Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
Mijn geluid in 13th stream was ook weg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Twee lapo's
P.S.
Wie kijkt er allemaal via stream el classico? DSC 4? Ik heb geen geluid meer godver
Ik heb morgren debatquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:02 schreef Fifut het volgende:
@detennismaster Nou ik ben gewoon naar dat oefendebat gegaan en heb argumenten, goed voorbereid dus. Of wil je nog iets voorbereiden?
Heb je argumenten voor en tegen voor alle drie de onderwerpen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:02 schreef Fifut het volgende:
@detennismaster Nou ik ben gewoon naar dat oefendebat gegaan en heb argumenten, goed voorbereid dus. Of wil je nog iets voorbereiden?
Dus zo halen die studenten tegenwoordig hun punten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb morgren debat
Het leuke is dat ik jury ben en dus alleen cijfers hoef te geven en zo gratis punten binnensleep
Heb wel voor de vakantie presentatie gehad en ben daarin denigrerend geweest over occupyquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus zo halen die studenten tegenwoordig hun punten.
?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb je argumenten voor en tegen voor alle drie de onderwerpen?
DSC 4 geen geluidquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef laucas het volgende:
Welke stream zitten jullie? 13th is helemaal dood
Sport1. Doet het primaquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef laucas het volgende:
Welke stream zitten jullie? 13th is helemaal dood
fijn dat je zo open tegen ons bent.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
Hèhè, eindelijk terug na 2 uur fappen. Hier nog iets gebeurd?
Ik heb AL Jazeeraquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Ah heb er een met Russen, beter dan niks
118471
en al die mensen die hem ophemelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
`Die Pepeik snap niet dat zo iemand op zo'n hoog niveau speelt. Altijd zijn man kwijt. Het enige dat hij kan is mensen ongelukkig schoppen.
Komt omdat Mourinho niet echt kijk op voetbal heeft. Counteren kan hij als de beste met die schoppers, zelfde als met Chelsea en Porto. Barca is dan toch iets anders om tegen te spelen dan Man United en Benficaquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hij beurt daar wel een lekker salaris en speelt nog vaak basis ook, goed voor elkaar voor een ordinaire straatvechter.
quote:
Kan je het mij dan mailen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja, nog even uitwerken
je datalimiet is 2 mb?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
pagina 1 is echt killing voor je datalimiet
Hij laadt er maar 1 hoor? Of laadt hij ook de spoilers?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
pagina 1 is echt killing voor je datalimiet
Beter, laat die gasten elkaar maar verrot schoppen, des te minder eenheid is er in de Spaanse nationale ploeg met het EK.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
Ik win liever van die tering portugezen op het EK dan die Duitsers. Ik voel een knokpartij aankomen als Barca scoort.
Colombia.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef zerokil het volgende:
Welke comp/nationaliteit zalk ik kieze voor een 4-2-3-1 formatie? Budget 20/25k
Picje?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef GuRBuH het volgende:
Ligue 1/Serie A/B Hybrid![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#frdctQgibcBeU
Als ik zoveel mogelijk IF's had gewild waren er ook nog een LM, RM, GK, CM die erin hadden gepast. Maar die stats zijn crap.
Of ik zit op me iPhone.quote:
Maar je zij een topic terug nog dat 4411 kut vond? ?quote:
Waarom zit je op je telefoonquote:
Ik lig in bed. Morgen weer een toets.quote:
Nope, ik vind het alleen makkelijk om tegen te spelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar je zij een topic terug nog dat 4411 kut vond? ?
je zit op je iPhone, maar toch lig je in je bed. HEEEEEEEEEEEEE?!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Morgen weer een toets.
Je ligt in bed maar tegelijk zit je op de telefoon.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Morgen weer een toets.
GMTAquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zit op je iPhone, maar toch lig je in je bed. HEEEEEEEEEEEEE?!
alle spoilers iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij laadt er maar 1 hoor? Of laadt hij ook de spoilers?
Misschien ligt hij op zn iphone, maar zit hij op bedquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je ligt in bed maar tegelijk zit je op de telefoon.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat deed hij? Kont draaien voor Pepe?
Haha geniaal, provoceren op een niet te bewijzen manierquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef laucas het volgende:
Maar dan op een meer sarcastische manier volgens mij
Cam's minimaal 85 pacequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef zerokil het volgende:
Welke comp/nationaliteit zalk ik kieze voor een 4-2-3-1 formatie? Budget 20/25k
Ja maar dat is weer extreem. 75 is ook al prima.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij maar is met Ganso op CAM spelen in 4-2-3-1, veel succes!
Ez hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie zet dan ook Ganso op CAM?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
sowieso BPL, en dan Bale en Gervinho ofzo RWB en LWBquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ez hoorAlex aan de andere kant en skillen jwt.
Ik wil graag een team 66K
5-2-2-1
alles 90 pace of meer behalve keeper, die mag wel 80 pace.
Vandaag nog met een kerel hand in hand gelopen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ez hoorAlex aan de andere kant en skillen jwt.
Ik wil graag een team 66K
5-2-2-1
alles 90 pace of meer behalve keeper, die mag wel 80 pace.
Nee man, doe ik niet aan tenzij ik dronken ben en dan is het alsnog no homoquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vandaag nog met een kerel hand in hand gelopen?
Die gozer is zo chill. Hij loopt alles dicht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Toefjes het volgende:
Goede suggestie van zerokil, ik ga Wynne kopen voor mn MLS squadLekker hard hollen
Proost.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
HEEUJJ tweede topic dat ik open! Tijd voor een biertje
Alleen homo's lopen hand in handquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, doe ik niet aan tenzij ik dronken ben en dan is het alsnog no homo
Jij wel dan?
(y)quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Toefjes het volgende:
Goede suggestie van zerokil, ik ga Wynne kopen voor mn MLS squadLekker hard hollen
quote:
Dispuutsavond gehad. Maar iedereen morgen werken studeren allees. dus nie meer naar stamrkoeg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij ook, woensdag stapavond toch voor de studenten?
Dankje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Het typen gaat je ook nog goed af stijn!
twitter:Yes_Rtwit twitterde op woensdag 18-01-2012 om 23:57:20Barca fans gefeliciteerd, maar we nakken jullie over 7 dagen. En ja jullie waren de afgelopen game's wat beter,maar aan alles komt een eind! reageer retweet
of gewoon niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:Yes_Rtwit twitterde op woensdag 18-01-2012 om 23:57:20Barca fans gefeliciteerd, maar we nakken jullie over 7 dagen. En ja jullie waren de afgelopen game's wat beter,maar aan alles komt een eind! reageer retweet
Yes R is homo met Ali Gay en is voor ajaxquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
Alle mocro's zijn toch voor Ajax? Behalve diegenen die binnenkwamen toen PSV kampioen werdquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Yes R is homo met Ali Gay en is voor ajax
dat zijn vrij kwieke spelers.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
TOTY Messi (99)- IF Doumbia (95)
Vieirinha (92)
TOTY Ronaldo (96) - IF Walcott (97)
SIF Ramires (87)
IF Eliseu (94) - SIF Thiago Silva (86) - TOTY Ramos (90) - TOTY Alves (98)
Fabio (73)
Tussen haakjes de pace.
Wynne in plaats van Silvaquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
TOTY Messi (99)- IF Doumbia (95)
Vieirinha (92)
TOTY Ronaldo (96) - IF Walcott (97)
SIF Ramires (87)
IF Eliseu (94) - SIF Thiago Silva (86) - TOTY Ramos (90) - TOTY Alves (98)
Fabio (73)
Tussen haakjes de pace.
howard was in fut11 echt goed, maar in 12 weet ik het niet zeker..quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:10 schreef Toefjes het volgende:
iemand ervaring met Howard? Is hij beter dan Friedel? Of zal ik IF Friedel op doel zetten?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom niet 3* maken ipv 2*?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jLklh18FbcBg7
Dit worden mooie tijden
Nou, ik wil nog IF Friedel dan er aan toevoegen, en er is nog een cubaanse CDM onderweg met 82 pace. MOrgen ga ik kijken hoe ik de rest in kan vullen om tot 3 sterren uit te kunnen bouwenquote:
pacequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jLklh18FbcBg7
Dit worden mooie tijden
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gezellig met Xavi in zn Ballenknijper op de foto
Opara er ook nog maar bij. 82 pacequote:
Nee je moet Olave halen. Veel beter!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opara er ook nog maar bij. 82 paceen ook een lange kopper naast Wynne. Dit wordt best briljant zo
Leuk in theorie, dat je een lange kopper hebt en een snelle CB, maar in praktijk zul je zien dat Wynne opeens de ballen moet wegkoppen en dat je andere CB achter de steekpasses aan moetquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opara er ook nog maar bij. 82 paceen ook een lange kopper naast Wynne. Dit wordt best briljant zo
dat ziet er inderdaad uit als een kwaad beest die gozerquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee je moet Olave halen. Veel beter!
Ik heb na 113 wedstrijden mijn MLSsilvers verkocht. Ze zijn echt goed. Vooral Montero.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dat ziet er inderdaad uit als een kwaad beest die gozer
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hoe hal ik dit weg je zit zijn pimel
ik vind pace echt fantastisch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij pace maar niks vond?
nopequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:45 schreef zerokil het volgende:
Pff is het mogelijk om een lm op cam 9 chem te geven?
Nee 7 als je veel lichtgroene links hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:45 schreef zerokil het volgende:
Nee, 7 is max.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:45 schreef zerokil het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |