Ik ben voornamelijk op zoek naar foto's van hoe je het werkblad destijds in elkaar hebt gezet/gelijmd, ik vind de losse blokjes erg gaaf. Ik ga zo zelf even teruglezen in de topics om te zien wat je daar allemaal over hebt gezegd destijdsquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:34 schreef BBach het volgende:
[..]
Nooit weggeweest eigenlijk, gewoon niets om te posten en er waren genoeg leuke topics in K&W om te volgen vond/vind ik.
Zoals AnneX zegt: als je eenmaal Fokker bent...
[..]
Welke wil je precies hebben? Ik load ze anders nog wel eens up hoor.
In de topics vind je normaal gezien alle info. De manier waarop ik het heb gedaan is zeker niet de manier waarop een professional het doet. Langs de andere kant: het was zeer goedkoop (500¤ voor iets van een 6m² werkblad), en tot vandaag, toch al een 2.5 (?) jaar verder is er nog steeds niets aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk op zoek naar foto's van hoe je het werkblad destijds in elkaar hebt gezet/gelijmd, ik vind de losse blokjes erg gaaf. Ik ga zo zelf even teruglezen in de topics om te zien wat je daar allemaal over hebt gezegd destijds
Hoe alles zich houdt? Kijk even meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:47 schreef Plankje55 het volgende:
BBach, wat goed om je hier weer te zien en wat een leuke update. Waar ik benieuwd naar ben is hoe alles zich houdt.
Zou je dingen achteraf anders aangepakt hebben? Of slijt iets veel sneller dan je had voorzien? Het kan natuurlijk ook dat je alles nu hetzelfde gedaan zou hebben.
Exact wat ik zocht, dankjewelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:21 schreef BBach het volgende:
[..]
In de topics vind je normaal gezien alle info. De manier waarop ik het heb gedaan is zeker niet de manier waarop een professional het doet. Langs de andere kant: het was zeer goedkoop (500¤ voor iets van een 6m² werkblad), en tot vandaag, toch al een 2.5 (?) jaar verder is er nog steeds niets aan.
Dus eerst:
Corpus gemaakt uit meubelpaneel. Dat geeft de structurele sterkte en ondersteunt het eigenlijke werkblad.
[ afbeelding ]
Dan koop je bv blokjesparket, of laat het op maat zagen, en dan heb ik dat er 1 per 1een geplakt. Dat heb ik gedaan met overvloedig veel waterbestendige parketlijm. Er mogen nog minieme kiertjes tussen zitten, en sommige plankjes heb ik vastgenageld (ik vind dat leuke details), om verschuiven te voorkomen.
Dat ziet er dan zo uit:
[...]
Thnx. Hier heb je nog wat sfeerplaatjes:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Wat een fantastische dingen maak jij toch. Zo'n liefde voor wat je doet, zoveel aandacht voor details, ik vind dat serieus ontroerend. Dat bootje!En de sfeerplaatjes! En de geitjes!
Dat niet, maar ze beginnen me wel te kennenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:14 schreef qu63 het volgende:
Krijg je al korting bij de lokale bouwmarkt?
Zolang ze maar niet beginnen te zuchten en te rollen met hun ogen als je binnen komtquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef BBach het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze beginnen me wel te kennen
Haha, herkenbaar, toen ik begon met het verbouwen van mijn huidige huis zei de kassadame "hey! dat is lang geleden, nieuw huis gekocht?"quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef BBach het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze beginnen me wel te kennen
@qu63 hieronder:
Ik ben een heel gemakkelijke klant, ik denk dat ze meer hun kassa horen rinkelen (Pavlov)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |