quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:02 schreef borisz het volgende:
Ik meld het maar. Gelukkig is het niet kwaadaardig
Goed nieuws AZ.
Middag
drukquote:
bedankt, Twitter proxy van mequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:02 schreef borisz het volgende:
Ik meld het maar. Gelukkig is het niet kwaadaardig
Goed nieuws AZ.
Middag
als het goed is ga ik naar de wedstrijd waarin we de Turken oprollen ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef Bos81 het volgende:
Mooi AZ.![]()
rubber, ga jij ook naar PSV-Trapzonspor en/of PSV / N.E.C. ?
en niet naar de bekerwedstrijd?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het goed is ga ik naar de wedstrijd waarin we de Turken oprollen ja.
Zeggen de onderwijzers gewoon dat ze staaktenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef Againzender het volgende:
benieuwd hoe het morgen op school is. groep 7 en 8 gaan vrij massaal naar Ajax-AZ leuk voor die kinderen
Boze brief of belletje naar de ouders dat kinderen op die leeftijd niet dienen te spijbelen en de dag inmoeten halen op woensdagmiddagquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeggen de onderwijzers gewoon dat ze staakten
Beker geen idee nog eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en niet naar de bekerwedstrijd?
Als ik het goed begrepen heb is de eventuele thuiswedstrijd in de volgende ronde op mijn verjaardag.. Dan ga ik ook.
Voor Trapzonspor heb ik ook al kaartjes. Gisteren gehaald. Kom ik thuis, open ik hotmail: Mail over de verkoopinformatie voor de bekerwedstrijd, maar ik denk wel dat ik ga,,
nee maar ik weet al wel dat ik ga normaal gesprokenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Och ja natuurlijk eend, voor jou is de verkoop natuurlijk nog niet gestart...
leuk voor de kinderen. Niet te geloven hoe Ajax een straf heeft weten om te zetten in een marketing en PR stuntquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef Againzender het volgende:
benieuwd hoe het morgen op school is. groep 7 en 8 gaan vrij massaal naar Ajax-AZ leuk voor die kinderen
In Spanje is de vierde Clásico vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn jullie het met mij eens dat Barcelona mazzel had vroeg te scoren in de tweede helft? Anders hadden ze waarschijnlijk dusdanig willen forceren dat Real op zijn minst naar 0-3 had gecounterd./
dit wordt mede-georganiseerd door de school, dus is 'gewoon'een excursie/schoolreisjequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Boze brief of belletje naar de ouders dat kinderen op die leeftijd niet dienen te spijbelen en de dag inmoeten halen op woensdagmiddag
Het is dan ook gelijk de beste actie van het Ajax bestuur de afgelopen 15 jaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk voor de kinderen. Niet te geloven hoe Ajax een straf heeft weten om te zetten in een marketing en PR stunt
Of het wordt in een lespakket gegooid met iets over racisme/rellen etc.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit wordt mede-georganiseerd door de school, dus is 'gewoon'een excursie/schoolreisje
Axel neem ik binnenkort zelf wel weer mee naar de Arena, door het missen van de volgende ronde CL zijn veel zaterdagavond wedstrijden naar zondagmiddag verschoven. Elk nadeel heb z'n voordeel
Of zinloosgeweld, overmatig drankgebruik...quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Of het wordt in een lespakket gegooid met iets over racisme/rellen etc..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is dan ook gelijk de beste actie van het Ajax bestuur de afgelopen 15 jaar
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:33 schreef Againzender het volgende:
Ah, een school uit Alkmaar, even een ander geluid
die snap ik mijn hele leven al niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]snap alleen de knvb niet zo goed.
geen idee. Klas van kind van De Boer gaat ook, onder leiding van ene mevrouw De Boer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]de klas van het kind van Gerbrands was toch voor AZ ofzo? las ergens zoiets
Wie is ook alweer de baas bij de KNVBquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
die snap ik mijn hele leven al niet.
He, KNJB he, je weet toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wie is ook alweer de baas bij de KNVB, ik snap het ineens
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef borisz het volgende:
Eerst nog maar het begin van De koning tegen de kroonprins van het snooker kijken. Ronnie tegen Trump.
gaat vlotquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef borisz het volgende:
De kroonprins pakt het eerste frame na een foutje van Ronnie op de zwarte bal.
Totdat de webcam overbelast werdquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef rubbereend het volgende:
radio1 heeft webcam op de TV's in de studio gericht
kan iedereen Ajax - AZ meekijken
wat ben je kwijt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |