Welnee. Je kunt mij herkennen aan mijn ondertitel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het weer makkelijker voor mij je te spotten in Groningen.
quote:
Irakees, Iranier. Al zeg ik soms ook Iranees.quote:
Stalkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Irakees, Iranier. Al zeg ik soms ook Iranees.
Je zei dat in NWS in iran vs VS topic.
Goed op het laatst nog even een complimentje toegevoegd, en ook zo subtiel, o VBL player.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Perzische vrouwen zijn ook érg mooi. Mooi donker haar, mooie ogen..:@
Ik zit veel in NWS man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stalkernet nadat hij zijn roofies kenbaar heeft gemaakt.
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Perzische vrouwen zijn ook érg mooi. Mooi donker haar, mooie ogen..:@
Die uiterlijke kenmerken die je in je signature genoemd hebt gelden voor wel meer meiden in Groningen. Je ondertitel snap ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Welnee. Je kunt mij herkennen aan mijn ondertitel.
Ja, ben nu wel benieuwd naar jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja.
Er zitten ook hele lelijke vrouwen tussen maar over het algemeen zijn Perzische vrouwen zeker mooi.
Mijn Iranese lerares was half kaal en kon geen Nederlands, maar ik geloof dat ze iets ouder was dan 18 dus jij zal het wel niet geweest zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja.
Er zitten ook hele lelijke vrouwen tussen maar over het algemeen zijn Perzische vrouwen zeker mooi.
Dat zijn turken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Caland het volgende:
Je hebt toch geen enorme haargroei op je armen he?
Nu zegt hij slimme dingen, dus is hij 12. Maar hij zit al in de brugklas, dus daarom kijk ik naar 'm op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heb je toch van veel dingen verstand Smoofie, en dat voor een 14 jarige.
Haast geen haar waardoor Turken denken dat ik het weghaal maar das niet zo. True story.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Caland het volgende:
Je hebt toch geen enorme haargroei op je armen he?
Ja. Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
Als er oorlog komt moet je dan vechten voor Iran esperanza?
Klopt, perzen zijn een heel ander ras dan turken. Gelukkig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Haast geen haar waardoor Turken denken dat ik het weghaal maar das niet zo. True story.
Dat is waar. Ik verwissel mijn ondertitel met mijn signature dan want ik bedoelde die lange tekst, daar kan je me aan herkennen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die uiterlijke kenmerken die je in je signature genoemd hebt gelden voor wel meer meiden in Groningen. Je ondertitel snap ik niet.
Dan ben je ongeveer even oud als ik ben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:37 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Bijna, in mei al. Ik word oud.
Ik voel me niet helemaal aangesproken, maar ik vind het goed dat de Duitsers op tijd zijn wakker geworden, wij Nederlanders zijn op het gebied van energie nog een beetje van die slapers, om niet te zeggen sukkels.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe denk jij over kernenergie Espernanza vind jij dat de Duitsers overdrijven door direct alle centrales te sluiten?
Dertig, ja dat lees je goedquote:
Nee. Zij is wel schattig zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, perzen zijn een heel ander ras dan turken. Gelukkig.
[ afbeelding ]
Zie je er zo uit?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal aangesproken, maar ik vind het goed dat de Duitsers op tijd zijn wakker geworden, wij Nederlanders zijn op het gebied van energie nog een beetje van die slapers, om niet te zeggen sukkels.
Ben je mooier of minder?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:39 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee. Zij is wel schattig zeg.
28 april pas maar je bent uitgenodigd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:39 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wanneer word je 31? Heb je al kinderen?
Ik vraag me dan af waar jíj familie van bent?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ja je achter achter achter neef is nog niet zo dom als mensen denken.
Toch wil ik met je uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Minder. Ik ben erg dik, klein en kijk scheel.
Maar dan ben je wel z'n type.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gezellig! Nodigen we Happel ook uit gaan we straks klaverjassen.quote:
Tja... Johannes, het waren in ieder geval sterke genen als ik het zelf zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waar jíj familie van bent?
Dat is wel oud. Toen jij 18 was (wat ik nu ben) was ik 6.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
28 april pas maar je bent uitgenodigd.
Heb zelf de geestelijke vermogens van een kind dus kinderen niet nodig hier
Precies. Ik word op dit forum ook altijd als oud gezien. Maar dat komt wellicht omdat ik altijd zo wijs overkom en me nooit laat gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal toch niet? Al doe ik het hem iig niet na, wat wellicht voor sommige als verrassing komt.
Je zei in dat andere topic dat je geen walvis was tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen. Deed je dit met of zonder de windows calc. ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is wel oud. Toen jij 18 was (wat ik nu ben) was ik 6.
Maar nu ben je 18 dus gelden er andere regels. Waarmee ik niets wil suggereren uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik denk met.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen. Deed je dit met of zonder de windows calc. ?
Kom op...wees niet zo verlegen en geef een pic.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar nu ben je 18 dus gelden er andere regels. Waarmee ik niets wil suggereren uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |