Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
Een OP dedicated to meeeeequote:
objectieve scheidsrechtersquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel pech gehad in een potje. En dan ook nog in de finale van 4,5k toernooi.
Na 11 minuten al 2-0 achter door echt pure onzin.
1e goal een corner van hem, veel te dicht bij de goal dus makkelijk voor de keeper, op een of andere manier botsen mijn verdediger en keeper en gaat die bal er via een van hun inKwam geen aanvaller aan te pas. Daarna raak ik even de paal en krijgt hij een counter, hij loopt in met Di Natale en ik verdedig hem met Chiellini, hij schiet naast en het spel houdt op. Dus ik dacht uittrappen, krijgt hij een penalty en T. Silva geel! Echt WTF, Silva stond zich gewoon ergens anders mee te bemoeien 10 meter verderop.
Ergens in de 90e minuut zelfs nog 3-0 achter door een sweaty goal na counter die ook al klungelig op zich was.
Was net zo goed bezig, hele avond nog geen pot verloren.
Jullie hoeven het niet te lezen maar moet gewoon even frustratie kwijt
Wat klinkt dit bekend.. Had zelfde verhaal net in finale van dat toernooi. Kreeg ik random een penalty tegen terwijl er helemaal niets aan de hand was. Ik had gewoon de bal in mn voetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel pech gehad in een potje. En dan ook nog in de finale van 4,5k toernooi.
Na 11 minuten al 2-0 achter door echt pure onzin.
1e goal een corner van hem, veel te dicht bij de goal dus makkelijk voor de keeper, op een of andere manier botsen mijn verdediger en keeper en gaat die bal er via een van hun inKwam geen aanvaller aan te pas. Daarna raak ik even de paal en krijgt hij een counter, hij loopt in met Di Natale en ik verdedig hem met Chiellini, hij schiet naast en het spel houdt op. Dus ik dacht uittrappen, krijgt hij een penalty en T. Silva geel! Echt WTF, Silva stond zich gewoon ergens anders mee te bemoeien 10 meter verderop.
Ergens in de 90e minuut zelfs nog 3-0 achter door een sweaty goal na counter die ook al klungelig op zich was.
Was net zo goed bezig, hele avond nog geen pot verloren.
Jullie hoeven het niet te lezen maar moet gewoon even frustratie kwijt
Eigenlijk is mevrouw Alba valsspelen, maar zeg nou zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef Reemi het volgende:
Waar blijft die VDM overtreffende OP dan
ik ook.quote:
Tering ventje is hetquote:
sssst ben nog op zoekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus.
helaas Danny, deze ronde verlies je.
Surequote:
Ja zo af en toe is al vervelend, maar echt dit in een finale. Echt heel irritantquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat klinkt dit bekend.. Had zelfde verhaal net in finale van dat toernooi. Kreeg ik random een penalty tegen terwijl er helemaal niets aan de hand was. Ik had gewoon de bal in mn voeten
Ook die overtreft die van VDM zeker nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
sssst ben nog op zoek
Dit is mijn persoonlijke favoriet
[ afbeelding ]
wiesdadanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
sssst ben nog op zoek
Dit is mijn persoonlijke favoriet
[ afbeelding ]
Je buurmeisje?quote:
HAHHAHAHA 3-2 voor Espanyol hahahahha en ze stonden 2-0 achter tot de 84 miquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
Hhahaha Mirandes speelt 84 min Espanyol kapot 2-0 voorsprong en ineens 2-2 ( binnen 2 minuten ) hahahah![]()
![]()
1.01 gesneuveld op betfair?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
HAHHAHAHA 3-2 voor Espanyol hahahahha en ze stonden 2-0 achter tot de 84 miEcht een fucked up livebet
Zeker met een fagg EA dat opeens FA Cup etc toestaatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:49 schreef Reemi het volgende:
Beckford hattrick, volgende week vast IF
Moet je ff FB detective spelen dan vind je er genoegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef StijnDa het volgende:
Als je toch bezig bent, pics van je zusje?
Nee haha had gezet dat er nog gescoord wordt 4,25 x 10 euroquote:
Espanyol winst was 125 qoutequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee haha had gezet dat er nog gescoord wordt 4,25 x 10 euroIk blij haha
Was mijn favoriete bet, een kwartier voor het einde de score van dat moment layen op 1.80 ofzo, en dan het hart in je keel als er supsended in beeld kwamquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee haha had gezet dat er nog gescoord wordt 4,25 x 10 euroIk blij haha
Lullig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:03 schreef n0ir het volgende:
Raar momentje![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/110754183
wat hoor ik allemaal voor vage achtergrondgeluiden dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:03 schreef n0ir het volgende:
Raar momentje![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/110754183
Gewoon stadiongeluid?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat hoor ik allemaal voor vage achtergrondgeluiden dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat is noir die hoopt dat zijn spelers naar hem luisteren.
bloed uit mn orenquote:
Wat is dit.quote:
Voor hoeveel staatie eropquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij staat erop. 4-1-2-1-2, France, MLS, NY Red Bulls.
Club is FC Awesome.
Doordeweeksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:16 schreef StijnDa het volgende:
Mooi geweest met fifa. Ik ga chillen, muziekje luisteren en aan de jack cola.
Lol wrm koopt rijst em voor 15k danquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij staat erop. 4-1-2-1-2, France, MLS, NY Red Bulls.
Club is FC Awesome.
Wel urineonderzoek morgen en moet zelf pissen, maar we gaan niet naar alcohol kijken volgens mijquote:
Lol hoezo dat weer hahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel urineonderzoek morgen en moet zelf pissen, maar we gaan niet naar alcohol kijken volgens mij
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef Rijst het volgende:
FUCK DIT. ik verkoop mn andere team en ga hem halen voor 70k.
Doe niet domquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef Rijst het volgende:
FUCK DIT. ik verkoop mn andere team en ga hem halen voor 70k.
True that. Maar kan je niet 1 week wachten nadat hij maanden niet in packs heeft gezeten voor Arsenal?quote:
Je kan toch maar met een paar teams spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
Ik heb 11 teams maar vind ik teveel maar vind ze alle 11 zo leuk
Ja, hij heeft waarschijnlijk de MLS versie.quote:
scherpquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, hij heeft waarschijnlijk de MLS versie.
Jij bent langzaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar ik heb van die chille teams allemaal :p ik speel met veel daarvan wel, eigenlijk allemaal maar ik vind 11 veel te veel, wil ook 5 ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan toch maar met een paar teams spelen5 lijkt me wel genoeg.
ja waarschijnlijk wel. Waarschijnlijk heb ik hem 10 keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja sorry was aan het teruglezen.quote:
Je moet vooruitlezen, geen wonder dat het zolang duurtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja sorry was aan het teruglezen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet vooruitlezen, geen wonder dat het zolang duurt
Wat heb je ook aan geld hè. Ze zouden het communisme weer in moeten voeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
Jullie denken Rijst gooit zn geld weg !!haha lachen!! pfff Ik hecht er geen waarde aan
terug naar china die Rijst, hij ook weer blij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan geld hè. Ze zouden het communisme weer in moeten voeren.
3 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
terug naar china die Rijst, hij ook weer blij.
Toch kutkwaliteitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moeten we wel zijn streams missen
KOOP DAN GEEN PAKJES EN KOOP ERIKSEN!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef poker4lifee het volgende:
daar gaan weer 7500 punten aan een pakje. m'n team met 3e rank eredivisie spelers wordt er op deze manier niet beter op
Koop dan ook geen pakjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef poker4lifee het volgende:
daar gaan weer 7500 punten aan een pakje. m'n team met 3e rank eredivisie spelers wordt er op deze manier niet beter op
Koop dan ook gewoon spelers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef poker4lifee het volgende:
We kunnen je uit ruime ervaring vertellen dat je niets op schiet met pakjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef poker4lifee het volgende:
fap fap fapquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog een Androidvoordeel: ik kan Rijststreams kijken in bed
Geen 360 kopen joh, zonde van je coinsquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:03 schreef laucas het volgende:
Morgen ook maar eens streamen hoe ik een 360 ga kopen maar bij de kassa toch afhaak
Was maar grapje Klaasquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen 360 kopen joh, zonde van je coins
Ik heb er wel serieus over getwijfeld, omdat veel vrienden een xbox hebben. Misschien ga ik er wel aan als de PS3 ooit kapot gaat ofzoquote:
Kan nooit dat 1 iemand hem pricefixt, zijn er zoveel van doordat hij tijdens TOTY kwam...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef Toefjes het volgende:
En SIF Ramires is duur omdat 1 of andere tyfus mongool m aan het pricefixen is
1 iemand heeft er vreselijk veel op 99.500 neergezet. goedkoopste bin iets van 89.5K, terwijl de ultimate db 69K aangeeft..quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan nooit dat 1 iemand hem pricefixt, zijn er zoveel van doordat hij tijdens TOTY kwam...
Dat is wel pijnlijk jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 iemand heeft er vreselijk veel op 99.500 neergezet. goedkoopste bin iets van 89.5K, terwijl de ultimate db 69K aangeeft..
Tja. Rijst zei het wel goed: het zijn maar FUT coins. Ik bied gewoon 84K op een auction die over 2 uur afloopt en ik zie het morgen welquote:
je hebt er immers toch zatquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Rijst zei het wel goed: het zijn maar FUT coins. Ik bied gewoon 84K op een auction die over 2 uur afloopt en ik zie het morgen wel
Xbox??quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef Toefjes het volgende:
En SIF Ramires is duur omdat 1 of andere tyfus mongool m aan het pricefixen is
ik volg je nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik niet op de Xbox zit, daar kun je nog meer met je coins doen
o zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prijzen op de xbox liggen veel lager toch?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:24 schreef Toefjes het volgende:
IF van Persie wordt al 300K voor neergelegd. Waar moet dat toch heen met deze wereld.
Jup. 250k IF en 450 SIFquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prijzen op de xbox liggen veel lager toch?
Ja speelde tegen zo'n kkduitser. in de eerste helft had ik 10 schoten op doel maar zn keeper had alles vast. Hij breekt 1 keer door en scoort. Dat was ook zijn enige schot. In de 2e helft krijg ik ONTERECHT rood. en lag mn verdedig helemaal open en scoorde 2-0.quote:
Het blijven Duitsers hequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja speelde tegen zo'n kkduitser. in de eerste helft had ik 10 schoten op doel maar zn keeper had alles vast. Hij breekt 1 keer door en scoort. Dat was ook zijn enige schot. In de 2e helft krijg ik ONTERECHT rood. en lag mn verdedig helemaal open en scoorde 2-0.
Ze hebben 2 hele goede keepers, inderdaad die Jung Sung Ryong, maar ook Kim Young Kwan, staan er allebei voor ong 4k op. Heb gisteren Kim Young Kwan gekocht voor 1500, echt een super keeper, haalt onmogelijke ballen eruit, al 7 clean sheets achter elkaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jung Sung Ryong in een silver pack (de duurste en waarschijnlijk de beste silver Koreaanse GK) Zijn waarde ligt rond de 4k. En ik had een squad fitness en een UNAM away kit in een ander pack. Allemaal uit 2.5k packs.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:47 schreef MeneerBob het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#glfmqhPFbcAKl
Hybrid team zo goed als klaar, zal natuurlijk wel verbeteringen blijven zoeken maar het speelt heerlijk tot zo ver!
De coins houden ergens op haha, maar ramos is een streven en eigenlijk Chiellini ipv Lucio ook. Balzaretti vind ik persoonlijk niet onder doen voor Taiwo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Ik zou wel Taiwo voor Balzaretti, Fabregas voor Busquets en Ramos voor Arbeloa doen.
Dat is inderdaad het laatste puzzelstukje, een idee?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:07 schreef Reemi het volgende:
Diego Alves is een prima keeper!
Alleen jammer trouwens dat Pepe geen 9 chem heeft.
Xabi Alonso i.p.v. Busquets.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:11 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het laatste puzzelstukje, een idee?
Als je je Xabi Alonso kunt veroorloven is dat inderdaad dé oplossing, zoals DutchSL zei.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:11 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het laatste puzzelstukje, een idee?
Kan hem nu nog niet kopen, maar 20-30k (PS3) kan ik binnen no time hebben door toernooitjes natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je je Xabi Alonso kunt veroorloven is dat inderdaad dé oplossing, zoals DutchSL zei.
Mn handen jeuken nog steeds. moet hem halen. Aan het eind van de middag heb ik hem. Maakt me niet meer uit hoeveel die kost.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Henry trouwens al 50k.Bedank je me nog Rijst?
Edit: "You've been outbid 7600 on Donovan."
Houd dan maar Busquetsquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:26 schreef DutchSL het volgende:
Als goedkope oplossing is er nog Granero, maarja dan heb je Granero.
Maar Busquets is ook gewoon totale kut. Granero heeft ook goede passing en tenminste nog iets dat op pace lijkt, liever Granero + Pepe met 9 chemistry dan Busquets + Pepe met 7 chemistry.quote:
Heb Granero er nu tijdelijk staan, ik gebruik de middenvelders toch voornamelijk om te kaatsen en Cambiasso en De Rossi verdedigen al genoeg. Ty guys.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar Busquets is ook gewoon totale kut. Granero heeft ook goede passing en tenminste nog iets dat op pace lijkt, liever Granero + Pepe met 9 chemistry dan Busquets + Pepe met 7 chemistry.
Busquets als CM kun je verkopen voor 5k ofzo, Granero voor 600 of 650 coins halen en hij is weer iets dichter bij Xabi Alonso
Een andere Real middenvelder mag ook, maar dan moet je Di Maria als RW nemen en Di Maria is een linkspoot met 2 weak foot, dus niet ideaal.
Ik was te laat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat een Henry met een 40k BIN op de Xbox markt.. dit is de goedkoopste met 7.5k verschil.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:28 schreef laucas het volgende:
Wie had er hier een budget Serie A team? Tobi-wan?
Dump maar een linkje als je wilt, heb tot nu toe Bojan/Armero/Konko. Misschien een goede suggestie voor op de CDM, Gargano? Ogbonna kan er ook wel bij als backup.quote:
De Rossi en Vidal zijn ook goedkoop, of Nocerino ombouwen van CM naar CDM.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Dump maar een linkje als je wilt, heb tot nu toe Bojan/Armero/Konko. Misschien een goede suggestie voor op de CDM, Gargano? Ogbonna kan er ook wel bij als backup.
Lucio ipv Chielliniquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Rossi en Vidal zijn ook goedkoop, of Nocerino ombouwen van CM naar CDM.
Sowieso kun je zonder IF's en Silva/Ibrahimovic een topteam maken voor nog geen 50k.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gXMvP8bdbcALQ
Niet echt budget met Chiellini, maar goed daar kun je ook wel een andere CB voor verzinnen.
Die is nog steeds de nodige duizenden waard.quote:
Ben altijd erg tevreden geweest over Cordoba. Niet alleen om zn pace, maar hij voelt ook heel aggressief. Als hij de eerste keer de bal niet krijgt blijft ie proberenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die is nog steeds de nodige duizenden waard.
Gamberini is dé budget CB in de Serie A volgens mij, maar niet geprobeerd.
Hij is 1.73, de kleinste gouden CBquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ben altijd erg tevreden geweest over Cordoba. Niet alleen om zn pace, maar hij voelt ook heel aggressief. Als hij de eerste keer de bal niet krijgt blijft ie proberen
Ja ik combineerde hem meestal ook met Ranocchia.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is 1.73, de kleinste gouden CB
Ogbonnaquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Rossi en Vidal zijn ook goedkoop, of Nocerino ombouwen van CM naar CDM.
Sowieso kun je zonder IF's en Silva/Ibrahimovic een topteam maken voor nog geen 50k.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gXMvP8bdbcALQ
Niet echt budget met Chiellini, maar goed daar kun je ook wel een andere CB voor verzinnen. Het team was ook niet gebouwd om budget te doen, maar om het 4-1-2-1-2 systeem te testen (eigenlijk staan Buffon en Di Natale er nog in op GK en CAM)
Hij word gewoon vaak over het hoofd gezien omdat ie Serie B is. Dus je moet linken met Italianen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ogbonnaeindelijk toch nog iemand die me snapt
Jep. Maar moet wel in je team passenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef zerokil het volgende:
Die gast is gewoon een dikke baas, hij heeft snelheid en ook nog fysieke kracht.
Al ff geprobeerd opnieuw op te starten enzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
Kan niet online. Xbox live verlopen maar heb verlengd. Nog krijg ik deze melding. your gamer profile does not have the correct permissons to access this feature
Al meerdere malenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Al ff geprobeerd opnieuw op te starten enzo?
ff mailtje richting microsoft? zijn vaak wel redelijk snel met antwoordenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
Kan niet online. Xbox live verlopen maar heb verlengd. Nog krijg ik deze melding. your gamer profile does not have the correct permissons to access this feature
En hij heerst in de lucht, zowel aanvallend als verdedigend.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef zerokil het volgende:
Die gast is gewoon een dikke baas, hij heeft snelheid en ook nog fysieke kracht.
M'n budget team is een beetje uit elkaar gevallen maar ik zou gewoon zoiets maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:28 schreef laucas het volgende:
Wie had er hier een budget Serie A team (4222) ? Tobi-wan?
In systemen met een echte CAM of CF wel, in systemen waar je CAM eigenlijk een winger is minder. Hij kan ook als ST uit te voeten, maarja dan komt er een paar k bij en is hij geen budget meer.quote:
Vergelijk jouw XBox markt nou niet met onze PS3 markt, bij ons is alles duurder en stijgen de prijzen juist.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:38 schreef DannyDeko het volgende:
Ach wat is budget tegenwoordig,,, Cambiasso pik je ook al op voor 650 coins ofzo. Je kan ook nog voor Zarate gaan, is ook echt een goede speler.
Gaat wel hoor, met z'n 5* skills kan je lekker met 'm naar binnen trekkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In systemen met een echte CAM of CF wel, in systemen waar je CAM eigenlijk een winger is minder. Hij kan ook als ST uit te voeten, maarja dan komt er een paar k bij en is hij geen budget meer.
Hetzelfde geldt nog meer voor Cassano en Del Piero.. Del Piero kan eignelijk alleen als CF in 4-2-3-1, dan heb je niet veel pace nodig. In H2H met Juventus doet hij dat uitstekend, in FUT niet geprobeerd.
Boateng voor maar 40k?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmm, mijn team is wel redelijk klaar nu. Wil eigenlijk alleen nog iemand andes op de plek van Robinho maar hij doet het opzich prima. Voor de rest alleen IF Ibra en SIF Silva maar ik heb he geduld niet om zoveel coins te sparen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cQ4iwMRfbcAMW
Het kan, maar hij komt in een centrale positie beter tot zijn recht imo. Giovinco is dan weer typisch een CAM met 5* skills die beter op de flank tot zijn recht komt, net als Robinho.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, met z'n 5* skills kan je lekker met 'm naar binnen trekken
Ja dat is oldskool, echt bizar dat hij zoveel duurder is geworden maar het is wel echt een fijne speler. Jammer dat hij geen 4* skills heeft.quote:
Lijkt mij ook een perfecte CDM, maar 140k is veel te duurquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is oldskool, echt bizar dat hij zoveel duurder is geworden maar het is wel echt een fijne speler. Jammer dat hij geen 4* skills heeft.
Altijd leuk als je backs buitenspel opheffenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is dit spel toch ongelofelijk slecht. Zo veel bugs nog.. En dan hebben t maar niet over de 'player intelligence' waar ze zo strots op waren voordat t spel uit kwam. ik weet dat voetballers over t algemeen niet bepaald snugger zijn maar je zou denken dat ze het spelletje op z'n minst een beetje zouden snappen.... niet dus.
Die Jung Sung Ryong? Die had ik ook vandaag. Ik haal toch regelmatig redelijke spelers uit die packs, zonet nog Findley maar die is maar 2k waard ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:35 schreef GuRBuH het volgende:
Gister Kanu (CB) in een pakje van 2.500, nu die silver GK van Korea in zelfde pakje
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Jung Sung Ryong? Die had ik ook vandaag. Ik haal toch regelmatig redelijke spelers uit die packs, zonet nog Findley maar die is maar 2k waard ofzo.
Omdat 73 bijna maxed out is voor silver. Ik denk dat een deel van de silver-mensen het ook fijn vindt om op elke positie de beste speler te hebben. Als je daar een 74 silver hebt staan weet je 100% zeker dat het de beste is op die positie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch wel grappig dat heel veel golds met 84 rating bijna niks waard zijn en zo'n Koreaanse 73 GK is dan ineens 4k.
Daarom speel ik dus ook altijd 3-5-2. Met een three-at-the-back formatie heb je totale controle over de verdediging en geen last van die irritante backs.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Altijd leuk als je backs buitenspel opheffen
Manual passen en manual je spelers selecteren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een van de grootste zwaktes van Fifa is toch echt het selecteren van spelers én passing. Moet je eens proberen om een speler die uit positie loopt aan te spelen. Dat lukt gewoon niet.Gewoon in de arena eens met je cb links naar voren rennen en dan naar de lw passen en dan proberen om terug te passen naar die cb. Dat gaat gewoon bijna niet. Hij speelt 'm gewoon naar de CM of ST. Helemaal frustrerend is dat selecteren af en toe, als je aanvallers counteren en je vijf keer nodig hebt om de juiste speler te selecteren.
En waarom dan niet?quote:
Ik selecteer spelers manual maar manual passen heeft ook weer nadelen omdat het zo lastig is bij snelle combinaties en tegendraads passen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
Manual passen en manual je spelers selecteren.
Nou ik kan je zat voorbeelden geven van 74 rated spelers die niet de beste zijn op hun positie, ook niet kwa stats.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat 73 bijna maxed out is voor silver. Ik denk dat een deel van de silver-mensen het ook fijn vindt om op elke positie de beste speler te hebben. Als je daar een 74 silver hebt staan weet je 100% zeker dat het de beste is op die positie.Qua stats dan.
Kut Spitsquote:
Klopt, maar een hoop mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou ik kan je zat voorbeelden geven van 74 rated spelers die niet de beste zijn op hun positie, ook niet kwa stats.
Jean-Amal Kana-Biyik bijvoorbeeld is een Franse CB van 74, maar echt niet beter dan Mangala (72) die alle zes stats op het kaartje beter heeft en ook gewoon beter is.
Idd ja. De beste silver in het spel is zelfs 73!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou ik kan je zat voorbeelden geven van 74 rated spelers die niet de beste zijn op hun positie, ook niet kwa stats.
Jean-Amal Kana-Biyik bijvoorbeeld is een Franse CB van 74, maar echt niet beter dan Mangala (72) die alle zes stats op het kaartje beter heeft en ook gewoon beter is.
Denken dat je Kanu hebt en Felipe krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kut SpitsWel een lekkere pakje
Je hebt nog Kanu daar CB uit Brazilie en die is een echte baas
My bad geen Kanu
van aanholt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Idd ja. De beste silver in het spel is zelfs 73!
Ik heb alles semi of manual, steekpaasen manual zijn meesterlijk als je het eenmaal doorhebtquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zit er zelf aan te denken om een aantal dingen op semi of manual te gaan zetten. Begint me best te irriteren dat als er 2 spelers voor je lopen de bal altijd naar diegene gaat die buitenspel loopt of niet vrij staat. Shooting heb ik al altijd op semi en voorzetten ook.
Iemand die ervaring heeft met semi/manual controls?
Ik snap dit niet helemaal, een speler van 74 heeft dan toch totaal de beste skills? Zoals sterkte of tactisch inzicht dat toch ook belangrijk is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, maar een hoop mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.
dat doen ze al een tijdje op de woensdagavond een uur voordat het uitkomt hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef DutchSL het volgende:
Die luie flikkers bij EA zijn weer lekker bij de tijd met het TOTW aan te kondigen
Sommige stats zijn belangrijker dan andere. Een speler kan dus gemiddeld hogere stats hebben dan een andere, maar als die bepaalde stats beter heeft die belangrijk zijn dat kun je dat een betere speler vinden. Kijk maar naar hoe belangrijk iedereen pace vind in FUTquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal, een speler van 74 heeft dan toch totaal de beste skills? Zoals sterkte of tactisch inzicht dat toch ook belangrijk is?
Het ligt allemaal aan mijn formatie wat pace betreft. In mijn 433 wil ik vooral een bewegelijke spits met kracht, de vleugelspelers moeten snel zijn terwijl ik in mijn 41212 minimaal 1 snelle spits wil.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sommige stats zijn belangrijker dan andere. Een speler kan dus gemiddeld hogere stats hebben dan een andere, maar als die bepaalde stats beter heeft die belangrijk zijn dat kun je dat een betere speler vinden. Kijk maar naar hoe belangrijk iedereen pace vind in FUT
jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heskey time!
Was dat een 3750 pakje?
Nee, elke week anders. Het was altijd dinsdag, tot de week dat Lavezzi IF werd, sindsdien is het soms woensdag, soms dinsdag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doen ze al een tijdje op de woensdagavond een uur voordat het uitkomt hoor.
7.5k tenzij een 3.75 ineens 24 kaarten heeft.quote:
oh fuck je hebt helemaal gelijk, koop normaal altijd die 3.75quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
7.5k tenzij een 3.75 ineens 24 kaarten heeft.
Normaal maak ik geen winst met 7.5k packs omdat ik nooit een speler krijg die 5k+ waard is. In 2.5k packs krijg ik die ook bijna niet maar als je dan een speler hebt die 2k waard is maak je al winst.
Wie is Remy dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:20 schreef el-blanchito het volgende:
Remy: nee man, ben tegen een vriend.
quote:
'van links rechts naar' ja?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef Fifut het volgende:
[ afbeelding ]
Haha v.l.r.n. Neymar, Ronaldinho, Messi vrouwelijk dubbelgangers.
Die Ronaldinho is gewoon eng hoe veel het lijkt.
op blameyourany.com een mooi filmpje over afwerken te vindenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
ik mag trouwens wel aan mijn afwerking gaan werken, 14 saves door de keeper en 23 schoten ofzo. maar 5-0 geworden
goede tip bedanktquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
op blameyourany.com een mooi filmpje over afwerken te vinden
Das vrij cheap geloof ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:23 schreef laucas het volgende:
Sinds wanneer is een CF>CAM kaartje gemiddeld +2000? En sommige mensen betalen dat er gewoon voor
Open biedingen zie ik altijd voor veel lager gaan, zeker minder dan 1K. Maar als je zo'n kaartje (goedkoop) nodig hebt dan vindt je ze nooitquote:
Raar dat ze Suarez goud hebben gemaakt..wel terecht, maar gezien het normale EA beleid...met silver zou hij mega duur worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Helemaal niks waar ik iets aan heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skacel goud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende: