Ik vind alles leuk, maar Madame Tussauds echt te duur voor wat het is. Anne Frankmuseum nog nooit geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Boottochtje? Wallen i.c.m. Zeedijk?
Anne Frank museum? Jordaan?
Maakt mij niet uit.
Vind ik ook, is leuk voor 1x maar denk dat iedereen dat ook al wel een keer heeft gezien. Ik ben ook nog nooit bij het Anne Frank museum geweest en is het enige museum in A'dam wat nog op mn lijstje staat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk, maar Madame Tussauds echt te duur voor wat het is. Anne Frankmuseum nog nooit geweest.
Ken wel bijna alle musea van Amsterdam, maar de Wallen en de Zeedijk blijven altijd leuk voor een meet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook, is leuk voor 1x maar denk dat iedereen dat ook al wel een keer heeft gezien. Ik ben ook nog nooit bij het Anne Frank museum geweest en is het enige museum in A'dam wat nog op mn lijstje staat.
Over de Wallen/grachten lopen is eigenlijk best leuk en kost niks, mits je niet een kamertje induikt. En Zeedijk; daar heb je heerlijke echte Aziatische restaurants waar je veel Aziatisch volk ziet.
Maar gewoon zonder doel rondlopen is ook leuk hoor.
Bolle Janquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef TAV74 het volgende:
Ergens een kroeg induiken lijkt me de meest nuttige activiteit
Als ik met mn Indo vriendin naar A'dam ga doen we die combinatie. Zij kent ook veel restauranteigenaren en das wel grappig als we ergens gaan eten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken wel bijna alle musea van Amsterdam, maar de Wallen en de Zeedijk blijven altijd leuk voor een meet.
Die wil ik best zien, was op tv een reportage over en lijkt me een vermakelijk filmpjequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
We kijken nu trouwens naar een ultra-flauwe, maar oh zo leuke film:
http://www.imdb.com/title/tt1634122/
Hear hearquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef TAV74 het volgende:
Oke met wie mag ik meerijden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef TAV74 het volgende:
Nam Kee en dan naar Starlight in de Warmoestraat, zoals in het verleden ook vaak met Fokkers gedaan:quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik met mn Indo vriendin naar A'dam ga doen we die combinatie. Zij kent ook veel restaurant eigenaren en das wel grappig als we ergens gaan eten.
Je mag in dezelfde trein stappen wat mij betreftquote:
er komen ook andere mensen hoor!quote:
Dat is liefquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je mag in dezelfde trein stappen wat mij betreft
23:26 mijn laatste trein alquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Dat is liefmaar dan moet het niet te laat worden
Dat is dan wel heel vroeg zeg...quote:
Voor ons ook als we naar Almelo terug gaan, als we naar Wierden willen nog een stuk vroeger.quote:
Onee een half uur eerder, maar nog steeds erg vroeg (en meestal wil ik niet op de laatste trein gokken)quote:
Als je bij ons wilt logeren is de laatste vanaf Amsterdam op een zaterdag om 0:34.quote:
Oh, sinds de NS me van Arnhem met de taxi naar huis heeft gebracht vind ik de laatste trein niet erg meerquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:55 schreef Sarabi het volgende:
Onee een half uur eerder, maar nog steeds erg vroeg (en meestal wil ik niet op de laatste trein gokken)
Wat een vreemd topic!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nam Kee en dan naar Starlight in de Warmoestraat, zoals in het verleden ook vaak met Fokkers gedaan:
De laffer en static meet, edition 2004. [Deel 3]
Nu 16 euro dagkaarten bij Blokker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ligt eraan welke dag het wordt.. Retourtje Alphen - A'dam trouwens 20 euro, wat een onzin.
Dus de NS doet ooit nog wel iets goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, sinds de NS me van Arnhem met de taxi naar huis heeft gebracht vind ik de laatste trein niet erg meer
Gewoon op tijd beginnen iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Dan beginnen we toch rond een uur of 10 's morgens
Ik ben voor Nam Keequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:50 schreef golfer het volgende:
Nam Kee en dan naar Starlight in de Warmoestraat, zoals in het verleden ook vaak met Fokkers gedaan:
De laffer en static meet, edition 2004. [Deel 3]
Crashen bij ons kan altijdquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon op tijd beginnen iddHeb ook geen zin om terug te moeten rijden vermoed ik
Ze hadden er een trein tussenuit gehaald, waardoor ik overstappen miste en nooit meer thuis kon komen. Lang gewacht op de taxi; en toch nog eerder thuis dan met de treinquote:
Ok dat zou schelen, als de datum uitkomt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu 16 euro dagkaarten bij Blokker.
Ook een leuke optiequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Crashen bij ons kan altijdHuis is big enough
Dat is wel erg fijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hadden er een trein tussenuit gehaald, waardoor ik overstappen miste en nooit meer thuis kon komen. Lang gewacht op de taxi; en toch nog eerder thuis dan met de trein
Sowieso leuk als je eens komtquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn
Achja anders kom ik gewoon alleen even eten, komt vanzelf goed
Nee johquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sowieso leuk als je eens komt. En niet bang worden he van tevoren?
Misschien is het beter als hij even zn mond houdt want dit helpt nietquote:Francesco Schettino, de kapitein van het rampschip Costa Concordia, heeft ten overstaan van de onderzoeksrechter verklaard dat hij in een reddingsboot is gevallen, toen hij wilde helpen die te water te laten. Vervolgens zou hij er niet in geslaagd zijn weer aan boord van het slagzij makende schip te komen.
ik ben voor!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hear hearGezellig meeten met Isa
Datquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Dan beginnen we toch rond een uur of 10 's morgens
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Halloooo, jullie doen net alsof er flink gezopen gaat worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |