Ik vind alles leuk, maar Madame Tussauds echt te duur voor wat het is. Anne Frankmuseum nog nooit geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Boottochtje? Wallen i.c.m. Zeedijk?
Anne Frank museum? Jordaan?
Maakt mij niet uit.
Vind ik ook, is leuk voor 1x maar denk dat iedereen dat ook al wel een keer heeft gezien. Ik ben ook nog nooit bij het Anne Frank museum geweest en is het enige museum in A'dam wat nog op mn lijstje staat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk, maar Madame Tussauds echt te duur voor wat het is. Anne Frankmuseum nog nooit geweest.
Ken wel bijna alle musea van Amsterdam, maar de Wallen en de Zeedijk blijven altijd leuk voor een meet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook, is leuk voor 1x maar denk dat iedereen dat ook al wel een keer heeft gezien. Ik ben ook nog nooit bij het Anne Frank museum geweest en is het enige museum in A'dam wat nog op mn lijstje staat.
Over de Wallen/grachten lopen is eigenlijk best leuk en kost niks, mits je niet een kamertje induikt. En Zeedijk; daar heb je heerlijke echte Aziatische restaurants waar je veel Aziatisch volk ziet.
Maar gewoon zonder doel rondlopen is ook leuk hoor.
Bolle Janquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef TAV74 het volgende:
Ergens een kroeg induiken lijkt me de meest nuttige activiteit
Als ik met mn Indo vriendin naar A'dam ga doen we die combinatie. Zij kent ook veel restauranteigenaren en das wel grappig als we ergens gaan eten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken wel bijna alle musea van Amsterdam, maar de Wallen en de Zeedijk blijven altijd leuk voor een meet.
Die wil ik best zien, was op tv een reportage over en lijkt me een vermakelijk filmpjequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
We kijken nu trouwens naar een ultra-flauwe, maar oh zo leuke film:
http://www.imdb.com/title/tt1634122/
Hear hearquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef TAV74 het volgende:
Oke met wie mag ik meerijden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef TAV74 het volgende:
Nam Kee en dan naar Starlight in de Warmoestraat, zoals in het verleden ook vaak met Fokkers gedaan:quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik met mn Indo vriendin naar A'dam ga doen we die combinatie. Zij kent ook veel restaurant eigenaren en das wel grappig als we ergens gaan eten.
Je mag in dezelfde trein stappen wat mij betreftquote:
er komen ook andere mensen hoor!quote:
Dat is liefquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je mag in dezelfde trein stappen wat mij betreft
23:26 mijn laatste trein alquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Dat is liefmaar dan moet het niet te laat worden
Dat is dan wel heel vroeg zeg...quote:
Voor ons ook als we naar Almelo terug gaan, als we naar Wierden willen nog een stuk vroeger.quote:
Onee een half uur eerder, maar nog steeds erg vroeg (en meestal wil ik niet op de laatste trein gokken)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |