SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Thinking about thinking of you. ♫
We'll always have the memoriesquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto heeft ineens een leven gekregen
Ik had niet weer met die klefheid moeten beginnen volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef shifto het volgende:
Zolang ik met computers werk, zal FOK! nooit uit mijn hart verdwijnen en jullie al helemaal niet lieve snoetjes van me
Dat is hoe ik mij op rollende wijze voortbeweegquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
Oh en DJ jij hoefde niet in die post omdat jij gewoon perfect bent.
Oké dit wordt te klef.Goeie TT shifty!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had niet weer met die klefheid moeten beginnen volgens mij.
They see you rollin'... They lovin'!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is hoe ik mij op rollende wijze voortbeweeg
Ik weet het, ik kan er niets aan doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
Oh en DJ jij hoefde niet in die post omdat jij gewoon perfect bent.
Oké dit wordt te klef.Goeie TT shifty!
quote:
Sowieso niet waar.quote:
Wat is er mis met een knipoog?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet waar.
Klacht waar ik aan moest denken: mensen die bij wijze van begroeten je een knipoog geven, aaarrghh! Behalve mijn tekenlerares van de middelbare, maar zij was een aseksueel wezen van een andere planeet, dat scheelt.
Als begroeting is het achterlijk.quote:
Wanneer vindt jij het wel kunnen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als begroeting is het achterlijk.
Bij alles wat geen begroeting is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wanneer vindt jij het wel kunnen?
Ahaquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij alles wat geen begroeting is.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is hoe ik mij op rollende wijze voortbeweeg
Eens.quote:
Andere kapper zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens.
De kapster is er nu, maar ik durf niet want ze knipt altijd meer dan de bedoeling is.
Zoooo herkenbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens.
De kapster is er nu, maar ik durf niet want ze knipt altijd meer dan de bedoeling is.
It's a conspiracy!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal zo.
Die van mij doet altijd gewoon wat ik wilquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal zo.
Als ik een snor op mijn gezicht plak ben ik net een vent, dus dat moet geen probleem zijn. Ik weet niet hoe mannelijk Barrie er uitziet met snor...quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die van mij doet altijd gewoon wat ik wilHelaas is hij een herenkapper
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
It's a conspiracy!
[ afbeelding ]
Jaja ik snap wel waarom hij alleen mannen knipt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die van mij doet altijd gewoon wat ik wilHelaas is hij een herenkapper
http://www.salonlaurent.nl/quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik een snor op mijn gezicht plak ben ik net een vent, dus dat moet geen probleem zijn. Ik weet niet hoe mannelijk Barrie er uitziet met snor...
quote:
Same problem.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik een snor op mijn gezicht plak ben ik net een vent, dus dat moet geen probleem zijn. Ik weet niet hoe mannelijk Barrie er uitziet met snor...
Het is een heterosexuele blanke man. Een unicum in de kapperswereld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Kan toch niet?!
[..]
Jaja ik snap wel waarom hij alleen mannen knipt.Of is het een buitenlander?
CM? De eerste hit op Google was christelijke mutualiteit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Zo ff toevoegen!
En kappers weten inderdaad niet wat een CM is.
Wowquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is een heterosexuele blanke man. Een unicum in de kapperswereld.
Hij heeft een perfecte snor. Hij knipt mijn vader echt al 30 jaar ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Muisraket het volgende:
Hahahaha die foto van die vent! Wat een held.
Ook zijn snor?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij heeft een perfecte snor. Hij knipt mijn vader echt al 30 jaar ofzo
Nee die nietquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef Muisraket het volgende:
En als je cm bedoelt: verwar me niet met je onnodige hoofdletters.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik bedoelde CENTIMETER inderdaad
quote:CM kan verwijzen naar:
CM, het Romeinse cijfer voor 900
Cypro-Minoïsch schrift, een schriftsysteem uit de oudheid
CM (Milaan), een Italiaans historisch motorfietsmerk
CM (München), een Duits historisch motorfietsmerk
Championship Manager, een voetbalmanagementspel
Christelijke Mutualiteit, een Belgisch ziekteverzekeringsfonds
Collegium Musicum (Leiden), een Leids studentenkoor en -orkest
Congregatio Missionis (Lazaristen)
CM's, een Japans modelautomerk
Configuratie Management, de taak van een versiebeheersysteem.
CM, de ISO-landcode voor Kameroen
Cm of cm is de afkorting van:
.cm, het internetlandcode topleveldomein van Kameroen
Curium (Cm)
Centimeter (cm)
Centimorgan (cM), de eenheid van genetische recombinatiefrequentie
Tsja, als je centimeter in hoofdletters zegt tegen je kapper kan je verwachten dat ze er te veel vanaf haalt. Is dat hoe je je afro bent verloren?quote:
hoe zeg je iets in hoofdletters?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tsja, als je centimeter in hoofdletters zegt tegen je kapper kan je verwachten dat ze er te veel vanaf haalt. Is dat hoe je je afro bent verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |