twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:18:32#Koeman: ,,Vilhena is pas B junior. En dan zo soeverein spelen! En het fysiek volhouden!" reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:33:06#Vlaar: ,,Als je ziet hoe Tonny het deed, dat is echt geweldig." reageer retweet
Waarom niet? Overschat huurlingetje zonder restwaarde, en die niet eens volgend jaar bij ons speelt. (Waarschijnlijk)quote:Op zondag 18 maart 2012 17:41 schreef WethouderHekking het volgende:
Nu nog even snel een fotootje bij EL inleveren, want het kan niet anders of deze jongen gaan we binnenkort nog vaker zien, nu heeft hij nog wel Bakkal voor zich, die zal Koeman niet passeren.
Pijnlijk is dat altijd hequote:Op zondag 18 maart 2012 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Eerste speler die bij Feyenoord 1 speelt en jonger dan mij is.
Sinds het vertrek van van Dijk en Gio is er geen een speler ouder dan mijquote:Op zondag 18 maart 2012 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
kut momentje... Je gaat anders naar voetbal kijken als je er door bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapiteinquote:Op zondag 18 maart 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet in het eerste topic over Tony gepost hebben.
Het zijn toch weer de kenners die dergelijk talent al redelijk vroeg spotten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet in het eerste topic over Tony gepost hebben.
Daarom. Was ook bij BMI een van de weinigen die het vanaf 't begin in 'm zag zitten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn toch weer de kenners die dergelijk talent al redelijk vroeg spotten.
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef Guidetti het volgende:
Het middenveld voor volgend seizoen is rond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |