werk met een echt een kansloos klein budget voor een Championship ploeg volgens mij.
Had 5M budget voor lonen en 1M voor transfers voor dit jaar. Maar ik probeer niks uit te geven en heb al een speler voor anderhalf miljoen verkocht, anders worden het rode cijfers aan het eind van het seizoen. Dat risico is er nu ook al :(
5 miljoen budget voor lonen ? :D

Dat is 1,5 miljoen meer dan ik bij Newcastle heb, in de Premier League.

(of bedoel je per jaar ? dat zal het vast zijn...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106984525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

5 miljoen budget voor lonen ? :D

Dat is 1,5 miljoen meer dan ik bij Newcastle heb, in de Premier League.

(of bedoel je per jaar ? dat zal het vast zijn...)
Dat krijg je met LLM. Ik heb de lonen ook op per jaar gezet, anders ziet het er helemaal droevig uit :). 435.000 per jaar nu uit te geven en ik heb mijn selectie voor seizoen 4 rond. Ben alleen nog op zoek naar mogelijk uitzonderlijke talenten want heb nog 150.000 per jaar te besteden.

Doel dit seizoen: de playoffs van de BSP halen.
pi_106984696
Ik dacht inderdaad al... :P

Hier altijd per maand dat soort dingen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106985306
Ja, vind per jaar wat lekkerder werken.
Maar vooral het stadion is gewoon rampzalig slecht, dat moet echt beter en dan zijn er weer mogelijkheden uit te bouwen.

Ik probeer gewoon mijn team bij elkaar te houden, aangevuld met hier en daar een transfervrij talent en dan in de Championship te blijven spelen. Dan gaat mijn reputatie vanzelf omhoog en kan ik wat inkomsten gaan genereren met het nieuwe stadion (over anderhalf seizoen :()
Ondertussen de faciliteiten uitbouwen zodat ik echt klaar ben voor de Premier League op het moment dat ik daarheen promoveer. Als je de selecties van sommige teams ziet is het echt schandalig dat ik in dezelfde competitie zit :P
pi_106988046
Ik heb een 17 jarig braziliaans regen talentje gescout met leuke stats, maar er kan zeker nog wel wat verbeterd worden. Desondanks heeft hij een 4 sterren beoordeling gekregen van mijn beste scout. Daarnaast heeft hij een beoordeling van 20 bij flair en 18 bij doorzettingsvermogen. Vooral bij flair weet ik niet goed wat je daar nou precies aan hebt, iemand een idee?
We hebben het trouwens over een ML/AML.
Dank!
pi_106988248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:59 schreef NeuNeu het volgende:
Ik heb een 17 jarig braziliaans regen talentje gescout met leuke stats, maar er kan zeker nog wel wat verbeterd worden. Desondanks heeft hij een 4 sterren beoordeling gekregen van mijn beste scout. Daarnaast heeft hij een beoordeling van 20 bij flair en 18 bij doorzettingsvermogen. Vooral bij flair weet ik niet goed wat je daar nou precies aan hebt, iemand een idee?
We hebben het trouwens over een ML/AML.
Dank!
Zeker weten doe ik het niet, maar ik dacht altijd dat het iets met 'uit het niets een treffer/assist forceren. Soort van inzicht.
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:16:58 #11
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_106988686
Flair hangt toch nauw samen met creativiteit? Dus de mogelijkheid om kansen te creëren.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_106995196
Flair is ook belangrijk voor het passeren van tegenstanders dacht ik. Zonder flair kan dat alleen door de bal erlangs te rammen en hard te rennen.
pi_106996134
Volgens mij staat Flair vooral voor het "verbazen / verrassen van tegenstanders met een beweging en/of pass".
Waarschijnlijk staat er ook in het Scout report, dat die speler met 20 Flair heel goed is in het onverwachte te doen om tegenstanders te passeren enzo.

Vooral handig voor wingers, spitsen en in iets mindere mate spelverdelers.

Creativiteit houdt meer in, dat de speler creatief kan spelen, dat juist in grote mate belangrijk is voor spelverdelers. Een verdedigende middenvelder heeft bijvoorbeeld vrij weinig aan creativiteit.
I love my mispoken words.
pi_106998274

Wereld talent.
pi_107000532
Wow, en dat op z'n 15e!

Hier komt Porto aan, of ze mijn meest scorende spits kunnen huren voor 2,3 miljoen, omdat ze hem zien als een ideale stand-in.. Oke, z'n technische stats zijn niet heel goed, maar hij heeft nu toch al 25 keer gescoord in 21 wedstrijden. Daarnaast is hij nog zelf opgeleid ook, dus die gaat mooi niet weg!
pi_107000971
quote:
16s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:09 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
Wereld talent.
Techniek, passing, zelfbeheersing en flair zijn nog behoorlijk aan de lage kant, als die allemaal nog minstens 3 punten omhoog gaan is het wel een baas ja
pi_107001218
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:33 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Techniek, passing, zelfbeheersing en flair zijn nog behoorlijk aan de lage kant, als die allemaal nog minstens 3 punten omhoog gaan is het wel een baas ja
Weet ik maar hij wordt nu begleidt door een speler die dat veel heeft dus het hem ook wel zal leren.
En voor ervaring zet ik hem soms in beker wedstrijden en zomenteen tegen barca, sta toch 4-0 voor :P
pi_107002350
Best wel leuk om talenten te kopen en opleiden, te ontwikkelen en dan voor dikke winst verkopen. Ondertussen wel natuurlijk gewoon blijven presteren. Bijvoorbeeld Heber bij mij, gekocht voor 3,5 miljoen en anderhalf jaar later verkocht voor 14 miljoen :)
pi_107003082
Derde seizoen bij Twente zit erop. Kwart Finale CL gehaald, net verloren van Real Madrid. Verder in NL alles gewonnen, met name de competitie vrij gemakkelijk:

Transfers:

Man van het seizoen:

Mijn grootste talenten qua regens. Helaas geen wonderkinderen als Apodi nog volgens mij...

pi_107005467
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef BlaBla87 het volgende:
Iemand nog tips wat betreft een verdediger voor na het seizoen 12-13 te halen voor twente
Douggie wilt naar een grotere club :X
Yaroslav Rakitskyi, Dmytro Chygrynskyi, Taras Mykhalyk. Allemaal Oekraïnse bazen.
Feyenoord-
pi_107008550

_O_
pi_107010251
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:09 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Yaroslav Rakitskyi, Dmytro Chygrynskyi, Taras Mykhalyk. Allemaal Oekraïnse bazen.
zal ns loeren oft wat is
pi_107010684
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Derde seizoen bij Twente zit erop. Kwart Finale CL gehaald, net verloren van Real Madrid. Verder in NL alles gewonnen, met name de competitie vrij gemakkelijk:
dat gaat bij mij wel ff anders nog 2 wedstrijden en moet ze beide winnen om kampioen te winnen
sta wel bovenaan :p
wel toevallig dat k ook tegen real in kwart finale moet met twente
pi_107010961
Vorig jaar (2e seizoen) maar net de finale misgelopen. Toen Barca uitgeschakeld. Dit jaar in de groep ook vier punten gepakt tegen Man Utd gepakt in de groepsronde :)
pi_107011196
Oeh ook net kampioen geworden 2e keer op rij, nu ff kijken hoe ver k nog kom met CL
En de beker nog winnen and im happy :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')