ja, maar welke herken je jezelf het meest inquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef DeRakker. het volgende:
Zijn ook vaak gebaseerd om veel voorkomende gebeurtenissen.
Ik had het ook altijd als ik wakker werd en het nog donker was. Altijd snel naar de kamer rennen, een licht aandoen en zien dat er niks is. Ik durfde nooit te stoppen en achterom te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja onder het laken is het altijd zogenaamd veilig
Nee hier, hoor zijn nog meer slachtoffers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef Franknfurter het volgende:
Ik was dus niet het enige kindmongool dat naar het lichtknopje rende alsof mn leven er vanaf hing?
Wejo maar dan pakt het monster mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon niet rennen, dan krijg je ook niet het gevoel dat iemand je achterna zit.
Hahaha ja ik moet me altijd wel inhouden. Die printer op school is zo snel, dus al print je een stuk of 10 blaadjes, zijn ze allemaal nog lekker warm.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:54 schreef Rick_dB het volgende:
ja die ooksocially awkward op school though
Hehe goed idee, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nooit last van. Ik gebruik Chromes Incognito venster.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef Rodawa het volgende:
Ook vroeger vaak:
[ afbeelding ]
De klootzakken
Herkenbaar.quote:
Ik zoek op google, daar zijn er best veel te vinden. Zal ff verder kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |