Ik kan hem verwijderen, als je wil. Doe ik met m'n eigen posts misschien ook wel, mooi dit topic overslaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:50 schreef Piles het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Nee, eigenlijk niet
Doe het dan in 1 keer goed, en gewoon het hele topicquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan hem verwijderen, als je wil. Doe ik met m'n eigen posts misschien ook wel, mooi dit topic overslaan.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker ook een TT voor je maken met Milou is de liefste?
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik schoot net helemaal in de stress omdat ik dacht dat ik mijn bpv plan niet naar stage had gestuurd, maar dit heb ik gelukkig wel gedaan.
Ben je ook zo slim? Of alleen zo afgestompt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben net Sheldon. Ik zie dat niet.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik schoot net helemaal in de stress omdat ik dacht dat ik mijn bpv plan niet naar stage had gestuurd, maar dit heb ik gelukkig wel gedaan.
Op andere vlakken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben je ook zo slim? Of alleen zo afgestompt?
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet getreurd, ik heb nog steeds niks aan die van mij op vrijdag gedaan dus dat wordt samen janken straks.quote:
Sukkelquote:
Sukkelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb nog steeds niks aan die van mij op vrijdag gedaan dus dat wordt samen janken straks.
Uh, neequote:
In luctor z'n hometown ook nog!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hé luctor! Ik moet waarschijnlijk binnenkort naar zeeland! Middelburg.![]()
Durf je dat wel? En wanneer en waarom?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hé luctor! Ik moet waarschijnlijk binnenkort naar zeeland! Middelburg.![]()
Wel tot 2 uur zitten zuipen, winnen!quote:
Dan ben je nog best vroeg wakker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel tot 2 uur zitten zuipen, winnen!
Ja hij moet natuurlijk leren voor de herkansingquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan ben je nog best vroeg wakker.
DIEN!quote:
Exact.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hij moet natuurlijk leren voor de herkansing
Moeheid is een emotie en emoties kun je uitschakelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Exact.
Tevens is slapen overrated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |