quote:
Ja Maringo is gewoon te sterk, zoals ik eerder heb ondervonden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:28 schreef Maringo het volgende:
In pot #20 gewonnen van EvertK: 494 - 396
Trouwens, als ik van WB win, dan moet ik er wel eentje verliezen voor mijn vraag aan bod komt.Als ik alles win, dan heb ik namelijk 34 punten en WB 32.
net weer online volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Da's de hele officiële term voor een penningmeester. Wordt in het bestuur van studentenverenigingen nog wel eens gebruikt.quote:
ow ok, knap dat iemand daar zo opeens opkomtquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's de hele officiële term voor een penningmeester. Wordt in het bestuur van studentenverenigingen nog wel eens gebruikt.
Heh, ik zat ooit in zo'n vereniging. De Praesis, de ab-actis, de quaestor, zo klonk het duurder en sjieker dan het in feite wasquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ok, knap dat iemand daar zo opeens opkomt
Maar goed... ik ken het niet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:36 schreef crv het volgende:
AnneX/Elisabed en crv/Elzass In training voor de vokgende competitierond
ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das nog geheim, joh.
De schaduw competitie
/ wat een score steeds...![]()
Omdat als ik die wedstrijden zou winnen, ik ook op 32 punten kom te staan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:51 schreef WordFreud het volgende:
... en weer bijgewerkt schema
De eindfase is ingegaan. Alleen Maringo kan Woordbakker nog achterhalen, maar dan moet M. wel zijn lopende potten winnen en ook nog WB verslaan in zijn laatste partij!![]()
(Hij maakt zich nu al druk wat over wat er gebeurt bij een gelijke stand. Prematuur ??![]()
Onderaan zijn de beslissingen gevallen.
Jij ook goed gespeeld! Einde was zeker erg spannendquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:35 schreef Thomas B. het volgende:
Goed gespeeld hoor. Zelde zo'n spannende pot gehad
Ik wil het er niet zo inwrijven. Zo pijnlijk voor de speler in kwestie ....quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat recht wel de totaal, maximum en gemiddelde score, maar niet de laagste?
Oh, jullie doen het stiekem samen ??quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Proest![]()
Das nog geheim, joh.
De schaduw competitie
/ wat een score steeds...![]()
Sorry, flauwquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Oh, jullie doen het stiekem samen ??
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:12 schreef svk1985 het volgende:
geen podiumplek voor mij
volgend seizoen beter
al behoefte aan een nieuwe inschrijflijst??
Inderdaad. Proficiat!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja potje 171 gewonnen
Stand 334 - 439
Ja, gemeenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:11 schreef OA het volgende:
Zojuist geheel onverwachts gewonnen van Mpepea met 457-437.![]()
Met de laatste 7 letters die ik had, kon ik in theorie 3 7-letterwoorden maken, maar ik kon deze niet kwijt. Ik stond toen 57 punten achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |