ja, maar welke herken je jezelf het meest inquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef DeRakker. het volgende:
Zijn ook vaak gebaseerd om veel voorkomende gebeurtenissen.
Ik had het ook altijd als ik wakker werd en het nog donker was. Altijd snel naar de kamer rennen, een licht aandoen en zien dat er niks is. Ik durfde nooit te stoppen en achterom te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja onder het laken is het altijd zogenaamd veilig
Nee hier, hoor zijn nog meer slachtoffers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef Franknfurter het volgende:
Ik was dus niet het enige kindmongool dat naar het lichtknopje rende alsof mn leven er vanaf hing?
Wejo maar dan pakt het monster mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon niet rennen, dan krijg je ook niet het gevoel dat iemand je achterna zit.
Hahaha ja ik moet me altijd wel inhouden. Die printer op school is zo snel, dus al print je een stuk of 10 blaadjes, zijn ze allemaal nog lekker warm.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:54 schreef Rick_dB het volgende:
ja die ooksocially awkward op school though
Hehe goed idee, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nooit last van. Ik gebruik Chromes Incognito venster.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef Rodawa het volgende:
Ook vroeger vaak:
[ afbeelding ]
De klootzakken
Herkenbaar.quote:
Ik zoek op google, daar zijn er best veel te vinden. Zal ff verder kijken.quote:
quote:
Hehe, dat zijn er wel veel tegelijk he.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:36 schreef Radioheader het volgende:
[..]Bachelor Frog
De enige herkenbare en ware meme (behalve natuurlijk de Fok!memes).
[ afbeelding ]
Verwarming in de badkamer. Verwarming automagisch aan. Handdoek op verwarming.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hehe, dat is echt 1 van de kutste dingen die er zijn, als je de douche uitstapt.
Meer dan 90% ervaar ik ook zo...Alleen die game dingen niet zo want dat doe ik nooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hehe, dat zijn er wel veel tegelijk he.
Oh dit ja, alleen ging het hier van:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef Rodawa het volgende:
Ook vroeger vaak:
[ afbeelding ]
De klootzakken
Ja, herkenbaar helaas.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh dit ja, alleen ging het hier van:
Mario: "ik heb zin in snoepjes, jij ook?"
Ik: "uhu"
Mario: "Mama! Justin vraagt of we een snoepje mogen!"![]()
Daar past die Socially Awkward Penguin heel goed bij, evenals de FFFUUUquote:
Bachelor Frog is inderdaad wel te herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:36 schreef Radioheader het volgende:
[..]Bachelor Frog
De enige herkenbare en ware meme (behalve natuurlijk de Fok!memes).
[ afbeelding ]
Gasten die thuis wonen of een vriendin hebben herkennen hier altijd weinig van. Maar een paar van m'n vrienden als ik dan zo'n opmerking maak herkennen ze dat ook altijd. En dan zie ik het weer bij Bachelor Frog staanquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bachelor Frog is inderdaad wel te herkenbaar.
Daar gaat het niet om, dikkerd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarschijnlijk erg leuk die plaatjes als je 13 bent.
weet je wel dat ik dat vroeger ook dacht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
Nee hoor, moest echt enorm hard lachen om die met dat wc-papierquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarschijnlijk erg leuk die plaatjes als je 13 bent.
GAD-VER-DAMMEquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, moest echt enorm hard lachen om die met dat wc-papier![]()
![]()
dit..quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, moest echt enorm hard lachen om die met dat wc-papier![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef sinepedraap het volgende:
Mag dit de meest terechte klacht ooit zijn
[ afbeelding ]
Link naar topic?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef Xetran het volgende:
[ afbeelding ]
5 internets voor mensen die deze hebben mee mogen maken
ik heb daar een hersenschudding bij opgelopen toen ik dat had en tegen mijn bed aan vielquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef Dimens het volgende:
[ http://img854.imageshack.us/img854/9735/rb9x5.png (copy/paste deze link) ]
Ik dacht dat ik de enige was.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:27 schreef Mr.117 het volgende:
Deze is relevant voor alle FOK!kers:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
MannenGeheimquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Wacht, doen mannen serieus die helikopter onder de douche?
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
MannenGeheimNu niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
er is niks beters dan lekker met je leuter in de ronte zwaaienquote:
daar doen we het voorquote:Op zondag 22 januari 2012 21:46 schreef ikmoesthardlachen het volgende:
als helicoptertje goed lukt en hij een paar mooie rondjes maakt, dan ik dat best een fuck yeah moment
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Wacht, doen mannen serieus die helikopter onder de douche?
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:47 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
maar dit topik is inderdaag goud![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef BELASTING het volgende:
Waarom heeft dit bazentopique nog geen Seal of Aprovel?
Vanmiddag nogquote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
Die eckte bazen in de klas die weten
dan zit je hier wel goed dus op FOK!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Hypocriet het volgende:
Die Socially Awkward Penguin...
té herkenbaar. (weet eigenlijk niet of ik er nu een ->of een ->
achter moet zetten...)
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Rick_dB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Rick_dB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb je allemaal meegemaakt of ga je nu stiekem off-topic in je eigen thread?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Rick_dB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
die advice god vond ik wel so-true, de rest was ff stemming brekerquote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit heb je allemaal meegemaakt of ga je nu stiekem off-topic in je eigen thread?
Die is verkeerd om.quote:
hahahaha! herkenbaar ja ..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat zal jullie wel niet overkomen zijn.
Verleidelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef Rivalo het volgende:
Als jullie straks allemaal 9gag zooi gaan posten in KLB en ONZ, poep ik in mijn broek, log ik uit en kom ik nooit meer terug.
hoezo, het zijn allemaal dingen die iemand kan overkomen / zijn overkomen, op een paar grappige na. hoe dan ook lachen mensen erom, dus wat is het echte probleem eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Franknfurter het volgende:
We zijn geloof ik een beetje kwijt wat de tt is?
Ga dan niet offtopic in je eigen topic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
hoezo, het zijn allemaal dingen die iemand kan overkomen / zijn overkomen, op een paar grappige na. hoe dan ook lachen mensen erom, dus wat is het echte probleem eigenlijken of het 9gag, memebase weet ik wat is, tgaat er gewoon om: wat is jou overkomen / wat is iemand overkomen (dat hele cruisegedoe wss niet, maar het is ff wat tussendoor). beter dan de enkele die het helemaal offtopic maken en opmerkingen plaatsen die er helemaal niks mee te maken heeft..
[ afbeelding ]
Dit.quote:
http://notalwaysright.com/quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Rick_dB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Op vakantie heel veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd, altijd weer.
oh die laatste , dat is zo beetje 15% van me sociale levenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die kop bij het 2de stukjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |