WT is ook geen metalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
Symphonic metal vind ik ook mooi.
Altijd wel grappig ook hoe die huismoedertjes hun kinderen afkraken als ze metal luisteren terwijl ze zelf Within Temptation "fan" zijn.
Sinds wanneer niet meer?quote:
Mother Earthquote:
Ah oke.quote:
Rock meer iig bij WT dan. Maar wat stopt rock en begint metal? Dat is een vraag waarop geen antwoord bestaat volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik dacht toch echt dat het onder gothic/symphonic metal viel.
Inderdaad. Volbeat wordt ook altijd als metal aangegeven, vind ik zelf ook iets meer gewone hardrock.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rock meer iig bij WT dan. Maar wat stopt rock en begint metal? Dat is een vraag waarop geen antwoord bestaat volgens mij
Volbeat is wel meer dan datquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad. Volbeat wordt ook altijd als metal aangegeven, vind ik zelf ook iets meer gewone hardrock.
Ik heb een dubbel cd met Sympho-metal. Allerlei verschillende artiesten, staan echt erg mooie tracks op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
Symphonic metal vind ik ook mooi.
Altijd wel grappig ook hoe die huismoedertjes hun kinderen afkraken als ze metal luisteren terwijl ze zelf Within Temptation "fan" zijn.
Woah, mooi nummerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een dubbel cd met Sympho-metal. Allerlei verschillende artiesten, staan echt erg mooie tracks op.
Stream of Passion - Street Spirit (radioharsens cover)
Ik werd 10 jaar geleden ongelovelijk somber bij het beluisteren van Black Sabbath, nu vind ik dat zo geweldig..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah, mooi nummer.
Radiohead heeft trouwens ook wel wat mooie nummers, maar ik word depressief als ik het meer dan 5 nummers achter elkaar luister.
Radiohead daar ken ik alleen de bekende nummers.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah, mooi nummer.
Radiohead heeft trouwens ook wel wat mooie nummers, maar ik word depressief als ik het meer dan 5 nummers achter elkaar luister.
street spirit vind ik verreweg het beste nummer van hunquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah, mooi nummer.
Perfect verwoordquote:thank you for 4 minutes and 57 seconds of pure unadulterated laughter...i love you hahahahaha
Ik ben wel benieuwd wat je deze avond hebt gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:04 schreef trebremmit het volgende:
Franse deathmetal klassieker, blijf het een geweldig album vinden.
Kan de dag na een concert van Sunn altijd heerlijk schijten, topband dus!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:16 schreef nipeng het volgende:
Sunn live beleven is juist hoe het moet.
Kan er heerlijk ontspannen van worden.
Hoop die band ook nog eens live mee te pakken en een bonustopschijtdag is ook mooi meegenomenquote:Op zondag 22 januari 2012 02:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kan de dag na een concert van Sunn altijd heerlijk schijten, topband dus!
Klinkt wel lekkerquote:
Deze ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:04 schreef trebremmit het volgende:
Franse deathmetal klassieker, blijf het een geweldig album vinden.
En deze ookquote:Op zondag 22 januari 2012 09:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hoop die band ook nog eens live mee te pakken en een bonustopschijtdag is ook mooi meegenomen.
Vanochtend ben ik even tien jaar jonger:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef MixedEmotions het volgende:
Sjonge wat een stilte hier zeg....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een katerquote:Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef Jigzoz het volgende:
Zo. Terug van een avondje Arnhem. Goed gegeten, leuke bandjes gezien, prima geslapen en Row_0 is een grappig ventje.
Jammer alleen dat het geluid bij Ondskapt echt een grote brij was.
Ja, vanochtend had ik wel even een paar slokjes sap nodig, maar nu ben ik alleen nog een beetje duf.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb een kater
Jan jongeh! Veilig thuisgekomen?![]()
Zeker. Toen we nog in Amsterdam woonden ging ik er ook altijd even kijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Inkomen het volgende:
Gisteravond de provinciale voorrondes van de Metal Battle gehad. Was een mooie avond: geen wereldschokkende, vernieuwende muziek, maar gewoon lekker raggende metalbandjes terwijl je goedkoop slootwaterbier wegtikt met een paar vrienden. Dat kan ook heel mooi zijn.
Zijn die metalbandjes ook op Youtube te vinden?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Inkomen het volgende:
Gisteravond de provinciale voorrondes van de Metal Battle gehad. Was een mooie avond: geen wereldschokkende, vernieuwende muziek, maar gewoon lekker raggende metalbandjes terwijl je goedkoop slootwaterbier wegtikt met een paar vrienden. Dat kan ook heel mooi zijn.
Eem kiekn.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Zijn die metalbandjes ook op Youtube te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Compleet met trve kvlt-boedel bak natuurlijk!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:02 schreef Jigzoz het volgende:
Kijk, 261 foto's van die Ondskapt/Somrak/The One-tour. True satanic dark immortal christraping sneeuwballen gooien, pizza eten en autorijden. De laatste foto's zijn in Arnhem gemaakt.
Uiteraard! De omgekeerde fotootjes van kerken tussendoor vind ik ook wel humoristisch.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Compleet met trve kvlt-boedel bak natuurlijk!
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Uiteraard! De omgekeerde fotootjes van kerken tussendoor vind ik ook wel humoristisch.
Sowieso stonden er wel een boel bekende koppen op het podium, niet zo vreemd als die hele scene daar continu met elkaar bandjes aan het vormen isquote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef trebremmit het volgende:
Die zanger van Facing the Madness komt me bekend voor, kwam hem wel eens tegen met optredens, wist alleen niet dat hij in een band zat.
Jij was er ook?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sowieso stonden er wel een boel bekende koppen op het podium, niet zo vreemd als die hele scene daar continu met elkaar bandjes aan het vormen is
Jep. Was weer eens een weekendje bij mijn ouders op bezoek en vond het weer eens tijd worden het podium te bezoeken. Resulteerde wel in een hele gare dag bij mijn ouders op de bank vandaag, volgende maand ben ik wel weer wat gezelligerquote:
Ah, dan zijn we een Fok!-meet misgelopenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep. Was weer eens een weekendje bij mijn ouders op bezoek en vond het weer eens tijd worden het podium te bezoeken. Resulteerde wel in een hele gare dag bij mijn ouders op de bank vandaag, volgende maand ben ik wel weer wat gezelliger
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Eem kiekn.
Bandje 1:
Bandje 2:
Bandje 3:
Bandje 4:Ah, cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk straks wel even, ben nu niet bij de pc..."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
Gomorrian, de laatste band. Vond ze ook wel lekker spelen al ligt die Zweedse stijl dm van Icons of Brutality me wat beter.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ah, dan zijn we een Fok!-meet misgelopen. Weet je eigenlijk wie er gewonnen heeft? Wij gingen meteen na de laatste band weer naar huis.
Ik had mijn ouders vanochtend om half 12 op de stoep, ik ken de situatie.
Terecht, klonk best strak. De broek zal ergens ook wel een rol hebben gespeeldquote:Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gomorrian, de laatste band. Vond ze ook wel lekker spelen al ligt die Zweedse stijl dm van Icons of Brutality me wat beter.
Nile is goedquote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu even een eerbetoon aan mijn sesambroodjes van eerder vandaag, die iets te lang in de oven hadden gezeten en derhalve getooid waren met
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Vanmiddag in de trein Slayer geluisterd. Angel of Death blijft toch een geweldig nummer
Nee ik kende hem wel van Nightwish - wishmasterquote:
Ik vind Nightwish irritante kutmuziek, dus het lukt me nooit om dat filmpje uit te kijken. Ken je Fucking Hoff-style?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik kende hem wel van Nightwish - wishmaster
Fishmaster, Stefan Segal Hardpron, etcquote:Op zondag 22 januari 2012 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind Nightwish irritante kutmuziek, dus het lukt me nooit om dat filmpje uit te kijken. Ken je Fucking Hoff-style?
http://www.liveleak.com/view?i=83c8cd3aedquote:Op zondag 22 januari 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fishmaster, Stefan Segal Hardpron, etc
Ook al daarquote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
was gezellig inderdaad die metal battle in hoogeveen
Ja, ik weet dan weer niet hoe jullie er uit zienquote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
BB heb ik dan wel weer even gesproken daarzo.
Toen ik zestien was, vooral in 1997 dus, is er echt heel veel toffe muziek uitgekomen. Anthems to the welkin at dusk, Wolf's lair abyss, Nightwing, Blizzard Beasts, enzovoort.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ook al daar
Over metal op je 16e gesproken:
Klinkt nog steeds goed.
de teksten die daarin voorkomen zijn wel heel ver gezocht, zeg. Bij Fucking Hoffstyle lijkt het er tenminste nog goed op.quote:
Die is heel grappig... Ik kan Wishmaster alleen niet meer serieus nemen door die misheard lyricsquote:Op zondag 22 januari 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fishmaster, Stefan Segal Hardpron, etc
Ik dus ook niet. Helemaal leuk als je dat 1 dag voor een concert van Nightwish die clip hebt gezien.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Die is heel grappig... Ik kan Wishmaster alleen niet meer serieus nemen door die misheard lyrics
Hehe ja echt... Vooral toen Tarja nog deel van de band was...quote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Helemaal leuk als je dat 1 dag voor een concert van Nightwish die clip hebt gezien.
Van Canto is wel leuk om een keertje gezien te hebben maar verder niet echt bijzonder ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 20:54 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Hehe ja echt... Vooral toen Tarja nog deel van de band was...
Moet je de versie van Van Canto es checken... Echt vreselijk
Precies...quote:Op zondag 22 januari 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van Canto is wel leuk om een keertje gezien te hebben maar verder niet echt bijzonder ofzo
Dat heb ik met wel meer bands, leuk voor een festival maar verder blijft het daarbijquote:
Toen ik zestien was in 2004 valt het me achteraf gezien toch een beetje tegen . Kwam wel deze nog tegen, luisterde ik toen veel:quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toen ik zestien was, vooral in 1997 dus, is er echt heel veel toffe muziek uitgekomen. Anthems to the welkin at dusk, Wolf's lair abyss, Nightwing, Blizzard Beasts, enzovoort.
Met Van Canto op Youtube heb ik voornamelijk in een deuk gelegenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik met wel meer bands, leuk voor een festival maar verder blijft het daarbij
Idem hier:quote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef Inkomen het volgende:
Over metal op je 16e gesproken:
Klinkt nog steeds goed.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:18 schreef Mark het volgende:
Nee, gewoon gaan. Wordt het festival van het jaar
ik word er ook nog niet echt warm vanquote:Op maandag 23 januari 2012 11:44 schreef GimmeGore het volgende:
Nog steeds niet interessant dus. Blij dat ik geen early bird ticket heb gekocht
Ik ben er nog niet uit...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef RoW_0 het volgende:
Fortarock? hmm.
Slayer zie ik dit jaar op rock am ring
Machine head op rock am ring en hellfest
Lamb of God op rock am ring en hellfest
Trivium op rock am ring en hellfest
Anthrax al gezien en ik als thrashhead vind ik ze ook niet veel aan.
Meshugah al gezien, wel tof
Klinkt als een nee.
dat dusquote:Op maandag 23 januari 2012 14:45 schreef GimmeGore het volgende:
Meeste bands zijn gewoon niet echt mijn ding of ik heb ze al gezien en hoef ik niet heel nodig nog een keertje te zien.
Dat dus ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:45 schreef GimmeGore het volgende:
Meeste bands zijn gewoon niet echt mijn ding of ik heb ze al gezien en hoef ik niet heel nodig nog een keertje te zien.
Smijt er eens een leuke stelling tegen aan, misschien dat er dan wat meer gereageerd wordt.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:05 schreef MixedEmotions het volgende:
Hoe komt het toch dat het hier zo stil is geworden?
Geen idee, ik kan er wel mee leven dat het hier even niet zo vlot gaat dus ik voel ook niet echt de behoefte om een onderwerp aan te snijden.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:50 schreef MixedEmotions het volgende:
Zoals wat?
Iets in de richting van 'black metal is niet noodzakelijk satanistisch' of ' grindcore is niet per definitie onverstaanbaar', of 'gothic metal is net zo waardig als andere soorten metal'?
winterstopquote:Op maandag 23 januari 2012 17:05 schreef MixedEmotions het volgende:
Hoe komt het toch dat het hier zo stil is geworden?
Nou, veel plezier zou ik zeggen.quote:
nee hoor ik ben ook erg into blackies maar ik heb gewoon niet zoveel zin meer in concertjesquote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, veel plezier zou ik zeggen.
Ik ben toe aan meer live black metal. Helaas lijk ik een van de weinigen te zijn in Nederland.
Wow. Da's echt nieuw voor me, iemand die niet graag naar concerten gaat. Hoe dat zo?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee hoor ik ben ook erg into blackies maar ik heb gewoon niet zoveel zin meer in concertjes
Slayer is stoer, Machine Head is wel leuk, maar niet meer dan dat, Lamb of God is leuk, Trivium is een soort reserve-Metallica, Anthrax is vooral oud en Meshuggah blijft extreem imposant, maar die zijn ook op betere plaatsen te zien.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef RoW_0 het volgende:
Fortarock? hmm.
Klinkt als een nee.
Je vergeet Nasum helemaalquote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef RoW_0 het volgende:
Fortarock? hmm.
Klinkt als een nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |