SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn alle waar we TT's. Gelukkig heeft het feyenoordtopic een goede TT...:')quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Wat is dat nou weer voor Tienertoer topictitel?
Beetje offtopic: mijn pa en zijn pa waren beste vrienden in Suriname en hebben nog samen een team opgericht daar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Straks het hoger beroep, Castillion is idd een aardige gozer. Ken hem van vroeger van school. Zie hem nog vaak hier in Noord bij de AH. Ik weet niet of hij goed genoeg is, nu nog niet iig.
Als jij het bier betaalt.. !quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het hoger beroep verloren wordt. Dan gaan we lekker feesten.
Grootste Duitser.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Award voor grootste Feyenoordfan ga ik op hem stemmen
Nice.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje offtopic: mijn pa en zijn pa waren beste vrienden in Suriname en hebben nog samen een team opgericht daar.
quote:
Nee? Twente? Ligt in Duitsland?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Istie ook in het Twente topic bezig dan?
Nee, hij is geen duitser, hij is NSB'erquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Istie ook in het Twente topic bezig dan?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, hij is geen duitsers, hij is NSB'er
Ik gebruik hem niet graag, maar:quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Twente? Ligt in Duitsland?
quote:Jasper Cillessen denkt dat hij anders zou hebben gereageerd dan AZ-doelman Esteban, die in december werd aangevallen door een Ajax-supporter.
Op verzoek blikte Cillessen, die donderdag onder de lat zal staan, nog even terug op het veelbesproken moment. Wat zou hij hebben gedaan? "Die vraag heb ik vaak gehad", begon hij tijdens het persmoment. "Het is heel dubbel. Aan de ene kant reageer je uit instinct. Zelf ben ik ook wat rustiger dan Esteban."
"Ik zou het niet weten, maar ik snap wel dat hij zich af reageerde. Of hij door moet trappen is een tweede. Zo zit ik niet in elkaar. Ik ben anders", aldus Cillessen. In het bekertoernooi mag de oud-doelman van NEC eerste doelman Kenneth Vermeer traditiegetrouw vervangen.
quote:Gregory van der Wiel en Lorenzo Ebecilio kunnen zondag in actie komen als Ajax en AZ het in Alkmaar tegen elkaar opnemen in competitieverband. Dat zei Frank de Boer woensdagmiddag.
Beide spelers ontbreken tijdens het bekertreffen van donderdag. "Maar het gaat goed met Van der Wiel. Ik had risico met hem kunnen nemen, maar je moet een afweging maken wanneer je dat doet. Ik heb voor de wedstrijd van zondag gekozen, als hij fit is natuurlijk."
"Dan heeft hij de hele week kunnen gebruiken om aan te sterken", aldus De Boer op een persconferentie. "Met Nicolai Boilesen gaat het ook goed, maar de komende wedstrijden komen nog te vroeg. Hij zal eerst ook in Jong Ajax gaan spelen." Ebecilio trainde woensdag al licht mee met de selectie en lijkt, net als Van der Wiel, op tijd fit voor de competitiehervatting.
Frank de Boer heeft het liefst dat Ajax in de competitie van AZ wint, maar beseft ook dat het bekerduel van donderdag daar mentaal een belangrijke rol in kan gaan spelen.
"Zondag kunnen we op twee punten komen, dat zou fantastisch zijn", zei hij woensdag op de persconferentie. "We gaan er alles aan doen om dat te bewerkstelligen. Als we donderdag een goed resultaat neerzetten, neem je dat mee in je hoofd. Maar dat geldt ook voor AZ."
De Boer kijkt met gemengde gevoelens terug op de prestaties van zijn ploeg voor de winterstop. "We begonnen goed, maar zijn daarna wisselvallig geweest. We eindigden weer goed. Daardoor hebben we alles in eigen hand, denk ik. Het is nog een lange competitie en we hebben bijna iedereen weer terug."
De Ajax-trainer is dus positief gestemd over de Amsterdamse kansen in de tweede seizoenshelft. "Ik ben ook een positief mens", lachte hij. "De eerste drie wedstrijden zijn cruciaal voor waar we gaan eindigen. Ook de Europa League komt er snel aan. Het zijn spannende tijden."
Dat er donderdag twintigduizend kinderen (en een paar begeleiders) in het stadion zitten, vindt De Boer een goed alternatief. "Het is beter dan een leeg stadion. Natuurlijk had ik het liever met onze eigen fans gehad, maar het is zo gelopen. Ik denk dat er veel rumoer zal zijn op de tribunes. Kinderen maken normaal gesproken veel geluid. Dat kan ik als vader zijnde beamen."
Jij had dit jaar liever Sigthorson dan Castaignos gehad?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Straks het hoger beroep, Castillion is idd een aardige gozer. Ken hem van vroeger van school. Zie hem nog vaak hier in Noord bij de AH. Ik weet niet of hij goed genoeg is, nu nog niet iig.
@ kakkerlakken
Castaignos was ook niet goed genoeg voor de top van de eredivisie, dus niet echt een goede vergelijking. Jullie hebben nu wel veel talentjes waar je mee loopt te showen, maar ze moeten zich wel doorontwikkelen.
Toch bijna de grootste troll gewonnenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is vrienden aan hem maken, zodat hij de komende 'awards' allemaal gaat winnen.
Wat heb jij hier te zoeken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch bijna de grootste troll gewonnen
Bijna ..quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch bijna de grootste troll gewonnen
Ja. Blessure is wel pauper, in alle andere opzichten vind ik goalbeinn beter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij had dit jaar liever Sigthorson dan Castaignos gehad?
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Boeit het wat dat ik ook in andere clubtopics kom? Heb ik het volste recht voor?
butthurt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kom op. Begin je alweer? Als je grappig loopt te doen moet je oprotten
Jij bent net de "kapiteintje" van dit topic met dit soort reacties.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kom op. Begin je alweer? Als je grappig loopt te doen moet je oprotten
nee ik hoef niet bij die kleuters aka Davy, Stylo, Stevenze etc te neuzenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bijna ..
Hij wil grootste Ajacied, PSV'ert, Feyenoorder worden.
Oke.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik hoef niet bij die kleuters aka Davy, Stylo, Stevenze etc te neuzen
De psv'ers zijn mijn FOK! vrienden, ff normaal doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik hoef niet bij die kleuters aka Davy, Stylo, Stevenze etc te neuzen
Geef mij die box.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De psv'ers zijn mijn FOK! vrienden, ff normaal doen.
Davy is hier welkom. Als hij tenminste begrijpend lezen kan en niet zo gaat trollen als ik gisteren weer eens in het psvtopic kwam om iets te zeggen met 1/2x scoren.quote:
Halve keer scoren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is hier welkom. Als hij tenminste begrijpend lezen kan en niet zo gaat trollen als ik gisteren weer eens in het psvtopic kwam om iets te zeggen met 1/2x scoren.
Maak het die gast nou niet zo moeilijk, straks moet hij tegen iedereen aardig gaan doen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De psv'ers zijn mijn FOK! vrienden, ff normaal doen.
Hij zit natuurlijk te balen dat hij de "allemansvriend award" ofoz niet had gewonnenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak het die gast nou niet zo moeilijk, straks moet hij tegen iedereen aardig gaan doen...
Wat een baasquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef over_hedge het volgende:
Mijn baas zegt opeens: Als je genoeg te doen heb mag je morgen ook wel thuis werken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef over_hedge het volgende:
Mijn baas zegt opeens: Als je genoeg te doen heb mag je morgen ook wel thuis werken.![]()
![]()
Nu kan ik de wedstrijd kijkenquote:
Ik bedoelde dat reis 1 a 2x ging scoren dat hoopte ik. Dat kan ieder blind paard wel begrijpenquote:
Als je begrijpend lezen los laat, en je denkt na.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat reis 1 a 2x ging scoren dat hoopte ik. Dat kan ieder blind paard wel begrijpen
Als je logisch nadenkt dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je begrijpend lezen los laat, en je denkt na.
Maar als je begrijpend gaat lezen komt je toch uit op 0,5.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:05 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ersus_Cruijff__.html
Nee, Het beroep begint nu pas.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Is de club al echt naar de knoppen? (heeft van have gewonnen dus?)
quote:#Wakkie: beslissing van voorzieningsrechter benoeming Van Gaal en Sturkenboom op te schorten procedureeel onjuist #Ajax
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit nou weer voor een shit dan?
quote:#OR #Ajax heeft zonder medeweten personeel op 12 januari weer brief gestuurd naar advocaat nv #Ajax
quote:#OR #Ajax staat nu opeens toch weer achter brief aan rvc. Tijdens personeelsbijeenkomst niet
quote:#Wakkie: ,,Plan #Cruijff niet goedgekeurd door rvc. Ook geen besluit van vereniging. Alleen visie"
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Blessure is wel pauper, in alle andere opzichten vind ik goalbeinn beter.
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 18-01-2012 om 15:33:26Rob Been jr. zegt telefonisch dat de ledenraad unaniem akkoord is gegaan met de uitvoering van plan #Cruijff. #hogerberoep #Ajax reageer retweet
En ik maar denken dat Wakkie een bijnaam was...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
15.27: Dat geeft volgens Wakkie aan dat Bergkamp en Jonk geen leiderskwaliteiten hebben.
Hij spreekt zichzelf natuurlijk wel een beetje tegen in dit nieuwsberichtquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Jasper Cillessen denkt dat hij anders zou hebben gereageerd dan AZ-doelman Esteban, die in december werd aangevallen door een Ajax-supporter.
Op verzoek blikte Cillessen, die donderdag onder de lat zal staan, nog even terug op het veelbesproken moment. Wat zou hij hebben gedaan? "Die vraag heb ik vaak gehad", begon hij tijdens het persmoment. "Het is heel dubbel. Aan de ene kant reageer je uit instinct. Zelf ben ik ook wat rustiger dan Esteban."
"Ik zou het niet weten, maar ik snap wel dat hij zich af reageerde. Of hij door moet trappen is een tweede. Zo zit ik niet in elkaar. Ik ben anders", aldus Cillessen. In het bekertoernooi mag de oud-doelman van NEC eerste doelman Kenneth Vermeer traditiegetrouw vervangen.
want?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf natuurlijk wel een beetje tegen in dit nieuwsbericht
ze snappen het wel , maar ze willen natuurlijk blijven zittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
15.43: Wakkie: 'Als Cruijff alleenkeerser wil zijn, moet hij Ajax opkopen.'
.
Snappen ze nog steeds niet wat cruijff wil doen? cruijff hoeft alleen de jeugdopleiding neer te zsetten.
Is dit ook door de RvC verzonnen (lees hieronder)quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze snappen het wel , maar ze willen natuurlijk blijven zitten
quote:'Cruijjff weet verschil niet tussen voetbal en bedrijf' aldus Wakkie
In de titel staat dat hij anders zou hebben gereageerd en daarna zegt hij dat hij niet weet hoe hij had gereageerd.quote:
Volgens mij heeft Cruijff steeds geroepen geen verstand van bedrijfsvoering te hebben en zich daar ook niet mee te willen bemoeien. Zo lang de Fantastic 4 zich niet met voetbaltechnische zaken zouden bemoeien.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit ook door de RvC verzonnen (lees hieronder)
[..]
ze doen echt alles hoor ,om Cruijff weg te krijgen .quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit ook door de RvC verzonnen (lees hieronder)
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:52 schreef Guidetti het volgende:
[..]
In de titel staat dat hij anders zou hebben gereageerd en daarna zegt hij dat hij niet weet hoe hij had gereageerd.
Waarschijnlijk een foutje in de titel.
quote:"Ik zou het niet weten, maar ik snap wel dat hij zich af reageerde. Of hij door moet trappen is een tweede. Zo zit ik niet in elkaar. Ik ben anders"
Maar is Ajax een bedrijf? Nee. Een voetbalclub. Is een bedrijf 't zelfde als een voetbal club? Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cruijff steeds geroepen geen verstand van bedrijfsvoering te hebben en zich daar ook niet mee te willen bemoeien. Zo lang de Fantastic 4 zich niet met voetbaltechnische zaken zouden bemoeien.
Dan gaan er rellen komen,quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze doen echt alles hoor ,om Cruijff weg te krijgen .
Ik ben het met je eens hoor. Als hij op voorhand al verkondigd zich niet met de bedrijfsvoering te willen bemoeien, weet hij dus heel duidelijk wél het verschil tussen een bedrijf en voetbal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar is Ajax een bedrijf? Nee. Een voetbalclub. Is een bedrijf 't zelfde als een voetbal club? Nee.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die moesten er al eerder komen.
Maar de RvC kent duidelijk niet hoe je een voetbalclub moet leidenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Als hij op voorhand al verkondigd zich niet met de bedrijfsvoering te willen bemoeien, weet hij dus heel duidelijk wél het verschil tussen een bedrijf en voetbal.
De structuur die er is doordat het een beursgenoteerd bedrijf en een BVO betreft is complex. De reden van alle onenigheid heeft hier niks mee te maken, maar gewoon een gebrek aan goed fatsoen, imho.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Maar de RvC kent duidelijk niet hoe je een voetbalclub moet leiden
Lekker kortafquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
16.00: Volgens Wakkie gaat Danny Blind als technisch directeur helemaal niet voorbij aan het technisch hart. Bij Tom Boere en stages Ajax Cape Town is overlegd met Frank de Boer. En die sms'te volgens Wakkie: Verkoop maar. Dat laatste ging om Boere naar AA Gent.
quote:televoetbal Advocaat #Cruijff: ,,Op 9 november heeft Ten Have in 2 gesprekken met Cruijff met geen woord gerept over Van Gaal." #Ajax
quote:televoetbal Advocaat #Cruijff: ,,Van Gaal in Vi. 'Uitgesloten dat ik algemeen directeur word als #Cruijff bij #Ajax is."
quote:televoetbal Advocaat #Cruijff: ,,Rvc voldoet niet aan eis van vertrouwen vereniging." #Ajax
quote:televoetbal Advocaat #Cruijff: ,,Cruijff hoorde niet bij belangrijke betrokkenen die door Ten Have werden geinformeerd over benoeming Van Gaal." #Ajax
quote:televoetbal Advocaat #Cruijff: ,,Vergadering van 25 november diende slechts om gebreken in benoeming Van Gaal te helen. Schijnvertoning." #Ajax
Emotie-management werkt niet voor de langere termijn.En als er 1 groep is die primair emotioneel reageert dan zijn het de supporters wel. Er moet gewoon concreet naar de feiten gekeken worden. Welke strategie is het beste voor de core business van Ajax?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:29 schreef Gnieperd het volgende:
Ik kan er gewoon met mijn hoof niet bij, dat een club die bestaat door haar supporters, die compleet afhangt van haar supporters niet luistert naar haar supporters. Complete waanzin.
De club moet niet door de supporters geregeerd worden. Maar ze moeten er wel naar luisterenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Emotie-management werkt niet voor de langere termijn.En als er 1 groep is die primair emotioneel reageert dan zijn het de supporters wel. Er moet gewoon concreet naar de feiten gekeken worden. Welke strategie is het beste voor de core business van Ajax?
Dit, alleen is de core business van Ajax voetbal, voor de directie is dat echter niet het geval, die zitten er voor het geld.. En hun core business is.. geld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Emotie-management werkt niet voor de langere termijn.En als er 1 groep is die primair emotioneel reageert dan zijn het de supporters wel. Er moet gewoon concreet naar de feiten gekeken worden. Welke strategie is het beste voor de core business van Ajax?
Het punt is juist dat er alleen wordt geluisterd naar supporters als dat in het voordeel is van de beleidsbepalers. Voorbeeld: Ten Have roept dat hij Messi koopt: iedereen staat op de banken en is het plan van Cruijff vergeten. Hoe hij dit betaalt en wat dit voor gevolgen voor de eigen jeugd heeft interesseert niemand meer. Het is bij mijn cluppie zo ook een flinke poos gegaan helaas.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:33 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
De club moet niet door de supporters geregeerd worden. Maar ze moeten er wel naar luisteren
quote:16.30: Volgens advocaat van Cruijff moest Cruijff juist verantwoordelijkheid nemen voor zijn plan. Ten Have, Olfers, Römer en Davids waren er slechts om hem te faciliteren, omdat Cruijff geen typische commissaris is.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 18-01-2012 om 16:42:48'Wat wilt u?', vraagt rechter aan advocaat JC. Beetje ingewikkeld. Advocaten Ajax lachen naar elkaar. #hogerberoep reageer retweet
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
16.48: Een tweede raadsman van Cruijff neemt het woord. Het Cruijff-rapport is niet alleen ondertekent door Cruijff zelf, maar ook door Van de Boog, de ledenraadsleden Boeve en Schoenaker. Hij stelt dat het plan-Cruijff is aangenomen door directie én ledenraad.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
16.46: De raadsman wil daarom vernietiging van het besluit om Van Gaal aan te stellen. Hij meent dat de aanstelling niet rechtsgeldig is verlopen.
quote:televoetbal Advocaat trainers: ,,In diverse documenten staat: sinds juli 2011 geen plaats meer voor td. Toch Blind benoemd." #Ajax
24 seconds ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Man van ernstig zieke Lydia van der Moot toegang tot Toekomst ontzegd door Sturkenboom." #Ajax
2 minutes ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Jonk belangrijke e-mail Sturkenboom nooit ontvangen, omdat naar verkeerd adres gestuurd." #Ajax
2 minutes ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Van Gaal vorige keer niet voor niets na acht maanden weg. Zijn benoeming niet in belang #Ajax."
5 minutes ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Alle stakeholders onderschrijven visie #Cruijff." #Ajax
5 minutes ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Als Van Gaal komt en #Cruijff en trainers vertrekken, nooit meer trainers van deze kwaliteit." #Ajax
7 minutes ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Van Gaal heeft plan #Cruijff niet bestudeerd en nooit gesproken met technisch hart." #Ajax
7 minutes ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Van Gaal zegt zelf 'Ik erin, #Cruijff eruit.' Er is voor de lijn #Cruijff gekozen en moet worden uitgevoerd." #Ajax
9 minutes ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers haalt alle uitspraken van Van Gaal aan dat hij nóóit meer met #Cruijff wil werken en nóóit meer naar #Ajax komt.
11 minutes ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Plan Cruijff via Rik van den Boog weldegelijk ondertekend door directie #Ajax."
12 minutes ago · reply · retweet · favorite
quote:televoetbal #Wakkie: ,,Or #Ajax geeft 9 februaroi advies over benoemingen." De verklaring van or op intranet onpartijdig te zijn niks waard
8 seconds ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Advocaat trainers: ,,Voor wie proberen de overige vier commissarissen deze benoemingen nu door te drijven?" #Ajax
about 1 minute ago · reply · retweet · favorite
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Rikki toch wel iets heel belangrijks gedaan voordat hij wegging
Wat er ook komt uit deze rechtszaak, er zal vast nog wel een mogelijkheid zijn tot hoger beroep of iets anders om deze zaak te rekken. Pas ergens in de zomer zal pas duidelijk worden of Ajax met Ten Have/Olfers/Sturkenboom/Van Gaal verder gaat of met Cruijff/Bergkamp/Jonk/Molenaar etc.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef Mylene het volgende:
Komt er nu ook een uitspraak? Als die gladjakker maar niet wint.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Rikki toch wel iets heel belangrijks gedaan voordat hij wegging
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hof vraagt: Wat heeft u bereikt als Van Gaal is aangesteld, maar de RvC wordt weggestuurd. Antwoord Wakkie: een goede directie.
![]()
![]()
Dit is het hoger beroepquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat er ook komt uit deze rechtszaak, er zal vast nog wel een mogelijkheid zijn tot hoger beroep of iets anders om deze zaak te rekken. Pas ergens in de zomer zal pas duidelijk worden of Ajax met Ten Have/Olfers/Sturkenboom/Van Gaal verder gaat of met Cruijff/Bergkamp/Jonk/Molenaar etc.
Wat een rechtsstaat!twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 18-01-2012 om 17:23:55Het gaat om een kier, een kleine kier of een symbolische kier. Zelfs daar is een discussie over. #dekier #hogerberoep reageer retweet
Wtf, is dit een rechtzaal of een uitzendbureau?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
17.20: De naam Van Basten valt. Of hij nog steeds directeur kan worden, vraagt het hof aan Ten Have.
Van Basten is goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wtf, is dit een rechtzaal of een uitzendbureau?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Basten is goed.
Naar Heerenveen toe ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Basten is goed.
I saw what u did there!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 18-01-2012 om 17:29:38De rechters leggen advocaat #Wakkie van de nv #Ajax het vuur aan de schenen. reageer retweet
Wou ik ook net postenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 18-01-2012 om 17:29:38De rechters leggen advocaat #Wakkie van de nv #Ajax het vuur aan de schenen. reageer retweet
nu maar hopen dat ie z'n scheenbeschermers aan heeft!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
Denk het nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu maar hopen dat ie z'n scheenbeschermers aan heeft!
K hoop dat ie z'n schenen breekt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu maar hopen dat ie z'n scheenbeschermers aan heeft!
Nooit gehoord van cassatie?quote:
dit zegt hij alleen om te overleven. Die weet ook wel dat hij gaat verliezen dus dan kiest hij maar de kant van de overwinnaarsquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Aat komt Cruijff helpen
17.39: Van der Aat komt aan het woord en zegt dat hij voor een groot gedeelte meehielp aan de uitvoering van het plan Cruijff.
Aat vliegt er sowieso uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dit zegt hij alleen om te overleven. Die weet ook wel dat hij gaat verliezen dus dan kiest hij maar de kant van de overwinnaars
We'll see it in a whilequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:49 schreef Gnieperd het volgende:
Ik volg dit alleen in hele grote lijnen. Wie gaat er winnen?
uitslag is pas over 20 jaar bekendquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:49 schreef Gnieperd het volgende:
Ik volg dit alleen in hele grote lijnen. Wie gaat er winnen?
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 18-01-2012 om 17:48:45#Wakkie zegt dat leden als ze geheim mogen stemmen over Van Gaal vóór zijn. #Ajax reageer retweet
Is dat al zeker dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heeft niet zo veel zin hé, 10 februari wordt de RvC weggestemd.
Als ...quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef Smoofie het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 18-01-2012 om 17:48:45#Wakkie zegt dat leden als ze geheim mogen stemmen over Van Gaal vóór zijn. #Ajax reageer retweet
is denk ik nog waar ook met al die holkruipers uit de VU en al die ouwe meuk met Henrichs , Os etcquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef Smoofie het volgende:
De algemene leden van Ajax zijn pro-cruijff.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
is denk ik nog waar ook met al die holkruipers uit de VU en al die ouwe meuk met Henrichs , Os etc
Dan ben ik hier weer over 20 jaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
uitslag is pas over 20 jaar bekend
Maar ik wil nu een pic van je, niet over 20 jaar, dan ben je te oud.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:52 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dan ben ik hier weer over 20 jaar
hoe heten ze?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De algemene leden van Ajax zijn pro-cruijff.
Niet het moment voor ordinaire slowchat, lijkt me.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik wil nu een pic van je, niet over 20 jaar, dan ben je te oud.
De meesten zijn ex-spelers of trainers bij de algemene leden. Iig pro-cruijff, mijn oom kent bijna iedereen daar, die zegt ook dat de meesten gwn pro-cruijff zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
waarvan velen geen verstand van voetbal hebben
wie dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meesten zijn ex-spelers of trainers bij de algemene leden.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 18-01-2012 om 17:52:57Er wordt door Wakkie gewezen op rol enkele media. Hij denkt dat leden bij anonieme stemming voor Van Gaal zijn. #hogerberoep reageer retweet
Ik ken niet alle namenquote:
Was nog geen nieuwe tweet, dus dan kan het.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Niet het moment voor ordinaire slowchat, lijkt me.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 18-01-2012 om 17:58:18We krijgen de indruk dat steeds meer mensen in de zaal er wel klaar mee zijn. Dat is niet eens zo gek. #hogerberoep reageer retweet
Dus Heini Otto spreekt iedereen ? of alleen de mensen die hij alleen goed kentquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ken niet alle namen. Maar m'n oom spreekt iedereen wel daar, en die weet wel wat de tendens is.
[..]
Was nog geen nieuwe tweet, dus dan kan het.
Ik ben een paar x met hem naar Ajax gegaan, al die leden zijn in de vakken op de hoofdtribune en zitten in de AEGON zaal en bestuurskamer enz. Geloof me, elke 10 sec stoppen omdat hij tegenkwam, echt tientallen mensen per wedstrijd. Hij kent dus bijna iedereen, hij werkt intussen ook al wat..20 jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dus Heini Otto spreekt iedereen ? of alleen de mensen die hij alleen goed kent
Wat is dit nou weer voor 'n onzin? De mensen die pro ten Have en v Gaal stemmen hebben geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
waarvan velen geen verstand van voetbal hebben
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:04:54JC-advocaat zegt dat Van Basten is afgehaakt wegens rumoer in pers. Olfers en Ten Have knikken driftig van nee. #hogerberoep reageer retweet
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:06:26Advocaat #Cruijff: ,,Van Gaal tot geen enkel initiatief gekomen tot verzoening. En Van Gaal is volgens Cruijff niet geschikte kandidaat." reageer retweet
Er zitten ook types bij die gewoon ergens bij willen horen. Zoals Peter Boevequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor 'n onzin? De mensen die pro ten Have en v Gaal stemmen hebben geen verstand van voetbal.
Nice! dat is wel een beetje de clue van de smeerlapperij van deze RvCquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
18.05: Raadsman Cruijff. Een vraag van Cruijff, waarom heeft RvC Van Basten niet simpelweg aangesteld achter mijn rug om? was een betere keus dan Van Gaal. Van Basten heeft wel met technisch hart gesproken.
Die hebben iig geen Ajax verstand, want ik durf met 100% zeker te stellen dat zij niet genoeg weten over het verschil Cruiff en van Gaal, want zulke mensen komen met als argument dat van Gaal ons de CL bezorgde, maar die weten dan weer niet dat al die jeugdspelers uit de Cruiff filosifie kwamen tussen eind 80'-95' , en vervolgens na 95' tot 1,5 jaar terug alles volgens van Gaal en Co zijn filosofie gingen en dus TIPS.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor 'n onzin? De mensen die pro ten Have en v Gaal stemmen hebben geen verstand van voetbal.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:13:35Van der Aat herhaalt vrees voor claims van 'enkele tientallen miljoenen'... #hogerberoep reageer retweet
Lekker ons bedreigen, hoezo in het belang van Ajax. Dit werd waarschijnlijk allemaal contractueel opgesteld. Nou ik weet wel zeker dat geen enkele seizoenskaarthouder ermee akkoord gaat lekker te betalen voor mensen die wij nooit wilden hebben maar die zichzelf erin gooiden, lekker geld verdienen is dat voor hun zeg!.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:15 schreef Maanvis het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:13:35Van der Aat herhaalt vrees voor claims van 'enkele tientallen miljoenen'... #hogerberoep reageer retweet
Daarnaast verantwoorden we dit gewoon aan die idioot die zulke contracten heeft getekend, dat de supporters en club lekker tientallen miljoenen moeten betalen als we ze wegsturen ondanks dat wij nooit met de voorwaarden en hun aanstelling akkoord gingen..quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:15 schreef Maanvis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ooh wacht, Van der Aat en Slop tekenden zelf de contracten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je zien dat Kamp Ten Have weer een media oorlog opvoert, met die achterlijke Peter RdeVries in DWDD, de man die meerdere malen openlijk solliciteerde als directeur voor Ajax maar die mensen uit kamp Cruiff uiteraard niet wilden hebben en hem ook zijn gratis stoel op de business zijde wat op niets wat gebaseerd (pure vriendjespolitiek) af genomen hebben).quote:
Cruijff zul je wel bedoelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Zal je zien dat Kamp Ten Have weer een media oorlog opvoert, met die achterlijke Peter RdeVries in DWDD, de man die meerdere malen openlijk solliciteerde als directeur voor Ajax maar die mensen uit kamp Cruiff uiteraard niet wilden hebben en hem ook zijn gratis stoel op de business zijde wat op niets wat gebaseerd (pure vriendjespolitiek) af genomen hebben).
Ik heb deze zin 20 keer moeten lezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Zal je zien dat Kamp Ten Have weer een media oorlog opvoert, met die achterlijke Peter RdeVries in DWDD, de man die meerdere malen openlijk solliciteerde als directeur voor Ajax maar die mensen uit kamp Cruiff uiteraard niet wilden hebben en hem ook zijn gratis stoel op de business zijde wat op niets wat gebaseerd (pure vriendjespolitiek) af genomen hebben).
Eh... whut?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Cruijff wint dit gewoon.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Oke? Dus weer negatief nieuws voor kamp-Cruijf..
quote:Hier, bij ten Have, ligt mijn hart
Een man, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar rattenzonen
Voor mij de President-Commissaris van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar de vorige keer
Ook toen verziekte ik met mijn achterbakse gedrag de sfeer
Nu ga ik opnieuw mijn OPGEBLAZEN EGO achterna
En wordt algemeen directeur in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
Tot slot beweer ich, Louis van Gaal, met droge ogen
Ik heb het niet achter mijn ellebogen
Toch steek ik samen met Steven Johan een mes in zijn rug
Om te kunnen zeggen : de grote Louis van Gaal is weer terug
Ohja? Ben er helemaal niet zeker van.quote:
quote:Ajax verliest mogelijk tientallen miljoenen euro's als de huidige raad van commissarissen op 10 februari tijdens een bijzondere vergadering van aandeelhouders naar huis wordt gestuurd. Dat beweerde Peter Wakkie, advocaat van de Amsterdamse club, woensdag tijdens het hoger beroep van het kort geding dat Johan Cruijff en zijn trouwe volgelingen tegen Ajax en vier commissarissen heeft aangespannen.
...
Wakkie wilde niet uitleggen hoe hij aan dat enorme geldbedrag kwam. 'Ik ga nu geen contracten op tafel leggen', zei hij na een zitting van ruim 3 uur in het gerechtsgebouw aan de Prinsengracht in Amsterdam. Mogelijk doelde hij op een clausule in het contract met hoofdsponsor Aegon, die het contract met Ajax zou kunnen ontbinden als er meerdere mensen uit de clubleiding vertrekken. 'Als ik niets zeg, dan zeg ik niets', zei Wakkie toen hij met die mogelijkheid werd geconfronteerd. 'Dit houden we geheim tot 10 februari.'
nooitquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef Guidetti het volgende:
Lekker met modder gooien. Wanneer keert de rust nou eens terug?
Wakkie had niets moeten zeggen of zoals nu het wel moeten doen maar dan wel met uitleg erbij waarom Ajax dan 10 miljoen zou moeten inleveren. Dit is gewoon heel zwak.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nooitdit gerotzooi is al sinds 1989 aan de gang
Ik ben bang dat ie Ajax bij z,n kloten heeftquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wakkie had niets moeten zeggen of zoals nu het wel moeten doen maar dan wel met uitleg erbij waarom Ajax dan 10 miljoen zou moeten inleveren. Dit is gewoon heel zwak.
RvC krijgt toch geen salaris? alleen een kostenvergoeding toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:02 schreef TC03 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)enwerking-Ajax.dhtml
[..].
Zegt hij dat het opgaat aan het salaris van de RvC? Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
RvC krijgt toch geen salaris? alleen een kostenvergoeding toch?
Ah oke.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stond al de hele tijd als gerucht op ad.nl
quote:Tot en met 31 januari is de transferwindow weer open. Elke dag is AD.nl er als de kippen bij om u op de hoogte te houden van de opvallendste geruchten in voetballand. Wie blijft, wie haakt toch nog af en welke club haalt voor de 31ste een 'vette vis' binnen? Een selectie van onwerkelijke speculaties tot concrete aanbiedingen in een dagelijkse rubriek: TransferTalk.
Jij hebt wel opmerkelijk veel vertrouwen in kamp ten have.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie Ajax bij z,n kloten heeft
types als Steven kennen heel het wetboek uit hun hoofd , die zijn echt niet gek hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt wel opmerkelijk veel vertrouwen in kamp ten have.
Ik denk dat het gewoon een lulverhaal is dat mogelijk kan gebeuren, maar wat hij nu uitspeelt als een zekerheidje om mensen op z'n hand te krijgen.
Toch heeft hij grote fouten gemaakt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
types als Steven kennen heel het wetboek uit hun hoofd , die zijn echt niet gek hoor.
Ik vrees dat hij geen fout heeft gemaakt bij sommige clausules in de vorm van oprotpremie,squote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch heeft hij grote fouten gemaakt.
De enige manier hoe het 'tientallen miljoenen' kan kosten is als er afkoopsommen zijn van de RvC.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zegt hij dat het opgaat aan het salaris van de RvC? Nee.
Als Aegon stopt als sponsor lopen we ook een flink bedrag mis.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De enige manier hoe het 'tientallen miljoenen' kan kosten is als er afkoopsommen zijn van de RvC.
Mocht er een clausule zijn dat Ajax xx miljoen moet betalen bij vroegtijdige ontbinding o.i.d. van het lid zijn van de RvC dan moet er dus wel een salaris zij...Of het is een hele kromme clausule en staat de som niet gelijk aan de afkoopsom van het salaris maar is op iets anders gebaseerd. Hoe dan ook Wakkie praat poep.
Edit: Ook vraag ik mij af of het juridische mogelijk is dat een afkoopsom hoger dan een eventueel salaris kan zijn.
Alsof het wel of niet aanblijven van het RvC daar enige invloed op zal hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Aegon stopt als sponsor lopen we ook een flink bedrag mis.
Niet gek? Nouuuuuquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
types als Steven kennen heel het wetboek uit hun hoofd , die zijn echt niet gek hoor.
Toch verliest hij ook het hoger beroep, zo slim is hij dus niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja ik snap wat je bedoeld , maar hij is slim..(op zijn eigen kansloze manier)
Rik en co? Slop en Van der Aat zitten er nog gewoon hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch verliest hij ook het hoger beroep, zo slim is hij dus niet.
En dit slaat nergens op ofc, toen rik en co vertrok had AEGON dus ook kunnen stoppen. Het is gewoon onzin. Aegon had volgens mij zelfs uitgesproken liever Cruijff te willen.
Toen ging de RVC weg en het bestuur. Meer dan nu dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rik en co? Slop en Van der Aat zitten er nog gewoon hoor.
Ik weet het niet hoor. Hij is toch vaak kritisch over Cruijff zijn handelswijze geweest de laatste maanden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Bij VI zal JD morgen wel uithalen naar Ten Have.
quote:Goed dat je er over begon, ik heb er een aantal pagina's geleden ook wat over gepost. Afgelopen maandagavond was op AT5 Harro Knijff te gast, de advocaat die Maarten Fontein ook bij staat. In de gelekte brief van ten Have aan de NOS stond dat Fontein een deal heeft gesloten met Aegon waar hij zelf beter van zou worden indien hij op zou stappen. Knijff had nog een en ander uitgezocht binnen Aegon en wat blijkt, het contract zit zo in elkaar dat de directie van Ajax niet volledig gewijzigd mag worden, anders wordt het sponsorcontract ontbonden. Fontein is nu al weg bij Ajax, maar Slop zit er nog steeds, die was toen ook directeur. Is dit misschien de reden dat Slop er nog steeds zit? Als hij weg gaat loopt Ajax simpelweg 10-12 miljoen euro per jaar mis.
Ik wil met ziektes gaan schelden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Post van ajax netwerk over die 'clausule'
[..]
Optie ja, ik denk ook niet dat ze dat gaan doen. Mja, je weet maar nooit. Misschien zijn die lui van Aegon ook al gehersenspoeld door die al die debielen van ten Have.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil met ziektes gaan schelden.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)iet-zo-veel-geld.htm
wat is dat btw? 100 miljoen voor hulk? Paupers.
Oh..nog over die clausule, het is dat er dan een optie is om dat te doen, lijkt mij.
Wat een slangenkuil.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Post van ajax netwerk over die 'clausule'
[..]
Gelijk ligt het ticketsysteem er uit ook. Onverwachtsquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hadden ze die kaartverkoop voor CC houders niet om 12 uur pas kunnen laten beginnen of zo, 9 uur is toch veel te vroeg man.
Of ze een liedje kennen. De Joden liedjes schallen gelijk over straatquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef msnk het volgende:
Aight indotje zegt op 020live dat het 10-0 gaat worden, weten we dat ook weer
"HEUY, JONGUHS. OF WE EEN LIEDJE KENNE!"quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of ze een liedje kennen. De Joden liedjes schallen gelijk over straat
"WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN!!"quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"HEUY, JONGUHS. OF WE EEN LIEDJE KENNE!"
"JODUUUHH, JOODUUHH"
zo iets?
Zal toch leuk zijn als de keeper word aangevallen door een kindquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef msnk het volgende:
Ik heb het niet helemaal uitgekeken, maar zo'n joch zei juist dat ze geen liedjes over joden mochten zingen "want dat is niet leuk voor de joodse mensen"
Oh en ze mochten de keeper niet schoppen!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef msnk het volgende:
Ik heb het niet helemaal uitgekeken, maar zo'n joch zei juist dat ze geen liedjes over joden mochten zingen "want dat is niet leuk voor de joodse mensen"
Oh en ze mochten de keeper niet schoppen!!!
Dat die 20.000 kinderen massaal het veld op rennen achter esteban aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal toch leuk zijn als de keeper word aangevallen door een kind
Leuke wedstrijd word dit, 20.000 kinderen die "joduhh" gaan schreeuwen, de media gaat smullenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef msnk het volgende:
Ook weer zo'n pareltje
Vraagt dat wijf "wie is jullie favoriete speler", nou dat meisje kent er geenOké, kan. Zegt zo'n joch (of eigenlijk de halve klas) "GREGORY VAN DER WIEL!!!!" Vraagt ze "speelt hij?" zegt hij "ja!!!". "Nee hij is toch geblesseerd!". "Oh.... Maar hij is toch de beste!"
at5.nlquote:
Je kunt hier 1000 keer zeggen dat Anita geen ajax materiaal is, maar wie luist er nou naar een domme PSV-erquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:03 schreef TheArt het volgende:
Wat maken Ligeon en vooral Anita zich weer historisch belachelijk
Gaat mis sinds PSV - Ajax.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:13 schreef Enchanter het volgende:
Gaat hem niet worden dit seizoen.
Op 1 of andere manier krijgt de Boer ze niet aan het voetballen
Normaal ben ik geen voorstander van het wegsturen van een trainer , maar is echt zoals jij al zegt sinds vroeg dit seizoen niet om aan te zienquote:
Andre Ooijer is beterquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef Guidetti het volgende:
Vertonghen zal wel geschorst worden wegens natrappen.
Snap ook niet waarom ze niets kopen voor CVM en linksback, die kan toch niet. Ook de mocro ipv lodeiroquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef vincerusso het volgende:
Frank heeft wel lef hoor, dit zooitje aan de praat proberen te krijgen terwijl het eigenlijk geen zin heeft
Goeie leermomentquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij Kabouter Wesley uit het toernooi![]()
Frank, De trainingskamp weinig goed gedaan
Zondag winnen we gwn met 1-5 en Rellenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze niets kopen voor CVM en linksback, die kan toch niet. Ook de mocro ipv lodeiro. Jan weer lekker nonchalant. Eriksen ook, etc. Maarja ik wacht t/m zondag voor ik een conclusie ga trekken
Die balletjes terug op de keeper komt toch echt van Frank zelf af.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef vincerusso het volgende:
Frank heeft wel lef hoor, dit zooitje aan de praat proberen te krijgen terwijl het eigenlijk geen zin heeft
Maar Frank wilt zo graag bij Barcelona aan de slagquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die balletjes terug op de keeper komt toch echt van Frank zelf af.
nee man gewoon weer als eerste . Finidi George en Ronald de Boer gaan weer voetballenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Nou zondag weer aan de kont, en dan eindigen we dit seizoen heel kleurloos 4e of 3e.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij Kabouter Wesley Verbeek uit het toernooi![]()
Frank, De trainingskamp weinig goed gedaan
Ja dat worden dus gewoon 0 punten. Feyenoord in een volle Kuip tegen het kleuterelftal van Ajax... ik zie het somber voor ons in.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:35 schreef DonRaja het volgende:
Op zich natuurlijk wel een perfect programma om meteen in een goede flow te komen voor jullie met 2x AZ en Feyenoord.
Deel 1 troll, deel 2 waarheid.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je bent veranderd in een troll. Valt me van je tegen Geo..
Geo is altijd een troll geweest, alleen was het voorheen een subtiele en is hij nu uit de kast gekomen. Het schijnt dat ik de doorslag ben geweestquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je bent veranderd in een troll. Valt me van je tegen Geo..
Het was fucking slechtquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Verder speelde Ajax een matige wedstrijd. Gelukkig is het de laatste jaren een club nauwelijks gelukt om 2x kort achter elkaar van dezelfde tegenstander te winnen... ik heb nog hoop.
Ligeon was gewoon goed hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het was fucking slechtmaar wat wil je met Ligeon, Anita als backs, Aissati ..
In de weekend gewoon weer met greg hoop ik
Neger je praat poepquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geo is altijd een troll geweest, alleen was het voorheen een subtiele en is hij nu uit de kast gekomen. Het schijnt dat ik de doorslag ben geweest
Matig. Stond heel vaak verkeerd opgesteld. Anita, die was bang voor de duiven, en liep daarom steeds weg van z'n LB positie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ligeon was gewoon goed hoor.
In welk opzicht? stilstaan en toekijken hoe Poulsen zonder beweging of wat dan ook langs hem sprintte? En aanvallend heeft hij ook geen goede voorzetting gebracht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ligeon was gewoon goed hoor.
Omdat ik cool ben, en mensen tegen me op kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neger je praat poepen hoezo zou jij de reden dan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |