SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klinkerbotsing op 17-01-2012 22:32:52 ]
Hier heb je mijn haatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kon het niet laten ok haat me maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kon het niet laten ok haat me maar.
Ooww dat vreet ik wel snel weg voor je hem in ontvangst neemtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen verkeerde naam en leeftijd. Stomme bakker.
slaap lekkerrrquote:
Achhh, dat was niks joh.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd klinker
Ik ben je echt heel dankbaar voor jouw tips en gerustelling
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, waarom doen wij toch nooit meer tinychatten?
Ik kon maandenlang niks meer zien door mn haren maar ik ben er weer klaar voor kom maar opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, waarom doen wij toch nooit meer tinychatten?
Noh, meisjequote:
Deal.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen tinychat om 20:00 uur ok ok
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kon maandenlang niks meer zien door mn haren maar ik ben er weer klaar voor kom maar op
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen tinychat om 20:00 uur ok ok
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
Bob gooit er 1 op de grond en schreeuwt happy birthday to the ground dus gelukkig hebben we er nog 1 achter de hand dan
quote:
Een lieve die met chocovulling van binnen en en en gewoon ja dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens help. Ik wil voor mijn verjaardag een extreem coole taart maken. Suggesties?
Ja, dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een lieve die met chocovulling van binnen en en en gewoon ja dat.
Jan en Bobje
Maak je eigen billetjes. Iedereen wil daar wel een hapje vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoMaar ik bedoelde meer de buitenkant
griffindor cake for lifequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hello Kitty.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bobquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak je eigen billetjes. Iedereen wil daar wel een hapje van
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
griffindor cake for life
[ afbeelding ]
Oh-mijn-god. Jan. Heldquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
griffindor cake for life
[ afbeelding ]
Hou ik je aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh-mijn-god. Jan. HeldIk ga een Harry Potter taart maken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh-mijn-god. Jan. HeldIk ga een Harry Potter taart maken.
Ik heb ijstaart. Jaloers 8)?quote:
Ik net ook, want ik was vergeten mijn pyjama aan te trekkenquote:
Je weet doch.quote:
Check de fok.nl.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:56 schreef cerror het volgende:
Is d'r nog wat gebeurd naast Piet Römer met c o cee kaaaa want ik heb al 2 weken geen nieuws gevolgd.
Eh, iets met een schip die titanic nadeed enenen ehm.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:56 schreef cerror het volgende:
Is d'r nog wat gebeurd naast Piet Römer met c o cee kaaaa want ik heb al 2 weken geen nieuws gevolgd.
Ohja! Italianen. LUIGI WHERE ISSA DA PIZZA OOPSIE DA BOOTAH FELL OVAH!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eh, iets met een schip die titanic nadeed enenen ehm.
Hehe.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja! Italianen. LUIGI WHERE ISSA DA PIZZA OOPSIE DA BOOTAH FELL OVAH!
Kusquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:51 schreef 2Happy4U het volgende:
mogge mensjes
Even uurtje rijlessen, dan de rest van de dag vrij 8)
Wegpleuren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet ik aantekeningen, stencils, werkbladen, antwoordbladen en andere shit van dr middelbare weggooien of bewaren?
Weggooienquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet ik aantekeningen, stencils, werkbladen, antwoordbladen en andere shit van dr middelbare weggooien of bewaren?
Verbranden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
what's wrong apple?quote:
Alles loopt in de soep.quote:
ohw appeltjequote:Op woensdag 18 januari 2012 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alles loopt in de soep.
Voel me niet lekker, net bijna flauwgevallen, toetsen maken, trein gemist en zometeen ook nog de bus, omdat die minder rijden vanwege daluren onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haha na een week ben jij het zat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef Bloempje. het volgende:
HAAI!
Ik kom er net achter dat het maar een half uurtje fietsen is naar mijn stage. Wat zal ik gezond worden.
Lekker bezweet daar aankomen prr.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef Bloempje. het volgende:
HAAI!
Ik kom er net achter dat het maar een half uurtje fietsen is naar mijn stage. Wat zal ik gezond worden.
Nah, ik denk dat ik juist na een week een beetje er in komquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Haha na een week ben jij het zat..
Ik fiets zo langzaam, ik zweet nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker bezweet daar aankomen prr.
Dan is een half uur fietsen misschien weiniger dan we denkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik fiets zo langzaam, ik zweet niet
weinigerquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan is een half uur fietsen misschien weiniger dan we denken.
Hihiquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie net dat 2 mensen op mij hebben gestemd bij de FOK!verkiezingen om leider te zijn van een politieke partij van FOK! of om zelf een politieke partij op te richten
Ik was 50% daarvan jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie net dat 2 mensen op mij hebben gestemd bij de FOK!verkiezingen om leider te zijn van een politieke partij van FOK! of om zelf een politieke partij op te richten
Dan moet je eerst hier langskomen en uit dat glas drinkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik dan ook fabulous? Aangezien we een clubje zijn?
Eehmmquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan, wat zei ik tegen je laatst over die 9gag plaatjes.
Niet meer posten hier.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eehmm![]()
weet ik niet meer
wat zei je ?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Staat daar een ban op ofzo ?waarom mag dat niet ?
waquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef JanPiraat het volgende:
Vraagje
Welke van de onderstaande 2 is correct ?
de Abeelhof
het Abeelhof
dankuwel t
het want het is het hof toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef JanPiraat het volgende:
Vraagje
Welke van de onderstaande 2 is correct ?
de Abeelhof
het Abeelhof
dankuwel
godverquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:39 schreef Beach het volgende:
de want het is een eigennaam en geen zelfstandig naamwoord nu
Ja godver ik wilde wedden om een fotoquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA GELUKKIG HADDEN WE OM NIKS GEWED HAHAHAHAAHAHHA
oké gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie gaat er mee een assertiviteitcursus volgen ofzo?
zou handig zijn misschienquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh wasdaquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mag ik mee?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke, ik zie jullie daar.Elke zoveel keer gaan we elkaar dan meeten en na het einde van zo'n ding knuffelen.
Jij wil nooit meeten hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Beach het volgende:
met jullie knuffelen lijkt me best oke
ik durf nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij wil nooit meeten hoor.
Heeft hij ragboer wel gemeet en ons niet? Ik voel me achtergesteld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar als je met ragboer durft dan kan je de hele wereld aan toch
ik mocht hem gewoon niet en dat staat los daarvan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat hij ook met Appel heeft geflirt en alles.
gaan we dan copuleren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:56 schreef Omdatappel het volgende:
Furdinand, zullen wij ook een keertje meeten?
hihiquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik mocht hem gewoon niet en dat staat los daarvan.
ik heb hem nooit gemeetquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar als je met ragboer durft dan kan je de hele wereld aan toch
Een terugkerende droom is een van de belangrijkste soorten. Ze vormen een bodschap van ons innerlijk aan ons uiterlijk zelf, die ons wakker schudt en ons wijst op een probleem of een gevoel dat wij genegeerd hebben of waar we ons niet bewust van aren. Ze zijn vaak schokkend, beangstigend of grappig, op een manier die ons dwingt er aandacht aan te besteden. Een terugkerende droom kan ons nadrukkelijk wijzen op onbewuste frustraties en verbolgenheid, of kan ons doen beseffen dat er iets verkeerd is in ons leven, maar met de kracht die, net als een nachtmerrie, een heleboel onderdrukte energie doet vrijkomenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb elke dag het idee dat ik Beach meet, dan word ik wakker..
Samen alleen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oooww ik dacht jullie gingen samen naar FC Utrecht een wedstrijd kijken
grote woorden weinig daden hierquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oooww ik dacht jullie gingen samen naar FC Utrecht een wedstrijd kijken
Bij mij valt het niet op die korsten zijn bedekt met haarquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik krijg krentenbaard omdat ik met Jan heb staan zoenen en hij heeft het. O_O.
maar ik zag wél Europaquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dat terwijl je laatst niet eens 'hoer' zag. Jij altijd met je rare woorden.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik krijg krentenbaard omdat ik met Jan heb staan zoenen en hij heeft het. O_O.
Toch heb je in totaal maar iets van drie keer gewonnen, waarvan twee keer met maar 1 puntje verschil.quote:
ik ben aan het oefenen nu en volgende keer OWN ik je! HA!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toch heb je in totaal maar iets van drie keer gewonnen, waarvan twee keer met maar 1 puntje verschil.
Kusje lieverd.
Eet smakelijk, kusje met stokjes.quote:
Ik word nu al helemaal zenuwachtig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben aan het oefenen nu en volgende keer OWN ik je! HA!
we gaan stripbogglenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik word nu al helemaal zenuwachtig.
Dat gevoel heb ik ook. Maar dat heb ik ook bij jouquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb het gevoel dat Beach en ik ooit vlak bij elkaar waren @ Utrecht maar elkaar mis hebben gelopen
Met carnaval. Kunnen we ons allemaal schaamteloos als piraat verkledenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bobjen wanneer ga ik jou weer eens zien? Het is bijna alweer een jaar geleden.
Dat is geen activiteit waarmee ik me bezig houd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met carnaval. Kunnen we ons allemaal schaamteloos als piraat verkleden
Wat voor activiteit houd jij je wel mee bezig?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen activiteit waarmee ik me bezig houd.
DIngen van boven de rivieren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor activiteit houd jij je wel mee bezig?
Wanneer is dat? Zal zorgen voor een gaatje in mijn agendaquote:
Ik ga eigenlijk nooit uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef HappyBob het volgende:
Sappig appeltjeeeeWanneer ga jij uit in Utrecht dan? Jij woont daar ook in de buurt toch?
11?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:36 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Net de halve middag in de keuken gestaan
Vandaag 11 gangen diner met de gang
Jij gekkiequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit uit.
Ik woon er wel in de buurt ja, halfuurtje met de trein, maar kom er eigenlijk alleen maar om over te stappen.
quote:
McNuggetsquote:
Ik heb meestal al meer dan genoeg aan een hoofdgerecht en nagerechtquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
aperitief, amuse, koud voorgerecht, warm voorgerecht, soep, spoom, hoofdgerecht, kaasplankje, nagerecht, mokka & bonbon, degistief
Maar ik ga nu eten
Ben ik abnormaal voor een achttienjarige?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij gekkieWaarom niet lekker dansje wagen in de dancing?
En zelfs nooit shoppen in Utrecht?
Precies. Losgaan op Jannes, Justin Bieber of Fransje Bauer het maakt niet uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je tegenhouden door muziek die er afgespeeld wordt.
Sorry.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je tegenhouden door muziek die er afgespeeld wordt.
Dat klinkt als iets wat ik liever niet mee wil maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Losgaan op Jannes, Justin Bieber of Fransje Bauer het maakt niet uit.
Dat was wel vreselijk slechtquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eet smakelijk, kusje met stokjes.
Op zn Japans, snap je, omdat jij en Aziatische meisjes alles, ja ok, sorry, doei.
ik ben van de partij!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Losgaan op Jannes, Justin Bieber of Fransje Bauer het maakt niet uit.
Zet je er gewoon overheen voor een avondje, kom op zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik houd echt niet zo van die muziek van Rihanna en Taio dingesweeniehoehijheet, iets over hangovers enzo. Zal wel aan mij liggen.
Ik ken zelf weinig mensen die niet van uitgaan houden, maar zo abnormaal zal het vast niet zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben ik abnormaal voor een achttienjarige?
Ik heb nooit echt veel behoefte om uit te gaan ofzo, weenie. Bespaart wel onwijs veel geld zo, volgens mij. Tevens wordt in bijna alle dancings nare muziek gedraaid.
Shoppen alleen als ik er echt moet zijn, laatst voor school bijvoorbeeld. Verder niet echt veel tijd gehad om te shoppen, afgelopen paar weken.
Ben jij vaak in Utrecht dan?
8 uur GTSTquote:
Ok, sorry, wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Zet je er gewoon overheen voor een avondje, kom op zeg.
Alsof je niet weet dat ik altijd boos ben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok, sorry, wist niet dat je boos werd.
Jij bent mijn leuke artikel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
cracked.com heeft altijd wel leuke artikelen
'Meisje, ik ben boos' is toch op jou gebaseerd?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je niet weet dat ik altijd boos ben.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'Meisje, ik ben boos' is toch op jou gebaseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |