het was hardcourt, Riba zijn punten zijn voor 99% opgebouwd uit graveltoernooien, you do the mathquote:Op woensdag 18 januari 2012 02:16 schreef luckass het volgende:
Wtf wisten jullie van Riba dat ik niet wist..
Die wil ik sparen voor de kwartfinalequote:Op woensdag 18 januari 2012 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan toch ook Roger-Vasselin nemen? Staat beter in het rijtje.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:14 schreef mickael79 het volgende:
Is het vanaf de 4de ronde 1 pick per ronde? Of is dat pas vanaf de kwartfinale?
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef franklop het volgende:
Mag de discussie al gestart worden over wanneer we naar 1 pick per speelronde gaan?
Je bent te vroeg.quote:
Zeker weten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar het is vanaf de kwartfinale.
De Koeman-Expressquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, de masspicktrein komt weer voorbij.
Granollers had tenminste een aardig excuus om van Gil te verliezen. Bekijk de spoiler pas als je het ontbijt op hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:46 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Granollers had tenminste een aardig excuus om van Gil te verliezen. Bekijk de spoiler pas als je het ontbijt op hebt.Wat een mietje. In Vietnam heb ik vijf dagen door het rijstveld gelopen (in het regenseizoen) met zo'n blaar op beide grote tenen. Paplammeren van tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef FedExpress het volgende:
Lekker tegen de massa in onder het motto: "no guts, no glory"!
Pick 5: Falla
Opvallend is ook dat Almagro geen vijf sets nodig had dit keerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:59 schreef danusz1986 het volgende:
Mijn 2e keus was Isner dus dat had ook niet uitgemaakt. Wat me wel opvalt is dat als Wawrinka verliest dan is het ook kansloos en komt hij zelden terug uit geslagen positie!
Llodra is wel een risico'tje hoor.quote:
Clownga dan weer niet echtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Llodra is wel een risico'tje hoor.
Er is maar één echte clownquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Llodra is wel een risico'tje hoor.
Switch, fuck mass-picks.quote:
Ik had vorig jaar 0 punten op de AO omdat ik zonodig Cuevas moest kiezen tegen Gil bij pick 1quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:33 schreef FedExpress het volgende:
ik loop al 20 punten voor op vorig seizoen
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef franklop het volgende:
Zal het ongemogelijke dit jaar gehaald worden? wordt de AO uitgespeeld?!
Ik had 'em ook, maar word altijd een beetje bibberig van dat soort spelersquote:
De Kukushkin van de tennisgame dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:15 schreef FedExpress het volgende:
valt het niemand op dat Intel er nog in zit? heeft iemand zijn picks nog gecontroleerd?
Ik vind het storender dat er nog twee beginnelingen in het toernooi zitten... Straks denken ze allemaal dat het zo simpel is.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:15 schreef FedExpress het volgende:
valt het niemand op dat Intel er nog in zit? heeft iemand zijn picks nog gecontroleerd?
Sorryquote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het storender dat er nog twee beginnelingen in het toernooi zitten... Straks denken ze allemaal dat het zo simpel is.
hardlopers zijn doodlopers. ze komen zichzelf nog wel tegen. Nu denken ze: "dat is makkelijk". volgende keer spelen ze ongeconcentreerd en BAM! eruit. 1 goed toernooi, de rest van het seizoen drama. yeahquote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het storender dat er nog twee beginnelingen in het toernooi zitten... Straks denken ze allemaal dat het zo simpel is.
De Grand Slams zijn natuurlijk ook maar voor 'erbij', de echte groten winnen geregeld 250 toernooien.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hardlopers zijn doodlopers. ze komen zichzelf nog wel tegen. Nu denken ze: "dat is makkelijk". volgende keer spelen ze ongeconcentreerd en BAM! eruit. 1 goed toernooi, de rest van het seizoen drama. yeah
Jij won toch de US open? Ik trouwens ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
De Grand Slams zijn natuurlijk ook maar voor 'erbij', de echte groten winnen geregeld 250 toernooien.
Ik won hem zeker, maar ik deed het voordat het mainstream werd en iedereen Djokovic in de finale koosquote:Op maandag 23 januari 2012 00:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij won toch de US open? Ik trouwens ook.
Sjonge, ik doe al voor het vijfde jaar mee en kom er nu pas achter dat ik Tsong80 gewoon had kunnen skippenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
De picks gaan vanaf nu per speelronde, dus je kunt kiezen uit alle kwartfinales:
Djokovic/Hewitt - Ferrer
Murray - Nishikori
Del Potro - Federer
Berdych - Nadal
Geen enkele masspick (uitgezonderd Nadal op dit moment). Hulde!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Karrel toch wel de XL baas van de AO imo. Mooie picks.
Inderdaad, ik had gewoon Murray - Federer - Nadal - Djokovic kunnen spelen. Kut stokbroodquote:Op maandag 23 januari 2012 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Sjonge, ik doe al voor het vijfde jaar mee en kom er nu pas achter dat ik Tsong80 gewoon had kunnen skippen
kon al vanaf PICK 1....quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had gewoon Murray - Federer - Nadal - Djokovic kunnen spelen. Kut stokbrood.
Ik zeg bonuspunten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geen enkele masspick (uitgezonderd Nadal op dit moment). Hulde!
ik zeg minpunten voor het vragen om bonuspuntenquote:
Precies mijn planquote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had gewoon Murray - Federer - Nadal - Djokovic kunnen spelen. Kut stokbrood.
Jammerquote:
Jaja, Federer - Nadal in een halve finale of Del Potro - Nadal, dat moet ik nog zien.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Volgens mij zet je hier jezelf schaakmat
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef mickael79 het volgende:
wie
[..]
Wie kies je in de halve en hele? Halve moet je Djoko. Finale mag je niemand meer kiezen.
Ik wissel !!!quote:
Norich kan ook geen finalist meer kiezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:20 schreef Salamando het volgende:
Ik ga voor je duimen voor Kei dan kleinzusje
nvm, las verkeerdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:20 schreef Salamando het volgende:
Ik ga voor je duimen voor Kei dan kleinzusje
Thanx, ik probeer ze zoveel mogelijk te ontlopen. Die Jap is nog ver gekomen ook nog.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Karrel toch wel de XL baas van de AO imo. Mooie picks.
Ik vraag niet om de bonuspunten...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
ik zeg minpunten voor het vragen om bonuspunten
Jep ook voordat ik het vergeet:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:41 schreef mickael79 het volgende:
Voordat ik het ergens vergeet de komende dagen:
Pick 10: Nadal
Pick 11: Djokovic/Kei
Ik laat mijn pick 11 trouwens nog even liggen. Die kan ik later nog doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 10: Federer
Pick 11: Djokovic
Niet bijster origineel....
Is de AO nog nooit uitgespeeld?quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:38 schreef franklop het volgende:
Hup Murray dan maar
niet omdat ik eht jullie niet gun hoor, maar deze moet eigenlijk onuitgespeeld blijven
nope, altijd wel wat verrassingen gebeurdquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:18 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Is de AO nog nooit uitgespeeld?
Elke wedstrijd die Djoko nu verliest zou een verrassing zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
nope, altijd wel wat verrassingen gebeurd
Ik vind Murray en Federer overtuigender winnen dan Djokovic op het moment, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik aan scorebord journalistiek doe want ik heb niet veel gezienquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:27 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd die Djoko nu verliest zou een verrassing zijn.
Denk niet dat iemand hem kan tegenhouden.
Federer - Nadal zal wel spannend worden. Lastig te voorspellen wie daar wint.
Daarom hoop ik op Murray - Federer in de finalequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Djokovic moet de titel winnen, anders is er weer niemand die hem speelt met de keuze zoals die er nu staan.
Alleen Karrel, mickael79 en Timm-E maken nog kans. norich en kleinzusje gaan naar huis met maximaal 1200 punten.
Djokovic - Nadalquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op Murray - Federer in de finale
Die kan ik ook uitspelen....quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op Murray - Federer in de finale
Dat zou ik knap vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die kan ik ook uitspelen....
Je hebt Murray al gebruikt, en Federer moet je dan gebruiken om de finale te bereiken, dus kan je hem niet in de finale kiezenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als je je niet aan de regels houdt wel. Ben alleen bang dat de rest daar niet mee akkoord zou gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als we allemaal wisten hoe het ging zou dit spel een stuk makkelijker zijn hequote:Op woensdag 25 januari 2012 14:35 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Als je je niet aan de regels houdt wel. Ben alleen bang dat de rest daar niet mee akkoord zou gaan.
Is allemaal theoretisch natuurlijk, want Murray haalt de finale zeker niet. Federer waarschijnlijk ook niet.
elke ronde federer spelen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als we allemaal wisten hoe het ging zou dit spel een stuk makkelijker zijn he
Nice switchquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Fuck it, ik switch.
Pick 10 Djokovic
Pick 11 Federer
Ik hoorde het op de radio. Gelukkig.quote:
Nee, alleen ik nog. kleinzusje heeft Murray, Nadal en Djoko al genoemd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:46 schreef Salamando het volgende:
Alleen kleinzusje kan hem uitspelen volgens mij?
Ik vrees dat ik ook maar voor Nadal moet zijn alleen door de tennisgame.quote:
Hee lieve schat ( intel)quote:
Eigenlijk was die post een overpeinzing en kwam je officiële pick 9 even daarna pas. En is er nooit een echte pick 10 geweest... De regels zijn keihard, dat wilde ik even illustreren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee lieve schat ( intel)
Ik had Nadal bij pick 10![]()
Dus ben er later uit dan nu is vermeld toch ?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk was die post een overpeinzing en kwam je officiële pick 9 even daarna pas. En is er nooit een echte pick 10 geweest... De regels zijn keihard, dat wilde ik even illustreren.
Maar omdat er maar zo weinig vrouwen in de game zitten, zal ik 'm aanpassen.
Zegt waarschijnlijk af wegens mentale oververmoeidheid.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:02 schreef XL het volgende:
Beginnersgeluk, haalt de tweede ronde van Rotterdam niet!
Feli !quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:04 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Nee, alleen ik nog. kleinzusje heeft Murray, Nadal en Djoko al genoemd.
Ik heb Djoko als winnaar van het toernooi.
Precies, hij wordt gewoon de Johansson van de tennisgame. Een keer winnen en dan niks meer.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:02 schreef XL het volgende:
Beginnersgeluk, haalt de tweede ronde van Rotterdam niet!
22. (20) luckass 2340quote:
Inclusief WTF blijkbaar ? (zo aan stijging van Bruce te zien)quote:Op maandag 30 januari 2012 15:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
De XL-ranking is iets aangepast. Hij was eerst gebaseerd op het puntentotaal volgens de jaarranking (4xGS + beste 11), maar vanaf nu is dat het totale puntenaantal van alle toernooien samen. Hierdoor zijn er wat kleine verschuivingen ontstaan, maar die vallen toch niemand op.
Die zit er ook bij ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Inclusief WTF blijkbaar ? (zo aan stijging van Bruce te zien)
In de jaarranking bedoel ikquote:Op maandag 30 januari 2012 15:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
22. (20) luckass 2340
Je stond nog hoger zelfs!
Nee, nee ! Mij eerst 1200 punten geven boef !quote:
Wie vraagt wordt overgeslagen!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, nee ! Mij eerst 1200 punten geven boef !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |