Dit dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon de normale procedure volgen.
Herinnering > 2e herinnering > aanmaning > 2e aanmaning > incasso bureau inschakelen en hun het laten overnemen.
Niet te moeilijk over denken.
Das leuk als het om iets lulligs gaat.. voor bedragen van 50.000 en 7000 denk ik niet dat TS op zulke onzin posts zit te wachten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:48 schreef TC_Artemis het volgende:
Daar heb je big frank voor..
http://www.bigfrank.nl/
WTF? Is dat een ludieke foto of heeft die gozer op de foto echt dat incassobureau?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:48 schreef TC_Artemis het volgende:
Daar heb je big frank voor..
http://www.bigfrank.nl/
Nooit mee te maken, en werk al jaren met zulke bedragen. Anders had ik nu 1500 EUR weggegooid aan 3 jaar rechtsbijstand.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Trouwens, als je met zulke bedragen omgaat mag ik toch aannemen dat je dit soort dingen hoort te weten. En zeker als je met apparatuur van zulke bedragen in de weer bent op zijn MINST ook een rechtsbijstand verzekering hebt. Beetje vaag.
En nu kost het niet hebben er van je straks 7000euro. Had je zomaar 5500euro wel 'kunnen krijgen'.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef Oksel het volgende:
Nooit mee te maken, en werk al jaren met zulke bedragen. Anders had ik nu 1500 EUR weggegooid aan 3 jaar rechtsbijstand.
Verzekeren is altijd weggegooid geld als je er geen van gebruik van hoeft te maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nooit mee te maken, en werk al jaren met zulke bedragen. Anders had ik nu 1500 EUR weggegooid aan 3 jaar rechtsbijstand.
Of: Herinnering > aanmaning > dagvaarden, anders blijf je eindeloos bezig. Klant dit ook duidelijk maken, of betalen of we zien elkaar voor de rechter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon de normale procedure volgen.
Herinnering > 2e herinnering > aanmaning > 2e aanmaning > incasso bureau inschakelen en hun het laten overnemen.
Niet te moeilijk over denken.
Inderdaad..... zeker in deze tijd... ben je niet verzekerd dan betaal je je scheel aan zo'n incasso bureau terwijl een rechtsbijstand echt niet meer hoeft te kosten dan 200 euro op jaarbasis... (vaak valt hier ook gewoon een incassobureau onder)quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Trouwens, als je met zulke bedragen omgaat mag ik toch aannemen dat je dit soort dingen hoort te weten. En zeker als je met apparatuur van zulke bedragen in de weer bent op zijn MINST ook een rechtsbijstand verzekering hebt. Beetje vaag.
Daar heb je nu weinig aan. Aangezien lopende conflicten niet gedekt zijn. Het is DAS of ARAG (bij mij).quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:04 schreef Oksel het volgende:
Waar hebben jullie je rechtsbijstand lopen?
Een boer? Typisch hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:05 schreef Oksel het volgende:
Voor jullie beeldvorming:
[ afbeelding ]
Kletskoekquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef ManAtWork het volgende:
Verzekeren is altijd weggegooid geld als je er geen van gebruik van hoeft te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |