quote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef Guidetti het volgende:
Het middenveld voor volgend seizoen is rond.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
HIAHAUAAUHA KAMPIOENUHHH OLÉ OLÉ. TONY DE BESLISSNDE ERIN ROSSEN FEYENOORODDDDDDD
Oude geruchten volgens mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef Waaghals het volgende:
ff hier posten om over 10 jaar te kunnen zeggen dat ik het al vroeg zag.
Ik las net trouwens ergens geruchten dat Liverpool hem wil halen, maar kan zijn dat dat alle oude geruchten zijn.
Mino als ik 't goed heb.quote:Op zondag 25 november 2012 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Wie heeft ie als zaakwaarnemer ? Hopelijk voor jullie een verstandige anders ben je hem al snel kwijt.
Gaat verlengen tot 2015, zal ergens aankomende week bekend gemaakt worden.quote:Op zondag 25 november 2012 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Wie heeft ie als zaakwaarnemer ? Hopelijk voor jullie een verstandige anders ben je hem al snel kwijt.
Ben je lekker mee. Sowieso snap ik niet dat al die talenten naar hem overstappen. Waarom zou je je nu al druk maken om een buitenlandse club ? Eerst maar eens stabiel presteren bij je eigen club, kom je ook veel verder mee,quote:
Geen idee, misschien betaalt hij die talenten zelfs wel een ton ofzo als ze bij hem tekenen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben je lekker mee. Sowieso snap ik niet dat al die talenten naar hem overstappen. Waarom zou je je nu al druk maken om een buitenlandse club ? Eerst maar eens stabiel presteren bij je eigen club, kom je ook veel verder mee,
Hoe kom jij er bij dat het tot 2015 is? Want dan begint volgend jaar het hele gezeik weer van voor af aan.quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat verlengen tot 2015, zal ergens aankomende week bekend gemaakt worden.
Hij is nog geen 18 dus dan mag je sowieso niet langer dan 3 jaar bijtekenen. Volgens mij plakt hij er nu een jaartje bij.quote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat het tot 2015 is? Want dan begint volgend jaar het hele gezeik weer van voor af aan.
Bron?quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat verlengen tot 2015, zal ergens aankomende week bekend gemaakt worden.
Hij is in januari jarig volgens mij. Het zou goed kunnen dat Feyenoord gewoon wacht met de bekendmaking totdat hij 18 is, zoals dat bijvoorbeeld ook bij Maher is gebeurd. En dan hopelijk een contract tot minimaal 2016.quote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is nog geen 18 dus dan mag je sowieso niet langer dan 3 jaar bijtekenen. Volgens mij plakt hij er nu een jaartje bij.
Misschien hebben ze wel het boek van Ibrahimovic gelezen, waarin hij de hemel ingeprezen wordt, omdat hij goed voor zijn spelers zorgt. Naast dat Ibrahimovic zijn kleding belachelijk maaktquote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, misschien betaalt hij die talenten zelfs wel een ton ofzo als ze bij hem tekenen.
Boeiend. Ze hoeven niet allemaal Stefan de Vrijtjes te zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
Het is wel een apart mannetje hoor. In onderstaand filmpje viert hij praktisch elk doelpunt door keihard bij z'n ploeggenoten weg te lopen alsof de goals allemaal volledig z'n eigen verdienste zijn. Zegt wat mij betreft veel over wat voor persoon je bent, maargoed. Voetballen kan hij wel.
Mwoah...ik vind dat (persoonlijk) wel boeiend. Kan i.c.m. een nieuw hoog salaris voor wat fricties binnen een groep gaan zorgen. Daarnaast vind ik de like-a-bility van een speler altijd wel belangrijk bij ploegen als Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend. Ze hoeven niet allemaal Stefan de Vrijtjes te zijn.
Pelle en Guidetti juichen ook eerst met zichzelf en dan pas met de rest. Vind ik prima. Als ze maar gewoon de bal afleggen als er iemand beter voor staat of hem gewoon het net in rossen, dan mogen ze van mij best een beetje egoïstisch zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...ik vind dat (persoonlijk) wel boeiend. Kan i.c.m. een nieuw hoog salaris voor wat fricties binnen een groep gaan zorgen. Daarnaast vind ik de like-a-bility van een speler altijd wel belangrijk bij ploegen als Feyenoord.
Heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pelle en Guidetti juichen ook eerst met zichzelf en dan pas met de rest. Vind ik prima. Als ze maar gewoon de bal afleggen als er iemand beter voor staat of hem gewoon het net in rossen, dan mogen ze van mij best een beetje egoïstisch zijn.
Tja, als Immers geblesseerd is, is Tonny echt 100% gegarandeerd basisspeler!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:08 schreef RetRy32 het volgende:
Wel een erg sympathieke jongen hoor...
Terwijl...
[ afbeelding ]
...[ afbeelding ]
Alsof iemand wat geeft om Lexiequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:08 schreef RetRy32 het volgende:
Terwijl...
[ afbeelding ]
...[ afbeelding ]
Nouen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:08 schreef RetRy32 het volgende:
Terwijl...
[ afbeelding ]
...[ afbeelding ]
Dit dus, hierna liep hij zelf ook vrolijk verder.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:11 schreef Grifte het volgende:
Immers ligt echt elke wedstrijd wel 2-3x voor dood, waarna hij altijd vrolijk doorspeelt
Was wel net terug van een blessure dus kon weer mis zijn....quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit dus, hierna liep hij zelf ook vrolijk verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |