Ik kan hem verwijderen, als je wil. Doe ik met m'n eigen posts misschien ook wel, mooi dit topic overslaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:50 schreef Piles het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Nee, eigenlijk niet
Doe het dan in 1 keer goed, en gewoon het hele topicquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan hem verwijderen, als je wil. Doe ik met m'n eigen posts misschien ook wel, mooi dit topic overslaan.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker ook een TT voor je maken met Milou is de liefste?
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik schoot net helemaal in de stress omdat ik dacht dat ik mijn bpv plan niet naar stage had gestuurd, maar dit heb ik gelukkig wel gedaan.
Ben je ook zo slim? Of alleen zo afgestompt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben net Sheldon. Ik zie dat niet.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik schoot net helemaal in de stress omdat ik dacht dat ik mijn bpv plan niet naar stage had gestuurd, maar dit heb ik gelukkig wel gedaan.
Op andere vlakken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben je ook zo slim? Of alleen zo afgestompt?
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet getreurd, ik heb nog steeds niks aan die van mij op vrijdag gedaan dus dat wordt samen janken straks.quote:
Sukkelquote:
Sukkelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb nog steeds niks aan die van mij op vrijdag gedaan dus dat wordt samen janken straks.
Uh, neequote:
In luctor z'n hometown ook nog!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hé luctor! Ik moet waarschijnlijk binnenkort naar zeeland! Middelburg.![]()
Durf je dat wel? En wanneer en waarom?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hé luctor! Ik moet waarschijnlijk binnenkort naar zeeland! Middelburg.![]()
Wel tot 2 uur zitten zuipen, winnen!quote:
Dan ben je nog best vroeg wakker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel tot 2 uur zitten zuipen, winnen!
Ja hij moet natuurlijk leren voor de herkansingquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan ben je nog best vroeg wakker.
DIEN!quote:
Exact.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hij moet natuurlijk leren voor de herkansing
Moeheid is een emotie en emoties kun je uitschakelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Exact.
Tevens is slapen overrated
Kan je emoties ook aanschakelen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeheid is een emotie en emoties kun je uitschakelen.
Ja maar dan word je een vrouw.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je emoties ook aanschakelen?
:Squote:
Soms wel, soms niet.quote:
fyl. Wat voor stage doe je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Heb het helemaal gehad met stage, als het goed is moet ik nog 3 weken.
Maatschappelijke stage, maar het loopt niet zo goed met communicatie hier.quote:
Rexquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:53 schreef DjRex89 het volgende:
Moggel!
Is Luctor nou gewoon Milou aan het hosselen?? Ik zie een Luctortje aankomen....
Neequote:
Weet ik nog niet, m'n ouwe komt af en toe in zeeland dus ff navragen of dat binnenkort op de planning staat want dan hoef ik niet.quote:En wanneer
Spulletjes ophalenquote:en waarom?
Eindhovuh jonguh!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet waar dat is! Wat doe jij zo vlakbij?
quote:
quote:[..]
Weet ik nog niet, m'n ouwe komt af en toe in zeeland dus ff navragen of dat binnenkort op de planning staat want dan hoef ik niet.
Spulletjes ophalen.
quote:
Dat kan ik ook niet voor je bepalen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef Isdatzo het volgende:
Maar als m'n ouwe niet binnenkort die kant op gaat dan ga ik volgende week ergens. Denk ik.
Of ik dat vanuit Utrecht doe of niet weet ik nog niet.
Ja precies, Eindhoven dus.quote:
Goed voor je werklust!quote:
HOE!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik zit nu op een punt... dat ik er klaar mee ben voor vandaag.
Je hebt er geen kracht meer voor?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik zit nu op een punt... dat ik er klaar mee ben voor vandaag.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ie uit Den Haag komt zeker? Hater
OH YES YOU DID!quote:
Juist.quote:
Werken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet waar dat is! Wat doe jij zo vlakbij?
Het is officieel volgens mij nog Eindhoven hoorquote:
Wat doe jij zo ver van huis?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:46 schreef The_Dean het volgende:
Veldhoven ben ik oudjaarsdag nog geweest
Ja, het is ook verder helemaal niet aan elkaar vastgegroeid over de volle grenslengtequote:Op donderdag 19 januari 2012 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is officieel volgens mij nog Eindhoven hoor
Dat is dan mooi stom want dan ben je te ver doorgeredenquote:
Als je op het Flight Forum een verkeerde afslag neemt zit je idd al meteen in Veldhovenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het is ook verder helemaal niet aan elkaar vastgegroeid over de volle grenslengte![]()
Ohquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi stom want dan ben je te ver doorgereden
Daarbij was ik met oud en nieuw in Londen dus had je toch wel gefaald
Wat?! Wanneer, dan zorg ik dat ik weg ben...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Oh luctor, ik ga ze ophalen bij z'n werk in Zierikzee.
oh daar kom ik toch nooit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Oh luctor, ik ga ze ophalen bij z'n werk in Zierikzee.
Waar kom jij wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh daar kom ik toch nooit.
Middelburg en Terneuzen, en morgen ook nog in Cadzand en gisteren zelfs nog in Breda geweest.quote:
quote:
Mobiel had je eerst standaard geen ads.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Toch wel leuk dat adblockers niet meer mogen
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)end_slachtoffer.html
HET GAAAAT MAAR DOOOORRR!
quote:
Daar zijn de meningen ook over verdeeldquote:
Voor mij klinkt het als Friesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld
quote:
Op een bepaald stuk van de route was het echt door 20cm dikke modder ploegen.. ik dacht nog: Dean zal dit vast tof vindenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:24 schreef Isdatzo het volgende:
Dinand Woesthoff onderuit bij Vrienden van Amstel
Kon hij niet harder vallen?
quote:Woesthoffs rechterenkel is ingepakt
quote:en de band is zondag gewoon van de partij tijdens het derde Vrienden van Amstel Live-concert.
Niet dood? Jammerquote:Op zondag 22 januari 2012 12:24 schreef Isdatzo het volgende:
Dinand Woesthoff onderuit bij Vrienden van Amstel
Kon hij niet harder vallen?
Dude, die foto is echt jaaaaaaren oudquote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef jna het volgende:
OMG HIJ IS TERUG! IN DE RANDSTADRAIL OOK NOG!
[ afbeelding ]
70 jaar?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, die foto is echt jaaaaaaren oud
Ja, bijna!quote:
Toen hadden ze andere grotere modellenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:44 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo, zat hij in '42 niet meer in de randstadrail?
Die goeie ouwe tijd, toen treinen nog op tijd reden en niet ontspoordenquote:
Eigenlijk zijn die gewoon in die periode blijven hangen!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja nee die mensen die nu nog steeds in Volkswagen rijden
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Bravebart het volgende:
Hij kan de kast weer uit!
"Blind & Ebecilio"
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:57 schreef jna het volgende:
Zo, nu tijd voor echt voetbal!
Arsenal - Man. united
Niet om aaaaan te zien inderdaad Ajaxquote:
Jij zat gewoon te geilen op Lodeiro z'n sixpackje. Geef maar toe!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet om aaaaan te zien inderdaad Ajax
Die hebben ze er in de samenvatting denk ik uitgelaten, stond hij op het veld?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:43 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zat gewoon te geilen op Lodeiro z'n sixpackje. Geef maar toe!
Oh, ze hebben het doelpunt niet uitgezonden?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die hebben ze er in de samenvatting denk ik uitgelaten, stond hij op het veld?
Mmh, misschien heb ik dat gemist tussen al het AZ-geweld door...quote:Op zondag 22 januari 2012 19:53 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, ze hebben het doelpunt niet uitgezonden?
Oh yeah!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twente is de grote winnaar van het weekend.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:43 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zat gewoon te geilen op Lodeiro z'n sixpackje. Geef maar toe!
Nee man, VVV is de grote winnaarquote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twente is de grote winnaar van het weekend.
Ik heb het wel gezien hihiquote:Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die hebben ze er in de samenvatting denk ik uitgelaten, stond hij op het veld?
Ik vond VVV echt goed spelenquote:
Ja, jammer dat zij de 1-2 niet scoorden.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
Jammer dat Janssen of Sulejmani niet scoorde
En dan hun shirtje uittrokken. Waarna het hele stadion in lachen zou uitbarsten.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, jammer dat zij de 1-2 niet scoorden.
Lodeiro scoorde niet eens. Het was een eigendoelpunt.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
En dan hun shirtje uittrokken. Waarna het hele stadion in lachen zou uitbarsten.
Maar het was zijn actie.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lodeiro scoorde niet eens. Het was een eigendoelpunt.
Ja maakt niet uit. Als abc er nog in stond zou ie 'm hebben tegengehoudenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lodeiro scoorde niet eens. Het was een eigendoelpunt.
Zonder Lodeiro kon Poulsen niet scoren.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:26 schreef jna het volgende:
Wel een toffe peer die Poulsen. Eerst een eigen doelpunt tegen Nederland op het wk en nu tegen Ajax.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef jna het volgende:
Hopelijk speelt ie het ek weer tegen Nederland.
Als die een basisplek op het ek krijgt eet ik m'n eigen ballen op.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:47 schreef Bravebart het volgende:
Strootman speelde slecht, WHAT'S NEW!
Hij is een dragende speler gast, natuurlijk krijgt hij een basisplek!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
Als die een basisplek op het ek krijgt eet ik m'n eigen ballen op.
En Van Prutsie in de spits.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
Als die een basisplek op het ek krijgt eet ik m'n eigen ballen op.
Die elke wedstrijd scoort de afgelopen 26674 wedstrijden, wat een prutserquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Van Prutsie in de spits.
Ja gequote, Luc eet z'n ballen op als v persieboon in de spits staat!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Van Prutsie in de spits.
Ik heb hem in Oranje nog niet veel zien scoren, jij wel?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die elke wedstrijd scoort de afgelopen 26674 wedstrijden, wat een prutser
Hij gaat nu gewoon keihard shinen op een groot toernooi
en hij scoort de winnende in de EK-finale.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ja gequote, Luc eet z'n ballen op als v persieboon in de spits staat!
Nederland is geen team met scorende spitsen, nooit geweest ook. En toch komen we vrij ver, iets met meevoetballende spitsenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb hem in Oranje nog niet veel zien scoren, jij wel?
Hij voetbalt ook niet mee, hij verprutst enkel alle kansen die hij krijgt.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nederland is geen team met scorende spitsen, nooit geweest ook. En toch komen we vrij ver, iets met meevoetballende spitsenWij spelen niet Engels of Spaans, waar een scorende spits een pro is
Dude, hij speelt moeilijk goed dit jaarquote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij voetbalt ook niet mee, hij verprutst enkel alle kansen die hij krijgt.
Daar hoopte ik tijdens het WK ook op.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jna het volgende:
Als Huntelaar maar meteen een kans krijgt als van persie er weer niks van bakt
Dat ja, niet die beschermde status van sommige spelers. Het beste elftal speelt, punt.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jna het volgende:
Als Huntelaar maar meteen een kans krijgt als van persie er weer niks van bakt
QFTquote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ja, niet die beschermde status van sommige spelers. Het beste elftal speelt, punt.
Ja als het maar niet strootman is. Vd Vaart of de Jong. Punt.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ja, niet die beschermde status van sommige spelers. Het beste elftal speelt, punt.
Die zou ook nooit in het beste elftal komen uiteraardquote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als het maar niet strootman is. Vd Vaart of de Jong. Punt.
Balotelli is sowieso niet goed bij z'n hoofdquote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef Bravebart het volgende:
Jezus, die overtreding van Balotelli ook weer
Nee maar dit, gewoon vol op het hoofd trappen, dat is gewoon doei voor de komende paar jaarquote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef jna het volgende:
[..]
Balotelli is sowieso niet goed bij z'n hoofd
Sowieso snap ik niet dat ie nog speelt nadat ie doelbewust dartpijltjes naar andere spelers gooidequote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee maar dit, gewoon vol op het hoofd trappen, dat is gewoon doei voor de komende paar jaar
Schaar? Ajax?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat ie nog speelt nadat ie doelbewust dartpijltjes naar andere spelers gooide
Ik kan een formidabele schaar!quote:Op maandag 23 januari 2012 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
Hadden we nu maar een speler die een fatsoenlijke schaar kan
Lange benen maken het net fysiek mogelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef jna het volgende:
[..]
Met die schoenmaat van jou? Dat moet ik zien
Ja, Arsene vond van nietquote:Op maandag 23 januari 2012 00:23 schreef Bravebart het volgende:
Die Oxlade-Chamberlain kan ook wel aardig scharen!
Arsene is een zure Fransoosquote:
MWCquote:Op maandag 23 januari 2012 00:41 schreef jna het volgende:
BBC3 > comedy central.
Nog steeds married with the children uitzenden
YMCA > Kevin Strootmanquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef jna het volgende:
![]()
![]()
![]()
Even doorspoelen naar 1.10 en dan op die rechter gast letten
Ja, dat lijkt me echt kutquote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef jna het volgende:
![]()
![]()
![]()
Even doorspoelen naar 1.10 en dan op die rechter gast letten
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Sta je in de pizzeria, alleen, bestel ik twee pizza's, vraagt die kut: "Hier opeten of meenemen?"
Je bent te dik.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Sta je in de pizzeria, alleen, bestel ik twee pizza's, vraagt die kut: "Hier opeten of meenemen?"
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, wat Lien ook zei... "als het een wedstrijd was kreeg je ze heus wel op".quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef jna het volgende:
Je had die pizza's gewoon daar ter plekke op moeten eten voor de neus van die kut. En dan halverwege de 2de vragen of je er nog 1 mag om mee te nemen, anders krijg je klappen van Tante
Kloptquote:
Niks mis mee als jij jezelf er goed bij voelt.quote:
Aah wat liefquote:Op maandag 23 januari 2012 23:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, wat Lien ook zei... "als het een wedstrijd was kreeg je ze heus wel op".
Daarom! Heeft veel tijd en geld gekostquote:Op maandag 23 januari 2012 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis mee als jij jezelf er goed bij voelt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom! Heeft veel tijd en geld gekost
Een salami voor Lien, en een Tropicano voor mij.quote:
Zo 1 heb ik ook altijd, nouja vaak. Alleen wat is er tropisch aan shoarma? Of heet die zaak zo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een salami voor Lien, en een Tropicano voor mij.
Salami wijst zich wel, Tropicano is met tomatensaus, kaas, champignons, shoarma, paprika, en ui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |