Gelukkig is er altijd een eerste, ook bij de US Openquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:45 schreef Salamando het volgende:
Het is nu officieel Intrepidivity is wel erg stoer.
Het lijstje bij de US Open is ook wel lang tegenwoordig.
Jawel.quote:
Dat is een doordenkertjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:53 schreef detennismaster het volgende:
"hebben we eind juli de Olympische Spelen waar we rekening mee moeten houden, al zal een select gezelschap (ik noem een detennismaster, FedExpress, rhubarb en BeamofLight) dit toernooi pas een ruime maand later spelen"
Wat bedoel je hier mee?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Dat is een doordenkertje
Wat vindt er een maand na de Olympische spelen plaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
De paralympische spelen.quote:
Jij bent alvast een winnaarquote:
vuile hond dat zie ik nu pasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:53 schreef detennismaster het volgende:
"hebben we eind juli de Olympische Spelen waar we rekening mee moeten houden, al zal een select gezelschap (ik noem een detennismaster, FedExpress, rhubarb en BeamofLight) dit toernooi pas een ruime maand later spelen"
Wat bedoel je hier mee?
En de beginneling die het waar gaat makenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, dit jaar ben jij de beginneling die dat zegt.
De strategieën van ervaren tennisgamers volgenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:16 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
En de beginneling die het waar gaat maken![]()
![]()
Ik heb al jullie strategieën vorig jaar gevolgd en ga nu laten zien hoe het moet
Het heeft met wielrennen altijd nog gewerkt, dus waarom hier niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
De strategieën van ervaren tennisgamers volgen. Jij hebt nog veel te leren!
Tennis is geen dopesportquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:39 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Het heeft met wielrennen altijd nog gewerkt, dus waarom hier niet.
Zeg dat maar tegen de Whiskey verzameling van Intelquote:
Strategieën in de XL-game?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:16 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al jullie strategieën vorig jaar gevolgd en ga nu laten zien hoe het moet
Bla bla bla, ben benieuwd of je mijn debuutjaar (2 grandslams uitgespeeld en halve finale WTF) gaat overtreffen met je praatjes...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:16 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Bla bla bla, ben benieuwd of je mijn debuutjaar (2 grandslams uitgespeeld en halve finale WTF) gaat overtreffen met je praatjes...
Ja, want ik denk echt dat ik ga winnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Bla bla bla, ben benieuwd of je mijn debuutjaar (2 grandslams uitgespeeld en halve finale WTF) gaat overtreffen met je praatjes...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Ook jij bent aan de PM-lijst toegevoegd!quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:20 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik ga dit seizoen ook mee doen![]()
Ben tevreden als ik het gemiddeld doe!
25 euro overmaken naar Intredipivity.quote:
Dat als eerste natuurlijk. Daarna kan je vanaf aanstaande maandag, bij de Australian Open, per dag je pick doorgeven! De regels staan in de OP.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
25 euro overmaken naar Intredipivity.
Bij dezequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:23 schreef mickael79 het volgende:
please!!!! mag ik alsjeblieft op de pm lijst?? Please??
Hoe en waar geef ik mijn scores door?
Dan sta je bij deze ook op de PM-lijst!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:27 schreef Reya het volgende:
Ik ga deze keer ook maar eens proberen een heel seizoen mee te spelen
Als je pick 1 goed voorspelt, maar eruit gaat bij pick 2, dan krijg je de punten die naast pick 1 staan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:36 schreef mickael79 het volgende:
Hoe moet ik het puntenschema lezen?
Wanneer krijg ik welke punten? Ik zie dikgedrukt en grijs.
En hoe werkt het bij 500 toernooien met een verschillend aantal speeldagen? Bij Rotterdam heb je 7 speeldagen en bij Acapulco maar 6.
En wat als het een hele dag regent?
Vanaf de kwartfinale kies je per ronde een speler.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef mickael79 het volgende:
Hoe werkt het bij de aus open?
Er zijn 14 speeldagen en maar 11 picks.
Of vanaf de vierde ronde, dat weet nooit iemand.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanaf de kwartfinale kies je per ronde een speler.
Nee, dat zijn de sluimerwolken rond de game.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Of vanaf de vierde ronde, dat weet nooit iemand.
Maakt ook verder niet uit, niemand komt verder dan ronde 3 namelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Of vanaf de vierde ronde, dat weet nooit iemand.
Ik heb 100 punten extra gekregenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:30 schreef Salamando het volgende:
Hebben de organisatoren nou nog bepaalde gunsten moeten doen voor frank om dit te verwezenlijken?
Beetje corruptie in de XL game moet kunnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb 100 punten extra gekregen
Echter kreeg ik daarna 100 punten in mindering, omdat ik om die 100 punten had gevraagd
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb 100 punten extra gekregen
Echter kreeg ik daarna 100 punten in mindering, omdat ik om die 100 punten had gevraagd
We moeten het natuurlijk wel realistisch houden inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Beetje corruptie in de XL game moet kunnen.
Honest_Austrian geloof ik ja ...quote:
Austrian_Without_A_Temperquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Honest_Austrian geloof ik ja ...
Ben ik uit de lijst verwijderd? Ik heb niks ontvangen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die shit is aan jongens, de PM is eruit!
Dubieus vraagteken.quote:Er zijn dit jaar mooie prijzen te winnen?
Without? Therapie helpt dus echt ...quote:
Koudeoorlogsvoering is dit! Dat krijg je als je tien keer je naam verandert in een seizoen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben ik uit de lijst verwijderd? Ik heb niks ontvangen!
Heb ook geen pm ontvangenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die shit is aan jongens, de PM is eruit!
Maar jij bent ook een nobody.quote:
2xquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Koudeoorlogsvoering is dit! Dat krijg je als je tien keer je naam verandert in een seizoen.
Je moet hem niet geloven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een nobody.
Maar ff kort wat er in staat: je moet de eerste ronde een speler uit Azie kiezen, 2e ronde Australie, 3 ronde Europa, dan VS en dan mag je vrij kiezen.
Jullie moeten aan stand up comedy gaan doen. Goed oefenen, dan word je misschien net zo goed als Beau.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet hem niet geloven.
In de PM staat dat je de eerste ronde een Serviër moet kiezen, niet een aziaat. Daarna is het wat hij zegt!
Hoe kom je hier terecht eigenlijk? Heb je je speciaal geregistreerd voor XL's Tennisgame? Of ben je een reïncarnatie van Chriz2k?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Jullie moeten aan stand up comedy gaan doen. Goed oefenen, dan word je misschien net zo goed als Beau.
Chrizquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe kom je hier terecht eigenlijk? Heb je je speciaal geregistreerd voor XL's Tennisgame? Of ben je een reïncarnatie van Chriz2k?
Ik keek gisteren voor het eerst sinds lange tijd op fok. Toen zag ik deze tennisgame. Als ik dit eerder had geweten had ik de jaren hiervoor ook al meegedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe kom je hier terecht eigenlijk? Heb je je speciaal geregistreerd voor XL's Tennisgame? Of ben je een reïncarnatie van Chriz2k?
Zag je ons dan via de banner van Franklop? In dat geval heb kunnen we misschien de helft van de punten van franklop afpakken en aan jou gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Ik keek gisteren voor het eerst sinds lange tijd op fok. Toen zag ik deze tennisgame. Als ik dit eerder had geweten had ik de jaren hiervoor ook al meegedaan.
Nu moest ik toch ff een account aanmaken, anders is het lastig meedoen.
op het moment dat de laatste partij van de eerste dag gestart wordt, zal rond uurtje of 9:00 zijn ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sluit de eerste dag op maandag om 10 uur?
Zijn dat veel extra punten dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:17 schreef XL het volgende:
[..]
Zag je ons dan via de banner van Franklop? In dat geval heb kunnen we misschien de helft van de punten van franklop afpakken en aan jou geven
ik eindigde als 5e afgelopen jaar, dus jaquote:
In dat geval ben ik hier inderdaad via de banner terecht gekomenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
ik eindigde als 5e afgelopen jaar, dus ja
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
Likas Lacko is dat de broer van Lukas Lacko ?!?
Niet likkas!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
Likas Lacko is dat de broer van Lukas Lacko ?!?
Feliciano Lopezquote:
De nadaquote:
Komt door die paniekzaaierij van Intelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zijn jullie vroeg. Misschien slaapt je pick nog wel slecht, details die er toe doen.
Dan switchen we morgen weerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zijn jullie vroeg. Misschien slaapt je pick nog wel slecht, details die er toe doen.
Misschien slaap ik zelf wel slecht en vergeet te kiezen. Voorkomen is beter dan genezenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een fout op de ATP-site. Bij playing activity staat dat hij de eerste ronde verloor van Kohlschreiber in Moskou.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:25 schreef Maccie_ftm het volgende:
Berlocq haalde vorig jaar wel de finale van het indoor toernooi in moskou, verder inderdaad bijna alleen graveltoernooein (waarvan bijna de helft van z'n punten behaald zijn in de TMS van rome).
geen Federer of Nadal ?quote:
En daar ging mijn unieke pick.quote:
Natuurlijk, de eerste wedstrijd moet nog beginnen, en ook als die al is begonnen kun je nog meedoen zolang er nog minimaal één wedstrijd moet beginnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:49 schreef Snakehead85 het volgende:
Ik heb interesse om mee te doen, kan dat nog?
Natuurlijk. Begint pas rond 01:00 uur dus je kunt nog uit alle wedstrijden iemand kiezen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:49 schreef Snakehead85 het volgende:
Ik heb interesse om mee te doen, kan dat nog?
Je moet gewoon iemand kiezen die op de eerste dag in actie komt bij de mannen in het enkelspel. Zo makkelijk is het.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:49 schreef stefan92 het volgende:
Ik ga ook weer proberen voor altijd mee te doen
Pick 1: Santi Giraldo
Edit: Of wacht, zie dat ie morgen is, kan ik hem dan alsnog kiezen als 1e pick of moeten we morgen weer een speler kiezen?
Edit 2: tijdje geleden weer voor mij, maar aan het aantal picks te zien denk ik dat ik gewoon voor vandaag 'al' 1 iemand moet kiezen. Dan kies ik Pick 1: Feliciano Lopez
Yep, bedankt. Was even helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je moet gewoon iemand kiezen die op de eerste dag in actie komt bij de mannen in het enkelspel. Zo makkelijk is het.
die staat nu al 4*-3 kan me niet voorstellen dat je op tijd wasquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:25 schreef franklop het volgende:
[..]
die staat nu al 4*-3 kan me niet voorstellen dat je op tijd was
22 minuten al bezig dus
Ik keek op de site, daar stond in progress, maar nog geen stand. Alles speelt nu al verder toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:25 schreef franklop het volgende:
[..]
die staat nu al 4*-3 kan me niet voorstellen dat je op tijd was
22 minuten al bezig dus
Wat bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:55 schreef rhubarb het volgende:
En die mensen die Huta Falung hebben zijn ook door? Heerlijk dat nationalisme!![]()
Zo te zien welquote:Op maandag 16 januari 2012 09:00 schreef Gremen het volgende:
Geen idee of ik nog op tijd ben
1) Nieminen
Hij moet wel tegen Nalbandian.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:00 schreef Gremen het volgende:
Geen idee of ik nog op tijd ben
1) Nieminen
quote:Op maandag 16 januari 2012 09:06 schreef XL het volgende:
Ik heb eigenlijk toch weinig tijd de komende 2 weken!
quote:
quote:
Als ik het speelschema bekijk zou Federer om 7PM (09:00) moeten beginnen. Maar we geloven norich dan maar op haar blauwe/bruine/groene/grijze* ogen.quote:
Schema ervoor liep uit, Tomic had 4,5 uur nodigquote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik het speelschema bekijk zou Federer om 7PM (09:00) moeten beginnen.
Hij begon laterquote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik het speelschema bekijk zou Federer om 7PM (09:00) moeten beginnen. Maar we geloven norich dan maar op haar blauwe/bruine/groene/grijze* ogen.
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik het speelschema bekijk zou Federer om 7PM (09:00) moeten beginnen. Maar we geloven norich dan maar op haar blauwe/bruine/groene/grijze* ogen.
Staat gewoon in d'r fobo Int, niet doen alsof je het niet weet dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit is een nette game, de_bowa.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
In ogen kun je niet knijpen, dus who cares.
Laatste voyeur(s)quote:Op maandag 16 januari 2012 13:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Staat gewoon in d'r fobo Int, niet doen alsof je het niet weet dus.
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
Szura
FedExpress
TheGeneral
InTrePidIvity
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
Szura
FedExpress
TheGeneral
InTrePidIvity
Ik switch naarquote:
Vanaf donderdag.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef franklop het volgende:
Mag de discussie al gestart worden over wanneer we naar 1 pick per speelronde gaan?
Roger thatquote:
Eerst de OOP afwachtenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij kiest donderdag al voor Roger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je het nou jinxen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een faler zou Simon zijn als hij verliest van iemand die You dumb choke heet.
dat is altijd dodelijk inderdaad, maar zo te zien komt het nog wel goed dit keerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Dat deed Karrel al door z'n pick door te geven voordat de wedstrijd is afgelopen.
Blind vertrouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Dat deed Karrel al door z'n pick door te geven voordat de wedstrijd is afgelopen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Belangrijke spelers vult hij pas later aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |