SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Thinking about thinking of you. ♫
We'll always have the memoriesquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto heeft ineens een leven gekregen
Ik had niet weer met die klefheid moeten beginnen volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef shifto het volgende:
Zolang ik met computers werk, zal FOK! nooit uit mijn hart verdwijnen en jullie al helemaal niet lieve snoetjes van me
Dat is hoe ik mij op rollende wijze voortbeweegquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
Oh en DJ jij hoefde niet in die post omdat jij gewoon perfect bent.
Oké dit wordt te klef.Goeie TT shifty!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had niet weer met die klefheid moeten beginnen volgens mij.
They see you rollin'... They lovin'!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is hoe ik mij op rollende wijze voortbeweeg
Ik weet het, ik kan er niets aan doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
Oh en DJ jij hoefde niet in die post omdat jij gewoon perfect bent.
Oké dit wordt te klef.Goeie TT shifty!
quote:
Sowieso niet waar.quote:
Wat is er mis met een knipoog?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet waar.
Klacht waar ik aan moest denken: mensen die bij wijze van begroeten je een knipoog geven, aaarrghh! Behalve mijn tekenlerares van de middelbare, maar zij was een aseksueel wezen van een andere planeet, dat scheelt.
Als begroeting is het achterlijk.quote:
Wanneer vindt jij het wel kunnen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als begroeting is het achterlijk.
Bij alles wat geen begroeting is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wanneer vindt jij het wel kunnen?
Ahaquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij alles wat geen begroeting is.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is hoe ik mij op rollende wijze voortbeweeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |