abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107059788
We oefenen in sneltreinvaart, mijn kind gaat het kunnen!! *O*

Ze staat zowat constant op handen en voeten :D (die kont de hele tijd in de lucht :D) en probeert zich steeds wat op te trekken (maar zet niet helemaal door).. ik begin natuurlijk te bléren van trots als ik het zie en dan stopt ze. Dus mijn trotse moederhart moet zich even inhouden en maar niks zeggen als ze oefent ;)

/ego posting
  zaterdag 21 januari 2012 @ 09:31:10 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107059789
becky, ik doe ook wel eens een ego-post hoor als ik teveel aan ijn hoofd heb. Je niet bezwaard voelen hoor! Wat een lekkere babbelkous O+
Alleen wat jammer dat ze nog steed zo slecht slaapt zeg... :X

pfff draakje, heel herkenbaar hoor! Ik word ook een beetje moe van zwaankleefaan. Gisteravond is mijn man bij Harry gaan liggen maar de eerste 5 minuten heeft hij alleen hysterisch om mama gegild. Na een tijdje kreeg mijn man het koud en kindlief wilde nog steed sniet gaan slapen dus heeft hij hem maar weer bij ons in bed gelegd. Probleem is dat papa dan wel slaapt, maar mama nauwelijks en kindlief heel onrustig (want die zoekt steeds mama). Dus ik heb hem om 3 uur vannacht terug gelegd in zijn eigen bed (alwaar hij eerst 2 minuten gegild heeft) maar daarna sliep hij dan toch. Alleen jammer dat om 6 uur alweer een sirene afging :o

Ow en hier ook een echt buitenkind hoor! Alleen jammer dat zijn moeder niet zo ver komt...
  zaterdag 21 januari 2012 @ 09:32:23 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107059800
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
We oefenen in sneltreinvaart, mijn kind gaat het kunnen!! *O*

Ze staat zowat constant op handen en voeten :D (die kont de hele tijd in de lucht :D) en probeert zich steeds wat op te trekken (maar zet niet helemaal door).. ik begin natuurlijk te bléren van trots als ik het zie en dan stopt ze. Dus mijn trotse moederhart moet zich even inhouden en maar niks zeggen als ze oefent ;)

/ego posting
Jippie! Een beetje helpen met rechtstaan kan geen kwaad. Geeft wat extra motivatie en haar beenspieren worden sterker...
pi_107060384
Gerberaaaa *O* Wops!

Hier is hummel echt nog steeds heerlijk blij O+ En ik hoorde zowaar gisteren weer eens ' hap!' Dat was een maand of 5 geleden denk ik :D
pi_107060731
Fijn Free!! :Y

Mevrouw is net zelf gaan staan :o *O*

Bewijs :D ter uitzondering maar even een fotootje omdat ik zooooo trots ben!!

zaterdag 21 januari 2012 @ 10:49:57 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107060818
Dat gaat lekker Gerberaatje ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:51:08 #107
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107060837
Haha gerbera die kat er ook zo naast _O-

Free *O* heerlijk dat ie zo vrolijk is!

Asy wat rottig zeg :*

Wij zijn weer lekker in de tuin bezig. Beetje jammer dat het steeds miezert/regent.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:54:13 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107060887
Ooh Gerbera, maar als ze eenmaal het trucje doorhebben dan gaan ze het steeds vaker doen! Zeker als ze weten dat er dan plekjes bereikbaar zijn die voorheen onbereikbaar waren ;)
pi_107062342
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Fijn Free!! :Y

Mevrouw is net zelf gaan staan :o *O*

Bewijs :D ter uitzondering maar even een fotootje omdat ik zooooo trots ben!!

[ afbeelding ]
*O* *O* *O*

en jullie hebben onze shinnie :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107062592
:D die van jullie is wel wat donkerder zo te zien, of lijkt het maar zo?

Hij is ontzettend lief, maar maakt alles kenbaar d.m.v. kletsen of janken :') heel irritant om 5 uur 's morgens als ie héél kenbaar maakt dat ie naar buiten wil }:|
pi_107062937
nee, dat lijkt maar zo vanwege de lichtinval.

toen hadden we nog geen kinderen :P :D
zie waar onze prioriteiten toen lagen :s)

edit. de onze is nogal, ehm, fel. heeft een keer een inbreker weggejaagd. ze is best goed met de kinderen. moet er weinig van hebben, maar doet ook niet lelijk tegen ze (wat ze tegen vreemden wel doet als die haar willen benaderen). ze hangt 's zomers rond op het speelplaatsje :')
pi_107063063
:D
Katten en kinderen.
Onze kinderen houden van de kat. Andersom niet. Dus onze kat zorgt gewoon dat hij overdag buiten bereik blijft :) Best handig!

Asy, balen dat hij dat ook geen genoegen neemt met papa. Dat zou al zoveel schelen!
pi_107065873
Onze kat is ook net een waakhond, moet helemaal niets hebben van vreemden, en al helemaal niet van vreemde mannen. Met Lars heeft ze ook niet zoveel op, ze gedoogd hem, that's it.
Al zocht ze hem gister wel op, rond etenstijd. Met haar kopjes geven gooide ze Lars bijna om. Misschien dacht ze dat Lars ook het kastdeurtje open kon krijgen en eten in haar bakje kon doen. ('t is immers ook zo'n menswezen, met duimpjes enzo, dan kan dat toch?)

Lars vind van zijn kant de poes wel interessant soms.. dan wil ie haar aaien. Maar tja.. poes is nog altijd sneller ;)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:15:05 #114
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107067144
Mijn kind demonstreerde net een salto vanaf de bank :X . 5 minuten huilen, een beetje bloed uit zn mond (dus er is ergens vast een stukje tand tegenaan gekomen) en hij stond alweer op de bank te springen }:| . Zucht, hoe lang duurt het voordat een kind begrijpt dat iets niet mag?
pi_107067503
Voordat ie het begrijpt? Of voordat hij er ook echt mee stopt? Iets doen wat eigenlijk niet mag is natuurlijk nog veel spannender en dus leuker!

Ik ga zo maar eens kijken of dat ventje van mij nog wakker wil worden. Het was weer heel gezellig vanochtend.. (not!), dus ik hoop dat een goede middagdut zijn humeur wat beter heeft gemaakt.
Zijn papa ligt met koorts in bed, dus ik kan wel wat medewerking gebruiken...
pi_107067914
daar gaat ze hoor gerberaatje! wat leuk! dat eigen trotse koppie ook!

asy zooo herkenbaar ze gilt al als papa haar alleen maar oppakt om weltrusten te zeggen.... (ook sneu voor hem want hij wil me graag helpen)

shandaly heeft het slapen geholpen?!

ik juich voorzichtig want inmiddels geleerd dat alles zo anders kan zijn, de koorts lijkt te zakken...
pi_107067963
pessie vervelend joh!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:47:42 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107068121
Oi pessie :X
Hopelijk valt de schade mee...

ja draak, dat wil mijn man dus ook en kindlief maar gillen. Heel fijn voor alle partijen :N

freecell, het was dat mijn man het koud kreeg, anders was het uiteindelijk wel goed gegaan. Volgende keer trekt hij maar eerst zelf een pyjama aan ;)

Shandaly, hoe is het humeur van Lars nu?
pi_107069544
Ai Pessie :X hoe is het nu met hem?

Hier was ik net echt even boos :X nieuwe stiften gekocht die je niet zou kunnen indrukken.. maar de dame is nogal een kei in stippen kleuren }:| (vooral zo hard mogelijk op tafel rammen met de stift) en hoppa, nét binnen, 2 stiften al naar de ........

Adem in..... adem uit......
pi_107069563
Oh en fijn draak, dat de koorts lijkt te zakken, arm dametje!
pi_107069658
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:15 schreef pessie het volgende:
Mijn kind demonstreerde net een salto vanaf de bank :X . 5 minuten huilen, een beetje bloed uit zn mond (dus er is ergens vast een stukje tand tegenaan gekomen) en hij stond alweer op de bank te springen }:| . Zucht, hoe lang duurt het voordat een kind begrijpt dat iets niet mag?
ligt eraan hoe volhardend het kind in kwestie is :X
selene heeft vaak wat tijd nodig (zeg, ze liep vlak na haar eerste verjaardag, dus nu zo'n 2.5 jaar). ongeveer 2 jaar, toen kon ze het wel en ging het goed *) ravi pakt het anders aan; die doet dingen pas als hij er redelijk zeker van is dat hij het ook kan. dit itt zn zusje, die altijd overal gewoon direct juichend inspringt *O*
pi_107071001
Fijn draak dat de koorts zakt.

Pessie wat naar. Ik ben echter bang dat het nog wel even gaat duren. Ik heb hier ook zo'n wildebras. Vandaag stond hij op zijn stoel, hij gaat een dezer dagen ook echt nog eens lelijk vallen. Nog minder dan een maand, dan mag hij gymmen. Dan mag hij 1 ochtend in de week even lekker los hoop ik.

Dat waren toch stiften waar dat niet bij kon Gerbraatje? Een klacht indienen anders?

Wat betreft kindjes naar mama honger, inderdaad niet leuk. Hier is het echter andersom. Alhoewel ik mijn kind wel mag en kan troosten. Maar zodra papa weggaat is het echt drama, terwijl ik er gewoon ben. En als ik wegga is er niets aan de hand. Heel soms steekt dat weleens.
pi_107071338
Hier is t ook heel erg aan mama.hangen. Soms.wel s irritant (kan amper.normaal naar de wc :') en dan laat k m nog.bij zn vader achter). Hoewel hij nu ook wel boos wordt als papa weggaat.

Sowieso zijn we vandaag niet in onze hum. Hij was om 6uur wakker. Ik kan daar geloof niet zo goed tegen :') (was om 5uur al een fles.aan t maken voor m dus had gehoopt te slapen tot half 8 ofzo). Had ook heel erge hoofdpijn en een kind die niet heel gezellig was...geen goede combi.

Pessie geen idee wanneer ze t gaan leren :D

Free, fijn van f!
pi_107071538
Balen Sonnetje, weinig slaap kan je echt opbreken. Wij mochten vanmorgen uitslapen want we hadden gisteren een wedstrijd tot laat. Mijn moeder zou oppassen en die had dat liever in haar eigen huis dan bij ons, kon ze nog wat doen in de avond.
Dus wij hebben heerlijk tot 09.00 uur geslapen. Heeft Yaro ook gewoon geslapen tot vijf voor 8!!!! Dat doet hij echt nooit. 7 uur is al laat voor Yaro. Oke, hij heeft om 04.30 uur even liggen kletsen en mijn vader moest zingen (dat weigert mijn moeder echt op dat tijdstip).

Hopelijk is Floris morgen beter in zijn hum en is hij iets later wakker.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 18:16:41 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107072170
As, dat klinkt ook niet leuk nee :N
Fijn dat Yaro lekke rheeft uitgeslapen en dat jullie ook even lekker hebben kunnen bijslapen!

Son, slaaptekort is een bitch en als je dan hoofdpijn hebt en een hangerig kind, wordt het er niet gezelliger op :N

Gerberaatje, ik zou er ook mee terug gaan. Niet indrukken is niet indrukken.

Hier is er ook eentje hangerig en wil alleen maar mama. Zo kut dat ik niet kan dragen met draagdoek. Nu stond ik met schreeuwend/huilend kind aan de andere kant van het keukenhekje te koken, ondanks een papa die aan die kant aan het bouwen was met Duplo. Niet tof kan ik je zeggen...
En het gebaar vliegtuig zit er nu echt ingebakken. Als hij een vliegtuig ziet of hoort dan wordt er met het armpje gezwaaid :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')