Of hij schitterd of faalt volledig in top duels heb ik wel eens het idee. Al zal deze reactie mij waarschijnlijk niet in dank afgenomen worden hierquote:
Nee, het maakt niet uit voor wie je bent. Als je zo iemand's vingers probeert te breken mag je van mij tien wedstrijden schorsing. Dit is nog altijd voetbal, niet streetfighting.quote:
Alleen als het niet goed gaat met Real, begint hij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Zorro het volgende:
Enige minpunt van Real: Pepe. Verzwarende omstandigheid: tegen ajax heb ik hem dat niet zien doen.
En dan durven sommige mensen nog te beweren dat we niet van apen afstammenquote:
Kijk Messi expres zijn hand daar houden omdat hij weet dat Pepe daarheen looptquote:
Niks aan de hand, Messi speelt gewoon door.quote:
Idd kut messiquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk Messi expres zijn hand daar houden omdat hij weet dat Pepe daarheen loopt
5 wedstrijden a.u.b.
Maar waar is Messi?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo'n Ronaldo is ook onzichtbaar in deze pot.
Puur geluk dat er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Messi speelt gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |