Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Zal wel niet lang duren haha. Of maken we em vol Golfer?
Ik ga ook na deze game van Errani - Petrova, wel een leuke potquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
* golfer gaat het mandje weer opzoeken.
Ik sliep pas om 1 uur of zoquote:
Lag je er wel op tijd in dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik sliep pas om 1 uur of zoEn ik voel me ruk en brak nu
Ik lag er iets later in. Te lekker bezig met werkquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Lag je er wel op tijd in dan?
* freecell schenkt koffie in voor P.
Tara dook er om 00:15 oid bij in. Dus ik denk dat die even niet opduikt nog.
Haha, misschien houden ze t hier wel bij. Een meisje en een jongen is al hartstikke leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd, dat wordt al gauw een groot gezin
Leuk, een broertje voor Miya erbij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Net wakker gebeld door mn zus, geeft niks.
ZE KRIJGT EEN JONGETJE![]()
![]()
![]()
Dus Miya een broertje en ik een neefje, ooh zo leuk!
Even snelquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Net wakker gebeld door mn zus, geeft niks.
ZE KRIJGT EEN JONGETJE![]()
![]()
![]()
Dus Miya een broertje en ik een neefje, ooh zo leuk!
Ja. Aparte man.quote:
Gaat nog geen lampje aan hier..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is toch die ballet meneer?
Noh! *knuffel*quote:
Alleen priesters nemen kinderenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Kinderen krijg je niet, die néém je
Maximusquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Alleen priesters nemen kinderen
quote:
Denk dat priesters wel van grof houden, met al die opgekropte sexuele spanningenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Alleen priesters nemen kinderen
Goed punt. Ik ga zo boskippen onder de plu vervoeren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:24 schreef golfer het volgende:
Zo. Boskippen gedaan. Klaar voor de bekerwedstrijd.
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaat nog geen lampje aan hier..
[..]
Noh! *knuffel*
En FFT wat leuk!
Zou je ook weer een kind willen Golfer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef golfer het volgende:
Leuk gezicht, al die gillende en schreeuwende kleine kinderen op de tribune in de Arena.
Een liefdesbaby samen met jou maken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Zou je ook weer een kind willen Golfer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Een liefdesbaby samen met jou maken?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof ik graag, rust!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:43 schreef golfer het volgende:
Rellen buiten het stadion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Alweer Siem de Jong.quote:
Gaat snel.quote:
De spelers van AZ zijn ze inderdaad meer gewend aan getetter. Die kinderen maken net zoveel geluid als die tetterende josti's bij AZ normaal.quote:
quote:In de wandelgangen gehoord dat MEGA Mindy ipv Peter Beense gaat zingen in de rust...
Wel prima oplossing zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef borisz het volgende:
Het wordt wat stiller in de ArenA. Die koters beginnen moe te worden.
waarom zouden de finalisten de laatste nacht niet in t hotel zitten? vind ik vrij apart eigenlijkquote:
Wat een goede berichten Lie !quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef LieLie het volgende:
Vandaag mijn eindgesprek gehad met docent en opdrachtgever. Opdrachtgever was echt heel tevreden en positief. Goed, scherp rapport, bruikbare adviezen.
Blij dusnu nog op het cijfer wachten en een examengesprek voeren.
Ja, daar ben ik niet zo bang voorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een goede berichten Lie !![]()
Laat maar komen :het examengesprek . Toch?
Ja, dan begint de rest van je leven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog drie weekjes en dan is het echt klaar waarschijnlijk. Wel een raar idee
Gefeliciteerd en bedank de scheidsrechter maar voor die belachelijke penalty.quote:
onzin, AZ was beter vandaagquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en bedank de scheidsrechter maar voor die belachelijke penalty.
AZ was inderdaad beter. Maar die pingel blijft onterecht.quote:
Goezo Lie!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef LieLie het volgende:
Vandaag mijn eindgesprek gehad met docent en opdrachtgever. Opdrachtgever was echt heel tevreden en positief. Goed, scherp rapport, bruikbare adviezen.
Blij dusnu nog op het cijfer wachten en een examengesprek voeren.
wel okquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was lekker eerder
hoe voel je je?
Nou sinds vandaag eindelijk wat minder pijnlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wel okWas vanochtend nog misselijk maar dat trok verder snel weg gelukkig. Goed gegeten verder dus komt goed
Hoest nu met het armpie?
Ok gaat de goede kant op dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou sinds vandaag eindelijk wat minder pijnlijkIk stond juist op het punt om morgen even langs een dok te gaan, maar het gaat echt beter... voel nog wel bij sommige bewegingen óf de scheur in het bot als dat al kan én de spieren aan de andere kant.
Sufferdquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
volgens mij heeft Sam net een hele papieren zakdoek opgegeten
Net lag ie er nog, nu niet meer en ik zag hem net iets kauwen en wegslikken
Je moet hem ook wel af en toe eten geven hequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet hem ook wel af en toe eten geven he
Lolquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
de bakoven sauna is leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef z80 het volgende:
morgen een vrije dag. en als er geen gekke dingen gebeuren een dagje zweten in Aachen.
zag net op de site dat ze meerdere sauna's van 100 graden of meer hebbenen de hele dag door opgietingen
. morgen avond gaar als boter en zaterdag niet vooruit te branden.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef LieLie het volgende:
Ik zie Rudolph tiramisu maken en nu wil ik het ook morgen
ik zag wel dat je als man gediscrimineerd wordt daar. de dames hebben de beschikking over een aantal extra sauna/rust cabines.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de bakoven sauna is leuken het is sowieso mooi complex daar
Het is niet gewoon een gemengde sauna?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef z80 het volgende:
ik zag wel dat je als man gediscrimineerd wordt daar. de dames hebben de beschikking over een aantal extra sauna/rust cabines.
dat is een hele kleine ruimte waar nooit iemand zitquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zag wel dat je als man gediscrimineerd wordt daar. de dames hebben de beschikking over een aantal extra sauna/rust cabines.
Klinkt geweldig als er nooit iemand zitquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is een hele kleine ruimte waar nooit iemand zit1 stoombad, 1 sauna en douches
haha ja als je een privesauna wilt als dame zijnde moet je daar naartoequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt geweldig als er nooit iemand zit
jawel op een stoombad, voetenbad en nog een hok na.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet gewoon een gemengde sauna?
buiten is een sauna waart een mijnkarretje in staat die was 115 graden, das echt auw aan je voetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:37 schreef z80 het volgende:
[..]
jawel op een stoombad, voetenbad en nog een hok na.
en de suiker peeling is ook alleen voor de dames
smolt het staal niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
buiten is een sauna waart een mijnkarretje in staat die was 1115 graden, das echt auw aan je voeten![]()
neuhquote:
die in Aachen is zo leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, met dat ge-edit dacht ik even dat z80 niet goed snik was
Ik lees nl eerst Memo die het heeft over 115 graden en dan vraagt zet of het staal dan niet smolt.![]()
Maar ben jaloers op je! Zou graag ook morgen naar de sauna gaan
wat let je? of moet je werken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, met dat ge-edit dacht ik even dat z80 niet goed snik was
Ik lees nl eerst Memo die het heeft over 115 graden en dan vraagt zet of het staal dan niet smolt.![]()
Maar ben jaloers op je! Zou graag ook morgen naar de sauna gaan
geen idee. de sauna's in de buurt heb ik al gehad. en ik zag dat deze ook hele hete cabines heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Zijn Duitse sauna's leuker dan Nederlandse dan of is die gewoon lekker dichtbij?
Ik moet morgen helaas werkenquote:
is gewoon dichtbij iig vanuit waar die vriendin woontquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Zijn Duitse sauna's leuker dan Nederlandse dan of is die gewoon lekker dichtbij?
Haha tóch ! ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef LieLie het volgende:
Ik zie Rudolph tiramisu maken en nu wil ik het ook morgen
Ja lekker he? Maarja, wel puur suiker dus maar bij twee snoepies gehouden terwijl ik die hele bak wel leeg kon etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
ooh! Tamarindesnoepjes, die heb ik al zeker 15 jaar niet gehadIk had een Indonesische vriendin die ze altijd bij zich had.
Japanse sauna's zijn cool!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef Isabeau het volgende:
werken tot 15.30quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Kreeg net van huisgenootje Tamarind snoepje aangeboden gekregen:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tamarinde
Was weer lang geleden dat ik dat op had zeg.
Dit weekend ben ik in Maastricht overigens, L. gaat Nederland verlaten.Doe je al iets op zaterdagmiddag Memo?
Zwitserlandquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
werken tot 15.30verder niks. waar gaat ze naartoe?
Dat hejje goe gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef TAV74 het volgende:
Zo, bijgelezen. Was weer een intensief dagje, 8-daagse opleiding afgerond met "kort geding discussie" over mijn paper.
Op naar een volgende, zal wel een wat meer op Control gerichte module worden.
En zonder darkroom.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Op twitter :
1. Ga naar Google Translate. 2. Typ in bij Nederlands-Engels: ''Mijn buurvrouw heeft koolmezen.'' 3. Retweet als je gelachen hebt.
Dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Op twitter :
1. Ga naar Google Translate. 2. Typ in bij Nederlands-Engels: ''Mijn buurvrouw heeft koolmezen.'' 3. Retweet als je gelachen hebt.
Ik was er niet ontevreden over maar het kan altijd beter.....quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
P ook één of vond je je presentatie niet zo super?
Leuk! Ik kijk best regelmatig maar van de laatste optredens kan ik maar geen foto's vinden, zelfs al waren er meerdere fotografen. Weet gewoon niet waar ik moet kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Sarabi het volgende:
Overal op hyves/facebook/photobucket komen nu foto's van de open dag te staan (gemaakt door familie van verschillende danseressen)leuk om te zien, nog steeds een beetje nagenieten
Stom is dat he, had ik ook met een optredenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Ik kijk best regelmatig maar van de laatste optredens kan ik maar geen foto's vinden, zelfs al waren er meerdere fotografen. Weet gewoon niet waar ik moet kijken.
Zitten je eerst onder je rok te fotograferen en daarna houden ze die foto's voor zichzelfquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stom is dat he, had ik ook met een optreden![]()
echte fotografen zijn wat dat betreft onbetrouwbaarder hahaha
Echt gaaf hèquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Laatste aflevering Sherlock gekeken. Echt goed gedaan en mega-spannend
Is de serie leuker dan de film?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt gaaf hè
En FFT dat kan ie toch niet maken, is er niemand van beveiliging bij ofzo?
Ik heb ze allemaal doorgestuurd gekregen van hem en hij heeft er heel wat van verkocht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat doet zo'n vent? Thuis die filmpjes iedere keer bekijken? Brrrr.
Nee, ik drink wel sojamelkquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:37 schreef z80 het volgende:
@stereo
heb je wel eens 100% soja eiwit gehad?
ik heb nu een pak gekocht bij dethuinen en vind er een muffige smaak aan zitten.
vanwege de lactose en de zoetstoffen had ik deze keer gekozen voor puur soja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik drink wel sojamelkmaar soja-proteine poeder heb ik nooit geprobeerd, wel die doorzichtige zakken idd gezien bij Tuinen. Als er verder geen smaakje aan zit, kan het idd wat muffig zijn: whey in naturelle vorm is ook muffig.
Ik neem zelf whey isolaat (ipv concentraat) vanwege lactose intolerantie, koop een bak van 2 kilo waar ik een half jaar mee doe.
Da's irritantquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:07 schreef Bluezz het volgende:
Das nie leuk nie, dat als je onder de douche wilt stappen hij alsmaar koud blijft![]()
Dus uiteindelijk maar een koud kop en kont wasje zoals dat in de zorg heette en maar hopen dat g straks wél een warme douche heeftje zal maar eens per week mogen douchen 's ochtends
Liequote:
Zo heb ik als jochie bijna 40 jaar geleden ze leren vouwen van mijn pa. IDD de DC3 van de papieren vliegtuigjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:15 schreef MaximusTG het volgende:
Dit is echt een leuk papieren vliegtuigje:
http://www.zurqui.com/crinfocus/paper/airplane.html
Nee, niet gezien! Maar ik vind seizoen 1 nog niet eens leuk om te kijken want ik weet telkens precies wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LieLinkje gezien?
Vervolg van Pillars Of The Earth wordt ook verfilmd
Goeie vraag! Volgens wiki waren er iig al 1000(en) jaren geleden al papieren vliegtuigen. Iig voor de eerste gemotoriseerde vlucht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo heb ik als jochie bijna 40 jaar geleden ze leren vouwen van mijn pa. IDD de DC3 van de papieren vliegtuigjes.
Hoe ver gaat dat eigenlijk terug? Papieren vliegtuigjes bedoel ik, waren ze er eerder dan vliegtuigen?
Ja ja, the pig stood upright in the brookquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Op twitter :
Lolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:40 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Goeie vraag! Volgens wiki waren er iig al 1000(en) jaren geleden al papieren vliegtuigen. Iig voor de eerste gemotoriseerde vlucht.
Ook leuk: op diverse Chinese sites kan je een mini propeller met motortoertocht kopen. Zit een condensator in die je snel kan laden, en het geheel kan je op een papieren vliegtuig klikken. Hoe cool is dat!
Ik ook. Daarom ben ik ooit Elektrotechniek gaan studerenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, altijd al leuk gevonden dat soort dingen. Had vroeger (relatief vroeger dan, zo oud ben ik ook weer niet (26) ) een houten vliegtuigje van balsahout, met een propeller met een elastiek. Kon je opdraaien en dan vloog ie echt. Alleen niet zo handig icm asfalt.
Was altijd met dat soort spul aan het spelen. Elektromotortjes uit lego slopen, aansluiten op de transformator van mn modeltreintje.
Zag laatst op internet iets over hoe iemand een op afstand bestuurbaar vliegtuigje bouwde van karton en piepschuim. Kostte bijna niks. Zender was het duurste. Lijkt me echt leuk om te doen.
Mn moeder heeft ook een boekje, is nog van haar vader geweest, met allerlei voorbeelden om te vouwen. Best ingewikkeld vaak. Auto's etc. Deed het altijd goed op een regenachtige dag.
Harde kaft, zwart met een foto van een papieren kraanvogel voorop?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef MaximusTG het volgende:
Mn moeder heeft ook een boekje, is nog van haar vader geweest, met allerlei voorbeelden om te vouwen. Best ingewikkeld vaak. Auto's etc. Deed het altijd goed op een regenachtige dag.
Sneeuwquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier onweerde het net, en er kwam een pak sneeuw naar beneden, nog geen 5 minuten, nu weer blauwe lucht en alles wit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, niet gezien! Maar ik vind seizoen 1 nog niet eens leuk om te kijken want ik weet telkens precies wat er gaat gebeuren
Ben blij dat ik niet op de weg zat.quote:
Maar niet zo ergquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's toch altijd met een verfilming?
Ligt er aan hoe je de kip braadt, maar de kip op aardappels leggen in de oven waarbij je de kip of heel laat of aan stukken hakt. De aardappels zuigen zich vol met kippenvet en sap.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:18 schreef LieLie het volgende:
Wat is lekker bij een gebraden kippetje?
Als ik kip, kippenvleugels ofzo maak doe ik dat bijna altijd zo. De aardappels, zeker als je goeie hebt, zijn dan nog lekkerder dan de kip zelf vind ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, das ook lekker! Van de week nog gehad
.
Jep, lekker met croutons, spekkies, pijnboompitten, zure appel plakjes, rozijntjes, walnoten, wat tomaat, etc etcquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:29 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat is wel een goede! En dan een groene salade erbij met 't een en ander
Vanwaar Borisztown voor IJmuiden haven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:07 schreef golfer het volgende:
Zo meteen even naar Borisztown rijden op bij de zeevishandel Waasdorp een lekker visje voor vanavond te scoren.
Omdat Borisz daar woont.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanwaar Borisztown voor IJmuiden haven?
De eerste S? En welke android is dat? Icecream? En komt die via Kies?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:34 schreef MaximusTG het volgende:
Zo, net ff mn Galaxy S geüpdate, nu heb ik Android 4.0.3
Ik wil eigenlijk de iphone niet updaten naar iOS 5.1 maar naar 4.2quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:34 schreef MaximusTG het volgende:
Zo, net ff mn Galaxy S geüpdate, nu heb ik Android 4.0.3
quote:
Wat ik mijn hoofd had was helaas op 1 kleintje na uitverkocht: ik wilde iets met rogvleugel gaan maken. Uiteindelijk zijn het een paar mooie grote zeebaarsfilets geworden en heb ik gelijk ook maar een kilp diepvries reuzengarnalenstaarten ingeslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:07 schreef golfer het volgende:
Zo meteen even naar Borisztown rijden op bij de zeevishandel Waasdorp een lekker visje voor vanavond te scoren.
Kan niet op normale manier, wel via omweg die te technisch / te lang duurt voor jou waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk de iphone niet updaten naar iOS 5.1 maar naar 4.2
Geen idee hoe dat moet.
Via iCloud vanaf iOS 5quote:En ik wil mijn contacten etc opslaan op de pc als reserve-kopie. Staat ook nergens normaal uitgelegd
Ja, eerste S. Idd Icecream Sandwich. Maar is niet via Kies, is custom rom. ICS build 14 van teamhacksung. Op xda-developers.com. Klink eng :p, maar valt heel erg mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
De eerste S? En welke android is dat? Icecream? En komt die via Kies?
/ahum..
Haha, wel een beetje eng ja ;-)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja, eerste S. Idd Icecream Sandwich. Maar is niet via Kies, is custom rom. ICS build 14 van teamhacksung. Op xda-developers.com. Klink eng :p, maar valt heel erg mee.
explainquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan niet op normale manier, wel via omweg die te technisch / te lang duurt voor jou waarschijnlijk.
nicequote:[..]
Via iCloud vanaf iOS 5of anders alle contacten in je Gmail-account syncen. Die neem je dan in het vervolg op welke smartphone dan ook mee.
Dat wordt prutsen met de bootloader, zou het niet aanraden, weet niet of je dan een tethered jailbreak nodig hebt (ofwel als je iPhone spontaan reset dat je dan niet meer kunt bellen ivm simlock door de custom ROM).quote:
In iTunes, klik in de linker balk op de naam van je iPhone.quote:nice
dus voor nu hopen dat het reserve-kopie op de laptop ook de contacten bevat. Klopt dat?
Veel uitvalproblemen en een accu die 2x zo snel leeg is. Tenminste, dat zijn de ervaringen die ik hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wordt prutsen met de bootloader, zou het niet aanraden, weet niet of je dan een tethered jailbreak nodig hebt (ofwel als je iPhone spontaan reset dat je dan niet meer kunt bellen ivm simlock door de custom ROM).
http://www.jailbreakmatrix.com/chart?version=none&device=iphone3
Relevantere vraag: waarom wil je geen iOS5?
Ik kan geen contactbestand uit mijn iphone halen en ergens opslaan? Die sync optie lijkt mij dat ik de contact uit Outlook ga halen, en dat is niet de bedoeling.quote:[..]
In iTunes, klik in de linker balk op de naam van je iPhone.
Dan in middenscherm op 'info' bovenaan
Kun je kiezen voor 'sync contacts with'
Ik heb hier nooit voor gekozen, omdat draadloos contactpersonen syncen met bv. je Gmail account veel handiger en veiliger is.
Is je iPhone stuk?
Komt vaak door gejailbreakte devices. Normale iPhones die je uit de winkel hebt gekocht werken volgens mij goed of zelfs beter. iOS 5 vind ik sneller en stabieler dan iOS 4, plus notification center is een groot gemak. Zou update aanraden (wat ik niet altijd doe).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Veel uitvalproblemen en een accu die 2x zo snel leeg is. Tenminste, dat zijn de ervaringen die ik hoor.
Nope. Wel met iOS 5quote:Ik kan geen contactbestand uit mijn iphone halen en ergens opslaan?
Nee, het synct met Outlook (of Windows adress book, of....) en dat betekent dat alles wat niet in je iPhone staat maar wel Outlook, dat die dan naar je iPhone worden gezet. Andersom, alles wat in je iPhone staat maar niet in Outlook, wordt naar Outlook verplaatst.quote:Die sync optie lijkt mij dat ik de contact uit Outlook ga halen, en dat is niet de bedoeling.
welke app? Kan wel goed, iOS 3 is heel lang geleden nu. Ook upgraden naar iOS 4 lost dit probleem dus mogelijk niet op, aangezien apps nu voor iOS 5 geschreven worden.quote:iPhone is niet stuk maar een bepaalde app werd niet. Komt mogelijk door te oude iOS.
Hmmm, als Steer het aanraad. Gaat om een 3GS hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komt vaak door gejailbreakte devices. Normale iPhones die je uit de winkel hebt gekocht werken volgens mij goed of zelfs beter. iOS 5 vind ik sneller en stabieler dan iOS 4, plus notification center is een groot gemak. Zou update aanraden (wat ik niet altijd doe).
Blijftquote:[..]
Nope. Wel met iOS 5
Geen gmail-account. en de outlook op de laptop is voor werk. Geen zin dat werkcontacten op mijn iphone staan.quote:[..]
Nee, het synct met Outlook (of Windows adress book, of....) en dat betekent dat alles wat niet in je iPhone staat maar wel Outlook, dat die dan naar je iPhone worden gezet. Andersom, alles wat in je iPhone staat maar niet in Outlook, wordt naar Outlook verplaatst.
Daarom: sync gewoon met je Gmail account.Als je ooit een andere telefoon neemt, ongeacht het besturingssysteem, kun je daar weer meer syncen en alles meenemen.
Ski run, hij zou moeten draaien op iOS 4 maar bij mij crasht ie. de ontwikkelaar snapt het ook niet.quote:[..]
welke app? Kan wel goed, iOS 3 is heel lang geleden nu. Ook upgraden naar iOS 4 lost dit probleem dus mogelijk niet op, aangezien apps nu voor iOS 5 geschreven worden.
Dat klinkt niet echt prettig nee.. Welke versie heb je nu? Ik kwam van Cyanogenmod 7, ook een custom rom, dan stelt het echt niets voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, wel een beetje eng ja ;-)
Mijn samsung loopt op het moment elke dag wel een keer helemaal vast..
Heb ik ook, en ik heb zelfs een gejailbreakte.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, als Steer het aanraad. Gaat om een 3GS he
Hotmail kan ook. Zou voor dit doel er één aanmaken: je kunt daarmee dan alleen contacten syncen en geen calendar/mail etc.quote:Geen gmail-account. en de outlook op de laptop is voor werk. Geen zin dat werkcontacten op mijn iphone staan.
Hm, ken ik niet. En er komt een moment dat de ontwikkelaar besluit iOS 4 niet meer te ondersteunen. En dat moment komt sneller dan dat hij besluit iOS 5 niet meer te ondersteunen...quote:Ski run, hij zou moeten draaien op iOS 4 maar bij mij crasht ie. de ontwikkelaar snapt het ook niet.
ook de telefoonnummers?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ik ook, en ik heb zelfs een gejailbreakte.
[..]
Hotmail kan ook. Zou voor dit doel er één aanmaken: je kunt daarmee dan alleen contacten syncen en geen calendar/mail etc.
Is een investering: heb je eenmaal je contacten bij zo'n dienst gesynct, heb je daar in de toekomst bij welk toestel dan ook profijt van.
ontwikkelt door 1 persoon, nederlanderquote:[..]
Hm, ken ik niet. En er komt een moment dat de ontwikkelaar besluit iOS 4 niet meer te ondersteunen. En dat moment komt sneller dan dat hij besluit iOS 5 niet meer te ondersteunen...
En daarvoor gmail op de iphone zetten? of instellen als mail-account op de iphone mail?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle contacten-velden, adres, verjaardag, zelfs foto.
Settings >> Mail, Contacts, Calendar >> Accounts (add Account) >> Google Mail Microsoft Exchangequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En daarvoor gmail op de iphone zetten? of instellen als mail-account op de iphone mail?
niet gmail?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Settings >> Mail, Contacts, Calendar >> Accounts (add Account) >> Google Mail Microsoft Exchange
Email: Denhaag@gmail.com
Server: m.google.com
Domain: google
Username: Denhaag@gmail.com
Dan selecteren dat je alleen contacts wil syncen.
Klaar.Je gebruikt Exchange-protocol om contacten te kunnen syncen.
Niet gmailquote:
check caps lock etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
Hij zegt dat mijn password niet klopt
Waar zie je op je iPhone 'default contacts account' staan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Den_Haag het volgende:
fixed, maar nu blijft mijn gmail contacts leeg
Of moet dan default contacts account naar On my iphone (wel gevuld) ipv gmail (leeg)
mail, contacts, Calanders --> doorscrollen naar Contacts. Default account. Staat nu Gmail maar daar staan geen contacts in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zie je op je iPhone 'default contacts account' staan?
Staat aanquote:Als je in Settings >> Mail, Contacts, Calendars >> Fetch New Data (onder knop add account) kijkt, kun je evt. Push aanzetten.
Staat ook op pushquote:Dan naar beneden scrollen, >> Advanced >> je nieuwe account >> selecteer Push
Op deze manier synct hij continu. Verander je iets op je iPhone, meteen veranderingen doorgesynct naar Gmail en vice versa.
Ah, die fiets.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Hij sync met de gmail contact groep, maar daar staan mijn contacts dus niet in.
Ja, maar hij stond eerst toch al op gmail?quote:
http://www.ehow.com/way_5900511_can-export-contacts-iphone_.htmlquote:Exporting Contacts to Gmail
A quick and simple way to have a backup of your contacts on the web is to export them to Gmail. For that, you can use iTunes. Select "Info," "Sync Contacts With," "Google Contacts." After you click "Configure," add your Google username and password and click "Apply," your contacts are exported directly to your Gmail account.
Ja en ik wacht ook nog steeds op het door D_H beloofde verslag van z'n etentje bij Librije's Zusje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:39 schreef LieLie het volgende:
Cul sc toch hier he? Ja? Ff checken ;-)
gelukt!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
hm, kan blijkbaar ook met iTunes:
[..]
http://www.ehow.com/way_5900511_can-export-contacts-iphone_.html
ja ja, moet ook nog werken naast het iphone updatenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en ik wacht ook nog steeds op het door D_H beloofde verslag van z'n etentje bij Librije's Zusje.
Ja? Superquote:
en nu de update naar iOS 5quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? SuperCheck de instellingen van je iPhone ook, als je nu default een contact aanmaakt, dat het dan naar Gmail gesynct wordt en vice versa. Als dit zo is, dan is Gmail vanaf nu je contacten backup, kun je bij elke upgrade / ander toestel je contacten behouden
Goed idee, update downloaden is ongeveer 350 MB.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
we shall see
update wel thuis trouwens. het bedrijfsnetwerk is echt te traag.
650 zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed idee, update downloaden is ongeveer 350 MB.
Ik trap afquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
goed bezig geweest zo nerds, scheelt me een boel bijlezen
![]()
Nu graag weer over leuke dingen praten
Ik mis Clarence (en zijn sax).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik trap af
Wat vinden we van de nieuwe Broes?
Oe, op opnemen gezet! Misschien komt er nog iets bekends voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk al dat gedoe over fones !![]()
Simpel bellen 200 minuten en max 3 sms / maand voor 3,95 ...
Het huis is schoon en we doen http://www.kayotic.nl/blog/coconut-lime-noodles
met al weer naan brood.
En vanavond naar Sicily op bbc 2 om 21:45 uur. Eten en reizen.
Vakantie dus![]()
Voor mij wel, heb ik gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, op opnemen gezet! Misschien komt er nog iets bekends voorbij
Leuk!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk al dat gedoe over fones !![]()
Simpel bellen 200 minuten en max 3 sms / maand voor 3,95 ...
Het huis is schoon en we doen http://www.kayotic.nl/blog/coconut-lime-noodles
met al weer naan brood.
En vanavond naar Sicily op bbc 2 om 21:45 uur. Eten en reizen.
Vakantie dus![]()
Mét pauzes hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
even 5 dagen nagenoeg non-stop typen dus..
Naar Sicilië? Zou wel willen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |