Link?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
Woei, voor 7 euro weer 3 maand live erbij, ebay is so nice
Live is worldwide alleen points zijn regionquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar jij hebt een Amerikaans account, of niet?
Ik ben pas funny.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]je maakt een garpje
U so funny how u come so funny?
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-vervalt.htmlquote:'Studiefinanciering voor masterstudenten vervalt'
AMSTERDAM - De studiefinanciering voor studenten die een master volgen wordt vervangen door een sociaal leenstelsel. Dat betekent per jaar 3200 euro extra kosten voor uitwonende studenten en 1200 euro voor mensen die nog thuis wonen.
Dit blijkt volgens de Volkskrant uit een wetsvoorstel dat staatssecratris Halbe Zijlstra van Onderwijs donderdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd. De nieuwe wet zou op 1 september van dit jaar moeten ingaan.
Meer informatie volgt nog.
jazeker nog altijd beter dan de pvdaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-vervalt.html
Vooral lekker VVD blijven stemmen jongens
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit past toch makkelijk binnen de plannen van de linkse partijen? De rijken moeten alles betalen en de arme sloebers moeten bespaard blijven. Wie zijn de rijken? Mensen met goede banen. Wie krijgen de beste banen? Mensen met Master degrees.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Daar ga je weer de fout in hequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.ebay.com/itm/X(...)a295a7#ht_500wt_1219
7,82
Maar deze verkoper heeft een mac, dus die is te elitair voor jullie![]()
quote:You are bidding on a DLC code for a Xbox Live 3-Month Membership Code. This is a physical card so the card will be mailed to you within a day of the received payment. Message me if you have any questions or concerns. No shipping out of the country.
card is being shipped out physically without 1 business day via regular USPS mail with no tracking number, NOT EMAILED
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Hihi ik kwam een oude OP tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook bijna zoiets. Ik ben nu met herkansingen bezig omdat ik een jaar geleden iets niet af kon maken door ziekte. Dat kost me een half jaar extra, maar ik mag wel voor een jaar meer betalenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Frankii het volgende:
Na mijn 4 jarige HBO-opleiding ben ik sowieso door mijn stufi heen.
Wat ik nog steeds debiel vind is het feit dat mijn eerste verkeerde studiekeuze, na 3 maanden gestopt, geldt als een compleet studiejaar voor de langstudeerboete.
Omdat ik vorig jaar door privéredenen een tentamenweek niet kon maken, en nu dus een half jaar uitloop heb, mag ik 1600 euro extra gaan betalen.
Ja maar als je even meer info zoekt, dan weet je dat in de US het mailen van dit soort dingen niet meer mag. Kortom ik mail ze even en dan is het geen probleem en mailen ze je de code.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar ga je weer de fout in he
ps :
[..]
Wie is hier nou kortzichtig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig blijven denken studentjes
Maar goed, jij hebt natuurlijk makkelijk praten.quote:Nederland moet bij de top-5 van kenniseconomieën in de wereld behoren, vindt het kabinet Rutte. Volgens de Kenniseconomie Monitor 2010 staan we nu op de achtste plaats.
Maar wij zien dat verkeerd, het is niet omdat ze ons sneller het traject door willen laten lopen, maar het is zodat ze al wat sneller aan ons verdienen. en zo hoeven ze niet eerst te wachten tot we slaven van de maatschappij zijn geworden door middel van een baan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Frankii het volgende:
Na mijn 4 jarige HBO-opleiding ben ik sowieso door mijn stufi heen.
Wat ik nog steeds debiel vind is het feit dat mijn eerste verkeerde studiekeuze, na 3 maanden gestopt, geldt als een compleet studiejaar voor de langstudeerboete.
Omdat ik vorig jaar door privéredenen een tentamenweek niet kon maken, en nu dus een half jaar uitloop heb, mag ik 1600 euro extra gaan betalen.
VVDquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie is hier nou kortzichtig?
[..]
kennis economie om een of andere reden denk ik dat het een faalsysteem isquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie is hier nou kortzichtig?
[..]
Maar goed, jij hebt natuurlijk makkelijk praten.
Je moet niet teveel denkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kennis economie om een of andere reden denk ik dat het een faalsysteem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |