Op zich wel, maar als ik zo de prijzen vergelijk ben ik zo'n ¤60 meer kwijt als ik op Heathrow vlieg ipv Gatwick - per saldo ben ik dan alsnog 3 tientjes duurder uit (en dan neem ik niet eens de metro van Heathrow naar zone 1 mee). BA heeft ook gunstigere tijden en prijzen naar Gatwick, dus ik denk dat ik daar voor gaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Bajskorv het volgende:
Zit erbij inbegrepen, en vanaf Heathrow pak je gewoon de metro de stad in, wat goedkoper is dan de treinen maar de 'budget' vliegvelden.
Oh, nooit gezien bij Boots. Ik had bizar weinig tijd en het was net voor dat alle winkels dicht gingen. We hadden altijd een Maplin die op een aantal minuten van onze uni daar maar die was er nu dus niet meerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Bajskorv het volgende:
Maplin bestaat volgens mij nog gewoon? Anders heeft Boots zelfs convertors.
En Ryanair dan? Dan vlieg je voor nog geen ¤40 heen en terug en voor nog eens geen ¤40 heb je de trein van Stansted naar het centrum en terug.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op zich wel, maar als ik zo de prijzen vergelijk ben ik zo'n ¤60 meer kwijt als ik op Heathrow vlieg ipv Gatwick - per saldo ben ik dan alsnog 3 tientjes duurder uit (en dan neem ik niet eens de metro van Heathrow naar zone 1 mee). BA heeft ook gunstigere tijden en prijzen naar Gatwick, dus ik denk dat ik daar voor gaThanks!
Met die prijs zou ik vaker de oversteek maken. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, ik mis die tijden waar ik voor 58,- een retourtje Londen - any train station in Holland had een paar jaar terug. Die prijzen zijn nu stukken hoger bij de Eurostar. Vliegen naar Londen (op City na) vind ik eigenlijk een crime. Ik houd er niet van om eerst nog lang in een trein te zitten.
Dat deed ik dus ook. Heb er 3.5 jaar gewoond, en toen was het gewoon nog 'cheap'. Destijds hoefde je ook niet extra(!) te betalen voor een open treinticket naar Nederland. Dat is nu wel het geval. Ik ben die tijd echt belachelijk vaak op en neer geweest. Soms ook gewoon dat ik in de ochtend vertrok uit het noorden (met de trein) om later die middag lessen te volgen in Londen. Gewoon, omdat het kon.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met die prijs zou ik vaker de oversteek maken. Gewoon, omdat het kan.
Sweet...!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook. Heb er 3.5 jaar gewoond, en toen was het gewoon nog 'cheap'. Destijds hoefde je ook niet extra(!) te betalen voor een open treinticket naar Nederland. Dat is nu wel het geval. Ik ben die tijd echt belachelijk vaak op en neer geweest. Soms ook gewoon dat ik in de ochtend vertrok uit het noorden (met de trein) om later die middag lessen te volgen in Londen. Gewoon, omdat het kon.
Maar je vliegt vanaf Eindhoven, etc. Die paar tientjes besparing is het mij echt niet waard.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En Ryanair dan? Dan vlieg je voor nog geen ¤40 heen en terug en voor nog eens geen ¤40 heb je de trein van Stansted naar het centrum en terug.
Én je landt dan nog eens 's morgens en je kunt 's avonds weer terugvliegen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:20 schreef Individual het volgende:
1. je print je instapkaart uit
2. je gaat naar het vliegveld
3. je gaat naar de douane en laat je instapkaart en paspoort/id kaart zien
4. je loopt naar de gate
5. vliegen maar
Alleen als je een extra koffer (incheck) meeneemt moet je even langs de incheckbalie en anders niet.
Na die eerste keer vraag je je af waar je je zo druk over hebt gemaakt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:20 schreef Individual het volgende:
Na die eerste keer vraag je je af waar je je zo druk over hebt gemaakt.
Ik woon in Amsterdam, dus dan ben ik ook nog ¤ 18 voor een treinkaartje kwijt naar Eindhoven. Qua ticketprijs maakt het niet zoveel uit, een retourticket van ¤ 40 zie ik in ieder geval niet..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En Ryanair dan? Dan vlieg je voor nog geen ¤40 heen en terug en voor nog eens geen ¤40 heb je de trein van Stansted naar het centrum en terug.
Én je landt dan nog eens 's morgens en je kunt 's avonds weer terugvliegen.
Afgestudeerd bij London Met dus?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook. Heb er 3.5 jaar gewoond,
Je moet idd geluk hebben.. Ik wil wel alles op tijd geregeld hebben dus ik ga daar niet op wachten, als ik dan moet kiezen tussen Ryanair of een andere maatschappij dan ga ik toch echt voor een andere. Ik heb nog nooit met BA gevlogen, dus ik ben benieuwd!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Met Ryanair moet je geluk hebben, ik ben een keer voor 20 euro heen en weer gevlogen, maar heb ook een keer bijna 80 euro voor een enkeltje neer kunnen tikken. Dan zit je al weer vlakbij de prijzen van iedere andere airline, het was dat Eindhoven op dat moment heel gunstig uitkwam anders had ik het niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |