Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Zal wel niet lang duren haha. Of maken we em vol Golfer?
Ik ga ook na deze game van Errani - Petrova, wel een leuke potquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
* golfer gaat het mandje weer opzoeken.
Ik sliep pas om 1 uur of zoquote:
Lag je er wel op tijd in dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik sliep pas om 1 uur of zoEn ik voel me ruk en brak nu
Ik lag er iets later in. Te lekker bezig met werkquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Lag je er wel op tijd in dan?
* freecell schenkt koffie in voor P.
Tara dook er om 00:15 oid bij in. Dus ik denk dat die even niet opduikt nog.
Haha, misschien houden ze t hier wel bij. Een meisje en een jongen is al hartstikke leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd, dat wordt al gauw een groot gezin
Leuk, een broertje voor Miya erbij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Net wakker gebeld door mn zus, geeft niks.
ZE KRIJGT EEN JONGETJE![]()
![]()
![]()
Dus Miya een broertje en ik een neefje, ooh zo leuk!
Even snelquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Net wakker gebeld door mn zus, geeft niks.
ZE KRIJGT EEN JONGETJE![]()
![]()
![]()
Dus Miya een broertje en ik een neefje, ooh zo leuk!
Ja. Aparte man.quote:
Gaat nog geen lampje aan hier..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is toch die ballet meneer?
Noh! *knuffel*quote:
Alleen priesters nemen kinderenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Kinderen krijg je niet, die néém je
Maximusquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Alleen priesters nemen kinderen
quote:
Denk dat priesters wel van grof houden, met al die opgekropte sexuele spanningenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Alleen priesters nemen kinderen
Goed punt. Ik ga zo boskippen onder de plu vervoeren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:24 schreef golfer het volgende:
Zo. Boskippen gedaan. Klaar voor de bekerwedstrijd.
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaat nog geen lampje aan hier..
[..]
Noh! *knuffel*
En FFT wat leuk!
Zou je ook weer een kind willen Golfer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef golfer het volgende:
Leuk gezicht, al die gillende en schreeuwende kleine kinderen op de tribune in de Arena.
Een liefdesbaby samen met jou maken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Zou je ook weer een kind willen Golfer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Een liefdesbaby samen met jou maken?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof ik graag, rust!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:43 schreef golfer het volgende:
Rellen buiten het stadion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Alweer Siem de Jong.quote:
Gaat snel.quote:
De spelers van AZ zijn ze inderdaad meer gewend aan getetter. Die kinderen maken net zoveel geluid als die tetterende josti's bij AZ normaal.quote:
quote:In de wandelgangen gehoord dat MEGA Mindy ipv Peter Beense gaat zingen in de rust...
Wel prima oplossing zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef borisz het volgende:
Het wordt wat stiller in de ArenA. Die koters beginnen moe te worden.
waarom zouden de finalisten de laatste nacht niet in t hotel zitten? vind ik vrij apart eigenlijkquote:
Wat een goede berichten Lie !quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef LieLie het volgende:
Vandaag mijn eindgesprek gehad met docent en opdrachtgever. Opdrachtgever was echt heel tevreden en positief. Goed, scherp rapport, bruikbare adviezen.
Blij dusnu nog op het cijfer wachten en een examengesprek voeren.
Ja, daar ben ik niet zo bang voorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een goede berichten Lie !![]()
Laat maar komen :het examengesprek . Toch?
Ja, dan begint de rest van je leven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog drie weekjes en dan is het echt klaar waarschijnlijk. Wel een raar idee
Gefeliciteerd en bedank de scheidsrechter maar voor die belachelijke penalty.quote:
onzin, AZ was beter vandaagquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en bedank de scheidsrechter maar voor die belachelijke penalty.
AZ was inderdaad beter. Maar die pingel blijft onterecht.quote:
Goezo Lie!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef LieLie het volgende:
Vandaag mijn eindgesprek gehad met docent en opdrachtgever. Opdrachtgever was echt heel tevreden en positief. Goed, scherp rapport, bruikbare adviezen.
Blij dusnu nog op het cijfer wachten en een examengesprek voeren.
wel okquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was lekker eerder
hoe voel je je?
Nou sinds vandaag eindelijk wat minder pijnlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wel okWas vanochtend nog misselijk maar dat trok verder snel weg gelukkig. Goed gegeten verder dus komt goed
Hoest nu met het armpie?
Ok gaat de goede kant op dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou sinds vandaag eindelijk wat minder pijnlijkIk stond juist op het punt om morgen even langs een dok te gaan, maar het gaat echt beter... voel nog wel bij sommige bewegingen óf de scheur in het bot als dat al kan én de spieren aan de andere kant.
Sufferdquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
volgens mij heeft Sam net een hele papieren zakdoek opgegeten
Net lag ie er nog, nu niet meer en ik zag hem net iets kauwen en wegslikken
Je moet hem ook wel af en toe eten geven hequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
volgens mij heeft Sam net een hele papieren zakdoek opgegeten
Net lag ie er nog, nu niet meer en ik zag hem net iets kauwen en wegslikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |