Een 13-jarige die het over 12-jarige koters heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
19 Januari gaan we weer de bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ doen. Vorige keer een beschaming geworden. Hopelijk dit keer wat beter. Niet met de ouderwetse supporters van Vak410 enz. Maar dit keer met de koters tot 12 jaar! + per 6 kids een begeleider Best apart héa.
De winnaar van deze pot komt een 'trainingspotje' tegen GVVV te staan als we de amateurs niet onderschatten.
Have fun en hou de trolls, baggerplaatjes etc achterwege.
Gr gr
Man, AZ gaat afzwakken. Wernbloom is nu weg. Een v/d sterkhouders. Sowieso geen doelpunten voor AZ meer vanuit cornersquote:
Als je ze beiden kan winnen moet je dat als Ajax-zijnde doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:05 schreef muzas het volgende:
Als ze in de competitie maar winnen. Zo'n beker zijn ze alleen in enschede blij mee.
Uiteraard, ik bedoelde meer dat wat mij betreft de competitie de hoogste prioriteit heeft. Dus als het donderdag niet loopt, of AZ gaat lekker, hoeven ze van mij niet tot het gaatje alles op alles te spelen. (Nog meer) blessures vermijden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Als je ze beiden kan winnen moet je dat als Ajax-zijnde doen.
Esteban schopt ze allemaal weg alsof hij Chuck Norris isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:32 schreef DeTolk het volgende:
En dan doet ie een foto van voor de oorlog.
Maar verder: Historische wedstrijd, nu al.
20.000 kinderen die op Esteban afstormen
Elm trapt ze er gewoon rechtstreeks inquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, AZ gaat afzwakken. Wernbloom is nu weg. Een v/d sterkhouders. Sowieso geen doelpunten voor AZ meer vanuit corners
Ik wil er wel 1quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:50 schreef rob1828 het volgende:
Iemand een kijkcode nodig voor Eredivisie live? Heb er nog 3 over.
Gaarnequote:Op donderdag 19 januari 2012 08:50 schreef rob1828 het volgende:
Top! Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:20 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Zie PM, dan zijn ze op want die andere heb ik ook ergens weggegeven...
Ik hoop ergens van wel (zondag al over de joden heenquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:11 schreef Muto het volgende:
Ajax wint donderdag, maar verliest in de competitie wel van AZ.
Ik vind het ook eerlijk gezegd wat hebben. Zo'n schoolreisje had ik als kind toch geweldig gevonden. We gingen ooit naar Sparta en naar het World Port Tournament, gék dat was me wat manquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het schattigAl die kinderen op de tribune.
ik wil er wel 1quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:50 schreef rob1828 het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:56 schreef Kw4Kje het volgende:
als iemand nog een code heeft, stuur maar pm
Dat is het leuke van vanmiddag: bij kinderen kan dat gewoon allemaal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bazen die met Feyenoord shirt gaan
Paultje Bosvelt ergerde zich altijd dood aan het kindervak van De Kuipquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is het leuke van vanmiddag: bij kinderen kan dat gewoon allemaal.
Volgens mij wordt het voor de spelers ook een hele aparte ervaring, kan ik me zo voorstellen.
Beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:41 schreef Muto het volgende:
Het blijft belachelijk dat kinderen wel mogen komen vanmiddag.
Wat een kabaal zal het geven als 20.000 kinderen joelen bij een doelpuntquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Paultje Bosvelt ergerde zich altijd dood aan het kindervak van De Kuip![]()
. Denk dus dat de spelers aardig afgeleid zullen zijn.
quote:Bierbrouwer Amstel stelt z'n reclameborden in de Arena beschikbaar aan een goed doel tijdens het bekerduel tegen AZ.
'In lijn met ons 'verantwoord alcoholbeleid' hebben we in samenspraak met de KNVB en Ajax besloten de normale Amstel-boarding niet in te zetten nu de wedstrijd grotendeels door kinderen zal worden bijgewoond', zegt Maud Meijboom van Amstel tegen De Telegraaf.Bron
quote:Bekendmakingen Ajax - AZ Vrouwen & Kinderen dag: Gelieve een half uur eerder naar het stadion te komen zodat er tijd is om buitenspel uit te leggen. De rust duurt ook 45 minuten om alle vrouwen de gelegenheid te geven sanitair te ontspannen. Aegon laat weten die dag geen parkeerschades te dekken! Houdt u rekening met het feit dat er minder parkeerplaatsen zijn dan gewoonlijk vanwege het feit dat niet elke auto netjes in het vak zal staan. Indien u een geval van PMS ondergaat, gelieve dat niet af te reageren op de stewards, noch op de spelers. Met elkaar praten mag, maar zodanig dat u de spelers niet stoort. De club die met een rode baan op het shirt speelt, is Ajax! Gelieve niet steeds de politie te waarschuwen als een griezel u aankijkt, Dat is de coach van AZ, de tegenstander van Ajax! De voetbalschoenen van de selectie zijn niet te bestellen bij Zalando!
De Jongquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:36 schreef rob1828 het volgende:
Cillessen; Ligeon, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Sulejmani, De Jong, Aissati.
Had liever Lodeiro op de plek van Aissati gezien.
quote:
NOU.. de HELLUFtquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat jochie met zn AZ-Shirt echt een gaystem
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
http://eversstaatop.radio(...)arena-in-volle-gang/
Dat einde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
Ballonnen opblazenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef muzas het volgende:
Het is godverdomme net de intocht van sinterklaas
Om en nabij de 15.000 kinderen die op vroege leeftijd al verziekt worden. Wat je leuk noemt.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
Hoezo verziekt? Die kinderen hebben de dag van hun leven. Ik had het hardstikke leuk gevonden als ik op school had gezeten en we gingen een middagje naar Ajaxquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Om en nabij de 15.000 kinderen die op vroege leeftijd al verziekt worden. Wat je leuk noemt.
Precies, verziekt dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
En Perez zei het goed: Dit zijn potentiële toekomstige klanten.
caland is voor die rotterdammers.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo verziekt? Die kinderen hebben de dag van hun leven. Ik had het hardstikke leuk gevonden als ik op school had gezeten en we gingen een middagje naar Ajax
Zeer matige trollquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef muzas het volgende:
Vlaggetjesceremonie
Dat is toch alleen met europees?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef Smoofie het volgende:
. Vlaggetjes enz
, ze willen de kindjes ajacied maken
.
Ben 17, it's all good.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat ik To catch a predator eens ga mailen....
20.000 410'er erbijquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus.. 20.000 dikke kinderen, waar gaat dit heen.. ziektekosten gaan weer stijgen dus.
quote:
Weet ik, in zijn geval Feyenoord dan bijvoorbeeldquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
caland is voor die rotterdammers.
nog altijd beter dan "joden".quote:
Jawelquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik neem aan dat er geen live radioverslag wordt gehost? Langs de lijn ofzo?
ajax had een zwarte school uit de bijlmer niet naar binnengelaten, maar een witte school uit Amstelveen ofzo die te laat was met aanmelden wel!!quote:
qft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nog altijd beter dan "joden".
Een zwarte school uit de Bijlmer. Bespeur ik daar een klein pleonasme?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef Muto het volgende:
[..]
ajax had een zwarte school uit de bijlmer niet naar binnengelaten, maar een witte school uit Amstelveen ofzo die te laat was met aanmelden wel!!
dus Cruijff heeft toch invloed binnen de club.
Ja.. 13th stream maar ik weet niet hoe je dat nummer kan zienquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Een zwarte school uit de Bijlmer. Bespeur ik daar een klein pleonasme?
Dat dus! Ik hoop dat er op de radio wat te horen is van de sfeer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Dit is toch leuk voor die kinderen jongens. Stelletje ouwe zeiksnorren zijn jullie!
Dat kleine dikke mannetje?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
Esteban komt hand-in-hand met zijn belager het veld op!!!
Nu al?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
Esteban komt hand-in-hand met zijn belager het veld op!!!
Het had uitverkocht kunnen zijn, maar ajax liet dat niet toe, een volle arena.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef Groninger. het volgende:
Fenerbache had het voller met vrouwen...
Ze konden niet meer dan 20.000 omdat ze anders dat educatieve aspect niet konden doen toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het had uitverkocht kunnen zijn, maar ajax liet dat niet toe, een volle arena.
Uberhaupt. Met de gemiddelde spanningsboog van een 12 jarige zijn ze het over 10 minuten zat, en gaan ze spelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Darkestrah het volgende:
Dat gillen is over 5 minuten wel afgelopen hoor.
'Is het al afgelopen?'quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Uberhaupt. Met de gemiddelde spanningsboog van een 12 jarige zijn ze het over 10 minuten zat, en gaan ze spelen.
Mochten er maar 20000 komen ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:34 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is het maar halfvol? Niet meer aanmeldingen?
KNVBquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:34 schreef Paxcon het volgende:
Waren veel meer aanmeldingen, werden niet meer dan 20.000 toegelaten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:34 schreef Paxcon het volgende:
gewoon elke 10 minuten een goal maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Uberhaupt. Met de gemiddelde spanningsboog van een 12 jarige zijn ze het over 10 minuten zat, en gaan ze spelen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, die schreeuwende kids allemaal...
[ afbeelding ]
quote:
13th stream sopcastquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
die kinderen
verder iemand stream?
En Barbara Barendquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, die schreeuwende kids allemaal...
[ afbeelding ]
In de rust?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Er was schijnbaar in de rust ook een optreden van djumbo of zo, blij dat ik dat gemist heb
Geil man, djumboquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Er was schijnbaar in de rust ook een optreden van djumbo of zo, blij dat ik dat gemist heb
Bij jou is het al rust geweest?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hm, rust?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
de rust moet nog komenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ookquote:
Djumbo beter dan de Beatles.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja, die leven nogquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Djumbo beter dan de Beatles.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Och, kan ik me op een verloren middag wel mee vermaken
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Och, kan ik me op een verloren middag wel mee vermaken
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:38 schreef Groninger. het volgende:
ik vind dit wel zo schijtirritant voetbal kijkenstom gekrijs
Zou wel terecht zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou Esteban ook zo'n kind kapot trappen als ie zou aan komen rennen?
Die is er al uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Die linkse van djumbo lijkt op dat irritante aso wijf uit babes in de jungle oid.. die rechtste is wel leuk
Moest jij niet in de Arena zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Relleuhhhh. SPRING HET VELD OP KINDERTJES!!
20 minuten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef Darkestrah het volgende:
Hoeveel vertraging zit er ongeveer tussen Sopcast en EL?
Hij zit zeker op z'n telefoonquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest jij niet in de Arena zijn?
Nee, Iets met proefwerkweek enz.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest jij niet in de Arena zijn?
ja wtf.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Smoofie het volgende:
En Ajax niet op volle sterkte, AZ wel.
Lijkt alleen maar zo, die kinderen zijn net zo hoog wanneer ze staan als wanneer ze zittenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:42 schreef Darkestrah het volgende:
Oke, ongeveer een minuut is de vertraging.
zei ik tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:42 schreef Darkestrah het volgende:
Oke, ongeveer een minuut is de vertraging.
dat kindje naast deze hitlerquote:
Ze zijn net bezig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:43 schreef remarc het volgende:
Ik vin het wel grappig die kids. Walk over? Volgens de radio wel.....
Ja. De beker vinden ze ook niet belangrijk daar, dat zei iedereen hier. Dus deze wedstrijd telt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |