quote:
jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
Tauch? jij gebruikt usenet op OSX?
Welke progs gebruik jij? en zijn er veel dingen zoals logic pro etc te vinden?quote:
http://www.binaries4all.nl/mac/quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
senszban+ was beetje onvriendelijk in gebruik en unison is DUUR!
Die ken ik inderdaad, maar was benieuwd naar wat gebruikers ervaring uit eerste handquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/mac/
have fun
Dan moet je in het usenet topic zijn. Usenet #20quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad, maar was benieuwd naar wat gebruikers ervaring uit eerste hand
Ik heb al wat programma's gebruikt, maar sommigen doen niks en anderen zijn zo gebruiks onvriendelijk als een riek als tandenborstel.
Wat maakt dat nu uit, kan tauch gewoon wat vragen zonder dat iedereen baalt dat zijn geen mac hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je in het usenet topic zijn. Usenet #20
Je weet dat Apple hier nogal gevoelig is he
Het is niet het feit dat hij een mac heeft, het is dat vervelende gezever eromheen. "mac dit, mac dat mac zus, mac zo"quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
kan tauch gewoon wat vragen zonder dat iedereen baalt dat zijn geen mac hebben?
Flikker toch eens een eind op, sneue aardappel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is niet het feit dat hij een mac heeft, het is dat vervelende gezever eromheen. "mac dit, mac dat mac zus, mac zo"
Normale mensen hebben het toch ook niet in elke zin, die te maken heeft met hun computer, over windows?
true storyquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is niet het feit dat hij een mac heeft, het is dat vervelende gezever eromheen. "mac dit, mac dat mac zus, mac zo"
Normale mensen hebben het toch ook niet in elke zin, die te maken heeft met hun computer, over windows?
Hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Flikker toch eens een eind op, sneue aardappel.
Ik stuur je wel een PM Teun, je mag hier blijkbaar alleen vragen stellen over Windows.
Hebben ze van 9gag? stond daar gister op namelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:47 schreef Bozz187 het volgende:
Haha net op 3fm, micheal jackson nummer uploaden is 5 jaar gevangenis, michael jackson zelf vermoorden is 4 jaar gevangenis.
ja dat kan ik toch niet ruiken, zuurpruimquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hebben ze van 9gag? stond daar gister op namelijk
Ik een zuurpruim? ik ben zelden chagrijnig...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja dat kan ik toch niet ruiken, zuurpruim
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik een zuurpruim? ik ben zelden chagrijnig...
Link?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
Woei, voor 7 euro weer 3 maand live erbij, ebay is so nice
Live is worldwide alleen points zijn regionquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar jij hebt een Amerikaans account, of niet?
Ik ben pas funny.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]je maakt een garpje
U so funny how u come so funny?
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-vervalt.htmlquote:'Studiefinanciering voor masterstudenten vervalt'
AMSTERDAM - De studiefinanciering voor studenten die een master volgen wordt vervangen door een sociaal leenstelsel. Dat betekent per jaar 3200 euro extra kosten voor uitwonende studenten en 1200 euro voor mensen die nog thuis wonen.
Dit blijkt volgens de Volkskrant uit een wetsvoorstel dat staatssecratris Halbe Zijlstra van Onderwijs donderdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd. De nieuwe wet zou op 1 september van dit jaar moeten ingaan.
Meer informatie volgt nog.
jazeker nog altijd beter dan de pvdaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-vervalt.html
Vooral lekker VVD blijven stemmen jongens
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit past toch makkelijk binnen de plannen van de linkse partijen? De rijken moeten alles betalen en de arme sloebers moeten bespaard blijven. Wie zijn de rijken? Mensen met goede banen. Wie krijgen de beste banen? Mensen met Master degrees.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Daar ga je weer de fout in hequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.ebay.com/itm/X(...)a295a7#ht_500wt_1219
7,82
Maar deze verkoper heeft een mac, dus die is te elitair voor jullie![]()
quote:You are bidding on a DLC code for a Xbox Live 3-Month Membership Code. This is a physical card so the card will be mailed to you within a day of the received payment. Message me if you have any questions or concerns. No shipping out of the country.
card is being shipped out physically without 1 business day via regular USPS mail with no tracking number, NOT EMAILED
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Hihi ik kwam een oude OP tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook bijna zoiets. Ik ben nu met herkansingen bezig omdat ik een jaar geleden iets niet af kon maken door ziekte. Dat kost me een half jaar extra, maar ik mag wel voor een jaar meer betalenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Frankii het volgende:
Na mijn 4 jarige HBO-opleiding ben ik sowieso door mijn stufi heen.
Wat ik nog steeds debiel vind is het feit dat mijn eerste verkeerde studiekeuze, na 3 maanden gestopt, geldt als een compleet studiejaar voor de langstudeerboete.
Omdat ik vorig jaar door privéredenen een tentamenweek niet kon maken, en nu dus een half jaar uitloop heb, mag ik 1600 euro extra gaan betalen.
Ja maar als je even meer info zoekt, dan weet je dat in de US het mailen van dit soort dingen niet meer mag. Kortom ik mail ze even en dan is het geen probleem en mailen ze je de code.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar ga je weer de fout in he
ps :
[..]
Wie is hier nou kortzichtig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig blijven denken studentjes
Maar goed, jij hebt natuurlijk makkelijk praten.quote:Nederland moet bij de top-5 van kenniseconomieën in de wereld behoren, vindt het kabinet Rutte. Volgens de Kenniseconomie Monitor 2010 staan we nu op de achtste plaats.
Maar wij zien dat verkeerd, het is niet omdat ze ons sneller het traject door willen laten lopen, maar het is zodat ze al wat sneller aan ons verdienen. en zo hoeven ze niet eerst te wachten tot we slaven van de maatschappij zijn geworden door middel van een baan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Frankii het volgende:
Na mijn 4 jarige HBO-opleiding ben ik sowieso door mijn stufi heen.
Wat ik nog steeds debiel vind is het feit dat mijn eerste verkeerde studiekeuze, na 3 maanden gestopt, geldt als een compleet studiejaar voor de langstudeerboete.
Omdat ik vorig jaar door privéredenen een tentamenweek niet kon maken, en nu dus een half jaar uitloop heb, mag ik 1600 euro extra gaan betalen.
VVDquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie is hier nou kortzichtig?
[..]
kennis economie om een of andere reden denk ik dat het een faalsysteem isquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, jij hebt natuurlijk makkelijk praten.
Je moet niet teveel denkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kennis economie om een of andere reden denk ik dat het een faalsysteem is
Kun je nu ineens niet meer studeren omdat je geen gratis geld krijgt maar het nu binnen heul veul jaar met zeer lage rente moet terugbetalen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, jij hebt natuurlijk makkelijk praten.
Dit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je nu ineens niet meer studeren omdat je geen gratis geld krijgt maar het nu binnen heul veul jaar met zeer lage rente moet terugbetalen?
Niet zo kortzichtig doen menneke
ja want zonder praktische uitvoering kom je heel verquote:
Die 720 screen is al vrij oudquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand al contraband gezien? is het wat?
Gister tegen al mijn gevoel in real steal opgezet
Wel mooi dat we weten dat de nieuwe xbox de 720 wordt
Nee, maar ik vind het een vreemd voorstel in relatie tot de uitspraak dat Nederland weer bij de top 5 van kenniseconomieën moet komen. Ik kan me nog goed herinneren dat de VVD in haar campagne voor de verkiezingen aangaf onderwijs zo belangrijk te vinden, maar dat strookt totaal niet met de maatregelen die het tot nu toe heeft genomen. Beter onderwijs, maar wel bezuinigen, yeah right... Ik begrijp dat er bezuinigd moet worden, maar hou dan op met dat gezever over dat het onderwijs zo belangrijk is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je nu ineens niet meer studeren omdat je geen gratis geld krijgt maar het nu binnen heul veul jaar met zeer lage rente moet terugbetalen?
Niet zo kortzichtig doen menneke
Wa?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef KneusTeun het volgende:
Wel mooi dat we weten dat de nieuwe xbox de 720 wordt
In die film zie je reclame borden voor de xbox 720quote:
Sorry, was niet zo bedoeld. En een kenniseconomie is geen faalsysteem; het is het beste alternatief nu een groot deel van de productie zich verplaatst naar landen waar de lonen lager liggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja want zonder praktische uitvoering kom je heel ver
En waarom meteen zo'n rare reactie?
Een controller met draad is rond de 30 ¤quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
Waar kan ik een goedkopere xbox controller scoren? Of een die wat vriendelijker is voor je duimen. In de linker stick zit een gat van het harde drukken en nu krijg ik telkens een blaar op mijn duim
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
In de linker stick zit een gat van het harde drukken en nu krijg ik telkens een blaar op mijn duim
Dat zeg ik, van het harde drukken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Ja die moet ik ook nog een keer fixen, dan kan ik er mooi een wireless voor ruilenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een controller met draad is rond de 30 ¤
Dat stond dus wel in de planning. Haagse hogeschool en TU Delft werken nogal wat samen en het is dus ook erg makkelijk om met een hbo bachelor op de TU binnen te komen. Met een schakeljaar uiteraard.quote:
Het hele punt is dat als ze dit soort geintjes flikken er veel minder mensen gaan studeren en dit er indirect dus voor zorgt dat er meer armen komen en minder rijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit past toch makkelijk binnen de plannen van de linkse partijen? De rijken moeten alles betalen en de arme sloebers moeten bespaard blijven. Wie zijn de rijken? Mensen met goede banen. Wie krijgen de beste banen? Mensen met Master degrees.
Wie moeten het minst gesponsord worden? (De zogenaamde "villa-subsidies" moeten toch weg?). De rijken.
M.a.w. de masters korten zodat de rijken hun lening mogen afbetalen is zelfs totaal "on-VVD's" in jouw opzicht.
Lekker kortzichtig blijven denken studentjes
Nope, je controller is verneukt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie ook bij BF3 dat als je de sticks niet aanraakt, je toch langzaam een kant oploopt en draait?
Dat was me ook opgevallen voor die keer dat ik bf3 speelde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie ook bij BF3 dat als je de sticks niet aanraakt, je toch langzaam een kant oploopt en draait?
ligt volgens mij toch echt aan de controller, maar zeker zijn doe ik het niet! Heb het zelf ook, komt omdat bij mij die stickjes niet goed staanquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie ook bij BF3 dat als je de sticks niet aanraakt, je toch langzaam een kant oploopt en draait? Dat heb ik altijd na een paar weken met een nieuwe controller.
Al mijn controllers hebben dat. Ik doe er niet eens iets bijzonders mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
ligt volgens mij toch echt aan de controller, maar zeker zijn doe ik het niet! Heb het zelf ook, komt omdat bij mij die stickjes niet goed staan
Als ze wat ouder zijn komt het gewoon door het vele gebruik dan gaan ze losser zitten en hangen ze een bepaalde kant op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Al mijn controllers hebben dat. Ik doe er niet eens iets bijzonders mee.
Ik ben 6 jaar geleden afgestudeerd en betaalde toen wat minder ja, net zoals de mensen die 6 jaar voor mij waren afgestudeerd ook weer minder betaalden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat stond dus wel in de planning. Haagse hogeschool en TU Delft werken nogal wat samen en het is dus ook erg makkelijk om met een hbo bachelor op de TU binnen te komen. Met een schakeljaar uiteraard.
[..]
Het hele punt is dat als ze dit soort geintjes flikken er veel minder mensen gaan studeren en dit er indirect dus voor zorgt dat er meer armen komen en minder rijken.
En ja, van een kale kip kun je niet plukken dus ze gooien hun eigen ruiten in.
Maar lekker alles goed blijven praten hoor, meneer "Ik heb heel de goeie tijd meegepakt en het boeit me nu dus geen fuck wat er met die jonkies gebeurd want ik ben toch al binnen"
Ik draai altijd langzaam naar rechts ja, met al mijn wireless controllers op allebei mijn xboxen. Dit merk ik bij alle FPS games overigensquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie ook bij BF3 dat als je de sticks niet aanraakt, je toch langzaam een kant oploopt en draait? Dat heb ik altijd na een paar weken met een nieuwe controller.
hehe, Bassie zit toch ook op fok?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
En voor de BF3 mensen heb ik bassie zijn kinder foto gevonden!
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
En voor de BF3 mensen heb ik bassie zijn kinder foto gevonden!
[ afbeelding ]
Ja maar nooit in dit topic... Hij is te druk daarvoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, Bassie zit toch ook op fok?
BF3 is er gevoeliger voor. De sticks van alle controllers staan niet perfect recht. De meeste games houden hier rekening mee door een een soort drempel op de input te zetten. BF3 heeft dat niet of nauwelijks, dus elke afwijking vertaalt meteen naar een actie in de game.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik draai altijd langzaam naar rechts ja, met al mijn wireless controllers op allebei mijn xboxen. Dit merk ik bij alle FPS games overigens
Good old Ninty64 days, als je die stick bewoog tijdens het booten was je fuckedquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BF3 is er gevoeliger voor. De sticks van alle controllers staan niet perfect recht. De meeste games houden hier rekening mee door een een soort drempel op de input te zetten. BF3 heeft dat niet of nauwelijks, dus elke afwijking vertaalt meteen naar een actie in de game.
Nee dat werkte bij mijn N64 nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Of gewoon de controller er even uithalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |