Of hij schitterd of faalt volledig in top duels heb ik wel eens het idee. Al zal deze reactie mij waarschijnlijk niet in dank afgenomen worden hierquote:
Nee, het maakt niet uit voor wie je bent. Als je zo iemand's vingers probeert te breken mag je van mij tien wedstrijden schorsing. Dit is nog altijd voetbal, niet streetfighting.quote:
Alleen als het niet goed gaat met Real, begint hij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Zorro het volgende:
Enige minpunt van Real: Pepe. Verzwarende omstandigheid: tegen ajax heb ik hem dat niet zien doen.
En dan durven sommige mensen nog te beweren dat we niet van apen afstammenquote:
Kijk Messi expres zijn hand daar houden omdat hij weet dat Pepe daarheen looptquote:
Niks aan de hand, Messi speelt gewoon door.quote:
Idd kut messiquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk Messi expres zijn hand daar houden omdat hij weet dat Pepe daarheen loopt
5 wedstrijden a.u.b.
Maar waar is Messi?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo'n Ronaldo is ook onzichtbaar in deze pot.
Puur geluk dat er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Messi speelt gewoon door.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Pedroso het volgende:
Overigens krijgt Real weer eens een keer voetballes van Barca, zonder dat Barca zich bovenmatig inspant.
Was het maar zo'n feest, kon hij wat aan die zwerverscoupe doen.quote:
Ik snap ook niet waarom het verschil tussen Barcelona en Real Madrid zo ongelofelijk groot is in onderlinge duels.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Pedroso het volgende:
Overigens krijgt Real weer eens een keer voetballes van Barca, zonder dat Barca zich bovenmatig inspant.
Super leuk allemaal, maar je weet dat het 1-1 staat he? Dat Barcelona voetballend beter zou zijn was van te voren al duidelijk bij de opstelling.quote:
En net zo kaal als Pepe worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk dat beest op zijn kop eraf knippen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, kon hij wat aan die zwerverscoupe doen.
nee dan zou het voethand moeten hetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, heetniet voor niets voetbal.
Uit deze camera zie je toch wel dat het ook een beetje Messi zijn eigenschuld is. Al wil ik Pepe zijn misstap niet goedpraten.quote:
Voetbalquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee dan zou het voethand moeten heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |