Dat zeg ik niet. Maar als op den duur vooral een Delpo of Tsonga zo goed zijn dat ze ook steevast kansen maken de GS te winnen, dan kunnen die potten net zo interessant worden als nu de grote vier onderlingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij prefereert halve finales van Del Potro tegen Berdych en Tsonga tegen Ferrer, boven Nadal tegen Federer en Djokovic tegen Murray?
Ja, maar dan krijg je hele interessante kwart finales. En dat heb je nu ook al mits de spelers die net buiten de top 4 staan, ook goed presteren. (Zoals een Tsonga, Soderling en Berdych wel eens doen) en voor een verassing kunnen zorgen, door van een Federer of Nadal te winnen. En zo doorstoten naar de (halve) finale. Ik vind het op deze manier leuker en aantrekkelijker, dan in de tijd dat Federer ECHT domineerde, of Sampras (buiten RG) topfavoriet nummer 1 was om welke GS dan ook te winnen. De top is breder, en meer aan elkaar gewaagd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als op den duur vooral een Delpo of Tsonga zo goed zijn dat ze ook steevast kansen maken de GS te winnen, dan kunnen die potten net zo interessant worden als nu de grote vier onderling
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:01 schreef tja77 het volgende:
Dolgopolov en Tomic gaan de baan op.
Ik hoop ECHT dat Dolgopolov dit gaat winnen.
Ach, Dolgo ís verwijfdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:11 schreef tja77 het volgende:
Die forehand van Tomic blijf ik een verwijfde slag vinden.
Dolgo IS een wijf idd, maar die forehand van Tomic geeft me de kriebels.quote:
Tomic ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:00 schreef Salamando het volgende:
Dolgo speelt echt irritant zeg, tering.
Heerlijk dat dropshot op die netbal, en volgende punt, weer volle bak... baas is het..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:00 schreef Salamando het volgende:
Dolgo speelt echt irritant zeg, tering.
Tomic heeft nog enige vorm van consistentie, bij Dolgo is dat ver te zoeken vaakquote:
En vergeet natuurlijk Murray nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:21 schreef TheArt het volgende:
Je vraagt je toch af waarom iemand als Tomic zo'n lekkere vriendin als Donay Meijer heeft
Zelfde geldt natuurlijk voor Dolgo met zijn vriendin
Bij Murray kan je het misschien nog op het geld zetten. Maar Tomic? Die gast had nog amper bewezen dat hij echt iemand was die het ging maken in het tennis, laat staan dat ie er dik geld mee zou gaan verdienen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
En vergeet natuurlijk Murray niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |