aangezien ik er al 3 jaar inzit ken ik ze allemaalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef Solagratia het volgende:
Betrap je jezelf er al op dat je de liedjes meezingt?![]()
als de meet in drenthe is, zou dat lekker dichtbij zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef Leandra het volgende:
Zo, vakantie geboekt, dus ik kan invullen....
Tenzij de meet in Drenthe is, dan kunnen wij de andere data ook wel
Dreumesmeet-datums!!
Za 03 maart - Reilain, Sola, Leandra
Zo 04 maart - Reilain, Sola, Leandra
Za 10 maart - Reilain, Sola
Zo 11 maart - Reilain, Sola
Za 17 maart - Sola
Zo 18 maart - Reilain, Sola
Ja, na een tijdje ken je alle liedjes welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:14 schreef simmu het volgende:
[..]
aangezien ik er al 3 jaar inzit ken ik ze allemaal![]()
![]()
Deze? http://www.monkeytown.eu/quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef simmu het volgende:
er zit wel zo'n indoording in amersfoort
Ik zou hem gewoon geen kiwi meer geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:00 schreef Plums het volgende:
Wat zouden jullie doen als je kindje steeds ziek wordt na het eten van een kiwi? Testen op allergie ofzo? Dat Jona steeds flink (dun) moet poepen van kiwi's snap ik wel en is ook niet echt een ramp verder, maar sinds vandaag spuugt ie er ook nog van![]()
Zou ie er nou overgevoelig voor zijn ofzo? Ik heb daar zelf echt geen verstand van, ben zelf nergens allergisch voor qua eten..
ik kan kiwi prima eten, maar het vooral niet over mijn huid smerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:00 schreef Plums het volgende:
Wat zouden jullie doen als je kindje steeds ziek wordt na het eten van een kiwi? Testen op allergie ofzo? Dat Jona steeds flink (dun) moet poepen van kiwi's snap ik wel en is ook niet echt een ramp verder, maar sinds vandaag spuugt ie er ook nog van![]()
Zou ie er nou overgevoelig voor zijn ofzo? Ik heb daar zelf echt geen verstand van, ben zelf nergens allergisch voor qua eten..
Hahaha duh !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon geen kiwi meer geven.
zijn er andere dingen die een soortgelijke reactie geven eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Hahaha duh !Nee tuurlijk, maar wil uiteindelijk toch graag weten of ie nou allergisch (of wat dan ook) is voor kiwi. Beetje duidelijkheid.
Maar dat kaart ik wel eens aan op het cb dan als hij met 2jaar nog zo reageert op kiwi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |