quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:22 schreef bjarki het volgende:
Jammer voor Matthews dat ie de dagzege mist, maar in het klassement staat hij er wel goed voor (mede dankzij een seconde bonus onderweg). Dat menneke zou wel eens het eindklassement binnen kunnen slepen![]()
Stand in GC:
1 Martin Kohler (Swi) BMC 8:33:05
2 André Greipel (Ger) Lotto-Belisol 0:00:02
3 Michael Matthews (Aus) Rabobank 0:00:04
4 Simon Gerrans (Aus) GreenEDGE 0:00:08
5 Rohan Dennis (Aus) UNI SA - Australia 0:00:09
6 Eduard Vorganov (Rus) Katusha 0:00:10
7 Xavier Florencio Cabrè (Spa) Katusha 0:00:12
(de betere helft van de rest van het veld ook op 12 sec; van de NL'ers enkel Kelderman).
Filmpje van vandaag:
De te verwachten wildcards daar. Vaak ook een goede indicatie voor de Tour. Dat zullen ook wel deze vier ploegen worden, zoals al een hele tijd verwacht was. Misschien dat Team Type 1 nog een kansje heeft op de Tour, ten koste van Saur, maar dat verwacht ik niet.quote:COFIDIS, LE CREDIT EN LIGNE
PROJECT 1T4I
SAUR – SOJASUN
TEAM EUROPCAR
Renshaw reed schijnbaar voor Matthews, maar die kon het wiel niet houden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof Renshaw nog steeds denkt dat Cavendish er nog aan hangt..
Zag ik ook staan ja, mikken op de eindzegequote:Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Renshaw reed schijnbaar voor Matthews, maar die kon het wiel niet houden.
quote:Een reglementswijziging in verband met valpartijen binnen de laatste 3 kilometer dreigt voor bizarre toestanden te zorgen. Een renner die onderuitgaat binnen de laatste 3 kilometer en de aankomst niet overschrijdt, wordt niet meer zomaar achteraan de uitslag geplakt. Hij wordt als laatste gezet van de groep waar hij bijhoorde op het moment van de val. Een renner die na zijn tuimeling zijn weg voortzet, krijgt echter de plaats waarop hij effectief over de streep kwam.
Een voorbeeld: stel dat drie renners aan de leiding rijden en twee ervan in mekaar haken. Eentje daarvan rijdt verder maar is ondertussen voorbijgestoken door het peloton. Dan krijgt hij weliswaar de tijd van de winnaar maar komt hij als pakweg 127ste in de uitslag. Zijn lotgenoot die blijft liggen en afgevoerd wordt met de ambulance, krijgt echter de tweede plaats. Als laatste dus van de groep waartoe hij behoorde. Moraal van het verhaal: je kan maar beter blijven liggen.
In de tussensprint deed Greipel niet mee en zolang Rabo haar treintje niet op de rails krijgt zal het lastig voor Matthews blijven om Greipel en Boasson Hagen te passeren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:52 schreef TheArt het volgende:
In de tussensprint sprintte Bling ook Greipel eruit. Als hij zo doorgaat, heeft hij met Willunga Hill in het vooruitzicht alle kans om de TDU te winnen. Hij hoeft daar alleen Gerrans maar te volgen, wat natuurlijk lastig gaat worden, maar hij moet dat toch wel kunnen.
Greipel valt er op Willunga Hill vanzelf wel tussenuit. Boasson Hagen kan Matthews nog wel voorbij d.m.v. boni's, bijv. op de aankomst na Willunga Hill.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Bismarck het volgende:
[..]
In de tussensprint deed Greipel niet mee en zolang Rabo haar treintje niet op de rails krijgt zal het lastig voor Matthews blijven om Greipel en Boasson Hagen te passeren.
Er komen er nog meer in aanmerking. Op Willunga Hill kan morgen zomaar een groep van een man of 5 wegrijden zonder welke sprinter dan ook. En gezien Kelderman goed in vorm is, zoals hij zelf zegt, geef ik hem nog een hele goede kans ook om morgen een uitslag te rijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:59 schreef Leatherface het volgende:
Leuk voor Oscarito.
Matthews inderdaad een goede kanshebber op de eindzege, hoewel Freire natuurlijk nu ook in aanmerking komt.
Als ie finisht rijdt ie inderdaad een uitslag jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er komen er nog meer in aanmerking. Op Willunga Hill kan morgen zomaar een groep van een man of 5 wegrijden zonder welke sprinter dan ook. En gezien Kelderman goed in vorm is, zoals hij zelf zegt, geef ik hem nog een hele goede kans ook om morgen een uitslag te rijden.
Een goede uitslag natuurlijk, lolbroekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ie finisht rijdt ie inderdaad een uitslag ja
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een goede uitslag natuurlijk, lolbroek
quote:Now he feels well, though, and is ready to start anew. He opens his season at the Mallorca Challenge (February 5-9) and the Volta ao Algarve (February 15-19).
“And then the circus starts again in Belgium,” he said happily.
"So there's races like Het Nieuwsblad and Kuurne-Brussels-Kuurne and the other classics. I have to ride the Amstel Gold Race and Liege-Bastogne-Liege this year instead of Flanders and Paris-Roubaix as usual."
Tot nu toe iedere dag rond een uur of 9 de samenvattingen kunnen zien. Morgen en overmorgen moet het live zijn, maar zoals ik al zei, die pm/am en australische tijden zijn lastigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij zijn er nergens streams beschikbaar.
Kelderman, L.L. Cool S en Bling zijn alle drie kopman. Ze mogen dus alle drie kijken waar het schip strandt. Kelderman maakt wel een hele sterke indruk lees ik zo overal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef bjarki het volgende:
Heb effe gecheckt.. aankomst wordt morgen verwacht tegen 06:00 Nederlandse tijd![]()
![]()
Ik weet niet wanneer de uitzending begint, maar ze beginnen de eerste beklimming van Old Willunga op 30km van de meet (De finish ligt bovenop de tweede passage). Dus, intunen om 05:00![]()
Ik verwacht overigens niet veel Kelderman. Voor bergop is Luis Leon kopman, in de sprint Matthews. Maar goed, we zullen zien.![]()
Of er morgen een samenvatting wordt uitgezonden weet ik niet, aangezien dezelfde zender dus ook live gaat.
Kijken doe je hier: http://wwos.ninemsn.com.au/livestreaming.aspx?id=8403278#cf
Voor het geval de stream morgen niet werkt: even http://www.cyclingfans.com/node/3709 checken voor de goede url / alternatieve links.
Oh, da's nieuw nieuws. Kelderman liet in een rabosport filmpje weten te zullen knechten.. maar da's dan ook al 3 dagen geledenquote:Kelderman, L.L. Cool S en Bling zijn alle drie kopman. Ze mogen dus alle drie kijken waar het schip strandt. Kelderman maakt wel een hele sterke indruk lees ik zo overal.
een hint dat hij de Tour gaat rijden?twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 21:36:57Zo de dag zit erop.. Nog even muziekje luisteren.. En dan op tijd naar bed.. Wat won je ook alweer in bed..?
Parijs is nog ver..
reageer retweet
Haha. Lijkt me niet, dat het een hint is bedoel ik danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Evertjan het volgende:
een hint dat hij de Tour gaat rijden?twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 21:36:57Zo de dag zit erop.. Nog even muziekje luisteren.. En dan op tijd naar bed.. Wat won je ook alweer in bed..?
Parijs is nog ver..
reageer retweet
quote:"Vroeg of laat wint Gilbert een etappekoers"
BMC-manager Andy Rihs denkt niet dat Philippe Gilbert al aan zijn plafond zijn. "Straks vindt hij het vervelend klassiekers te winnen", zegt de Zwitser in Gazet van Antwerpen. Rihs hoopt dat Gilbert zich dan wat meer op het rondewerk toelegt.
Bijna iedereen legt er zich bij neer dat Philippe Gilbert zijn boerenjaar 2011 niet zal kunnen herhalen. Maar BMC-manager Andy Rihs is daar niet van overtuigd.
"Hij heeft veel meer potentieel dan wat hij tot nu toe liet zien."
"Die jongen heeft uithouding, karakter en techniek", looft Rihs Gilbert. "Ik kan mij voorstellen dat hij het straks vervelend vindt om klassiekers te winnen."
"Philippe heeft de fysionomie van een klassiek renner, maar hij heeft meer. En dat weet hij! Ik denk dat dat ook een reden was waarom hij voor BMC heeft gekozen."
Concreet denkt Rihs dat Gilbert ook in de rondes goed voor de dag kan komen. "Vroeg of laat zien we hem een etappekoers winnen. Ik zeg niet dat hij morgen al de Tour wint, maar voor Parijs-Nice of de Tirreno heeft hij nu al het potentieel."
Uiteindelijk zijn het nou ook niet echt schokkende uitspraken. De Tirreno is al vaker door niet ronderenners gewonnen en ook Parijs-Nice kan hij in een gunstig geval al best eens winnen. Als je ziet dat hij er in de Tour ook pas na meerdere bergritten echt af gaat, zou hij bij een normale P-N ook al vrij ver komen. Zeker als je ziet hoe Rebbelin het daar ook vaak deed.quote:
L.L. Sanchez zat bij Caisse gewoon onder de doping. Kan geen andere reden bedenken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:39 schreef Zelva het volgende:
Slecht van Rabo trouwens dat er helemaal niemand mee kan om Matthews te ondersteunen. Sánchez moet dit gewoon makkelijk aankunnen bijvoorbeeld, maar die is sinds dag 1 bij Rabobank geen schim meer wat hij onder de Spaanse 'zon' wel was.
Winst in één etappe zegt niks, het gaat, aangezien er geen tijdrit is, om de hoogste gemiddelde klassering over alle etappes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:42 schreef Steven184 het volgende:
Zal Valverde wel op 1 staan ivm winst, gaat mijn voorspelling toch nog uitkomen.
twitter:W1lcokelderman twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 07:17:51g*dv*r baal als een stekker. voelde me goede 1ste keer Willunga maar liet me verrassen bovenop de klim, vol op de kant. Had meer ingezeten. reageer retweet
Na de eerste beklimming van Willunga Hill trok Movistar het op de kant. Kelderman, L.L., Bennati, Kadri en dat soort mannen belandden allemaal in een tweede groep die al snel veel tijd verloor omdat voorin naast Movistar ook RadioShack veel mannen mee had en die dus wel doorreden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:58 schreef DeeBee het volgende:
Valverde, godverdomme he...![]()
Hilarisch.
Wel grote verschillen nog, als je ziet dat Kelderman gelijk > 2 mins krijgt...
quote:Zonder epo rijdt het peloton duidelijk trager
De snelheid van het peloton daalde opmerkelijk sinds 2004. Dat berekende de Zwitser Thomas Perneger, een epidemioloog van het universitair ziekenhuis in Genève. Perneger wijst op een mogelijk verband met verminderd dopinggebruik.
De Zwitser baseerde zich voor zijn studies op de gemiddelde snelheden van de nummers 1 en 5 in de grote ronden. In de periode 1990-2004 steeg die jaarlijks met gemiddeld 0,18 kilometer per uur. In de daaropvolgende vijf jaar deed zich een daling voor met gemiddeld 0,17 km per uur, eveneens op jaarbasis. Ook in de Ronde van Spanje was die trend merkbaar, zelfs in een meer uitgesproken vorm. Tussen 2004 en 2009 daalde de gemiddelde snelheid daar met 1 km per uur. Enkel in de Giro bleef de snelheid de voorbije jaren stijgen met gemiddeld 0,12 km per uur.
Volgens Perneger is de verklaring te zoeken bij het gebruik van epo. 'Precies in 2004 piekte het aantal dopingovertredingen sterk. Epo verhoogt de maximale zuurstofopnamecapaciteit met 7 procent, wat zich vertaalt in ongeveer 2,8 procent extra snelheid of ongeveer 1 km per uur extra. Dat komt in de buurt van het snelheidsverlies van de jongste jaren', argumenteert hij.
De theorie van Perneger strookt met de evolutie van het dopinggebruik in het peloton. In de wilde jaren negentig, toen epo in opmars was en nog niet kon worden ontdekt, werd er inderdaad steeds sneller gereden.
Toch is het omslagpunt 2004 opvallend. Op dat moment bestond de epo-test immers al en moesten renners sowieso voorzichtiger omspringen met het middel. Toch was het peloton ook dan nog op grote schaal gedopeerd, zo bleek uit Operación Puerto en enkele andere zaken die in 2006 en '07 uitkwamen. In die gevallen ging het veelal om bloeddoping. Die evolutie is niet merkbaar in de gegevens van Perneger.
Het Nieuwsblad
De weersomstandigheden zijn ook een belangrijke factor. Ben overigens benieuwd naar zijn verklaring waarom in de Giro de gem. snelheid blijft stijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:37 schreef wimderon het volgende:
Als hij de parcoursen niet heeft meegenomen in zijn onderzoek, dan lijkt het me sowieso een vrij nutteloze studie.
Breschel heeft dat ondertussen bevestigd. Lijkt me een heel vreemde beslissing. Breschel kan wel iets bereiken in de heuvelklassiekers, maar lijkt me toch niet de renner voor koersen waar de aankomst boven ligt en waar de concurrentie groter en sterker is dan in de kasseiklassiekers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef thettes het volgende:
Ik lees zonet een interviewtje met Breschel (http://www.cyclingnews.co(...)ries-and-ready-to-go)
Daarin staat het volgende citaat. Als ik dit Engels letterlijk vertaal dan impliceert dit toch dat hij LBL en AGR doet in plaats van RvV en PR? Mag ik er dan vanuit gaan dat ik het verkeerd lees? Want dat lijkt me nogal onlogisch gezien zijn kwaliteiten?
[..]
Nja dat er tegenwoordig langzamer wordt gereden is vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:37 schreef wimderon het volgende:
Als hij de parcoursen niet heeft meegenomen in zijn onderzoek, dan lijkt het me sowieso een vrij nutteloze studie.
En in de nieuwe finale van de RvV had hij heus wel wat uit kunnen richten denk ik zo, misschien wel meer (als hij in vorm is uiteraard) dan een Boomquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Breschel heeft dat ondertussen bevestigd. Lijkt me een heel vreemde beslissing. Breschel kan wel iets bereiken in de heuvelklassiekers, maar lijkt me toch niet de renner voor koersen waar de aankomst boven ligt en waar de concurrentie groter en sterker is dan in de kasseiklassiekers.
zal je ziet dat hij hem dit jaar wint voor Katushaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:03 schreef rubbereend het volgende:
ach bij de Rabo hebben ze in de AGR ook jaren op Freire gewed
quote:We hadden vanochtend bij de voorbespreking een prima plan neer gelegd. In elk geval bij Gerrans en Valverde blijven, want dat zijn vandaag de mannen om te kloppen, maar dan gaat het toch nog mis. Heel droevig allemaal. Ik heb nu nog de overtuiging, dat Luis Leon in de eindsprint bij Valverde en Gerrans had gezeten.
dat ie dan PR laat schieten ok, maar RvV had ie wellicht wel kunnen proberen, want daar leggen de keien vaak wel goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef TheArt het volgende:
De vraag is echter of het niet gewoon een beslissing is geweest op basis van de fysieke gesteldheid van Breschel. Misschien is Breschel zelf tot de conclusie gekomen dat die knieblessures van hem overwegend komen door het rijden op kasseien en dan lijkt me dit een prima beslissing.
Ze hadden Breschel juist gehaald voor de Vlaamse klassiekers. Hij heeft ze vorig jaar niet kunnen rijden, maar dan lijkt me het absoluut geen beslissing van Rabo. Ik denk dat Breschel dit zelf heeft aangegeven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
dat ie dan PR laat schieten ok, maar RvV had ie wellicht wel kunnen proberen, want daar leggen de keien vaak wel goed
ja dat lijkt me wel ja, want zonder Langeveld blijt er niet heel veel meer over aan kopmannen voor die klassiekersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hadden Breschel juist gehaald voor de Vlaamse klassiekers. Hij heeft ze vorig jaar niet kunnen rijden, maar dan lijkt me het absoluut geen beslissing van Rabo. Ik denk dat Breschel dit zelf heeft aangegeven.
quote:Monier zwaargewond na aanrijding tijdens training
Damien Monier (Cofidis) is ernstig gewond geraakt nadat hij zaterdag tijdens een training is aangereden door een auto. "Damien is opgenomen in het ziekenhuis in Clermont-Ferrand. Hij is weer bij bewustzijn en gelukkig buiten levensgevaar" aldus Eric Boyer. Monier raakte gewond aan zijn hoofd en raakte het bewustzijn kwijt. Scans hebben uitgewezen dan de 29-jarige Fransman meerdere breuken heeft (onderkaak, sinussen, schedelbasis) met een grote hematoom op het gezicht maar zonder schade aan de cervicale wervelkolom (nekwervels). Monier kwam in 2003 als stagiair bij Cofidis in dienst en is de ploeg altijd trouw gebleven tot heden. In mei 2010 won hij de 17e etappe van de Giro'd'Italia. Zijn seizoen 2011 werd gehinderd door gezondheidsproblemen.
Vrijdag raakte ook al de Australier Mitchell Docker gewond bij een aanrijding tijdens een training en liep daarbij een hersenschudding op, brak daarbij zijn kaak en mogelijk ook zijn arm.
Wielerland
En in de Vlaamse klassiekers komt alles op de schouders van Boom terecht. Tenzij Martens bijv. Vlaanderen gaat rijden, waar hij echt een goed resultaat moet kunnen neerzetten, maar ik denk niet dat hij daar start. Het is te hopen voor Rabo dat bijv. Jetse Bol al een heel eind kan komen in zowel Vlaanderen, maar eigenlijk vooral Roubaix. Voor Roubaix hebben ze in de breedte met Boom, Wynants, Tankink (want die gaat zich nu op het Vlaamse voorjaar focussen), Tjallingii, Leezer (hopelijk helemaal terug) en Bol een prima ploeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze bij Rabo met 9 kopmannen starten in de AGR/LBL?
Staan mooi hoog op de ranglijstjes voorlopigquote:Op zondag 22 januari 2012 11:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alweer Greipel dus, die haalt volgens mij toch veel voordeel uit het aantrekken van Henderson, heeft nu echt een trein, vorig jaar was dat allemaal wat minder.
En een leuk begin voor Greenedge natuurlijk, meteen de thuiswedstrijd winnen met een Aussie.
Die WT rankingquote:Op zondag 22 januari 2012 12:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Staan mooi hoog op de ranglijstjes voorlopig
Die was toch geen persvoorlichter meer?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Breschel rijdt dus wel gewoon Vlaanderen, aldus Luuc Eisenga op Twitter.
Al gevonden, Brown.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die was toch geen persvoorlichter meer?
Over TDU:
Wie van Rabo zette Renshaw heel snel nog van voren af, terwijl ze eigenlijk iets te ver achter lagen? Bling?
Bij Bertolini ging het gerucht vorig jaar dat er eventueel een nieuw team opgezet zou worden door hem waar ook mensen als Rebellin en nog wat mannen zich bij zouden aansluiten. Dat is echter niets geworden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:02 schreef Bismarck het volgende:
Savio sluit een dealtje met de Venezolaanse regering om als co-sponsor aan boord te stappen. De ploeg heet voor 2012 Androni Giocatolli - Venezuela. Ook voegt hij nog twee Venezolanen toe aan zijn rooster, Miguel Ubeto (1976) en Tomas Gil (1977). Ubeto is huidig Venezolaans kampioen en won in 2011 de UCI America Tour. Gil heeft als voornaamste wapenfeit de Vuelta Venezuela van 2010 op zijn palmares staan.
Dat brengt het totaal op zes Venezolanen (Rujano, Ochoa, Monsalve, Rodriguez en bovengenoemden), twee Colombianen (Serpa en Rubiano), tien Italianen (waaronder Sella, Ferrari en Felline) en één Spanjaard (Moreno). Alessandro Bertolini prijkt niet meer op het rooster, onduidelijk is of hij gestopt is of dat hij geen contract meer kreeg.
[ afbeelding ]
http://www.velonation.com(...)-with-Venezuela.aspx
Op de mouwtjes is ook nog plek voor een sponsor.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:02 schreef Bismarck het volgende:
Savio sluit een dealtje met de Venezolaanse regering om als co-sponsor aan boord te stappen. De ploeg heet voor 2012 Androni Giocatolli - Venezuela. Ook voegt hij nog twee Venezolanen toe aan zijn rooster, Miguel Ubeto (1976) en Tomas Gil (1977). Ubeto is huidig Venezolaans kampioen en won in 2011 de UCI America Tour. Gil heeft als voornaamste wapenfeit de Vuelta Venezuela van 2010 op zijn palmares staan.
Dat brengt het totaal op zes Venezolanen (Rujano, Ochoa, Monsalve, Rodriguez en bovengenoemden), twee Colombianen (Serpa en Rubiano), tien Italianen (waaronder Sella, Ferrari en Felline) en één Spanjaard (Moreno). Alessandro Bertolini prijkt niet meer op het rooster, onduidelijk is of hij gestopt is of dat hij geen contract meer kreeg.
[ afbeelding ]
http://www.velonation.com(...)-with-Venezuela.aspx
Gaan we nog ergens beelden vandana kunnen toveren of niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef bjarki het volgende:
Het deelnemersveld in San Luis wordt elk jaar weer sterker. Ze beginnen er vandaag aan met o.a. Contador, Nibali, Boonen, Chavanel, Leipheimer, Visconti, Pozzato, Sella & Serpa, M.Rasmussen, Schumacher, Cardenas, Nocentini, Haedo en nog een hele hup zuid-Amerikaanse toppers en profrenners uit Europa.
Gaat lastig worden. Volgens de officiële site wordt het uitgezonden op Fox Sports Brasil, maar het is erg lastig om daar een stream van te krijgen. Bovendien vermeldt het 1:00 AM als uitzendtijd, dat zal dus een samenvatting zijn (en in NL tijd ook nog eens om 5 uur s'nachts als ik het goed heb.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gaan we nog ergens beelden vandana kunnen toveren of niet?
quote:Woedende ploegleider Vacansoleil stormt verkeerde hotelkamer binnen
Thomas De Gendt stoof er zaterdag meteen vandoor in de koninginnenrit van de Tour Down Under, met Kristof Goddaert en vier anderen in het zog. Eigenlijk was het van moeten. Michel Cornelisse, de ploegleider van Vacansoleil-DCM, had zich de avond voordien immers nogal opgewonden, omdat onze landgenoot zijn vierde plaats in het klassement volgens hem nogal gemakkelijk had prijsgegeven. Dat wilde de Nederlander hem op de kamer nog eens duidelijk vertellen, onder vier ogen.
Groot was zijn verbijstering toen hij daar geen Thomas zag, maar wel een stevige steak met frietjes. Lossen in de koers en zich dan een steak laten brengen op de kamer! De stoom kwam Cornelisse uit de oren en hij schakelde zijn stemvolume op maximum toen hij iemand hoorde binnenkomen. Zijn tirade bleef echter in zijn keelgat steken, toen een wildvreemde hem vroeg 'what the fuck' hij in zijn kamer deed. Oeps, verkeerde kamer. De Gendt ontsnapte meteen aan de zwaarste storm. Demarreren moest hij wel nog doen.
Let op die Zuid-Amerikaanse renners als Mansilla, Moyano, Almonacid, Gomez, Arango, Garrido, Pereyra, Aguilar, Alcolea en niet te vergeten de oude Giacinti.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef bjarki het volgende:
Het deelnemersveld in San Luis wordt elk jaar weer sterker. Ze beginnen er vandaag aan met o.a. Contador, Nibali, Boonen, Chavanel, Leipheimer, Visconti, Pozzato, Sella & Serpa, M.Rasmussen, Schumacher, Cardenas, Nocentini, Haedo en nog een hele hup zuid-Amerikaanse toppers en profrenners uit Europa.
Ik was hem inderdaad bijna vergeten.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Let op die Zuid-Amerikaanse renners als Mansilla, Moyano, Almonacid, Gomez, Arango, Garrido, Pereyra, Aguilar, Alcolea en niet te vergeten de oude Giacinti.
FUUUU. 't Is dat Valv weer terug op de fiets zit, anders hadden we niemand die een beetje bedreiging vormt voor Gilbert.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:03 schreef rubbereend het volgende:
Riccò krijgt geen Kroatische licentie
Net of Ricco dat wel was geweest als hij een Kroatische licentie had gekregen. Ricco komt nooit meer te rijden voor een profploeg en komt dan ook nooit meer aan de start van een wedstrijd van enige importantie. Dat is één ding wat zeker is.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef Eric_Addo het volgende:
[..]
FUUUU. 't Is dat Valv weer terug op de fiets zit, anders hadden we niemand die een beetje bedreiging vormt voor Gilbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |