quote:
Kortom, als je geen vrouwen hebt om mee te pronken, dan pronk je met je Applemeuk. Misschien moet je die post van Q. nog es quoten en voor ieder apparaat dat hij opnoemt een foto van één van je chicks posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:18 schreef Barbusse het volgende:
En de ervaring leert dat in hun geval goedkoop geen duurkoop is
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
Gezien de Iprijzen van die Imeuk heb je voor het Igeld wat een Ipad kost hier minimaal drie van die Ichicks in je bed liggen btw.
As ever, baby. As ever. En met jou?quote:
Wat als je beide hebt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, als je geen vrouwen hebt om mee te pronken, dan pronk je met je Applemeuk. Misschien moet je die post van Q. nog es quoten en voor ieder apparaat dat hij opnoemt een foto van één van je chicks posten.
Ja goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
As ever, baby. As ever. En met jou?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, als je geen vrouwen hebt om mee te pronken, dan pronk je met je Applemeuk. Misschien moet je die post van Q. nog es quoten en voor ieder apparaat dat hij opnoemt een foto van één van je chicks posten.
Heb je het over jezelf toevallig?quote:
Ik heb weinig iMeuk hoorquote:
Ik ben geen octopus. Als ik een mooie vrouw in mijn bed heb liggen heb ik geen hand over om Imeuk te bedienen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen octopus. Als ik een mooie vrouw in mijn bed heb liggen heb ik geen hand over om Imeuk te bedienen hoor.
Jammer, je was zo leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef missbehavin het volgende:
ik begin aan de iShizzle te wennen..
I knowquote:
Fixed.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
hier geen apple te vinden, nooit niet
Wel mooie vrouwen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
hier geen apple te vinden, nooit niet
Wat jammerquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:51 schreef ArTiC het volgende:
Gewoon de iChick app ff downloaden uit de app store.
Gepost vanaf mijn Google Galaxy Nexus @ android 4.0.3
Jouw vriendje houdt er nog andere vriendinnetjes op na? En jij vind dat goed? Damn, deed mijn meisje dat maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, ik ga zaterdag koken voor de beste vriendinnetjes vanen ik vind het best spannend
Ach zolang hij ze niet batst..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw vriendje houdt er nog andere vriendinnetjes op na? En jij vind dat goed? Damn, deed mijn meisje dat maar
Ze gaat zelfs voor hen koken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
Jouw vriendje houdt er nog andere vriendinnetjes op na? En jij vind dat goed? Damn, deed mijn meisje dat maar
I'm such an awesome girlfriendquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze gaat zelfs voor hen koken.
Zie je het al voor je? Missb in de keuken, hij als een baas op de bank tussen die chickies en dan pochen: kijk, mijn wijf staat in de keuken, waar ze hoort.
Wat een held!
Ik had 'm zelf de keuken ingeschopt; jouw vrienden, jij kookt. Jij lekker met een wijntje op de bank kennis maken.quote:
Neuh, ik heb het zelf voorgesteldquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 'm zelf de keuken ingeschopt; jouw vrienden, jij kookt. Jij lekker met een wijntje op de bank kennis maken.
Klinkt als een beter plan. Mag ik erbij zijn? Mits eten en dames lekker zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 'm zelf de keuken ingeschopt; jouw vrienden, jij kookt. Jij lekker met een wijntje op de bank kennis maken.
Makkelijk.. ajam ketjap met rijst en atjar en ik bak er wat kroepoek bijquote:
Indonesisch etenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Makkelijk.. ajam ketjap met rijst en atjar en ik bak er wat kroepoek bij
Lekker!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Makkelijk.. ajam ketjap met rijst en atjar en ik bak er wat kroepoek bij
Als missb hun namen nou ff noemt, zoek ik ze zelf wel op via Facebook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt als een beter plan. Mag ik erbij zijn? Mits eten en dames lekker zijn natuurlijk.
Vodka chicks!quote:
Ik zit al de hele tijd uit verveling de foto´s op FB te checken van mooie vrouwenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als missb hun namen nou ff noemt, zoek ik ze zelf wel op via Facebook.
Nuhuh, ik wil ze te vriend houdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als missb hun namen nou ff noemt, zoek ik ze zelf wel op via Facebook.
Wat een zware taak.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd uit verveling de foto´s op FB te checken van mooie vrouwen
Had je nu maar Apple TV gehad he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit al de hele tijd uit verveling de foto´s op FB te checken van mooie vrouwen
Je twijfelt aan mijn integriteit?quote:
He, niet kwijlen op mijn Facebookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Living Hell, my life isquote:
En dan?quote:
Nee, aan die van mij. En gelijk heeft zequote:
Geen idee.quote:
Nopequote:
Ik ga op alfabetische volgorde. Ik ben nog niet bij de D.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet kwijlen op mijn Facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |