Je hebt het Ajaxtopic daar al eens mee vermoord.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
IK WIL GVD BABES EN BIER IN DIT TOPIC
Die was ook bij DWDD, HOE HOE HOE let the dogs outquote:
Dat filmpje is wel epicquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die was ook bij DWDD, HOE HOE HOE let the dogs out
Whehe. Ik hoor hier ook echt net allemaal duiven piepen buiten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
De_kromme en zijn duiven.
Tevens fipo in deze nu al legendarische reeks.
Deze blijft ook lomp:quote:
Was er dan een grote fok rel vorig jaar?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Zal deze slowchat trouwens ook leiden tot de volgende grote fok rel?
1-0 voor Den Haag hoor. Dat niveau gaat dit slowchat cafe nog geeneens bereiken.quote:
Paar jaar terug al, volgens mij. VBL was een jaar lang zo goed als dood.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was er dan een grote fok rel vorig jaar?
Fey-ajax zal wel weer de nodige bans opleveren in beide kampenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Zal deze slowchat trouwens ook leiden tot de volgende grote fok rel?
Oh toen..ja ik heb het gehoord van anderen. Mods kunnen ook wel overdrijven hehquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar jaar terug al, volgens mij. VBL was een jaar lang zo goed als dood.
Ik zal iig niet op FOK! zijn die dagquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fey-ajax zal wel weer de nodige bans opleveren in beide kampen
Waren meer de FA's toen, dacht ik. Danny besloot toen iedereen te bannen en ook heel VBL te sluiten een paar dagen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh toen..ja ik heb het gehoord van anderen. Mods kunnen ook wel overdrijven heh
Echte frustratie of subtiel provoceren heb ik geen problemen mee, maar een Ritmo met zijn mongolen gedrag krijgt of kreeg mij zelfs uit de tent gelokt rond dat soort wedstrijdenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoop ergens dinsdagmiddag pas weer online te zijn. Zo nee, dan zondagmiddag ban.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Kapiteintje vond haar geil?
Ritmoquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echte frustratie of subtiel provoceren heb ik geen problemen mee, maar een Ritmo met zijn mongolen gedrag krijgt of kreeg mij zelfs uit de tent gelokt rond dat soort wedstrijden
Alleen bij een gelijkspel zullen er denk ik geen bans vallenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop ergens dinsdagmiddag pas weer online te zijn. Zo nee, dan zondagmiddag ban.
Denk dat het Feyenoord topic ook wel redelijk stilligt dan, volgens mij gaat zo ong iedereen die daar regelmatig post naar de wedstrijdquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zal iig niet op FOK! zijn die dag.
starfuckertje die kapitein igloquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Kapiteintje vond haar geil?
Kan ik nog op m'n woorden terugkomen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. De cracklook schijnt in te zijn dit jaar.
Nee pakketje naar je huis toegestuurd ze deed het voor 10 euro zolang ik een publiek groter dan 10 kon beloven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ik nog op m'n woorden terugkomen?
Zal niet zeggen dat die heerlijke acne-putjes me onberoerd laten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
starfuckertje die kapitein iglo
http://sannadahlstrom.wordpress.com/quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk dat het Feyenoord topic ook wel redelijk stilligt dan, volgens mij gaat zo ong iedereen die daar regelmatig post naar de wedstrijd![]()
Meer pics van Sannah Caland?
Voorheen crane toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ritmo![]()
Die troll overal op FOK! maakt niet uit waarover of tegen wie, als hij maar kan provoceren en mensen lijp kan maken
Jep.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voorheen crane toch?
Heeft zeker een jaarban aan zijn broek hangen nu?
Die mag pas terugkomen na zijn pelgrimstocht naar Auswitch. De mods achtten dat een passende straf nadat hij alle Joden dusdanig had beledigd. Smoofie heeft gewoon een week gehuilt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voorheen crane toch?
Crane ken ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voorheen crane toch?
Is gewoon Ritmo geweest. Waarom denk je anders dat Ritmo een jaarban heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
Die voice_over is sowieso helemaal pleite.
neuh, dat was ritmo niet. Daar ben ik wel vrij zeker vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon Ritmo geweest. Waarom denk je anders dat Ritmo een jaarban heeft.
Toch vreemd dat ze allebei gelijktijdig zijn vertrokken. Vond het altijd wel grappig, maar wanneer ze allebei nu in het topic zouden posten zou het veel te druk worden. denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, dat was ritmo niet. Daar ben ik wel vrij zeker van
no shit. Mijn ervaring is dat ze het vrij snel in de gaten hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
Het is eigenlijk best makkelijk om een nieuw account aan te maken voor FOK, ook al heb je een ban.
Hoe dan? Alleen qua postgedrag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
no shit. Mijn ervaring is dat ze het vrij snel in de gaten hebben.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden. Maar ik ging toen ook gewoon weer in dezelfde topics postenquote:
IP-adres/cookies, zulke dingen.quote:
Je kunt via TOR browser alles maskeren. IP etc. Met TOR blijf je op het normale web gewoon anoniem, deep web kan het soms wel eens verkeerd gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Beste kun je gewoon yvonne of zo mailen en uitleggen hoe of wat. Als je gaat klonen hebben ze dat idd vrij snel door ja
Vorige 2 accs van mij zijn allebei perm banned.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt via TOR browser alles maskeren. IP etc. Met TOR blijf je op het normale web gewoon anoniem, deep web kan het soms wel eens verkeerd gaan.
Mee eens. Lachen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu trouwens probleemwijken assen aan het terugkijken, blijft toch briljant die serie.
k kachel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu trouwens probleemwijken assen aan het terugkijken, blijft toch briljant die serie.
Goeie shit is dat ja. Vooral die quotes van die werkeloze gast. "Werken moet in je aard zitten"quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Dat is de overgang.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat die Yvonne het maar niet horen. Straks wordt ze weer boos
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
k kachel.
Assen was met al die weedteelt heh toch?
De vraagt blijft wanneer ik eens uit de pubertijd kom. Dus Yvonne en ik zouden eigenlijk best vriendjes kunnen worden.quote:
Pics?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb wel vijf jaar lang op voetbal gezeten en waarschijnlijk dol ik jou zo.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
'Als ze de uitkeringen eens wat hoger gooiden, hoefde je ook niet zoveel te doen'
kk kachel is Kees. Woensel, Eindhovenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
k kachel.
Ik weet niet meer. Ik weet nog wel van Assen Oost met die vrouw die beweerde iets niet te hebben gejat van de buurman en zielig ging doen omdat hij haar beschuldigde en later alsnog bekende en hem ging uitschelden enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
k kachel.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer. Ik weet nog wel van Assen Oost met die vrouw die beweerde iets niet te hebben gejat van de buurman en zielig ging doen omdat hij haar beschuldigde en later alsnog bekende en hem ging uitschelden enzo.![]()
Jou.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Van het toenmalige team? Mijn oude voetbalschoenen? Van wat.
En dan vooral jou, minder is goed zal ik maar zeggen.quote:
Geen denken aan. Drie fok!kers hebben mij gezien. Één op de camz en daar kom ik niet meer vanafquote:
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Geen denken aan. Drie fok!kers hebben mij gezien. Één op de camz en daar kom ik niet meer vanafen verder mag je mijn ondertitel lezen en mag je fantaseren over hoe ik eruit zie.
Camquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Geen denken aan. Drie fok!kers hebben mij gezien. Één op de camz en daar kom ik niet meer vanafen verder mag je mijn ondertitel lezen en mag je fantaseren over hoe ik eruit zie.
En je bent fan van Supernatural?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:37 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Youtube keek ik het altijd.
Ik ben 18.
14, 12 doet hij zichzelf voor om intelligenter over te komen. Ik hanteer een beetje de zelfde filosofie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Smoofie is 12, aldus Smoofie.
Doe je wel eens aan fokroulette?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Camheb er wel eens over nagedacht zelf de camscene op te gaan ipv FOk!'en schijnt best lucratief te zijn.
Dat zijn dingen die ik liever niet over Fok weet... maar ok broekje op de enkels en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe je wel eens aan fokroulette?
http://www.fok.nl/fokroulette/new/
Nee, fan van Jensen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En je bent fan van Supernatural?
Woonplaats: Groningen, dat vind ik gevaarlijker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En je bent fan van Supernatural?
Wat is dat precies dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik 11 ben, voor een jeugdig image.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
14, 12 doet hij zichzelf voor om intelligenter over te komen. Ik hanteer een beetje de zelfde filosofie.
01:41:30> You are entering the Chatroulette Clone! This should not take longer than 30 seconds.quote:
Er is op dit moment maar 1 persoon die dat doet, en dat is Littlerabbit zonder broekje aan, dus ik doe daar liever niet aan mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
01:41:30> You are entering the Chatroulette Clone! This should not take longer than 30 seconds.
01:41:31> Thanks for taking a seat. We are about to start the carousel.
01:41:31> Have a happy ride!
01:41:31> Hit NEXT to find a random partner.
de echte roulette zit vol met rukkende kindjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
01:41:30> You are entering the Chatroulette Clone! This should not take longer than 30 seconds.
01:41:31> Thanks for taking a seat. We are about to start the carousel.
01:41:31> Have a happy ride!
01:41:31> Hit NEXT to find a random partner.
Ik word met niemand verbonden. Heb 1000 keer next geklikt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En lukt die opzet? Ik had je namelijk ouder ingeschat, zeker 13.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik 11 ben, voor een jeugdig image.
Ik mag niet klagen, jouw inschatting is alsnog een jaartje of 72 van mijn echte leeftijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En lukt die opzet? Ik had je namelijk ouder ingeschat, zeker 13.
ALs je naar mijn naam kijkt is 12 ook nogal jong.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, jouw inschatting is alsnog een jaartje of 72 van mijn echte leeftijd.
Heb jij ook altijd die drang om elke dag maar weer ~140 posts te maken en altijd te proberen bij elk topic de nieuwe te openen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Ik ook, zelfde leeftijd, dus...waarom geen pic?
.
Bovendien, mensen vergeten nog wel eens dat Johannes Vermeer al 300 jaar lang dood is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En lukt die opzet? Ik had je namelijk ouder ingeschat, zeker 13.
Ok... laatst kwam er wel een bijna leeftijdsgenoot langs op dit subforum, maar die was binnen de minuut al weggejaagt door de weinig inhoudelijke reacties.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, jouw inschatting is alsnog een jaartje of 72 van mijn echte leeftijd.
Dat idee heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... laatst kwam er wel een bijna leeftijdsgenoot langs op dit subforum, maar die was binnen de minuut al weggejaagt door de weinig inhoudelijke reacties.Soms lijkt ik hier wel de enige die wat van dit forum wil maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Doe je cam aanquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef De_kromme het volgende:
Kunnen al die ajacieden niet ef wegblijven hier? Het gedonder begin nu al.
Denken dat ik een oprechte supporter benquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef De_kromme het volgende:
Kunnen al die ajacieden niet ef wegblijven hier? Het gedonder begin nu al.
Spreek hem hier eens op aan Kromme. Dit vind ik tever gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen elektrische tandenborstel?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen elektrische tandenborstel?
Hoe vond je het wedstrijd topic vandaag lopen romdon Real Madrid - Barcelona Paul?. Ik vond enkele users een beetje tam vandaagquote:
Nu wil ik nog meer een pic van je zienquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Goed. Ik was vroeger altijd voor Feyenoord. Ik sliep zelfs onder een dekbed van Feyenoord totdat ik mij besefte dat ik in Groningen woonde. Ik ben dus overgestapt naar F.C Groningen. Ik volg het alleen nooit meer.
Dat komt omdat je bent overgestapt. Groningenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Goed. Ik was vroeger altijd voor Feyenoord. Ik sliep zelfs onder een dekbed van Feyenoord totdat ik mij besefte dat ik in Groningen woonde. Ik ben dus overgestapt naar F.C Groningen. Ik volg het alleen nooit meer.
Ik studeer nu in Groningen, betekent nog niet dat ik voor Groningen ben, bij elkaar gekochte Zweden, plus iemand uit Uruguay en Servië.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Wat heb je met dat dekbed gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Niet in gekeken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vond je het wedstrijd topic vandaag lopen romdon Real Madrid - Barcelona Paul?. Ik vond enkele users een beetje tam vandaag
Ja maar zo dacht ik toen ik 13 was wel en zo is het gegaan. En nu interesseert het me eigenlijk niet meer zoveel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik studeer nu in Groningen, betekent nog niet dat ik voor Groningen ben, bij elkaar gekochte Zweden, plus iemand uit Uruguay en Servië.
Niks gemist, want Sierd was er niet. Domme mensen op twitter dachten trouwens dat het Sierd wel wasquote:
Die is weg. Geen idee waar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb je met dat dekbed gedaan?
Jammer, altijd handig om er 1 achter de hand te hebben mochten de resultaten van Ajax tegenvallen. Achteraf is de Kuip een stuk dichterbij dan de Arena.quote:
Je bent op je 13e gaan beseffen dat je in groningen woont ? Netjesquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja maar zo dacht ik toen ik 13 was wel en zo is het gegaan. En nu interesseert het me eigenlijk niet meer zoveel.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer, altijd handig om er 1 achter de hand te hebben mochten de resultaten van Ajax tegenvallen. Achteraf is de Kuip een stuk dichterbij dan de Arena.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent er op je 13e gaan beseffen dat je in groningen woont ? Netjes
Haar zou je in een club wel tegen willen komen, dan zal ze ook pas laat beseffen wat ze aan het doen isquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent op je 13e gaan beseffen dat je in groningen woont ? Netjes
Inderdaad, daarvoor woonde ik namelijk heel ergens anders.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb een jaar in comic sans rondgelopen omdat ik de code was vergeten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → b a moet je typen
Wat doet die code, ik zie niks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → b a moet je typen
Kelder met kettingen enz. ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarvoor woonde ik namelijk heel ergens anders.
En, veel opgedaan? Of is die hele ervaring verdrongen? Wel begrijpelijk opzich als ze je dwongen tot het supporten van Feyenoordquote:
Nou nou, moet dat zo tegen een damequote:
De negatieve ervaringen uit mijn jeugd heb ik verdrongen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En, veel opgedaan? Of is die hele ervaring verdrongen?
druk het in dan, gewoon op je toetsenbord. Niet letterlijk typen in het tekstvak maar gewoon indrukken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat doet die code, ik zie niks.
Nee hoe je het zegt, ik zelf heb hier ook een paar vrouwen in de kelder..quote:
Zij werkt als prostituee volgens mij.quote:
Comic sans msquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
druk het in dan, gewoon op je toetsenbord. Niet letterlijk typen in het tekstvak maar gewoon indrukken.
Krijg je nog korting zelf deels Indo zijnde? Scheelt mij wel vakantie reisjes naar Taiwan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee hoe je het zegt, ik zelf heb hier ook een paar vrouwen in de kelder..
Heb het alleen al zo'n 4783 keer gezienquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
Caland is helemaal in to probleemwijken
Ga je wel eens uit in Groningen trouwens?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt nog net niet dat ze in kinderporno handelt.
Ja. Ik kan ook nasi goreng voor je maken. Of ni goreng.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg je nog korting zelf deels Indo zijnde? Scheelt mij wel vakantie reisjes naar Taiwan.
Aflevering Duindorp moet kijken man. Die zijn echt mafquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het alleen al zo'n 4783 keer gezien![]()
Verkapte Ik wil me je uit post.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ga je wel eens uit in Groningen trouwens?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Stok, hoe krijg ik de normale lettertype terug?
Ik ben meer een twee uur 's nachts FOK! typequote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ga je wel eens uit in Groningen trouwens?
Ok, niet beledigend opvatten hoor. Ik ben gewoon geintresseerd in andere culturen en het importeren van bruiden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Ik kan ook nasi goreng voor je maken. Of ni goreng.
Ik wil zelf een arabische importeren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, niet beledigend opvatten hoor. Ik ben gewoon geintresseerd in andere culturen en het importeren van bruiden.
Heb ik dus ook een jaar mee rond moeten lopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben meer een twee uur 's nachts FOK! type
Hier ook activated, krijg alleen geen ander lettertype in chrome.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Tuurlijk wel, maar afgelopen twee maanden niet. Moet ik me daar voor schamen ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]Je gaat dus echt nooit uit?
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar afgelopen twee maanden niet. Moet ik me daar voor schamen ofzo?
Alleen in de SC. Rest van VBL is iedereen weer vijandenquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel geslaagd Stokstaart, en wat een verbroedering in dit topic dat je ze nog helpt ook.
Ja tenzij je pleinvrees hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar afgelopen twee maanden niet. Moet ik me daar voor schamen ofzo?
Wij zijn gewoon niet zo goed voor op bruiloften en partijen, maar voor een avondje Jimmy Lefave maken we graag een uitzondering.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:02 schreef esperanza93 het volgende:
Komt goed uit, want na paar weken stagelopen in Rotterdam moet ik ergens mijn frustratie kwijt richting Rotterdammers.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen in de SC. Rest van VBL is iedereen weer vijanden
Wat jullie daar van vinden vind ik helemaal niet rullevant, ik laat het lekker gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tenzij je pleinvrees hebt.
Als dit topic eenmaal gaat lopen dan gaat ie voor de grap vertellen dat er lui zijn overleden. Let maar op man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel geslaagd Stokstaart, en wat een verbroedering in dit topic dat je ze nog helpt ook.
Wel met jou als je wilt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:02 schreef esperanza93 het volgende:
Vertel. Hebben ze je pijn gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed uit, want na paar weken stagelopen in Rotterdam moet ik ergens mijn frustratie kwijt richting Rotterdammers.
Dat zou ik nooit doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als dit topic eenmaal gaat lopen dan gaat ie voor de grap vertellen dat er lui zijn overleden. Let maar op man.![]()
Ja en het enige wat ik deed wat toezichthouden in een Ajax shirtje... maar zonder gekheid waren wel lieve mensjes hoor. Keek wel de hele dag uit over Het Kasteel dus die club mag ik ook niet meer. (Sparta dus)quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel. Hebben ze je pijn gedaan?
Ja, dat accent , m'n orenquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel. Hebben ze je pijn gedaan?
Nee hoor. Kan ook zijn dat je uitgaan gewoon kut vindt. Waar kom jij vaak dan? Ik heb een poosje in Enzo gewerkt, weet niet of je dat kent?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duivendrecht heeft geen accent?quote:
Nee. Noord ook niet. Ik praat netjes nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duivendrecht heeft geen accent?
Agreed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
Maar esperanza, je wilt hier meeposten maar houdt niet van voetbal. Daar staat op z'n minst een foto van jezelf als tegenprestatie tegenover.
Vorige keer was in 't Pleidooi, borrel studie vereniging. Maar vond de sfeer maar zo zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan ook zijn dat je uitgaan gewoon kut vindt. Waar kom jij vaak dan? Ik heb een poosje in Enzo gewerkt, weet niet of je dat kent?
Ze schijnt het wel leuk te vinden om in een oranje pakje op en neer te springen bij het Nederlands elftal hoor. Dus ze is gewoon je type.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
Maar esperanza, je wilt hier meeposten maar houdt niet van voetbal. Daar staat op z'n minst een foto van jezelf als tegenprestatie tegenover.
Anonymousz moet ook nog een pic posten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze schijnt het wel leuk te vinden om in een oranje pakje op en neer te springen bij het Nederlands elftal hoor. Dus ze is gewoon je type.
Jullie stadion ligt anders erg dichtbij de Bijlmer. Daar versta je sowieso niemand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Noord ook niet. Ik praat netjes nederlands.
Op mijn ij en a na dan. En g...en r ...oh shit.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze schijnt het wel leuk te vinden om in een oranje pakje op en neer te springen bij het Nederlands elftal hoor. Dus ze is gewoon je type.
Ik kom zelf uit 'tha hood" man...ik versta alles.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie stadion ligt anders erg dichtbij de Bijlmer. Daar versta je sowieso niemand.
Heb je daar je dreigskills opgedaan waarmee je de RvC terroriseert met je aangeschreven brieven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit 'tha hood" man...ik versta alles.
Onder andere ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je daar je dreigskills opgedaan waarmee je de RvC terroriseert met je aangeschreven brieven?
Kijkend naar de werkwijze van VBL mods in het verleden.....j.......nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Paul-89 het volgende:
Zal dit topic mogen blijven bestaan ?
Nee, tenzij we Tong actief in dit topic krijgen, maar die heeft zijn bejaarde cafe al.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze mooi en niet al te dom is gedoog je dat lijkt mij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Caland serieus iets met een chick zou krijgen die elke paar maanden in zo'n oranje indianenpak YMCA en Hazes zou meebleren hossend in de arena.
Ik denk het niet, er bestaat al een SC. Al is dat een bejaardenkliek waarvan 90% sowieso nooit in VBL postquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Paul-89 het volgende:
Wellicht, wanneer pinksteren en pasen op één dag vallen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Caland serieus iets met een chick zou krijgen die elke paar maanden in zo'n oranje indianenpak YMCA en Hazes zou meebleren hossend in de arena.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht, wanneer pinksteren en pasen op één dag vallen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze mooi en niet al te dom is gedoog je dat lijkt mij.
Waarom nou gelijk weer over een chick beginnen?. Geef Caland op zijn minst de kans om homo te zijn. Ik zeg niet dat hij er 1 is hoor, maar op deze manier wordt het taboe nooit doorbroken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
Slim en hossend in een indianenpak gaan niet echt samen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze mooi en niet al te dom is gedoog je dat lijkt mij.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk weer over een chick beginnen?. Geef Caland op zijn minst de kans om homo te zijn. Ik zeg niet dat hij er 1 is hoor, maar op deze manier wordt het taboe nooit doorbroken.
Waarom?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht, wanneer pinksteren en pasen op één dag vallen.
Waar is die dan? Anders gaan we daar gewoon posten, schijt aan die bejaardenquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk het niet, er bestaat al een SC. Al is dat een bejaardenkliek waarvan 90% sowieso nooit in VBL post
Hohoho, we hebben al een kasthomo heur in de vorm van de_kromme.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk weer over een chick beginnen?. Geef Caland op zijn minst de kans om homo te zijn. Ik zeg niet dat hij er 1 is hoor, maar op deze manier wordt het taboe nooit doorbroken.
Tuurlijk wel. Slim en in een voetbalshirt in een stadion te lopen schreeuwen toch ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim en hossend in een indianenpak gaan niet echt samen.
[HOOLS] De VBL Kroeg #1987: Blazen Cyprioten opquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar is die dan? Anders gaan we daar gewoon posten, schijt aan die bejaarden
Hij is inderdaad wel bovengemiddeld geinteresseerd in zijn mede gebruikers ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, we hebben al een kasthomo heur in de vorm van de_kromme.
Topic nooit begrepen. Ok hier valt ook geen woord over voetbal, maar de users hier posten nog eens buiten dit topic. (Op Tong naquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL Kroeg #1987: Blazen Cyprioten op
Is je serieus nooit opgevallen?
Zou ik niet doen hoor, het schijnt dat als Tong ontevreden is, hij kuttopics gaat openen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar is die dan? Anders gaan we daar gewoon posten, schijt aan die bejaarden
nee, dat zijn of gedrochten of huppelkutjes die met hun vriend meegaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Slim en in een voetbalshirt in een stadion te lopen schreeuwen toch ook.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, we hebben al een kasthomo heur in de vorm van de_kromme.
Zoals die chick die bij die rellen zo'n ME'er van zijn paard probeert te slaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, dat zijn of gedrochten of huppelkutjes die met hun vriend meegaan.
Heb je ook een stone island jas? Raad ik je aan man, die jas scheurt niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:14 schreef Paul-89 het volgende:
Oke dan doe ik vast mijn ninja muts op voor de eventuele rellen. Dubbel gestikt uiteraard, handig in bepaalde situaties.
Die show op Discovery ging echt nergens over, maar het zal vast goed voor zijn imago zijn geweestquote:
Klinkt best grappig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals die chick die bij die rellen zo'n ME'er van zijn paard probeert te slaan
Wie kijkt daar nou? Maar goed, nu heb ik daar ook één reactie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL Kroeg #1987: Blazen Cyprioten op
Is je serieus nooit opgevallen?
Dat stond ik van bovenaan de brug te aanschouwen. Die heeft nog een kwartier voor een linie ME'ers gestaan met gebaren en alles voordat ze werd opgepakt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals die chick die bij die rellen zo'n ME'er van zijn paard probeert te slaan
quote:
Ik heb d'r niks mee nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij houdt niet van paarden? Dat is dan wel weer een pluspunt... pleurisbeesten.
Inkoppertje dit. 'Ja maar Ajax heeft dan ook geen echte supporters'quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:19 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, @ caland, ik heb wel echte lekkere chicks gezien hoor in de Arena die liepen te...schreeuwen. Was wel de hoofdtribune en leren stoeltjes..maraja.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hou wel van meisjes met parels.
zo niet, -> ban.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou zo elke vrouw er uit moeten zien.
Ze ziet er al wel een beetje gedrogeerd uit. Niks mis mee, je moet sowieso snel door je GHB opslag heengaan binnenkort is het illegaal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjowquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smoofie heeft roofie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze ziet er al wel een beetje gedrogeerd uit. Niks mis mee, je moet sowieso snel door je GHB opslag heengaan binnenkort is het illegaal.
Zo zie ik er totaal niet uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo zou elke vrouw er uit moeten zien.
Jij bent iranier toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zo zie ik er totaal niet uit.![]()
[ afbeelding ]
Lekker Perzische katquote:
Sta jij daar niet op danquote:
Welnee. Je kunt mij herkennen aan mijn ondertitel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het weer makkelijker voor mij je te spotten in Groningen.
quote:
Irakees, Iranier. Al zeg ik soms ook Iranees.quote:
Stalkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Irakees, Iranier. Al zeg ik soms ook Iranees.
Je zei dat in NWS in iran vs VS topic.
Goed op het laatst nog even een complimentje toegevoegd, en ook zo subtiel, o VBL player.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Perzische vrouwen zijn ook érg mooi. Mooi donker haar, mooie ogen..:@
Ik zit veel in NWS man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stalkernet nadat hij zijn roofies kenbaar heeft gemaakt.
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Perzische vrouwen zijn ook érg mooi. Mooi donker haar, mooie ogen..:@
Die uiterlijke kenmerken die je in je signature genoemd hebt gelden voor wel meer meiden in Groningen. Je ondertitel snap ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Welnee. Je kunt mij herkennen aan mijn ondertitel.
Ja, ben nu wel benieuwd naar jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja.
Er zitten ook hele lelijke vrouwen tussen maar over het algemeen zijn Perzische vrouwen zeker mooi.
Mijn Iranese lerares was half kaal en kon geen Nederlands, maar ik geloof dat ze iets ouder was dan 18 dus jij zal het wel niet geweest zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja.
Er zitten ook hele lelijke vrouwen tussen maar over het algemeen zijn Perzische vrouwen zeker mooi.
Dat zijn turken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Caland het volgende:
Je hebt toch geen enorme haargroei op je armen he?
Nu zegt hij slimme dingen, dus is hij 12. Maar hij zit al in de brugklas, dus daarom kijk ik naar 'm op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heb je toch van veel dingen verstand Smoofie, en dat voor een 14 jarige.
Haast geen haar waardoor Turken denken dat ik het weghaal maar das niet zo. True story.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Caland het volgende:
Je hebt toch geen enorme haargroei op je armen he?
Ja. Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
Als er oorlog komt moet je dan vechten voor Iran esperanza?
Klopt, perzen zijn een heel ander ras dan turken. Gelukkig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Haast geen haar waardoor Turken denken dat ik het weghaal maar das niet zo. True story.
Dat is waar. Ik verwissel mijn ondertitel met mijn signature dan want ik bedoelde die lange tekst, daar kan je me aan herkennen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die uiterlijke kenmerken die je in je signature genoemd hebt gelden voor wel meer meiden in Groningen. Je ondertitel snap ik niet.
Dan ben je ongeveer even oud als ik ben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:37 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Bijna, in mei al. Ik word oud.
Ik voel me niet helemaal aangesproken, maar ik vind het goed dat de Duitsers op tijd zijn wakker geworden, wij Nederlanders zijn op het gebied van energie nog een beetje van die slapers, om niet te zeggen sukkels.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe denk jij over kernenergie Espernanza vind jij dat de Duitsers overdrijven door direct alle centrales te sluiten?
Dertig, ja dat lees je goedquote:
Nee. Zij is wel schattig zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, perzen zijn een heel ander ras dan turken. Gelukkig.
[ afbeelding ]
Zie je er zo uit?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal aangesproken, maar ik vind het goed dat de Duitsers op tijd zijn wakker geworden, wij Nederlanders zijn op het gebied van energie nog een beetje van die slapers, om niet te zeggen sukkels.
Ben je mooier of minder?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:39 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee. Zij is wel schattig zeg.
28 april pas maar je bent uitgenodigd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:39 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wanneer word je 31? Heb je al kinderen?
Ik vraag me dan af waar jíj familie van bent?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ja je achter achter achter neef is nog niet zo dom als mensen denken.
Toch wil ik met je uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Minder. Ik ben erg dik, klein en kijk scheel.
Maar dan ben je wel z'n type.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gezellig! Nodigen we Happel ook uit gaan we straks klaverjassen.quote:
Tja... Johannes, het waren in ieder geval sterke genen als ik het zelf zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waar jíj familie van bent?
Dat is wel oud. Toen jij 18 was (wat ik nu ben) was ik 6.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
28 april pas maar je bent uitgenodigd.
Heb zelf de geestelijke vermogens van een kind dus kinderen niet nodig hier
Precies. Ik word op dit forum ook altijd als oud gezien. Maar dat komt wellicht omdat ik altijd zo wijs overkom en me nooit laat gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal toch niet? Al doe ik het hem iig niet na, wat wellicht voor sommige als verrassing komt.
Je zei in dat andere topic dat je geen walvis was tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen. Deed je dit met of zonder de windows calc. ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is wel oud. Toen jij 18 was (wat ik nu ben) was ik 6.
Maar nu ben je 18 dus gelden er andere regels. Waarmee ik niets wil suggereren uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik denk met.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen. Deed je dit met of zonder de windows calc. ?
Kom op...wees niet zo verlegen en geef een pic.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar nu ben je 18 dus gelden er andere regels. Waarmee ik niets wil suggereren uiteraard
Dit is geen VI quote.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... Johannes, het waren in ieder geval sterke genen als ik het zelf zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |