Een schamele 5000quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef alf89 het volgende:
[..]
Hoeveel plaatsen op je tribunes heb je tot nu toe?
5 miljoen budget voor lonen ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Een schamele 5000
Nieuw stadion krijg een capaciteit van 18000 en dat is hard nodig ook.
Ik werk met een echt een kansloos klein budget voor een Championship ploeg volgens mij.
Had 5M budget voor lonen en 1M voor transfers voor dit jaar. Maar ik probeer niks uit te geven en heb al een speler voor anderhalf miljoen verkocht, anders worden het rode cijfers aan het eind van het seizoen. Dat risico is er nu ook al
Dat krijg je met LLM. Ik heb de lonen ook op per jaar gezet, anders ziet het er helemaal droevig uitquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
5 miljoen budget voor lonen ?
Dat is 1,5 miljoen meer dan ik bij Newcastle heb, in de Premier League.
(of bedoel je per jaar ? dat zal het vast zijn...)
Zeker weten doe ik het niet, maar ik dacht altijd dat het iets met 'uit het niets een treffer/assist forceren. Soort van inzicht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:59 schreef NeuNeu het volgende:
Ik heb een 17 jarig braziliaans regen talentje gescout met leuke stats, maar er kan zeker nog wel wat verbeterd worden. Desondanks heeft hij een 4 sterren beoordeling gekregen van mijn beste scout. Daarnaast heeft hij een beoordeling van 20 bij flair en 18 bij doorzettingsvermogen. Vooral bij flair weet ik niet goed wat je daar nou precies aan hebt, iemand een idee?
We hebben het trouwens over een ML/AML.
Dank!
Techniek, passing, zelfbeheersing en flair zijn nog behoorlijk aan de lage kant, als die allemaal nog minstens 3 punten omhoog gaan is het wel een baas jaquote:
Weet ik maar hij wordt nu begleidt door een speler die dat veel heeft dus het hem ook wel zal leren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Techniek, passing, zelfbeheersing en flair zijn nog behoorlijk aan de lage kant, als die allemaal nog minstens 3 punten omhoog gaan is het wel een baas ja
Yaroslav Rakitskyi, Dmytro Chygrynskyi, Taras Mykhalyk. Allemaal Oekraïnse bazen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef BlaBla87 het volgende:
Iemand nog tips wat betreft een verdediger voor na het seizoen 12-13 te halen voor twente
Douggie wilt naar een grotere club
zal ns loeren oft wat isquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:09 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Yaroslav Rakitskyi, Dmytro Chygrynskyi, Taras Mykhalyk. Allemaal Oekraïnse bazen.
dat gaat bij mij wel ff anders nog 2 wedstrijden en moet ze beide winnen om kampioen te winnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Derde seizoen bij Twente zit erop. Kwart Finale CL gehaald, net verloren van Real Madrid. Verder in NL alles gewonnen, met name de competitie vrij gemakkelijk:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |