Ik niet alleen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja? Je wacht op het vervolgverhaal?
Hebbie dr nou genakt in je BMW??quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja? Je wacht op het vervolgverhaal?
Misschien as vrijdag.quote:
Uiteraard niet. Het was maar een fictief trolltopic.quote:
Pff.. wachten en wachten..quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien as vrijdag.Beetje druk hier op het moment.
Ja echt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard niet. Het was maar een fictief trolltopic.
Godtje! Lekker geslapen?quote:
Vanavond eerder slapen! Dan maar geen filmpjes kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIet geweldig geloof ik
\Of niet lang genoeg.
Alles goed?quote:
Klopt helemaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond eerder slapen! Dan maar geen filmpjes kijken![]()
[..]
Alles goed?
Je krijgt nu je schoolopdrachten niet af?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Dat Wikipedia op zwart begin ik toch best irritant te vinden nu
Nu wordt het gewoon gokwerkquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je krijgt nu je schoolopdrachten niet af?
De mobiele site doet het nog:quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Dat Wikipedia op zwart begin ik toch best irritant te vinden nu
A joh. Je hebt Mrs Tukker waarmee je lekker kan shoppen en wijvenfilms kijken!quote:
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef rival het volgende:
Altijd fijn als je zo lief naar me kijkt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Ze zijn hier op bureaujacht, altijd leuk om te zien
Wat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Ze zijn hier op bureaujacht, altijd leuk om te zien
Dan lief kijken?quote:
Dan lief kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan lief kijken?
Dan lief kijken naar rival?
en volgens mij heb ik gister al het tegendeel bewezen
zeurkous!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Dan lief kijken
Maar dan niet hoor
Ik moet even pissenquote:
Ja dan mis je elmoquote:
FBquote:
Oh. Dan mag je pissen.quote:
Ja een opluchting. Heerlijk gevoel!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Lekker is dat he, als je blaas lekker vol zit, om lekker te kunnen plassen
Ik zou best mee doen aan zo'n feestjequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)seksfeestjes___.html
Wie zou er met Britney neuken?
Ik wel!
bij binnenkomst zou ik meteen beginnen met een..... DIBS!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
Ik wel!
Ik!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
Ik wel!
Elmooooooquote:
Ik kan d'r toch niet neuken jongu.quote:
Goed hoor! Vandaag even een rustdagje, misschien thuis even Zumba op de Wii.quote:
Ik neem extra rust. Heb 1,5 week geleden een spier in mijn grote teen verrekt en gaat niet vanzelf over. Dus nu even laten bijkomen. Vrijdag ga ik weer los! We hebben nieuwe programma's. Zijn erg heftig, maar wel erg lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan d'r toch niet neuken jongu.
[..]
Goed hoor! Vandaag even een rustdagje, misschien thuis even Zumba op de Wii.Met jou?
Zumbaquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
Goed hoor! Vandaag even een rustdagje, misschien thuis even Zumba op de Wii.Met jou?
quote:
Ik vind dat stukje (geloof vanaf 1.10min) zo leuk, dat ie op die bol in het heelal staat te dansen. Denk dat ik dat wel het leukste van het hele liedje vind!quote:
No shirt, no shoes and I still get service!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind dat stukje (geloof vanaf 1.10min) zo leuk, dat ie op die bol in het heelal staat te dansen. Denk dat ik dat wel het leukste van het hele liedje vind!
WHAT!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No shirt, no shoes and I still get service!
Dat zingt ie.quote:
En dat zingt ie daarna....quote:
Ja redelijk.. maar ik ben zo lastig he, zo veel parttime dingen zijn er hier in de buurt helaas niet..quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
En dat zingt ie daarna....
Mijn manager is een fantast!Hij schrijft in het verslag over ons gesprek dat hij zijn excuses heeft aangeboden. Nou, die heb ik niet gehoord heur
![]()
Jij bent toch ook op zoek naar een andere baan missb? Ben je actief op zoek al?
Jij bent zo lastig? * haalt wenkbrauw opquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja redelijk.. maar ik ben zo lastig he, zo veel parttime dingen zijn er hier in de buurt helaas niet..
Nou ja, dus niet te veel uren, en niet te ver weg, want ik moet het kunnen inpassen met kleine man, ik kan pas weg als hij naar school is, plus dat ik er feitelijk alleen voor moet zorgen dat hij van en naar zijn begeleiding kan meerdere keren per week.. Dat soort dingenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij bent zo lastig? * haalt wenkbrauw op
Wat is er lastig aan jouw situatie?
Hmmm... ik zie anders legio banen voor part-time uren. En als het nu lukt, lukt het je ook een tweede keer. Misschien kun je je CV aan een headhunter aanbieden, kijken wat zo iemand voor je kan betekenen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, dus niet te veel uren, en niet te ver weg, want ik moet het kunnen inpassen met kleine man, ik kan pas weg als hij naar school is, plus dat ik er feitelijk alleen voor moet zorgen dat hij van en naar zijn begeleiding kan meerdere keren per week.. Dat soort dingen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef MNR het volgende:
Nou ja, hoe dan ook. Wens je veel succes!
Voorbinddildoquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan d'r toch niet neuken jongu.
[..]
De bril van MissB nodigquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kan het dat ik een tekst zes keer nakijk en nog steeds een vreselijke typefout over het hoofd zie?![]()
Je leest te snel?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kan het dat ik een tekst zes keer nakijk en nog steeds een vreselijke typefout over het hoofd zie?![]()
Oeh vervelend! Goed dat je extra rust neemt!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef MNR het volgende:
Ik neem extra rust. Heb 1,5 week geleden een spier in mijn grote teen verrekt en gaat niet vanzelf over. Dus nu even laten bijkomen. Vrijdag ga ik weer los! We hebben nieuwe programma's. Zijn erg heftig, maar wel erg lekker
Zumba op de Wii. Lijkt me leuk!
Ik sta met elke les de klok vooruit te kijken, en dat heb ik met Zumba niet. Maar nog 1000x liever thuis dan in een lesje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Zumbagister meegedaan in de sportschool omdat m'n standaard les Battle weer eens is verplaatst.
Echt na een half uur was ik het helemaal zat
Dat is net-niet-neucken, daar doe ik niet aan.quote:
Je gebruikt geen spellingscontrole?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Haha! Hij's wel leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoer ipv hier wordt niet herkend.
En dan achteraf zeggen dat het een foutje was zeker!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
dus echt niet he.... hoevaak ik hoer stuur naar vriendinnen van me
Kom hier wordt kom hoer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |