Heb je ook de stand van je pot tegen D. nog?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb de stand nog:
lstvl-Peace111 405-346
Had het in een excelbestand gezet.
Momenteel 193 - 146 voor mij.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef WordFreud het volgende:
... en weer bijgewerkt schema
Nog open staan 3 potten van Skatespeare tegen Evert, Miranda en Michel.
En daarnaast natuurlijk nog de slag om de titel tussen WoordBakker en Maringo.
Hoe is het verloop? Kan ik al beginnen met het graveren van de schaal?
[ afbeelding ]
Nee, die is er helaas tussendoor geglipt... D. en ik waren geloof ik overeen gekomen dat het 405-355 in zijn voordeel wasquote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heb je ook de stand van je pot tegen D. nog?
Zegt nog niets (weet ik uit ervaring) ...quote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Momenteel 193 - 146 voor mij.
Met nog 46 tiles te gaan.
ik denk wanneer competitie 1 afgelopen is.quote:
Dat kloptquote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Zegt nog niets (weet ik uit ervaring) ...
Ja, en dan woorden als wc en cd er wel uithalenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:00 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ook niet. En ik vind het belachelijk dat die geaccepteerd wordt. Dat woordenboek is vaak veel te tolerant.
Of IQ niet toestaan en ID wel. Het lijkt wel volledige willekeur dat open woordenboek.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, en dan woorden als wc en cd er wel uithalen
WF heeft zelf aanpassingen gedaan in het woordenboek van Open Taal. Maarja, het blijven buitenlanders, hun weten niet wat een normaal woord is bij ons en wat niet. Nu hebben ze laatst samen met taaltik een update gedaan en die zag er belovend uit. Veel werkwoord vervoegingen mogen nu wel. Alleen dat KS en MMM er nog steeds tussen staan, dat is raar.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Of IQ niet toestaan en ID wel. Het lijkt wel volledige willekeur dat open woordenboek.
" Hun weten" is een grrrrapje, please....quote:Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
WF heeft zelf aanpassingen gedaan in het woordenboek van Open Taal. Maarja, het blijven buitenlanders, hun weten niet wat een normaal woord is bij ons en wat niet. Nu hebben ze laatst samen met taaltik een update gedaan en die zag er belovend uit. Veel werkwoord vervoegingen mogen nu wel. Alleen dat KS en MMM er nog steeds tussen staan, dat is raar.
Maringo legt OIO neer en maakt ook BO en RAIO. WB is verbaasd over deze aaneenschakeling van voor hem onbekende woorden en stuurt een smiley.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat klopt
Woordbakker legt KS neer. Maringo is verbaasd over het woord, maar legt EUROS neer met de S onder de K en de U op de TW
230 - 168 voor Maringo
In het begin niet... Toen deden ze het nog zelf met wat vrijwilligers met enigzins beheersing van de desbetreffende taal.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
" Hun weten" is een grrrrapje, please....
Maringo vraagt zich ook af wat RAIO en OIO zijn, maar weet dat OIO een mooi woord is als je alleen klinkers hebt. Iets met ervaring.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:50 schreef woordbakkertje het volgende:
[..]
Maringo legt OIO neer en maakt ook BO en RAIO. WB is verbaasd over deze aaneenschakeling van voor hem onbekende woorden en stuurt een smiley.![]()
WB legt ex neer voor 39 punten.
340 - 301 voor WB
Bijbelse wijs, als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:57 schreef AnneX het volgende:
Tussendoor: WF is echt het spoor bijster !!!
Goedgekeurd: urnE - dijkE - haaiE - parE - tomE
Zelf mompel ik bij het leggen dan, dat hij urne, dijke, pare , tome
Das toch de aanvoegende wijs.
/ lang geleden school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |